Akaris kone?
Fra : Malene P

Dato : 18-10-06 19:03

Hvor er hun nu -3 måneder efter den løsslupne og ukritiske masseevakuering ?

Malene P

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 18-10-06 19:10

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> Hvor er hun nu -3 måneder efter den løsslupne og ukritiske masseevakuering
> ?
>
> Malene P

Ja, det ved du ikke hvad er, men det kaldes et KØKKEN og et SOVEVÆRELSE og
en FØDESTUE.
LOL!

Fra : Alucard

Dato : 18-10-06 19:17

Økseskaft...???

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 18-10-06 19:37

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Økseskaft...???

Selv økseskaft!
Malene spurgte hvor Akkaris kone var; og jeg ved, at rigtige kvinder kun kan
befinde sig et af de steder, jeg nævnte. Ingen af disse tre stder er kendt
af Malene - endnu.

Fra : David Jensen

Dato : 18-10-06 21:43

Det er ikke studenterhuen der trykker, hva' ?

Fra : Alucard

Dato : 18-10-06 22:21

On Wed, 18 Oct 2006 20:37:20 +0200, "Kalif T I M S A H"
<islam@styrer.nu> wrote:

> [...]
>befinde sig et af de steder, jeg nævnte. Ingen af disse tre stder er kendt

Ok, min fejl.... Jeg havde ikke taget højde for at nogen kunne være
mere blæst i låget end Steen Hjortsø....

Fra : @

Dato : 18-10-06 22:46

On Wed, 18 Oct 2006 23:20:57 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Ok, min fejl.... Jeg havde ikke taget højde for at nogen kunne være
>mere blæst i låget end ....

så prøv Rad.V.'s landsmøde
Steen Hjortsø er den rene amatør sammenlignet med de radikale tåber

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 19-10-06 10:11

On Wed, 18 Oct 2006 23:46:19 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>så prøv Rad.V.'s landsmøde
>Steen Hjortsø er den rene amatør sammenlignet med de radikale tåber

Jeg har aldrig været der (og har heller ikke lyst), så det skal jeg
ikke kunne sige....

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 19:52

> Ja, det ved du ikke hvad er, men det kaldes et KØKKEN og et SOVEVÆRELSE og
> en FØDESTUE.
> LOL!

Jeg vil sandelig ikke håbe for hende, at hun er alle de steder lige nu...

Fra : Malene P

Dato : 19-10-06 05:55

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> "Kalif T I M S A H" <islam@styrer.nu> skrev i en meddelelse

> Jeg vil sandelig ikke håbe for hende, at hun er alle de steder lige nu...

Jeg vil sandelig ikke håbe for Danamrk at hun er det sidste sted lige

Malene P

Fra : ThomasB

Dato : 19-10-06 16:33

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> og

> Jeg vil sandelig ikke håbe for Danamrk at hun er det sidste sted lige

Har du ikke set "I Kina Spiser De Hunde"?