mere selvcensur
Fra : @

Dato : 19-10-06 20:53

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article235243.ece
/Albert Camus/

Fra : Patruljen

Dato : 19-10-06 21:01

@ wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article235243.ece
> --
> A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
> without freedom it will never be anything but bad
> /Albert Camus/

Hvem pokker orker glo på en " burka - babe "

Jeg gloer heller ikke mange øjeblikke på mit Fck - badeforhæng.

Tror du ikke bare de har forudset et antal læsere svarende til
muslimske aviskøbere?
Og konkluderet at det er en dårlig forretning..

regards Bruun

Fra : Konrad

Dato : 19-10-06 21:36

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article235243.ece

Ja. Lad os dog få nogle antisemitiske striber i avisen. Det skal sikkert
styrke båndet mmelm os og jøderne.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-10-06 22:19

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>
> Ja. Lad os dog få nogle antisemitiske striber i avisen. Det skal sikkert
> styrke båndet mmelm os og jøderne.

Indtil vi fik Mellemøsten ind i landet, var der jo ikke et øje der tænkte i
baner som "os og jøderne". Nu er der så unge med jødisk baggrund, som kommer
til Jaque Blum for at høre hvad det går ud på med den jødiske tradition. Når
de skal generes for at være jøder, så vil de i det mindste vide, hvad det er
for noget, siger de.

Fra : Konrad

Dato : 19-10-06 23:10

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Indtil vi fik Mellemøsten ind i landet, var der jo ikke et øje der tænkte
> baner som "os og jøderne".

Kreiberg og co må da få en klokke til at ringe. Revisionisme og jødehad var
det store hit på usenet frem til 1999, hvor det ebbede ud i slutningen af
året.

Ja, det siger de.

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-10-06 08:40

> [...]
> var
> det store hit på usenet frem til 1999, hvor det ebbede ud i slutningen af

Jeg kan ikke mindes at der var andre end Kreiberg og Bo W. som havde det
emne som "hit"?

> Når
> er
>
> Ja, det siger de.

Og hvorfor i alverden skulle de lyve?

Fra : @

Dato : 20-10-06 14:29

On Thu, 19 Oct 2006 22:36:16 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>
>Ja. Lad os dog få nogle antisemitiske striber i avisen. Det skal sikkert
>styrke båndet mmelm os og jøderne.

hvorfor det

du kan opleve den live på Nørrebro i KBH.

/Albert Camus/

Fra : Patruljen

Dato : 19-10-06 22:16

Konrad wrote:
> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>
> Ja. Lad os dog få nogle antisemitiske striber i avisen. Det skal sikkert
> styrke båndet mmelm os og jøderne.

Hvornår er det blevet racisme at være interesseret i burka - babes ?
Nogen må da finde burka - babes spændende, hvis vi betragter
fødselstallene ?
Er det også racisme, så ?

Bruun

Fra : Johnny Andersen

Dato : 19-10-06 22:26

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article235243.ece

Nå... Du har ingen holdning til det "@"?

Alle idioter (læs: dig), kan poste links...

/Johnny

Fra : Patruljen

Dato : 19-10-06 22:36

Johnny Andersen wrote:
> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>
> Nå... Du har ingen holdning til det "@"?
>
> Alle idioter (læs: dig), kan poste links...

Og alle idioter kan skrive :

Alle idioter (læs: dig), kan poste links...

Regards Bruun

Fra : Johnny Andersen

Dato : 19-10-06 22:41

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Og alle idioter kan skrive :
>
>Alle idioter (læs: dig), kan poste links...

Du er bare SÅ du dygtig - sagde din mor også det, da du var lille?

/Johnny

Fra : Patruljen

Dato : 19-10-06 22:44

Johnny Andersen wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du er bare SÅ du dygtig - sagde din mor også det, da du var lille?

Misundelse er en grim ting ,Johnny

Regards Bruun

Fra : Johnny Andersen

Dato : 19-10-06 22:46

>"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Misundelse er en grim ting ,Johnny

Førstehånds viden?

/Johnny

Fra : Patruljen

Dato : 19-10-06 23:33

Johnny Andersen wrote:

> Førstehånds viden?

Jeg har lige stiftet bekendtskab med dig. Jeg kan iagttage hvordan
sagerne udtrykker sig.Det er vel en slags erfaring. Og så har jeg
læst om det.
Jeg forstår dig godt. Du har det svært.

Hvad er der galt, Johnny.
Fik du heller ikke taget dig sammen til at slæbe brostenene op på
taget idag ?

Bruun