Islamisk aggression
Fra : David Jensen

Dato : 18-10-06 22:54

http://multimedia.heritage.org/content/wm/Lehrman-092706a.wvx

Bemærk kommentaren omkring Danmark til sidst !

Fra : Patruljen

Dato : 19-10-06 00:52

David Jensen wrote:
> http://multimedia.heritage.org/content/wm/Lehrman-092706a.wvx
>
> Bemærk kommentaren omkring Danmark til sidst !

God video. Pudsigt nok var jeg i Israel indenfor den periode hun
omtaler. 78 - 82.
Jeg kan kun bekræfte, hvad kvinden fortæller. Jeg boede nemlig i
Golan.

Den er straks udsendt på usenet i mellemøsten og der takkes derfra.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Antallet af indvandrere i de københavnske folkeskoler udgør allerede
ca. 30 %.
Du hørte Bin Ladens familie forhold og evne til at multiplicere sig.

Best regards Bruun

Fra : Konrad

Dato : 19-10-06 02:03

"David Jensen" <jensen123@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://multimedia.heritage.org/content/wm/Lehrman-092706a.wvx
>
> Bemærk kommentaren omkring Danmark til sidst !

Og det tror du på, sådan uden videre? Og selv hvis det skulle være delvist
korrekt - hvilket ingen kan bekræfte - hvad så? Er du sikker på at Danmark
bliver overtaget af "islam" 2050, eller før, fordi nogle mullaher angiveligt
render rundt og siger det?

Fra : David Jensen

Dato : 19-10-06 02:40

Hvilket stupidt ?

Mine evner til at se ud i fremtiden er lige så gode som dine, men det giver
stof til eftertanke, ikke sandt ?

Fra : Konrad

Dato : 19-10-06 07:29

> Hvilket stupidt ?
>
> Mine evner til at se ud i fremtiden er lige så gode som dine, men det
giver
> stof til eftertanke, ikke sandt ?

Der er intet nyt under solen i dette klip. Der findes på den ene side imamer
der tordner imod vesten og fabler op om at islam skal og vil "vinde", og så
sidder der skræmte europæere som maler fanden på væggen og opfatter islam
som menneskehedens (!!) værste svøbe siden Kejser Nero.

Jeg tror ikke nogle vidtløftige imamer eller for den sags skyld "islam"
(hvis det overhovedet kan defineres entydigt) er "stærkere" end vesten,
eller vesteuropa. Vores kultur er for stærk, simpelthen. Hvem skulle tvinge
os til islamisering? Den påståede islamisering er jo ikke-eksisterende,
eller i hvert fald ikke gået i gang endnu. At du hafr bydele rundt omkring
hvor der bor mange muslimer, og hvor særligt den muslimske ungdom rummer en
lille kerne der er samfundsfjendtlige er ikke bevis på det modsatte.

Det som giver stof til eftertanke er ikke diverse overdramatiseringer i sig
selv, men det, at så utrolig mange åbenbart ikke har den store tiltro deres
egen kulturelle og nationale og værdimæssige styrke. Man taler om at
"imødegå" islam, fordi islam ellers vil udhule vores demokratiske og
frihedsmæssige værdier - og midlet til at "imødegå" islam er - ja, langsom
nedbrydning og udhuling af netop vore demokratiske og frihedsmæssige
værdier.

Og dét er da tankevækkende, og egentlig lidt tragikomisk.

Det er jo hverken islam eller terrorister der har tvunget vesten ud i en
total desavuering af deres højt besungne værdier - det er såmænd vestens
egne politikere, der dygtigt - og meget naturligt - udnytter folks frygt til
selvprofiliering. Ja, vi kan ikke sgu ikke gøre så meget ved enkelte
galninge, konkluderer temmelig sikkert de fleste statsledere,
oppositionsledere mv rundt omkring - men vi kan da foreslå overvågning
overalt, og vi kan begrænse retssikkerheden og tillade hemmelige retssager
med anonyme vidner og andenhåndsbeviser. Så tror befolkningen at vi gør
noget, altså så længe de tror det kun kommer til at ramme "muslimer" og
"terrorister".

Fra : /Peter

Dato : 19-10-06 08:22

> [...]
> rummer en
> lille kerne der er samfundsfjendtlige er ikke bevis på det modsatte.

Kuk-kuk Konrad, tag lige og tør dine briller en ekstra gang og kig ud af
et vindue der ikke er blændet,
så tror jeg du får et chok - det du vil få at se er VIRKELIGHEDEN !

Fra : Konrad

Dato : 19-10-06 22:20

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Kuk-kuk

Fallera!

>Konrad, tag lige og tør dine briller en ekstra gang og kig ud af
> et vindue der ikke er blændet,
> så tror jeg du får et chok - det du vil få at se er VIRKELIGHEDEN !

Mine briller er i stykker, men jeg kan sagtens leve uden. Jeg har endnu ikke
fået sat gardiner op i min lejlighed, men det er heldigvis ikke mig der skal
glo på min hvide røv når jeg er i bad.

Til gengæld tror jeg det er jer andre der vil få et "chok", når det
efterhånden vil vise sig at jeres skræmmeprofetier ikke har anke i
virkeligheden. Og det er jo fint. Ift Projektet med at imødegå islamismen
fungerer i fint - akkurat som kommunisterne fungerede fint da det handlede
om at give arbejderne bedre forhold, hvilket jo er blandt fundamenterne for
det samfund eller den værdilære du gerne vil forsvare (antager jeg).

"Nyttige idioter" er et slemt begreb, typisk brugt af højrefløjen om
venstrefløjen- men i den forhåndenværende situation kan man vist godt
konstatere, at højrefløjen har ageret "nyttig" idiot til venstrefløjens
fordel.

Flere fra Dansk Front - og vi har et regimeskifte.

Fra : @

Dato : 19-10-06 16:32

On Thu, 19 Oct 2006 08:29:12 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Det er jo hverken islam eller terrorister der har tvunget vesten ud i en
>total desavuering af deres højt besungne værdier

hvem er det så der ved tre lejligheder har angrebet SIAD her i landet

det ved du udmærket godt

muhamedanske voldsforbrydere

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 19-10-06 16:29

On Thu, 19 Oct 2006 03:39:42 +0200, "David Jensen"
<jensen123@post.cybercity.dk> wrote:

>"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvilket stupidt ?
>
>Mine evner til at se ud i fremtiden er lige så gode som dine, men det giver
>stof til eftertanke, ikke sandt ?

for nogle af os ja

men der findes nogle folk som ikke kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

/Albert Camus/

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-10-06 07:47

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> [...]
> korrekt - hvilket ingen kan bekræfte - hvad så? Er du sikker på at Danmark
> bliver overtaget af "islam" 2050, eller før, fordi nogle mullaher

Det var prospektet før den nuværende regering fik sat indvandringen ned. De
Radikale vil jo gerne igen op på de 20.000 pr år, - tror jeg. Spørgsmålet
bliver om de får Socialdemokraterne med på den galaj.

Iøvrigt ærgerligt at journalisten på Deadline i går, - som havde en
omrejsende canadisk fortaler for større indvandring, i studiet - ikke nævnte
den store forskel der er på Canadas system med at tage de mest kvalificerede
fra den tredje verden (som de talte om) og så vores "system" med at tage de
dårligst kvalificerede, OG at vi betaler folk sociale ydelser, som er langt
over, hvad man kan få i Canada. Det var det sidste jeg syntes han burde have
bragt på bane, men måske vidste han ikke om denne forskel, mange går jo
automatisk ud fra at et land som Canada nok har lige så gode sociale ydelser
som os selv.

Det er jo iøvrigt ikke noget problem at integrere højtuddannede fra den
tredje verden, og disse har jo ofte en verdensopfattelse som er meget på
linje med den uddannede har i DK. Problemerne kommer jo af alle disse
krafttroende landsbytosser, - sådanne kan vi udmærket selv producere i DK,
og behøver ikke importere dem.

Fra : Konrad

Dato : 19-10-06 08:16

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

Danmark

> Det var prospektet før den nuværende regering fik sat indvandringen ned.

Men vi fik jo netop en ny regering! Jeg tror det set ift en overordnet
"filosofisk" betragtning er selvregulerende - opfat mullaherne eller diverse
islamistiske bevægelser/partier som små vaccinationer eller "sygdomme" -
deres tilstedeværelse udvikler så at sige antistoffer i samfundet, som
sikrer organismens - den vesteuropæiske kultur - overlevelse overfor denne
"sygdom" på længere sigt. Og det ser du tendenser til overalt i Europa. Jeg
er ikke "bange" - end ikke i smug. Der skal gå meget galt og ske helt
ekstraordinære ting før "islamskeptikerne" bare tilnærmelsesvist får ret.
Den Europæiske kultur "overlevede" både nazismen, kommunismen og
nationalismen (alle tre dybest set biprodukter af den europæiske kultur).
Jeg tror ikke islam har bedre muligheder.

>De
> Radikale vil jo gerne igen op på de 20.000 pr år, - tror jeg. Spørgsmålet
> bliver om de får Socialdemokraterne med på den galaj.

Næppe. Og det er jo forrykt at R ligefrem sætter tal på, eller vil åbne
totalt op for sluserne. Det er mig en gåde, hvordan denne problematik kan
komme til at handle om enten ingen indvandring overhovedet versus total
forceret masseindvandring. Ingen er jo interesseret i nogen af delene.

> [...]
kvalificerede
> fra den tredje verden (som de talte om) og så vores "system" med at tage

Ja - det glemmes meget tit, ikke blot ift Canada men stort set med alle
andre lande, hvor man fremhæver indvandringens og multikulturalitetens
"velsignelser".

> [...]
> bragt på bane, men måske vidste han ikke om denne forskel, mange går jo
> automatisk ud fra at et land som Canada nok har lige så gode sociale

Jeg troede det var modsat. Altså at de fleste forestiller sig at intet land
har højere ydelser end Danmark.

> Det er jo iøvrigt ikke noget problem at integrere højtuddannede fra den
> tredje verden, og disse har jo ofte en verdensopfattelse som er meget på
> linje med den uddannede har i DK.

Ja.

> Problemerne kommer jo af alle disse
> krafttroende landsbytosser, - sådanne kan vi udmærket selv producere i DK,
> og behøver ikke importere dem.

Nej. Det største problem ift "integrationen" er jo, at størstedelen af
indvandrerne ikke besidder de ressourcer der konkret er brug for, eller kan
bruges. Det havde nok gået i 1840, hvor man altid kunne have brug for en
ekstra hånd i landbruget eller på husmandsstedet - men i et moderne
videnssamfund som det danske er, hvor man skal være cand. mag. i fransk og
idehistorie for at være kvalificeret til at gøre rent for ISS, går det jo
ikke at sluse 20.000 uuddannede som ikke har den fjerneste tilknytning til
den kultur de flytter til ind i samfundet om året. Det er jo det de godt
ved, i Canada, USA eller Lichtenstein.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-10-06 09:20

> [...]
> nationalismen (alle tre dybest set biprodukter af den europæiske kultur).
> Jeg tror ikke islam har bedre muligheder.

Disse tre ismer er fra en tid før rettighedssamfundet, og før Internettet og
de 100 TV-kanaler fra brændpunkter overalt i verden. De unge muslimer bliver
jo hele tiden *mere* muslimske og mere umma-sindede, og langt mere end deres
forældre. Du mener sikkert fx, at der kun er sytten familier, som kunne
tænkes at tænke i æresdrabbaner, men i UK har man netop målt tilslutningen
blandt unge muslimske mænd, og 10% mener det er rigtigt at dræbe deres
søster, hvis hvad hun vælger strider mod familiens ære. Vi ser igen disse
10 - 15% som er virkelig langt ude i deres rabiate tro og kultur, - og det
er rigeligt til at skabe kæmpeproblemer, der er ikke flere gakker i fx
Pakistan, og de tegner hele biksen pga deres villighed til vold og overgreb.

Selv Tony Blair, som ellers ikke mister nogen lejlighed til at rose islam og
muslimer, er vist ved at komme lidt i tvivl.

The Associated Press

Published: October 17, 2006

LONDON Prime Minister Tony Blair said Tuesday that Britain needed a debate
about the position of Muslims, but that the faith also needed to decide how
it comes to terms with modernity.

At his monthly news conference, Blair said he supported a local school
authority's decision to bar a Muslim woman from working as a teacher while
wearing a veil.

He said, however, that should be just one issue in a broader debate about
"the relationship between our society and how the Muslim community
integrates with our society."

"There's a second issues which is about Islam itself, and how Islam comes to
terms with and is comfortable with the modern world," Blair said.

Similar debates, he said, were happening around Europe and in the Muslim
world.

Former Foreign Secretary Jack Straw caused controversy recently when he
revealed that he requested that veiled women reveal their faces when they
come to meet him at his constituency office.

"(The veil) is a mark of separation, and that's why it makes other people
from outside the community feel uncomfortable," Blair said. "Now no one
wants to say that people don't have the right to do it, I mean that's to
take it too far."

Blair acknowledged that it was a sensitive issue, but said all evidence
showed that "when people do integrate more, they achieve more as well. There
is a reason why minority communities that have integrated well, then end up
doing better, achieving more, attaining more."

Blair insisted he was not saying anyone should be forced to do anything.
"All I'm saying is that we need to have this debate on integration."

[...]

Som minimum får vi jo næsten sikkert det en skyggeminister i UK kalder
"frivillig apartheid" fra det muslimske samfund.

> [...]
> komme til at handle om enten ingen indvandring overhovedet versus total
> forceret masseindvandring. Ingen er jo interesseret i nogen af delene.

Jeg tror da heller ikke RV er interesseret i "forceret masseindvandring",
men de kan gå ind for så liberale regler at vi vil få et stadig stigende
antal indvandrere, - der ER jo tale om en slags eksponentiel udvikling, jo
flere, jo flere i fremtiden, og den med at hente fætteren hertil holder jo
aldrig op. Når en pakistansk politimand tjener lidt under 200 kr om måneden,
så ER det jo ikke mærkeligt at man gerne vil op til selv kontanthjælp i DK.

> [...]
>
> Ja - det glemmes meget tit, ikke blot ift Canada men stort set med alle
> andre lande, hvor man fremhæver indvandringens og multikulturalitetens

Alle de "gode" organisationer i Danmark vil også have, at vi officielt skal
arbejde for at få et multikulturelt samfund. Til et stor møde var der kun én
af organisationerne som advarede mod det.

Fra Weekendavisen:

ECRIs danske formand, professor Eva Smith, er ordstyrer, og hvis man havde
troet, at hun ville afvise Husseins påstande, der er begrundet i et
teaterstykke, han har set, tager man fejl: »Det er sørgeligt,« siger
hun, »jeg håber da i høj grad, at du tegner et for sort billede at
situationen.«

Men et par timer senere, da Eva Smith skal konkludere ovenpå den ni timer
lange rundbords-konference, gør hun Mustafa Husseins oplevelse af
teaterstykket til fakta. Hun nævner hans indlæg som et eksempel på, at
domstolene diskriminerer – eller at folk med anden etnisk baggrund end dansk
oplever, som hun retter det til, at domstolene diskriminerer dem. Og hun
siger, at hun er glad for, at Mustafa – her er alle på fornavn – har nævnt
det, fordi hun jo blev stærkt kritiseret, da hun i sin tid netop pegede på
det som et problem.

En enkelt mands oplevelse af et teaterstykke ender på den måde som en slags
dokumentation af racisme ved de danske domstole. Men denne dag er også
helliget dokumentation af racisme og diskrimination, ikke fordi den skal
ende ud i en forkromet konklusion, men fordi de forskellige deltagere skal
kunne gå tilbage til deres baglande, »så vi kan lave noget fornuftigt
sammen,« som Eva Smith formulerer der.

Og det fornuftige er vel blandt andet det, som ECRI skriver i
Danmark-rapporten: »ECRI henstiller indtrængende, at der gennemføres
bevidstgørende kampagner om fordelene ved et flerkulturelt samfund, og at
medlemmerne af mindretalsgrupper, relevante NGOer og såvel nationale som
internationale myndigheder samarbejder i alle faser af sådanne kampagner.«

Og denne opfordring til kampagne for det flerkulturelle samfund forklarer
sikkert også sammensætningen af deltagere ved ECRI-mødet. Det kunne lige så
godt havde været en generalforsamling for Det Gode Danmark – her er seks
repræsentanter for Institut for Menneskerettigheder med Morten Kjærum i
spidsen, der er Ole Espersen fra Helsinkis Komite for Menneskerettigheder,
Bashy Quraishy fra Fair Play, repræsentanter fra Komiteen for etnisk
Ligestilling, fra SOS mod Racisme, fra Tolerance og Non-diskrimination, fra
Nordisk Minoritetsgruppe, fra Roma-foreninger, fra advokatfirmaer, der har
specialiseret sig i diskrimination, fra Retssikkerhedsfonden, fra Borgere
for et anstændigt Danmark, for Amnesty International, fra... Morten
Messerschmidt fra Dansk Folkeparti står også på deltagerlisten, men
handukker ikke op. Ærgerligt, så var der sikkert blevet mere debat."

--------------

Så jeg var også repræsenteret gennem Amnesty International

> have
> ydelser
>
> Jeg troede det var modsat. Altså at de fleste forestiller sig at intet
> land
> har højere ydelser end Danmark.

Det er muligt, men jeg vil æde en rå kartoffel på, at folk tror at Canada
har *lige så gode* sociale ydelser som vi har.

> [...]
> den kultur de flytter til ind i samfundet om året. Det er jo det de godt

Og 'ingen mulighed for at kunne bruges' bliver automatisk til større
religiøsitet, og også ofte til had mod det land man lever i. Men så har vi
jo "Det gode Danmark" til at belære os om at det i virkeligheden er "vores
skyld", at det går sådan.

Fra : Per Hagemann

Dato : 19-10-06 10:19

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

Er du sikker på at
> [...]
> "sygdom" på længere sigt. Og det ser du tendenser til overalt i Europa.

Det bliver et næsten håbløst kapløb med tiden, hvis erkendelsen i de
bestemmende kredse foregår så trægt som i øjeblikket.

Vores nabolande Sverige og Tyskland har endnu ikke foretaget noget
væsentligt for at standse den eksponientielt stigende invasion. I Danmark er
kurven knækket i de senere år, men bare et lille signal om lempelse af
asylreglerne kan sagtens få kurven tilbage hvor den slap i 2001.
Folkepresset er det samme.

I Koranen er der som bekendt opfordring til at føre djihad, noget som du har
ret i at de får svært ved at realisere mod Vestens militære slagkraft, selv
nu da muhamedanerne har fået atomvåben.

I erkendelse af dette fører bl.a. wahabisterne en mere skjult form for krig
gennem folkeflytninger. De baserer sig på koranvers fra dengang Muhamed var
tvunget til at udvandre fra Mekka til Medina. Her et par af dem:

"Er Allahs jord ikke vid nok for jer, at I kan udvandre?" (Sura 4.97). De,
som tror og udvandrer og med deres gods og med blod kæmper for Allahs sag,
indta-ger den højeste rang hos Allah, og de er det, som vil sejre"(Sura
9.20).

Fra : #2066

Dato : 19-10-06 18:09

On Thu, 19 Oct 2006 09:16:01 +0200, Konrad wrote:

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
[...]
> [...]
>
> Ja - det glemmes meget tit, ikke blot ift Canada men stort set med alle
> andre lande, hvor man fremhæver indvandringens og multikulturalitetens

Personligt tror jeg at Canada's sponsorsystem i hoejere grad end
udvaelgelsesmetoden er med til at fremme integrationen herovre. En person,
der soeger at indvandre til Canada, skal foerst sikre sig en eller flere
sponsorer for at kunne komme i betragtning. Sponsoren/-erne (der skal
vaere canadiske statsborger(e) eller i det mindste have permanent
opholdstilladelse) binder sig til at holde de offentlige myndigheder
skadeloese i de foerste 10 aar af indvandrerens ophold i landet (3 aar,
hvis der er tale om en aegtefaelle til sponsoren), saaledes at hvis
indvandreren kommer paa overfoerselsindkomst indenfor sponsorperioden, saa
sendes regningen videre til sponsoren/-erne. Det er et paent incitament
for indvandrerens omgangskreds, hvor sponsoren/-erne som regel er at
finde, for at faa hjulpet vedkommende ud paa arbejdsmarkedet.

Det er ikke saa laenge siden at en kvinde klagede sin noed til den lokale
dagspresse: Hun havde giftet sig med en udlaending, der saa snart han
havde opnaet opholdstilladelse lod sig skille fra hende og derefter gik
paa "social assistance", hvorefter hun straks var begyndt at modtage
regningerne for samme fra myndighederne. Hun opnaaede dog ikke nogen
stoerre sympati blandt laeserne, trods de fleste kunne se det ubehagelige
i situationen.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-10-06 21:18

"#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> regningerne for samme fra myndighederne. Hun opnaaede dog ikke nogen
> stoerre sympati blandt laeserne, trods de fleste kunne se det ubehagelige

Ja, det er et udmærket system, som vi åbenbart ikke "har lov til" for enten
traktater, - eller for De Radikale

Fra : #2066

Dato : 20-10-06 14:44

On Thu, 19 Oct 2006 22:18:11 +0200, Knud Larsen wrote:

> Ja, det er et udmærket system, som vi åbenbart ikke "har lov til" for enten
> traktater, - eller for De Radikale

Hvad skulle der i grunden vaere i vejen for det? Jeg kan ikke umiddelbart
faa oeje paa noget diskriminerende i sponsorsystemet.

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-10-06 15:05

> Hvad skulle der i grunden vaere i vejen for det? Jeg kan ikke umiddelbart
> faa oeje paa noget diskriminerende i sponsorsystemet.

Måske ikke. Men hvis en sponsor er ægtefællen, og denne ægtefæller er på
sociale ydelser, OG den indvandrede kommer til at koste, så kan vedkommende
jo ikke betale, og hvis han/hun gør det, så ville det være med penge fra det
sociale system. Man vil så heller ikke kunne få dobbelt kontanthjælp, mon
ikke det ville blive set som nærmest mishandling?

Man er vist noget mere hårdhudet i Canada, og har ikke vores tradition for
at det er en katastrofe at få det samme i sociale ydelser som
minimumslønnen. Der var lige en kvinde på TV forleden, hun kørte ud og
gjorde rent i sommerhuse, det betød at hun fik 1500 kr mindre netto om
måneden, end med kontanthjælp.

Iøvrigt er det jo let at komme til DK hvis man har kvalifikationer, man
*behøver* slet ikke nogen sponsor i det tilfælde, og kan jo derudover i
mange tilfælde få en meget lav skat i to år.

Fra : @

Dato : 19-10-06 16:27

On Thu, 19 Oct 2006 03:02:54 +0200, "Konrad"
> [...]

>bliver overtaget af "islam" 2050, eller før, fordi nogle mullaher angiveligt

med al den hjælp det nye herrenvolk får fra både politi og
venstreorienterede nyttige idioter kan det endda ske meget før

strudsetaktikken med at begrave hovedet sandet hjæper ikke
de onde muhamedanere forsvinder ikke bare fordi du ikke tror de er
onde

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 20-10-06 06:57

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> strudsetaktikken med at begrave hovedet sandet hjæper ikke
> de onde muhamedanere forsvinder ikke bare fordi du ikke tror de er

Jeg er ligeglad med om de er onde eller gode. Det centrale er, at de ikke
evner at realisere disse "overtagelsesplaner" og slet ikke har pondus til at
udfordre gode gamle europæiske værdier. Værdierne er "europæiske", netop
fordi vi godt kan lide dem! Det ligger ganske enkelt til os - det er jo de
færreste der render rundt i hverdagen og spejder efter andre modeller end
demokrati, ytringsfrihed, markedsøkonomi mv. Det kan en minoritet eller
religiøst mindretal ikke lave om på.

Selv hvis i har ret - f.eks dig og Per Hagemann - i forbindelse med at der
skulle ske en bevidst, forceret indvandring fra muslimske lande som led i et
storstillet udspekuleret overtagelsesprojekt vil de tabe. De indvandrere
(angiveligt) de "sender ud", har jo for 90% vedkommende en kedelig evne til
at assimilere tilflytningslandets værdier, også selvom de bevarer status af
troende muslimer. At være troende muslim OG være dansker er slet ikke
uforeneligt. Nok kan muslimer blive vrede over at blive svinet til, eller
blive vrede over at se deres religion blive svinet til (især hvis det
udelukkende *er* for at svine den til) - men de er jo for 99% vedkommende
stadig med på ideen om demokrati og sekulært styre.

Jeg tror nemlig, at folk i sidste ende foretrækker frihed og demokrati
fremfor ufrihed og f.eks religiøst styre. At der er noget der hedder "ummah"
er jo i sig selv et bevis på, at religiøst styre i større stil er et fata
morgana. Hvis det var så fedt at leve under et religiøst domineret regime
ville det næppe være nødvendigt at straffe frafaldne eller true med helvede.

Fra : Rane

Dato : 20-10-06 07:14

On Fri, 20 Oct 2006 07:57:23 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Jeg er ligeglad med om de er onde eller gode.

Se det er jeg (og mange andre) så ikke.

> [...]
>udelukkende *er* for at svine den til) - men de er jo for 99% vedkommende
>stadig med på ideen om demokrati og sekulært styre.

Er det ikke noget med at der eksisterer flere "meningsmålinger" blandt
muslimer i DK (og måske andre lande?) der viser at 99% af muslimer i
hvert fald IKKE er med på demokrati men tværtimod vil foretrække et
islamisk styre?

(mener at det er blevet postet engang i denne gruppe)

> [...]
>ville det næppe være nødvendigt at straffe frafaldne eller true med helvede.

Det tror jeg ikke folk foretrækker, specielt ikke når mange af disse
folk tilsyneladende følger og tror på alt det de store (og onde)
imamer siger.

Fra : Konrad

Dato : 20-10-06 07:26

"Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Se det er jeg (og mange andre) så ikke.

Det er jeg naturligvis heller ikke, men ift det forhåndenværende er det jo
ligegyldigt, om @, eller jeg eller du personligt opfatter nogen som "onde".
Det er irrelevant ift til sagens kerne. Det bliver ikke mere rigtigt eller
forkert af, om de nu af dig eller @ opfattes som gode eller onde.

> [...]
> muslimer i DK (og måske andre lande?) der viser at 99% af muslimer i
> hvert fald IKKE er med på demokrati men tværtimod vil foretrække et

Dem må du gerne fortælle mig mere om, for dem kender jeg ikke, disse
meningsmålinger.

> [...]
> >

> Det tror jeg ikke folk foretrækker, specielt ikke når mange af disse
> folk tilsyneladende følger og tror på alt det de store (og onde)

Det gør de jo heller ikke. Og hvis de gør, kan det som imamerne siger jo
ikke være særligt slemt. Det er ikke imamerne der fortæller 2G'ere, at de
skal ringe efter brandvæsenet kun for at kaste sten efter dem - derimod
siger de, at muslimerne ikke bør skille sig ud og opføre sig negativt.

Fra : Rane

Dato : 20-10-06 08:43

On Fri, 20 Oct 2006 08:26:28 +0200, "Konrad"
> [...]

>Det er irrelevant ift til sagens kerne. Det bliver ikke mere rigtigt eller

Ok fair nok.

>Dem må du gerne fortælle mig mere om, for dem kender jeg ikke, disse
>meningsmålinger.

Uha, der tror jeg vi må have @ eller andre på banen. Jeg mener bare at
ha læst om disse meningsmålinger på et eller andet tidspunkt her i
gruppen eller hos et andet nyhedsmedie. Men under alle omstændigheder
tror jeg stadig ikke på at 99% hellere vil have demokrati end islamisk
styre.

> [...]
>skal ringe efter brandvæsenet kun for at kaste sten efter dem - derimod
>siger de, at muslimerne ikke bør skille sig ud og opføre sig negativt.

Nogle imamer synes dog at opfordre til bekæmpelse af de vantro, og det
er ikke med demokratiske debat-metoder.

Har lidt den opfattelse af hvis muslimerne i DK bliver utilfredse med
noget, så føler nogle af dem trang til at realisere nogle af disse
opfordringer fra ekstreme imamer - det er så nok fortrinsvis de
udenlandske imamer der henvises til her. Desuden har vi flere gange
set, at imamer siger én ting offentligt i DK og en hel anden ting til
den arabiske verden (Labanen). Dvs. du vælger udelukkende at tro på
det, de siger til DK?

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-10-06 10:50

> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

men de er jo for 99% vedkommende
> stadig med på ideen om demokrati og sekulært styre.

Passer slet ikke.

> [...]
> morgana. Hvis det var så fedt at leve under et religiøst domineret regime
> ville det næppe være nødvendigt at straffe frafaldne eller true med

Det er faktisk "folket" i de muslimske lande, som kræver mere sharia, OG som
en muslimsk forsker skriver, så er ideen med et sekulært samfund dødfødt i
den muslimske verden, - af flere forskellige bl.a historiske grunde.

Fra : Jim

Dato : 20-10-06 11:44

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> men de er jo for 99% vedkommende
>
> Passer slet ikke.

Konrad er mega-naivist.
Det forholder sig jo nok snarere helt omvendt af, hvad Konrad tror.
Den ene procent, der vil have demokrati, har ikke forstået islam, og denne
ene procent har ikke en jordisk chance for at slippe ud af islams klør i
live.

Fra : @

Dato : 20-10-06 15:01

> [...]

>evner at realisere disse "overtagelsesplaner" og slet ikke har pondus til at

nå ikke

så prøv om du kan få en tegning af profeten bragt i en dansk avis

eller gå en tur på Nørrebro med et stort skilt med ordlyden:
"Jeg støtter Israel"

så vil du se at det er lykkedes endda særdeles godt at knægte
ytringsfriheden

> [...]
>(angiveligt) de "sender ud", har jo for 90% vedkommende en kedelig evne til
>at assimilere tilflytningslandets værdier,

såh

der bor mange indvandrere i DK som konsekvent nægter at tage
danske/Europæiske værdier til sig

/Albert Camus/

Fra : ThomasB

Dato : 19-10-06 18:28

"David Jensen" <jensen123@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://multimedia.heritage.org/content/wm/Lehrman-092706a.wvx
>
> Bemærk kommentaren omkring Danmark til sidst !

Hvorfor skal vi blive ved og ved og ved og ved med at give facistiske
mennesker "taletid" gennem medier og andet?

Folk labber teorisme i sig i nyhederne og jeg har en mistanke om at de
tænder på det - det må give dem livsindhold.

Ti dem ihjel.