/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
" Kast sten på dem "
Fra : Patruljen


Dato : 17-10-06 21:31



Dether foregik i mit kvarter.

Almindeligvis sympatiserer jeg ikke med de autonomes synspunkter.
Men når jeg ser derher, og de uro - betjente som kaster løs med sten.
Bliver jeg i et ganske sært humør.

http://www.youtube.com/watch?v=bKxsoVPaCb8&search=Denmark%20Dansk%20Danmark%20Folkeparti%20Impeach%20Peter%20Skaarup%20pia%20kj%C3%A6rsgaard%20Cartoons%20terrorists%20racism%20DFU%20fogh%20HC%20andersen


Det er svært at se forskel i de øjeblikke. Forskel på autonome og
uro - betjente. Og at det lod sig gøre, at de betjente slap uden
straf, må være et udtryk for banan - replublik - tilstande. Når det
drejer sig om politiets metoder.

På hjørnet hvor Cafe Sebastopol nu ligger. Lå dengang Joe`s
kaffebar. En rigtig Nørrebro ting.
Der blev lagt sårede på billardet. Politiet forhindrede i en tid
ambulancer i at få adgang, selvom der lå mennesker, som var skudt.
Joe, som ellers var vant til lidt af hvert stod chokeret i et hjørne
og stenede. Mens de ene skudoffer efter det andet blev slæbt ind. Væk
fra politiets stenkast.

Der har nærmest ikke være demonstrationer på det niveau siden
dengang. D. 18 Maj.
For nylig var der en som lignede periodevis intensitet.Hadet var ikke
til at tage fejl af.
Jeg håber strisserne optræder lidt mere professionelt, når de nu
skal rydde Ungdomshuset.

Og at dette Uro - korps bliver sendt til Skagen, mens politi -
forretningen foregår.Så hele mit kvarter ikke igen skal minde om en
krigs - skue - plads.
Uro - korpset er en skamplet på det danske politi.


Best Regards Bruun


 
 
Tveskaeg (17-10-2006)
Kommentar
Fra : Tveskaeg


Dato : 17-10-06 23:35

On 17 Oct 2006 13:31:01 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>
>
>Dether foregik i mit kvarter.

Så lige klippet og jeg kunne altså ikke se andet end søde og flinke
betjente dergjorde alt hvad de kunne for at skåne kommunisterne, også
selv om kommunisterne tydeligt var gået i en slags blodrus.

Politiet fortjener anerkendelse for den måde hvorpå de håndterede
situationen.

Hans Joergensen (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 18-10-06 09:34

Patruljen wrote:
> Jeg håber strisserne optræder lidt mere professionelt, når de nu
> skal rydde Ungdomshuset.

Det bliver en stor forbandet krigszone, det kan der ikke være tvivl om.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

N_B_DK (18-10-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 18-10-06 10:43

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
> Det bliver en stor forbandet krigszone, det kan der ikke være tvivl
> om.

Fint, så erklærer det det i undtagelsestilstand og indkalder hæren, så må
hæren tage over og gøre lidt nytte ;)

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.


Hans Joergensen (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 18-10-06 11:38

N_B_DK wrote:
> Fint, så erklærer det det i undtagelsestilstand og indkalder hæren, så må
> hæren tage over og gøre lidt nytte ;)

Ja, det vil være et smukt syn at sætte hæren ind mod børn og unge.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

N_B_DK (18-10-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 18-10-06 12:18

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
> Ja, det vil være et smukt syn at sætte hæren ind mod børn og unge.

Så kan de lære det kan de!

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.


Bo Warming (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 18-10-06 11:43

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:0e3038dffb9ff8a16e9065f39120af1d@spamme-dyndns.dk...
> Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>> Det bliver en stor forbandet krigszone, det kan der ikke være tvivl
>> om.
>
> Fint, så erklærer det det i undtagelsestilstand og indkalder hæren,
> så må hæren tage over og gøre lidt nytte ;)

Lokal avisen for Nørrebro og NV har udtalelse fra hundredvis af naboer
der har organiseret sig - men håber på sameksistens

Men hvis man er videnskabs-overtroisk som min biologistuderende søn så
ser man det mindste indicie på at aminosyre kan opstå i lyn som bevis
og at øje-udvikling er nem. Er man frelst i en tro og alle siger at
der er rigdom, magt, ære, fisse i lydig karriere den vej, så
ringslutter argumenterne og man bekræftes af godt nyt og fortrænger
dårligt nyt



Bo Warming (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 18-10-06 11:37


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejbpo2.s4b.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Patruljen wrote:
>> Jeg håber strisserne optræder lidt mere professionelt, når de nu
>> skal rydde Ungdomshuset.
>
> Det bliver en stor forbandet krigszone, det kan der ikke være tvivl
> om.

Og lad os håbe at det demonstreres at disse dybt asociale
menneskehadende psykopater er ikke de helte medierne gør dem til
Idag skrives i avisen

"Vi har ryddet op efter hærværk, smadrede flasker, graffiti, mad og
afføring på vores trappestene og smadrede ruder I husene og i bilerne.
Larmen i weekenderne og under festivaler samt stanken fra affald og
urinen omrking passagerne til Nørrebrogade og Jagtvej hører ikke
hjemme i et beboelseskvarter. Det her drejer sig om at om at kunne
eksistere sammen på Nørrebro". Christian Bondorf og Martin Stahl,
naboer til Jagtvej 69 i Lokalavien for Nørrebro og NV

d.d.



En stor *velsignet* krigszone hvis journalisterne tvinges til at give
et sandt billede af værre-end-nazi afstumpethed og selvhad og
sadisme - følelseskulde, empatimangel osv



Kim Larsen (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 18-10-06 11:44

Hans Joergensen skrev:
> Patruljen wrote:
> > Jeg håber strisserne optræder lidt mere professionelt, når de nu
> > skal rydde Ungdomshuset.
>
> Det bliver en stor forbandet krigszone, det kan der ikke være tvivl om.

Har du set denne nyhed ? :
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/18/102815.htm

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Hans Joergensen (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 18-10-06 11:50

Kim Larsen wrote:
> Har du set denne nyhed ? :
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/18/102815.htm

Hehe... ja, den er rimeligt super.

Gad vide om Faderhuset selv har folk der kan sætte hytten i stand?

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Alucard (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 18-10-06 15:15

On 18 Oct 2006 03:43:49 -0700, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>> Det bliver en stor forbandet krigszone, det kan der ikke være tvivl om.
>
>Har du set denne nyhed ? :
>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/18/102815.htm

Ja, citat:

- Jeg synes, at det tenderer magtmisbrug at lave en lokalplan, som
omfatter ét hus, og det viser, at man vil gå meget langt for at
tilgodese kammeraterne, siger han.

citat slut:

@ (18-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-10-06 19:43

On Wed, 18 Oct 2006 16:14:39 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>On 18 Oct 2006 03:43:49 -0700, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>>> Det bliver en stor forbandet krigszone, det kan der ikke være tvivl om.
>>
>>Har du set denne nyhed ? :
>>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/18/102815.htm
>
>Ja, citat:
>
>- Jeg synes, at det tenderer magtmisbrug at lave en lokalplan, som
>omfatter ét hus, og det viser, at man vil gå meget langt for at
>tilgodese kammeraterne, siger han.

de politikere som stemmer for en lokalplan omhandlende kun Jagtvej 69
er mindst lige så store forbrydere som de autodumme


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Alucard (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 18-10-06 21:19

On Wed, 18 Oct 2006 20:43:24 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>>>> Det bliver en stor forbandet krigszone, det kan der ikke være tvivl om.
>>>
>>>Har du set denne nyhed ? :
>>>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/18/102815.htm
>>
>>Ja, citat:
>>
>>- Jeg synes, at det tenderer magtmisbrug at lave en lokalplan, som
>>omfatter ét hus, og det viser, at man vil gå meget langt for at
>>tilgodese kammeraterne, siger han.
>
>de politikere som stemmer for en lokalplan omhandlende kun Jagtvej 69
>er mindst lige så store forbrydere som de autodumme

Ja, det vil være en skandale, hvis de slipper afsted med det....

Konrad (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 18-10-06 21:25


"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:k03dj25seuern0t9nj0b1dma1uas2vgoee@4ax.com...
> On Wed, 18 Oct 2006 20:43:24 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
> >>>> Det bliver en stor forbandet krigszone, det kan der ikke være tvivl
om.
> >>>
> >>>Har du set denne nyhed ? :
> >>>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/18/102815.htm
> >>
> >>Ja, citat:
> >>
> >>- Jeg synes, at det tenderer magtmisbrug at lave en lokalplan, som
> >>omfatter ét hus, og det viser, at man vil gå meget langt for at
> >>tilgodese kammeraterne, siger han.
> >
> >de politikere som stemmer for en lokalplan omhandlende kun Jagtvej 69
> >er mindst lige så store forbrydere som de autodumme
>
> Ja, det vil være en skandale, hvis de slipper afsted med det....

Det gør de nok. Omvendt kan man konstatere, at en ikke-løsning på et konkret
problem nok er lidt værre for alle os andre. Hvad vil du helst have :
Løsning eller konfrontation? Du kan ikke vinde over Ungdomshuset. Du kan
heller ikke vinde over Moses Hansen, når han med Faderhuset som udgangspunkt
insisterer på at trække et kors efter sig gennem Københavns gader.




Bo Warming (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 18-10-06 21:39

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
news:45368da0$0$49198$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:k03dj25seuern0t9nj0b1dma1uas2vgoee@4ax.com...
>> On Wed, 18 Oct 2006 20:43:24 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:
>>
>> >>>> Det bliver en stor forbandet krigszone, det kan der ikke være
>> >>>> tvivl
> om.
>> >>>
>> >>>Har du set denne nyhed ? :
>> >>>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/18/102815.htm
>> >>
>> >>Ja, citat:
>> >>
>> >>- Jeg synes, at det tenderer magtmisbrug at lave en lokalplan,
>> >>som
>> >>omfatter ét hus, og det viser, at man vil gå meget langt for at
>> >>tilgodese kammeraterne, siger han.
>> >
>> >de politikere som stemmer for en lokalplan omhandlende kun Jagtvej
>> >69
>> >er mindst lige så store forbrydere som de autodumme
>>
>> Ja, det vil være en skandale, hvis de slipper afsted med det....
>
> Det gør de nok. Omvendt kan man konstatere, at en ikke-løsning på et
> konkret
> problem nok er lidt værre for alle os andre. Hvad vil du helst have
> :
> Løsning eller konfrontation? Du kan ikke vinde over Ungdomshuset. Du
> kan
> heller ikke vinde over Moses Hansen, når han med Faderhuset som
> udgangspunkt
> insisterer på at trække et kors efter sig gennem Københavns gader.

Vort politi er topkriminelt når de hindrer SIAD i at demonstrere og de
kunne have gjort det samme mod Moses da jeg i 2002 var med ham på
march

SF forlangte forbud dengang



Alucard (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 18-10-06 22:18

On Wed, 18 Oct 2006 22:25:08 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>> >de politikere som stemmer for en lokalplan omhandlende kun Jagtvej 69
>> >er mindst lige så store forbrydere som de autodumme
>>
>> Ja, det vil være en skandale, hvis de slipper afsted med det....
>
>Det gør de nok.

Næppe.... De tvivler også selv selv på....

>Omvendt kan man konstatere, at en ikke-løsning på et konkret
>problem nok er lidt værre for alle os andre. Hvad vil du helst have :
>Løsning eller konfrontation?

Jeg vil have at de autonome retter sig efter loven, ligesom alle andre
skal....

>Du kan ikke vinde over Ungdomshuset.

Hvorfor ikke...???

>Du kan
>heller ikke vinde over Moses Hansen, når han med Faderhuset som udgangspunkt
>insisterer på at trække et kors efter sig gennem Københavns gader.

Han holder sig i det mindste fra andres ejendom.... At han tosser
rundt på offentlig vej, skal han da være velkommen til.....

Konrad (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 18-10-06 23:28


"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:m86dj2tu4qvsvi66l3fb61vrq53tk1agsf@4ax.com...

> >Omvendt kan man konstatere, at en ikke-løsning på et konkret
> >problem nok er lidt værre for alle os andre. Hvad vil du helst have :
> >Løsning eller konfrontation?
>
> Jeg vil have at de autonome retter sig efter loven, ligesom alle andre
> skal....

Du mener da ikke SIAD, DF eller andre burde indrette sig efter loven? Jeg
forstår ikke helt forskellen på demonstrerende autonome som kun er ude efter
konfrontation, og demonstrerende SIAD-medlemmer der kun er ude på
konfrontation. Men du kan sikkert berige mig med en slags forklaring?

> >Du kan ikke vinde over Ungdomshuset.
>
> Hvorfor ikke...???

Fordi de er for mange, og er dedikerede. Du kan naturligvis sætte dem alle
sammen i fængsel, men hvad hjælper det? Det bliver heller ikke bedre af, at
statsadvokatens søn mv er i samme boldgade.

> >Du kan
> >heller ikke vinde over Moses Hansen, når han med Faderhuset som
udgangspunkt
> >insisterer på at trække et kors efter sig gennem Københavns gader.
>
> Han holder sig i det mindste fra andres ejendom.... At han tosser
> rundt på offentlig vej, skal han da være velkommen til.....

Kan du vinde over ham?




@ (18-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-10-06 23:43

On Thu, 19 Oct 2006 00:27:49 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>
>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:m86dj2tu4qvsvi66l3fb61vrq53tk1agsf@4ax.com...
>
>> >Omvendt kan man konstatere, at en ikke-løsning på et konkret
>> >problem nok er lidt værre for alle os andre. Hvad vil du helst have :
>> >Løsning eller konfrontation?
>>
>> Jeg vil have at de autonome retter sig efter loven, ligesom alle andre
>> skal....
>
>Du mener da ikke SIAD, DF eller andre burde indrette sig efter loven?

hvor har SIAD brudt loven?


>SIAD-medlemmer der kun er ude på
>konfrontation.

din helt hen i vejret påstand

SIAD har hele tiden meldt klart ud, at de ønsker blot at påvise at der
er steder i Danmark hvor grundloven bliver trådt under fode af vort
nye herrenvolk muhamenazisterne heil Muhammed

>> >Du kan ikke vinde over Ungdomshuset.
>>
>> Hvorfor ikke...???
>
>Fordi de er for mange, og er dedikerede. Du kan naturligvis sætte dem alle
>sammen i fængsel, men hvad hjælper det?

så kunne de måske lære at deres forbrydelser ikke betaler sig,

ellers kan man blot lade dem sidde noget længere


>> >Du kan
>> >heller ikke vinde over Moses Hansen, når han med Faderhuset som
>udgangspunkt
>> >insisterer på at trække et kors efter sig gennem Københavns gader.
>>
>> Han holder sig i det mindste fra andres ejendom.... At han tosser
>> rundt på offentlig vej, skal han da være velkommen til.....
>
>Kan du vinde over ham?

vinde?

har Moses Hansen overtrådt nogen lov?

har Moses Hansen og faderhuset ikke samme ret som alle andre LOVLYDIGE
borgere?


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Bo Warming (19-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 19-10-06 07:53

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
news:4536aa61$0$49199$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:m86dj2tu4qvsvi66l3fb61vrq53tk1agsf@4ax.com...
>
>> >Omvendt kan man konstatere, at en ikke-løsning på et konkret
>> >problem nok er lidt værre for alle os andre. Hvad vil du helst
>> >have :
>> >Løsning eller konfrontation?
>>
>> Jeg vil have at de autonome retter sig efter loven, ligesom alle
>> andre
>> skal....
>
> Du mener da ikke SIAD, DF eller andre burde indrette sig efter
> loven? Jeg
> forstår ikke helt forskellen på demonstrerende autonome som kun er
> ude efter
> konfrontation, og demonstrerende SIAD-medlemmer der kun er ude på
> konfrontation. Men du kan sikkert berige mig med en slags
> forklaring?
>
>> >Du kan ikke vinde over Ungdomshuset.
>>
>> Hvorfor ikke...???
>
> Fordi de er for mange, og er dedikerede. Du kan naturligvis sætte
> dem alle
> sammen i fængsel, men hvad hjælper det? Det bliver heller ikke bedre
> af, at
> statsadvokatens søn mv er i samme boldgade.


Billige fængsler som Japans ville hjælpe

>> >Du kan
>> >heller ikke vinde over Moses Hansen, når han med Faderhuset som
> udgangspunkt
>> >insisterer på at trække et kors efter sig gennem Københavns gader.
>>
>> Han holder sig i det mindste fra andres ejendom.... At han tosser
>> rundt på offentlig vej, skal han da være velkommen til.....
>
> Kan du vinde over ham?

Vi naboer til Jagtvej 69 ønsker ikke at VINDE men at få dem væk - ikke
lugte deres pis og lort og ikke skulle sætte hundrede ny ruder i biler
og hjem

En varetægtsfængsling vil være velset - den tid der går godt, kommer
ikke dårlig tilbage. Vier såmænd så nøjsomme




Alucard (19-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 19-10-06 10:06

On Thu, 19 Oct 2006 00:27:49 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>
>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:m86dj2tu4qvsvi66l3fb61vrq53tk1agsf@4ax.com...
>
>> >Omvendt kan man konstatere, at en ikke-løsning på et konkret
>> >problem nok er lidt værre for alle os andre. Hvad vil du helst have :
>> >Løsning eller konfrontation?
>>
>> Jeg vil have at de autonome retter sig efter loven, ligesom alle andre
>> skal....
>
>Du mener da ikke SIAD, DF eller andre burde indrette sig efter loven?

Jo da.... Hvor får du dog den mærkelige ide fra...???

>Jeg
>forstår ikke helt forskellen på demonstrerende autonome som kun er ude efter
>konfrontation, og demonstrerende SIAD-medlemmer der kun er ude på
>konfrontation. Men du kan sikkert berige mig med en slags forklaring?

De autonome overtræder loven (opholder sig ulovligt på andres
ejendom), hvorimod SIAD (uanset hvor dumme de er at høre på)
overholder loven.....

>> >Du kan ikke vinde over Ungdomshuset.
>>
>> Hvorfor ikke...???
>
>Fordi de er for mange, og er dedikerede. Du kan naturligvis sætte dem alle
>sammen i fængsel, men hvad hjælper det?

Så er de da i det mindste fjernet fra andres ejendom... Det bedste
ville selvfølgelig være at de forlod stedet frivilligt, men hvis de
ikke vil det, må de fjernes med magt....

>Det bliver heller ikke bedre af, at
>statsadvokatens søn mv er i samme boldgade.

"Hvor" statsadvokatens søn er eller ikke er, er da ligegyldigt...

Bliver en lovovertrædelse da mindre hvis en "kendt" deltager...????

>> >Du kan
>> >heller ikke vinde over Moses Hansen, når han med Faderhuset som
>udgangspunkt
>> >insisterer på at trække et kors efter sig gennem Københavns gader.
>>
>> Han holder sig i det mindste fra andres ejendom.... At han tosser
>> rundt på offentlig vej, skal han da være velkommen til.....
>
>Kan du vinde over ham?

Hvorfor skulle jeg dog forsøge...??? Han bryder jo ikke loven....

Kim Larsen (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 18-10-06 11:54

Hans Joergensen skrev:
> Kim Larsen wrote:
> > Har du set denne nyhed ? :
> > http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/18/102815.htm
>
> Hehe... ja, den er rimeligt super.
>
> Gad vide om Faderhuset selv har folk der kan sætte hytten i stand?

Gud hjælper dem vel på vej )

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Patruljen (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 18-10-06 12:02


Tveskaeg wrote:
> On 17 Oct 2006 13:31:01 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
>
> >
> >
> >Dether foregik i mit kvarter.
>
> Så lige klippet og jeg kunne altså ikke se andet end søde og flinke
> betjente dergjorde alt hvad de kunne for at skåne kommunisterne, også
> selv om kommunisterne tydeligt var gået i en slags blodrus.
>
> Politiet fortjener anerkendelse for den måde hvorpå de håndterede
> situationen.

Nej. Det gør de virkelig ikke.

Politiet tilsidesatte deres egne regler om safety first. Den dag d.18
maj.
Derfor kom de ud i problemer. Deres glemte nøgler til Cs gas etc.
Det var rent amatør arbejde.

Uro - korpset, som man kan iagttage på videoen. Hm. Det er svært at
finde ord.

Jeg må beundre de drenge, der ses endnu kæmpende efter første skud -
afgivelse, sådan at politiet må afgive endnu en salve midt på Sct.
Hans Torv.
Det er en fighting spirit, der vil noget. Synd de kæmper for de
forkerte sager.

Regards Bruun


ThomasB (18-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 18-10-06 14:41


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:1161169310.836494.293510@h48g2000cwc.googlegroups.com...


>Det er en fighting spirit, der vil noget. Synd de kæmper for de
>forkerte sager.

De skulle jo have været ansat hos politiet i stedet?



Kim Larsen (18-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 18-10-06 12:23

N_B_DK skrev:
> Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
> > Ja, det vil være et smukt syn at sætte hæren ind mod børn og unge.
>
> Så kan de lære det kan de!

Er du i familie med Michael Laudahn (herfra nyhedsgruppen) ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


N_B_DK (18-10-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 18-10-06 12:45

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> Er du i familie med Michael Laudahn (herfra nyhedsgruppen) ?

Næ ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.


Patruljen (19-10-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 19-10-06 00:11


Konrad wrote:
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:m86dj2tu4qvsvi66l3fb61vrq53tk1agsf@4ax.com...
>
> > >Omvendt kan man konstatere, at en ikke-løsning på et konkret
> > >problem nok er lidt værre for alle os andre. Hvad vil du helst have :
> > >Løsning eller konfrontation?
> >
> > Jeg vil have at de autonome retter sig efter loven, ligesom alle andre
> > skal....
>
> Du mener da ikke SIAD, DF eller andre burde indrette sig efter loven? Jeg
> forstår ikke helt forskellen på demonstrerende autonome som kun er ude efter
> konfrontation, og demonstrerende SIAD-medlemmer der kun er ude på
> konfrontation. Men du kan sikkert berige mig med en slags forklaring?
>
> > >Du kan ikke vinde over Ungdomshuset.
> >
> > Hvorfor ikke...???
>
> Fordi de er for mange, og er dedikerede. Du kan naturligvis sætte dem alle
> sammen i fængsel, men hvad hjælper det? Det bliver heller ikke bedre af, at
> statsadvokatens søn mv er i samme boldgade.


He. Det er vist en ganske optimistisk vurdering. Efterhånden som der
falder domme i sagerne vil de unge mennesker gradvist forstå, at deres
fremtid er den omkostning, der betales. De par slag politiet tildeler,
tiden i celler er små - ting. Mod det besvær, man vil møde
eksempelvis for at få et attraktivt arbejde. Hver enkelt individ vil
møde modstand i familie og øvrige relationer, som vil dem det godt.
Ov. etc.
Tilbage vil stå nogle dummies, der ingenting har at miste. Og de kan
så bæres ud af politiet.

Politiet ved på dether tidspunkt stort set alt, hvad der sker.
Og selvfølgelig kan man vinde over ungdomshuset.


> > >Du kan
> > >heller ikke vinde over Moses Hansen, når han med Faderhuset som
> udgangspunkt
> > >insisterer på at trække et kors efter sig gennem Københavns gader.
> >
> > Han holder sig i det mindste fra andres ejendom.... At han tosser
> > rundt på offentlig vej, skal han da være velkommen til.....
>
> Kan du vinde over ham?

Moses Hansen invaderer ikke an andens hus, barrikaderer sig og samler
kasteskyts på taget af huset. Og skulle det være tilfældet kunne man
også vinde over ham. Tro mig.

Betst Regards Bruun


ThomasB (19-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 19-10-06 01:00


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:1161213066.259533.187180@h48g2000cwc.googlegroups.com...

> De par slag politiet tildeler,
> tiden i celler er små - ting.

Patruljen, jeg har lagt mærke til at du deler en masse ord med bindestreger.
Hvad er grunden til det?




Bo Warming (19-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 19-10-06 08:00

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:1161213066.259533.187180@h48g2000cwc.googlegroups.com...

Konrad wrote:
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:m86dj2tu4qvsvi66l3fb61vrq53tk1agsf@4ax.com...
>
> > >Omvendt kan man konstatere, at en ikke-løsning på et konkret
> > >problem nok er lidt værre for alle os andre. Hvad vil du helst
> > >have :
> > >Løsning eller konfrontation?
> >
> > Jeg vil have at de autonome retter sig efter loven, ligesom alle
> > andre
> > skal....
>
> Du mener da ikke SIAD, DF eller andre burde indrette sig efter
> loven? Jeg
> forstår ikke helt forskellen på demonstrerende autonome som kun er
> ude efter
> konfrontation, og demonstrerende SIAD-medlemmer der kun er ude på
> konfrontation. Men du kan sikkert berige mig med en slags
> forklaring?
>
> > >Du kan ikke vinde over Ungdomshuset.
> >
> > Hvorfor ikke...???
>
> Fordi de er for mange, og er dedikerede. Du kan naturligvis sætte
> dem alle
> sammen i fængsel, men hvad hjælper det? Det bliver heller ikke bedre
> af, at
> statsadvokatens søn mv er i samme boldgade.


He. Det er vist en ganske optimistisk vurdering. Efterhånden som der
falder domme i sagerne vil de unge mennesker gradvist forstå, at deres
fremtid er den omkostning, der betales. De par slag politiet tildeler,
tiden i celler er små - ting. Mod det besvær, man vil møde
eksempelvis for at få et attraktivt arbejde. Hver enkelt individ vil
møde modstand i familie og øvrige relationer, som vil dem det godt.
Ov. etc.
Tilbage vil stå nogle dummies, der ingenting har at miste. Og de kan
så bæres ud af politiet.

Politiet ved på dether tidspunkt stort set alt, hvad der sker.
Og selvfølgelig kan man vinde over ungdomshuset.


> > >Du kan
> > >heller ikke vinde over Moses Hansen, når han med Faderhuset som
> udgangspunkt
> > >insisterer på at trække et kors efter sig gennem Københavns
> > >gader.
> >
> > Han holder sig i det mindste fra andres ejendom.... At han tosser
> > rundt på offentlig vej, skal han da være velkommen til.....
>
> Kan du vinde over ham?

Moses Hansen invaderer ikke an andens hus, barrikaderer sig og samler
kasteskyts på taget af huset. Og skulle det være tilfældet kunne man
også vinde over ham. Tro mig.

Tving politiet til at gennemføre LUKNING AF EL OG VAND OG VARME til
Jagtvej 69

Glem deres barnlige trætårn på taget og kasteskyts. Læg evt jernring
omkring og lad dem komme luskende ud når de er sultne, tørstige eller
fryser

I stenalderen belejrede man erobrer-sadist-afskum UD - hvor svært kan
det være?



Patruljen (19-10-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 19-10-06 00:29


Konrad wrote:
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:m86dj2tu4qvsvi66l3fb61vrq53tk1agsf@4ax.com...
>
> > >Omvendt kan man konstatere, at en ikke-løsning på et konkret
> > >problem nok er lidt værre for alle os andre. Hvad vil du helst have :
> > >Løsning eller konfrontation?
> >
> > Jeg vil have at de autonome retter sig efter loven, ligesom alle andre
> > skal....
>
> Du mener da ikke SIAD, DF eller andre burde indrette sig efter loven? Jeg
> forstår ikke helt forskellen på demonstrerende autonome som kun er ude efter
> konfrontation, og demonstrerende SIAD-medlemmer der kun er ude på
> konfrontation. Men du kan sikkert berige mig med en slags forklaring?

Enkelt. De autonome har allerede overtrådt loven i det øjeblik de
ikke forlader Faderhusets ejendom. De er lovbrydere fra første færd.

Bo Warming får smadret sine ruder regelmæssigt. Tilsyneladende er der
derudover forskellige trends. Måske for at tage den værste kedsomhed.
I perioder skal Macdonalds smadres. I perioder skal højre -
orienterede jagtes og stikkes ned. I andre perioder bliver min banks
ruder smadret, facaden smurt over med gud ved hvad.
De generer hele kvarteret, som tiltider kan finde området omdannet til
en krigszone.
Det udøves hærværk og klattes med maling overalt.

Ærlig talt. Vi er en del oprindelige beboere på Nørrebro, som er
godt trætte af alt det mental - gas, der lukkes ud af ungdomshuset.

Sida har ikke overtrådt noget, what - so - ever.Eller mener du noget
andet ?
Tværtimod vil Siad benytte sine lovlige muligheder.

Hvilket igen vil give førstnævnte gruppe anledning til at lave
stammedans, fælles - sang og blive voldelige. Nice.

Best Regards Bruun


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408617
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste