Krigen mod Iran allerede startet
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 18-10-06 15:58

Nedenstående interview, "Target Iran: The Truth about the White
House's Plans for Regime Change"

http://www.zmag.org/content/showarticle.cfm?SectionID=67&ItemID=11209

udsendt på Internet idag den 18. oktober afslører kun alt for
tydeligt, at der er et par småting, Scott Ritter ikke forstår. Til
gengæld fortæller han et par ting, jeg og givetvis mange andre ikke
vidste:

"And I respect the integrity of people who have talked to me who are in
a position to know. Look, we're already overflying Iran with unmanned
aerial vehicles, pilotless drones. On the ground, the CIA is recruiting
Mojahedin-e-Khalq, recruiting Kurds, recruiting Azeris, who are
operating inside Iran on behalf of the United States of America. And
there is reason to bellieve that we've actually put uniformed members
of the United States Armed Forces and American citizens operating as
CIA paramilitaries inside Iranian territory to gather intelligence.

Now, when you violate the borders and the airspace of a sovereign
nation with paramilitary and military forces, that's an act of war.
That's an act of war. So, when Americans say, "Ah, there's not going to
be a war in Iran," there's already a war in Iran. We're at war with
Iran. We're just not in the declared conventional stage of the war. The
Bush administration has a policy of regime change. They're going to use
the military, and the military is being used."

Steen Hjortsø

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 16:03

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
[snip]

Det er kun den politiske krig der er startet. Der er lang vej til dommedag.

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 16:24

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [snip]
>
> Det er kun den politiske krig der er startet. Der er lang vej til
> dommedag. Aha, du har åbenbart privilegeret viden om tidspunktet for
> Dommedags indtræden. Hvor har du den fra ?

Det virker nu ret entydigt militært på mig, det, som Scott Rittter kan
berette om.
Dommedag indtræder på et tidspunkt af året, hvor det "hverken er varmt eller
koldt", sagde Jesus. Så det passer nok. Og så er det meget snart, dvs. før
vinterens komme. Det ser ud til at kunne passe fint med, at de indledende
militære skridt allerede er taget i Iran.

Steen Hjortsø

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 16:30

"Steen Hjortsoe" <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Det virker nu ret entydigt militært på mig, det, som Scott Rittter kan
> berette om.

Ja, det kan godt være at Scott Ritter beretter om millitær, men jeg er
overbevist om at vi i et globalt samfund med så let adgang til
kommunikation, ville have hørt mere om en millitær oprustning. Måske Scott
Ritter er ansat af nogen til at sige sådan noget?

> [...]
> dvs. før vinterens komme. Det ser ud til at kunne passe fint med, at de
> indledende militære skridt allerede er taget i Iran.

Jeg tror ikke vi skal lytte så meget til Jesus mere. Han har haft sin tid og
har været inspirerende for mange.

Verden har flyttet sig meget de sidste 2000 år ik?

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 16:46

> [...]
> og har været inspirerende for mange.
>
> Verden har flyttet sig meget de sidste 2000 år ik?
Du taler, som du har forstand til.
S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 18:49

Steen Hjortsoe wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Du taler, som du har forstand til.

Man kan vel ikke andet - kan du?

/FL

Fra : @

Dato : 18-10-06 19:56

On Wed, 18 Oct 2006 17:03:05 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

><contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
>[snip]
>
>Det er kun den politiske krig der er startet. Der er lang vej til dommedag.

du må bare ikke offentliggøre datoen for dommedag

det vil Hjortsø så gerne have lov til

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
PS. dommedag er 22. november, men sig det ikke til nogen

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 18-10-06 20:03

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> PS. dommedag er 22. november, men sig det ikke til nogen

Hvor gammel bliver du?

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 20:05

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> du må bare ikke offentliggøre datoen for dommedag
>
> det vil Hjortsø så gerne have lov til

Har han ikke allerede gjort det?

> PS. dommedag er 22. november, men sig det ikke til nogen

I.flg. Hjortsø så vil dommedag ikke betyde det store, da der ikke sker noget
med de fleste.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-10-06 21:09

@ skrev:

> [...]
> -
> -
> PS. dommedag er 22. november, men sig det ikke til nogen

Arh, fuck, der fylder en nær bekendt ellers 30...

Betyder det så at festen skal aflyses eller bliver det mon snarere sådan
en gang præ-revolutionær adels-fransk "apres nous la deluge!"-arrogance?

Anders Peter Johnsen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 21:15

Anders Peter Johnsen wrote:

> Arh, fuck, der fylder en nær bekendt ellers 30...
>
> Betyder det så at festen skal aflyses eller bliver det mon snarere
> sådan en gang præ-revolutionær adels-fransk "apres nous la
> deluge!"-arrogance?

Jamen .. hvad mere smukt end dommedag i gode venners festlige lag ...

Når det skal være -. så lad det være ..

/FL

Fra : @

Dato : 18-10-06 21:27

On Wed, 18 Oct 2006 22:09:11 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Arh, fuck, der fylder en nær bekendt ellers 30...

det når han så ikke

>Betyder det så at festen skal aflyses

ryk festen til den 18. i stedet

/Albert Camus/

Fra : Patruljen

Dato : 18-10-06 17:16

Steen Hjortsoe wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

Du taler, som du har forstand til.

He

Ja. Det gør vi vel alle.

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 18-10-06 19:29

Steen Hjortsoe wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Du taler, som du har forstand til.
> S.H.

ابنام خداوند٥ بخشندە و مهربان
;-(╠۞╣Ǚ∑§â€IÐ_SBR_­X|||)

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 18-10-06 21:44

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
>
> Betyder det så at festen skal aflyses eller bliver det mon snarere sådan
> en gang præ-revolutionær adels-fransk "apres nous la deluge!"-arrogance?

*le* déluge.
Altså: jeg lover, jeg vil gøre mit bedste for, at du sidder i
spjældet den 22.11. helst ikke meget senere i hvert fald.
Ellers ville jeg - på sædvanlig psykotisk vis - foreslå, at du selv
finder ud af at kombinere noget fransk og noget fest og holder mig
udenfor.

Men hvis du har en kommentar til krigen mod Iran (temaet, som er
angivet i overskriften), så vil jeg - måske - gerne lytte efter.
S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 22:06

contra@tdcspace.dk wrote:> Men hvis du har en kommentar til krigen mod Iran
(temaet, som er
> angivet i overskriften), så vil jeg - måske - gerne lytte efter.

Det er skam overordentligt bekymrende at Iran er på vej til at blive en
atommagt. Omvendt ser jeg ingen ting i sol og måne på at det skulle udløse
dommedag.

PS. Steen .. har du prøvet at tælle op hvor mange gange du inden for de
seneste 5 år har ment at nu var dommedag lige om hjørnet?

/FL