Accepterer du, at FE overtager dk.politik ~
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 17-10-06 19:24

dk.politik er en vigtig nyskabelse for ytringsfriheden. Før internet
og dk.politik skulle du allernådigst godkendes af en eller anden
redaktør for at kunne få lov til at ytre dig til mange mennesker.

Derfor bør vi bevare og udvikle dk.politik.

Desværre har det specielt i de sidste 3-4 dage vist sig, at
ytringsfriheden på dk.politik er under angreb fra Forsvarets
Efterretningstjeneste.

Dette angreb bør vi tilbagevise. Derfor opfordrer jeg alle, der ikke
er ansat af FE til at sende kreative ideer om bekæmpelse af FE's
anslag mod ytringsfriheden til dk.politik. Du kan sende ideerne til
plenum, hvor hele gruppen kan læse dem, eller personligt til andre
debatdeltagere, som du har speciel tillid til.

Selv kan jeg i øjeblikket bidrage med to ideer:

1. Identitet. Identificer debattører, du er helt sikker på er ansat i
Forsvarets Efterretningsvæsen og som udviser en klar negativ adfærd
rettet mod ytringsfriheden på dk.politik.

Jeg har identificeret følgende helt sikre FE-ansatte:

a. Frank Leegaard
b. Patruljen Bruun

Følgende er under mistanke for også at være tilknyttet et
FE-initiativ til at overtage kontrollen med dk.politik:

Anders Peter Johnsen
ThomasB
Jesper

2. Volumen. Når man har en debatmodel, hvor en sagesløs debattør
overfaldes at et helt kobbel FE-medarbejdere på en gang, ligger det
lige for at andre debattører kan komme den overfaldne til hjælp og
blande sig i debatten. Hvis debatmodellen er mange - mange istedet for
en-mange bliver det sværere for overfaldsmændene fra FE.

Jeg imødeser dine egne ideer til afværgelse af anslaget mod
ytringsfriheden på dk.politik.

Steen Hjortsø

Fra : ThomasB

Dato : 17-10-06 19:29

contra@tdcspace.dk skrev:

> Følgende er under mistanke for også at være tilknyttet et
> FE-initiativ til at overtage kontrollen med dk.politik:

[..]
> ThomasB

Gider du godt holde mig udenfor sine perverse fantasier?

Fra : ThomasB

Dato : 17-10-06 19:33

ThomasB skrev:

> [..]
>
> Gider du godt holde mig udenfor sine perverse fantasier?

sine = dine.

I øvrigt var jeg lidt for hurtigt, for det er faktisk helt OK at du
inddrager mig i dine søde fantasier.

Jeg vil faktisk også gerne hjælpe dig til at forstå hvordan det hele hænger
sammen - hvis du giver mig lov?

Fra : @

Dato : 17-10-06 19:38

On 17 Oct 2006 11:23:52 -0700, contra@tdcspace.dk wrote:

>Jeg har identificeret følgende helt sikre FE-ansatte:
>
>a. Frank Leegaard
>b. Patruljen Bruun

og dit uigendrivelige bevis på den påstand?

hvis du ikke kommer med det kan dit postulat kun bruges til at printe
ud og pakke fisk ind i

>Følgende er under mistanke for også at være tilknyttet et
>FE-initiativ til at overtage kontrollen med dk.politik:

> [...]

hvem andre end dig har den mistanke til de tre ovennævnte personer?

hvis der kun er dig selv som har den mistanke må mistanken blot
betegnes som et tankespind uden mindste hold i virkeligheden

>Steen Hjortsø

bare fordi du er paranoid skal du ikke tro vi ikke er efter dig

/Albert Camus/

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 17-10-06 19:50

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Følgende er under mistanke for også at være tilknyttet et
> FE-initiativ til at overtage kontrollen med dk.politik:

Ja, de er blandt andet blandt de tilknyttede.

Du skal lige have med, at det er undertegnede der styrer FE.

Vi bliver sponseret af NSA, der bl.a. også er kendt for 9-11 angrebet
foretaget af jødiske coca cola ansatte iklædt levis bukser og
Ku Klux Klan dragter.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-10-06 20:05

-=* DANELAW *=- wrote:
> [...]
>
> Vi bliver sponseret af NSA, der bl.a. også er kendt for 9-11 angrebet
> foretaget af jødiske coca cola ansatte iklædt levis bukser og

Jeg var forøvrigt inviterede derover til "showet" sammen med Per Stig
Møller. Vi stod i Washington og så missilet ramme Pentagon medens vi så
hele Twin Towers tingen på TV (vi var ikke i NY - NSA vurderede at det blev
alt for støvet når de sprængte tårnene.)

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-10-06 19:59

Kære Steen Hjortsø-

Der er gode feer og onde feer.

En ond har tilsyneladende stukket dig med en giftig torn.

Sådan kunne et eventyr starte og jeg tror du ville egne dig bedre til
eventyr end til faktuel dybsindig debat.

/FL

PS. Du svarede ikke på mit spørgsmål om hvorvidt at du modtog eller har
modtaget psykiatirsk behandling. Hvis ikke - så overvej om ikke en lille
bitte samtale kunne være godt.

PPS. Tror ikke du behøver simulere - jvf tidligere tråd.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-10-06 20:05

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

-SNIP.

Hvis dit indlæg er en joke, ja så er det faktisk meget morsomt.

Hvis ikke der er en joke , ja så er det stadig komisk
men på en tragisk måde.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-10-06 20:13

Michael Meidahl Jensen wrote:
> [...]
>
> Hvis dit indlæg er en joke, ja så er det faktisk meget morsomt.
>
> Hvis ikke der er en joke , ja så er det stadig komisk

Enig - har det på samme måde - kommer til at le hjerteligt .- og får
derefter dårlig samvittighed over at have leet over andres sygdom.

Ikke desto mindre skal Hjortsø nu ikke få lov at ødelægge mit humør.

(FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 17-10-06 21:49

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4535295a$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hvis dit indlæg er en joke, ja så er det faktisk meget morsomt.
>
> Hvis ikke der er en joke , ja så er det stadig komisk

Altså: Under alle omstændigheder underholdende ?

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-10-06 21:58

Steen Hjortsoe wrote:
> "Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
> meddelelse news:4535295a$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Altså: Under alle omstændigheder underholdende ?

Bestemt nej .. Det er aldrig rart at se folk lide og være utrygge. I følge
dig selv er du jo netop det.

/FL

Fra : Jesper

Dato : 17-10-06 20:19

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> en-mange bliver det sværere for overfaldsmændene fra FE.
>
> Jeg imødeser dine egne ideer til afværgelse af anslaget mod

Den får så sølvpapirshatten passer, hva' Steen?
Hvis du prøver på at overbevise os om at du er moden til indlæggelse, så
behøver du ikke at være så ihærdig: Vi er overbevist!

Er du overhovedet i stand til at træde to skridt tilbage og læse samt
kritisk vurdere hvad det er for noget bavl du skriver her i gruppen?

Eller vil du fratage Bo Warming tronen som gruppens landsbytosse?
I så fald skal du stå tidligt op ( og prutte i marmeladeglas!).
--
Formålet med loven er ikke at få færre flygtninge til dette land.
Peter Duetoft (CD), Jyllands-Posten 16/3 1994 om udlændingeloven.

Fra : Patruljen

Dato : 17-10-06 20:21

> [...]
>
> Hvis dit indlæg er en joke, ja så er det faktisk meget morsomt.
>
> Hvis ikke der er en joke , ja så er det stadig komisk

Man kan følge på Steen Hjortsø`s indlæg hvordan tingene er blevet
værre og værre.
Fra en optagethed og forsigtig deltagelse i emner som på
alt.mindcontrol. Hvor paranoide mennesker fortæller om deres nasale
implants, så de forskellige efterretningstjenester kan lytte med
konstant og overalt :-/

Det bedste som kunne ske, er hvis nogen kunne overbevise Hjortsø om.
At han skulle forsøge, at delagtig - gøre sin læge i deher
forestillinger. Det har stået på i små 5 år.
Guderne må vide, hvordan manden har det. At være forfulgt og udsat
for regelmæssig tortur kan ikke være en helt hyggelig
fritidsinteresse.

Regards Bruun

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-10-06 20:10

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
>
> Følgende er under mistanke for også at være tilknyttet et
> FE-initiativ til at overtage kontrollen med dk.politik:

DE KOMMER EFTER DIG!!!!!

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk

Fra : gb

Dato : 17-10-06 21:14

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> DE KOMMER EFTER DIG!!!!!

Jeg kan se på min mikrobølgeovn, at Den sorte Helikopter er på vej, og
lander udenfor hans dør i løbet af de næste fem minutter.

--
GB

Fra : Peter

Dato : 17-10-06 21:58

[...]

Hvorfor er jeg ikke med i ovenstående gruppe, har jeg måske ikke i alle
årene stillet microfonerne så der ikke kom støj på din telefonlinje. Jeg har
rettet strålerne imod dig så vi vidste hvad du lavede, Ja ja, men nu skal vi
nok få lukket den debat her. Vi tænder på mricrobølge strålingen så vi atter
kan styre dine tanker.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-10-06 22:10

Peter wrote:
> [...]
> lavede, Ja ja, men nu skal vi nok få lukket den debat her. Vi tænder
> på mricrobølge strålingen så vi atter kan styre dine tanker.

Nix .. Steen har skaffet sig særligt kraftigt alufolie som desværre
forhindrer os helt i at styre hans tanker.

Jeg er ikke langt fra at indrømme at han måske har fået skovlen under os.

/FL

Fra : gb

Dato : 17-10-06 22:58

"Peter" <Mahatma@P.com> wrote in

> dk.politik er en vigtig nyskabelse for ytringsfriheden. Før internet
> og dk.politik skulle du allernådigst godkendes af en eller anden
> redaktør for at kunne få lov til at ytre dig til mange mennesker.

Der var jo lige fidonet. Men det var jo kun for nørder, ikke sandt?

--
GB
2:236.435.17

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 17-10-06 23:06

On 17 Oct 2006 11:23:52 -0700, contra@tdcspace.dk wrote:

> Desværre har det specielt i de sidste 3-4 dage vist sig, at
> ytringsfriheden på dk.politik er under angreb fra Forsvarets
> Efterretningstjeneste.

Dine postings har da en vis underholdningsværdi - omend man kan
frygte, at du mener det alvorligt.

> Følgende er under mistanke for også at være tilknyttet et
> FE-initiativ til at overtage kontrollen med dk.politik:

"Overtage kontrollen med dk.politik" - du ved ikke meget om, hvordan
usenet fungerer, ser jeg.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-10-06 23:58

contra@tdcspace.dk skrev:

> Følgende er under mistanke for også at være tilknyttet et
> FE-initiativ til at overtage kontrollen med dk.politik:
>
> Anders Peter Johnsen

Det er med blandede følelser, at jeg læser dette:

Jeg kan da eet eller andet sted som gammel fan af spionlitteratur ikke
lade være med at føle mig lidt forfængeligt smigret over at du muligvis
mistænker mig for at have tilknytning til FE, men jeg må altså omvendt
også objektivt konstatere at dit mentale helbred populært formuleret er
ved at være rigtigt alvorligt langt ude at skide.

Det lyder mere og mere som om du befinder dig i en forfærdelig,
psykotisk mareridts-dagdrøm, når du ligefrem lufter sådanne latente
"Neo"-komplekser og åbenbart (jvf. "The Matrix"-filmene) mener at kunne
se "hemmelige agenter, der jager dig" alle vegne. Det er altså
imidlertid udelukkende noget, der foregår i dit eget hovede.

Vi er sådan set tilbage ved udgangspunktet igen: Hvordan kan du være så
sikker på, at det ikke blot er din egen hjerne, der helt af sig selv (og
dvs. uden disse påståede "stråler" eller andre ydre påvirkninger, men
tværtimod gennem en indre, hormonel ubalance) bedrager dig?

Det er altså - også for undertegnedes eget vedkommende - set mange gange
før at mennesker af forskellige årsager kan kortslutte mentalt og
forvilde sig ud i et omend relativt ubevidst, regulært selvbedrag.

Gør dig selv den efterhånden måske ligefrem livsvigtige tjeneste at
opsøge en psykiater, før din angst i værste fald får dig til at gøre
skade på dig selv eller andre eller du måske ryger så langt ud i
psykotisk demens at du muligvis aldrig nogensinde vil kunne fungere
normalt igen: Så vidt jeg kan se befinder du dig altså stadig nogenlunde
på kanten til en afgrund af sindsformørket vanvid, og jeg selv og andre
prøver altså sådan set bare at række dig en hjælpende hånd her, så du
ikke går totalt fortabt i dit eget, indrepersonlige Dommedagshelvede...

Anders Peter Johnsen

Fra : Martin Johansen

Dato : 18-10-06 00:00

contra@tdcspace.dk skrev:

> [...]

>en-mange bliver det sværere for overfaldsmændene fra FE.

>Jeg imødeser dine egne ideer til afværgelse af anslaget mod

Der er aldrig nogen, som har modtaget betaling for at skrive i
dk.politik. Hvis nogen hævder det modsatte, er de lodret løgnere.
PET og Forsvarets Efterretnigstjeneste, eller nogen anden
efterretnigstjeneste, har aldrig haft noget at gøre med Usenet.

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-10-06 00:13

Martin Johansen skrev:

> [...]
> PET og Forsvarets Efterretnigstjeneste, eller nogen anden
> efterretnigstjeneste, har aldrig haft noget at gøre med Usenet.

Hmmm... også hvad jeg tror men det er lidt besynderligt at det
statement er nødvendigt...

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Alucard

Dato : 18-10-06 05:46

On 17 Oct 2006 16:13:27 -0700, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Hmmm... også hvad jeg tror men det er lidt besynderligt at det
>statement er nødvendigt...

Det er en af de tåbelige sideeffekter der kommer, når nogen tager
Steen Hjortsø seriøst....

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 18-10-06 08:08

Kim Larsen wrote:
> [...]

Det står fast:

- at undertegnede ikke kan skrive et indlæg, uden at der kort tid
efter er en kommentar fra Frank Leegaard

- at Frank Leegaard er ansat i Forsvarets Efterretningstjeneste

- at Frank Leegaard bruger mange timer hver dag på dk.politik

Om man har fundet en eller anden konstruktion, hvor FE kan påstå, at
de ikke betaler Frank Leegaard for at skrive på usenet er sådan set
mig et fedt. Jeg siger sandheden, og det bliver jeg ved med.

Og sandheden er, at Frank Leegaard og andre ansatte/tilknyttede til
Forsvarets Efterretningstjeneste dagligt udspreder injurierende løgne
om min person. Man påstår f.eks., at jeg er psykotisk (sindsyg),
schizofren, paranoid - og det i en lind strøm fra mange forskellige
personer. Intet af det er sandt.

Der er tale om en overtrædelse af Grundlovens § 77, hvor det hedder:

"Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre
sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og *andre
forebyggende forholdsregler* (min fremhævning, SH) kan ingensinde
påny indføres."

Kan Frank Leegaard og Patruljen Bruun fremvise en dommerkendelse, der
tillader dem at angribe min ytringsfrihed ved at fremstille mig som en
sindsyg person, hvis meninger man ikke behøver tage alvorligt ? Den
kendelse ser jeg frem til.

Steen Hjortsø

Fra : N_B_DK

Dato : 18-10-06 08:29

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]
> tillader dem at angribe min ytringsfrihed ved at fremstille mig som en
> sindsyg person, hvis meninger man ikke behøver tage alvorligt ? Den

Ligesom du har en ytringsfrihed, så har vi andre også, og må godt nok sige
du virker ikke til at være helt rask, det ser ud til du ser konspirationer
overalt.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 08:35

Kim Larsen wrote:

> [...]

tillader dem at angribe min ytringsfrihed ved at fremstille mig som en
sindsyg person, hvis meninger man ikke behøver tage alvorligt ? Den

Det, Frank Leegaard og Patruljen Bruun m.fl. foretager sig mod undertegnede
er ikke et elskværdigt drilleri. Det drejer sig om en målrettede,
systematiske, mange gange gentagne påstande om min mentale sundhedstilstand.
Og disse påstande fremkommer i stort set hvert eneste af deres kommentarer
til mine indlæg.

En dommer der måtte tage stilling til, hvor graverende Frank Leegaards
m.fl.s grundlovskrænkelse er, kan altså roligt se bort fra spøg og skæmt,
pjat og drilleri. Det drejer sig klart og tydeligt om noget helt andet, en
systematisk tilsvining vedligeholdt gennem lang tid, som disse personer på
intet tidspunkt har ført sandhedsbevis for.

Og det vil de heller ikke kunne. Jeg er gud ske lov sund og rask. Jeg er
ikke psykotisk, ikke paranoid og ikke skizofren. Og der er intet som helst,
der tyder på, jeg skulle være det. Ikke desto mindre får jeg (og potentielle
læsere af mine indlæg) mange gange dagligt disse alvorlige påstande hældt i
hovedet af benævnte personer. Sådanne påstande i det omfang er egnede til,
hvis de fremsættes af tilstrækkelig mange persone tilstrækkelig ofte at så
tvivl om, at de tanker jeg ytrer på dk.politik, står til troende og altså er
værd at beskæftige sig med.

Det svineri holder ikke i byretten. At Legaard og konsorters defamation af
min person også er noget menneskeligt svineri vil jeg ikke komme yderligere
ind på her. Men det er mildest talt ikke uvæsentligt.

Steen Hjortsø

Fra : N_B_DK

Dato : 18-10-06 08:55

Steen Hjortsoe <contra@tdcspace.dk> wrote:
> - at Frank Leegaard er ansat i Forsvarets Efterretningstjeneste

Hvordan kan du tro det ?

> - at Frank Leegaard bruger mange timer hver dag på dk.politik

Ja og ?

> Om man har fundet en eller anden konstruktion, hvor FE kan påstå, at
> de ikke betaler Frank Leegaard for at skrive på usenet er sådan set
> mig et fedt. Jeg siger sandheden, og det bliver jeg ved med.

Ja den sandhed der foregår i dit hoved. (og kun der)

> [...]
> om min person. Man påstår f.eks., at jeg er psykotisk (sindsyg),
> schizofren, paranoid - og det i en lind strøm fra mange forskellige

Hvis amn læser dine indlæg er det nu det indtryk man får af dig.

> [...]
> sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og *andre
> forebyggende forholdsregler* (min fremhævning, SH) kan ingensinde

Har du ikke fået lov at komme med allle dine mere eller mindre underlige
tanker da ?

> [...]
> tillader dem at angribe min ytringsfrihed ved at fremstille mig som en
> sindsyg person, hvis meninger man ikke behøver tage alvorligt ? Den

Igen hvem har forbudt dig at ytre dine tanker ? (selvom vi nok er mange der
gerne så du stoppede med dit pladder)

> [...]
> mentale sundhedstilstand. Og disse påstande fremkommer i stort set
> hvert eneste af deres kommentarer til mine indlæg.

Hvorfor món ? du skriver jo sludder efter sladder.

> [...]
> helt andet, en systematisk tilsvining vedligeholdt gennem lang tid,
> som disse personer på intet tidspunkt har ført sandhedsbevis for.

Du bliver ved med at gøre dig selv til grin.

> Og det vil de heller ikke kunne. Jeg er gud ske lov sund og rask. Jeg
> er ikke psykotisk, ikke paranoid og ikke skizofren. Og der er intet
> som helst, der tyder på, jeg skulle være det.

Er der intet der tyder på det ??? Du ser hemmelige agenter, og
strålepistoler rettet mod dit hoved alle steder, er det et tegn på man er
helt rask ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 10:08

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
> defamation af min person også er noget menneskeligt svineri vil jeg
> ikke komme yderligere ind på her. Men det er mildest talt ikke
Kære Steen Hjortsø.

Hvor mærkeligt du end kunne finde det, er det faktisk en dyb knugende skidt
fornemmelse i min mave over du har de tanker du har. Rådet med at du skulle
snakke med en psykiater, eller psykolog hvis du skulle foretrække dette, er
skam velment.

Det er muligt at det er min fantasi der spiller mig et puds, men din
opførsel og din øvrige færden her på usenet, minder i alle fald mig
betænkelig meget om psykisk sygdom som den har ytret sig hos personer jeg
har mødt igennem mit liv.

Det er muligt at du psykisk set er sund og rask - i givet fald har du da en
meget ALTERNATIV opfattelse af verden.

Læg forøvrigt mærke til at jeg ikke er den ene der kommer med dette råd.

/FL

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 18-10-06 09:51

On 18 Oct 2006 00:07:40 -0700, contra@tdcspace.dk wrote:

> Det står fast:

> - at Frank Leegaard er ansat i Forsvarets Efterretningstjeneste

Hvordan er du dog nået til den konklusion?

Kan du, uden at drage forhastede konklusioner, argumentere for det?

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 09:58

"Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan er du dog nået til den konklusion?
>
> Kan du, uden at drage forhastede konklusioner, argumentere for det?

Ja, naturligvis.

Steen Hjortsø

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 18-10-06 10:10

On Wed, 18 Oct 2006 10:57:36 +0200, Steen Hjortsoe wrote:

> Ja, naturligvis.

Det virker, set herfra, ikke ret overbevisende - ikke mindst, da du ikke
forklarer, hvordan du har nået den konklusion.

At Frank svarer på dine postings er mildest talt et svagt argument.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 10:21

Sonny T. Larsen wrote:

> Det virker, set herfra, ikke ret overbevisende - ikke mindst, da du
> ikke forklarer, hvordan du har nået den konklusion.
>
> At Frank svarer på dine postings er mildest talt et svagt argument.

Nej ... Der må virkeligt ligge en konspiration bag at nogen svarer på indlæg
i et debatforum.

Anderledes kan det da bestemt ikke være ..

/FL

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 18-10-06 09:43

N_B_DK wrote:

> [...]
>
> Hvis amn læser dine indlæg er det nu det indtryk man får af dig.

> Har du ikke fået lov at komme med allle dine mere eller mindre underlige

Se det i øjnene: Ingen af mine tanker er underlige. De er klare og
letforståelige.
Og når Legaard og de 4-5-6 andre, der i hvert fald for nogens
vedkommende også er tilknyttet Forsvarets Efterretningsvæsen så går
i gang med den daglige dosis løgnagtige påstande om min person, er
det det samme som at sige til evt. læsere: "Her har du en mening (min
tekst), men da manden er splittergal frarådes du kraftigt overhovedet
at læse den".

Det er naturligvis et angreb på min ytringsfrihed baseret på
systematiske, løgnagtige, hver dag mange gange gentagne injurierende
påstande om min mentale sundhedstilstand. Det er grundlovsstridigt.

Steen Hjortsø

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 18-10-06 10:16

N_B_DK wrote:

> [...]
> tanker da ?

> Igen hvem har forbudt dig at ytre dine tanker ? (selvom vi nok er mange der

Mere end gerne. En 4-6 personer ofrer timer hver dag på at få dem
stoppet/their impact on the minds of non-FE readers reduced.
S.H.

> Hvorfor món ? du skriver jo sludder efter sladder.

Du har det ligesom kællingen, der skal stå op på trappestige for at
komme til at se et eller andet forargende syn i vinduet ovre på den
anden side af gaden.

Hvis jeg skriver sludder efter sladder, hvorfor holder du dig så ikke
bare væk ? Du gør det modsatte - ligesom Frank Legaard.
S.H.

> Du bliver ved med at gøre dig selv til grin.

Hvad er det, du synes er så morsomt. Og hvis mine tanker er så
værdiløse, hvorfor ofrer du så selv så meget tid på dem, og vender
tilbage til dem gang på gang ?
S.H.

> Er der intet der tyder på det ??? Du ser hemmelige agenter, og
> strålepistoler rettet mod dit hoved alle steder

Nej, det gør jeg ikke, og du ved det selv. Jeg har aldrig brugt ordet
strålepistol eller noget der ligner her i gruppen.
S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 10:30

contra@tdcspace.dk wrote:

Snip en masse argumenter:

Grunden til at jeg gider svare dig, er at jeg godt kan frygte at dine tanker
får andres psyke til "at tippe over".

Derudover er det her jo et debatforum, og gider man ikke diskutere skal man
ikke komme her.

Men jeg morer mig da også over dig: Dit storhedsvanvid, der tror at FE gider
at målrette sin indsats på en ret almindelig person som dig.Dine teorier som
funderer sig 80% på stringent videnskab og 20% på imbicilt vrøvl.

Alt dette gør at jeg har go underholdning ud af at debattere med dig.

(Nåe ja .. og så lønnen fra FE og free-lance fra MI6, CIA og BVS)

/FL

Fra : Poul Nielsen

Dato : 18-10-06 22:47

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alt dette gør at jeg har go underholdning ud af at debattere med dig.
>
> (Nåe ja .. og så lønnen fra FE og free-lance fra MI6, CIA og BVS)

Æerh hvad og hvem er BVS

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 18-10-06 10:22

con...@tdcspace.dk wrote:

> [...]
>
> Nej, det gør jeg ikke, og du ved det selv. Jeg har aldrig brugt ordet
> strålepistol eller noget der ligner her i gruppen.

Hele dit ovenstående indlæg inkl. usande påstande kommer sammen med
snesevis af tilsvarende indlæg ind under betegnelsen "andre

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 18-10-06 10:27

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> meget ALTERNATIV opfattelse af verden.
>
> Læg forøvrigt mærke til at jeg ikke er den ene der kommer med dette råd.

Nej, for helvede, I bliver jo betalt for jeres "råd", så der er
naturligvis flere af jer. Og føj for satan for en flok slyngler.

Steen Hjortsø

Fra : N_B_DK

Dato : 18-10-06 10:35

contra@tdcspace.dk wrote:
> Nej, for helvede, I bliver jo betalt for jeres "råd", så der er
> naturligvis flere af jer. Og føj for satan for en flok slyngler.

Seriøst du har brug for hjælp, der er ingen her der er betalt for noget som
helst.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 18-10-06 10:41

Sonny T. Larsen wrote:

> [...]
> forklarer, hvordan du har nået den konklusion.
>
> At Frank svarer på dine postings er mildest talt et svagt argument.

Så er det godt, jeg ikke har brugt argumentet. At FL svarer på mine
postings er overhovedet *ikke* et argument for, at han skulle være
ansat i eller tilknyttet Forsvarets Efterretningstjeneste.

At han responderer, som regel inden for få timer, på *alle* mine
indlæg stort set uden undtagelse, kunne man i første omgang godt
forsøge sig med at tyde som noget sygeligt - hos FL altså.

At det er kraftigt påfaldende er uden for enhver tvivl.

Men det er ved nærmere eftersyn en ganske indlysende medvirkende brik,
der bidrager til at få puslespillet om FL's identitet i
dk.politik-sammenhæng til at gå op.

Med mindre altså, at I for en gangs skyld gider være lidt kreative og
tilføje "dybt åndsvag" til alle de andre ting, jeg heller ikke er.

Steen Hjortsø

Fra : N_B_DK

Dato : 18-10-06 10:47

contra@tdcspace.dk wrote:
> At han responderer, som regel inden for få timer, på *alle* mine
> indlæg stort set uden undtagelse, kunne man i første omgang godt
> forsøge sig med at tyde som noget sygeligt - hos FL altså.

Dvs hvis amn svarer på dine indlæg er man fra FE ? hvornår begynder jeg at
få løn fra dem ???? jeg vil have mine penge nu FE, jeg synes det er
tarveligt de andre for penge for det, når jeg ikke gør!

> Men det er ved nærmere eftersyn en ganske indlysende medvirkende brik,
> der bidrager til at få puslespillet om FL's identitet i
> dk.politik-sammenhæng til at gå op.

Tror du har blandet 19 puslespil sammen, og det derfor er svært for dig at
få det til at blive ET billede.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : gb

Dato : 18-10-06 22:08

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in

> Dvs hvis amn svarer på dine indlæg er man fra FE ? hvornår begynder

Glem det. Hjortsøe er konspirationsteoretiker og lider af galopperende
paranoia.

--
GB

Fra : Konrad

Dato : 18-10-06 23:18

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in

> Glem det. Hjortsøe er konspirationsteoretiker og lider af galopperende
> paranoia.

Er i nu blevet venner ligefrem?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 23:24

Konrad wrote:
> "gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Er i nu blevet venner ligefrem?

At diskutere har forhåbentligt ikke noget med uvenskab at gøre ...

/FL

Fra : Konrad

Dato : 19-10-06 00:08

> At diskutere har forhåbentligt ikke noget med uvenskab at gøre ...

Insidere kan forstå den underliggende joke.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 10:53

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
>
> Med mindre altså, at I for en gangs skyld gider være lidt kreative og
> tilføje "dybt åndsvag" til alle de andre ting, jeg heller ikke er.

Hovedparten der skriver herinde i dk.politik skriver her jævnligt.

Men som sagt gider jeg ikke at dine argumenter med dommedag skal stå
imodsagte. Du skaber utryghed hos en masse mennesker, og den utryghed vil
jeg meget gerne imødegå.

Så straks at svare et af dine indlæg er sådan set dagens gode
spejdergerning...

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 11:18

> [...]
>
> Men som sagt gider jeg ikke at dine argumenter med dommedag skal stå
> imodsagte. Du skaber utryghed hos en masse mennesker, og den utryghed vil

Det er ikke mine "argumenter med dommedag", der evt. skaber utryghed hos
folk. Hvad jeg basalt set har sagt om Dommedag er, at alle overlever i god
behold. Det er de færreste, der kommer til skade med den besked.

Utryghed hos folk kan evt. fremkomme som et resultat af, at det går op for
folk, hvad FE har bedrevet gennem mange år, at FE, herunder Frank Leegaard
er fuld af løgn - og vold mod den danske civilbefolkning, og at FE er parat
til en grov tilsvining vedligeholdt gennem måneder og år af sagesløse
personer som undertegnede.

Steen Hjortsø

> Så straks at svare et af dine indlæg er sådan set dagens gode
> spejdergerning...
>
> /FL

Åh, jeg er sgu rørt til tårer. Hvad du og de andre karske, kornfede
spejderdrenge bedriver er grov vold i forbindelse med et talentløst, omend
ihærdigt, forsøg på at lade en dybt kompromitteret forbryderorganisation,
FE, bevare kontrollen over det danske folk.

Når sandheden går op for det danske folk, vil folket ikke ha' FE mere.
Folket vil spytte jer ud.

Man vil gerne have fornuftigt politiarbejde, terrorbekæmpelse, men man vil
afskaffe de umulige plattenslagere og voldsforbrydere fra FE, og så tage et
fornuftigt bestik over, hvilken sikkerhed og sikkerhedspolitik, det danske
folk har behov for post-apokalyptisk. Det er slet ikke sikkert, at Danmark
skal have et FE mere. Det kan være, at vore sikkerhedsproblemer løses bedre
på anden vis.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 11:28

Steen Hjortsoe wrote:

> [...]
> hos folk. Hvad jeg basalt set har sagt om Dommedag er, at alle
> overlever i god behold. Det er de færreste, der kommer til skade med

Nu er du jo heldigvis en af de få der bilder sig ind at dommedag er ganske
ufarlig. Har du ret i din påstand, vil jeg gerne spørge hvorfor du gider
bruge så meget krudt på fænomenet, eftersom det er ufarligt?

Kan du selv se dumheden i din egen argumentation?

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 11:29

"Steen Hjortsoe" <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> danske folk har behov for post-apokalyptisk. Det er slet ikke sikkert, at
> Danmark skal have et FE mere. Det kan være, at vore sikkerhedsproblemer

Om få dage vil folk begynde at blive utrygge som følge af Frank Legaards og
kumpaners forsøg på at tilsløre sandheden. Det hænger også sammen med disse
blikkenslageres ringe intuition so oder so:

De tror angiveligt på, at det at udbrede løgnehistorier, og kalde det
tryghedsskabende "inddæmning", gør folk trygge. De vil opleve, at de gør det
modsatte. Og det er fannerme ikke undertegnedes skyld. Og så kan jeg iøvrigt
snart ikke være så meget hos jer mere.

Jeg skal ud og lave revolution. Goodness ! Mod hvad da ? som dronning
Elisabeth sagde.
Det vil I få at se.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 11:52

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
> kan jeg iøvrigt snart ikke være så meget hos jer mere.
>
> Jeg skal ud og lave revolution. Goodness ! Mod hvad da ? som dronning

Hvis du vil ud og sprænge en bombe foran FE hovedkvarteret, ville jeg meget
gerne vide det, så jeg kan nå at komme hjem til familien.

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 12:10

> Hvis du vil ud og sprænge en bombe foran FE hovedkvarteret, ville jeg
> meget gerne vide det, så jeg kan nå at komme hjem til familien.
>
> /FL

Gu gider jeg ej. De klarer det fint at tage røven på sig selv, helt uden min
hjælp.

Men det, jeg var i færd med at skrive, da jeg blev afbrudt, var, at
amerikanerne sagtens kan tåle at læse hundredvis af artikler i øjeblikket
om, at Dommedag er på vej. Jeg har selv plastret visse steder i USA til med
min bog. Vi har i USA, England og en del andre lande et langt højere
informationsniveau end i Danmark om, hvad der formentlig kommer i løbet af
få uger.

FE mener altså, at de er i en position, hvor de, egenmægtigt som altid, kan
dekretere, at specielt danskerne ikke har godt af at få lige så meget at
vide om den tilstundende Dommedag som amerikanerne. Det mener jeg ikke, FE
er. Og jeg tror som sagt ikke, der er andet, der interesserer FE end at
blive siddende på flæsket, så længe de kan - koste hvad det vil. FE elsker
lukkethed lige som resten af den danske forvaltning. Their very instinct.
Det bliver dyrt. Og det skal det også bare blive, når man er så infame
forbrydere og gemene løgnhalse. Og er idioter nok til i den grad at
acceptere en konfrontation med den danske befolkning. Det danske folk har et
andet instinkt end jer, gudskelov !

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 12:20

Steen Hjortsoe wrote:

> [...]
> løgnhalse. Og er idioter nok til i den grad at acceptere en
> konfrontation med den danske befolkning. Det danske folk har et andet
Når du taler om det danske folk, kunne jeg da godt tænke mig at høre noget
fra en fra det danske folk (minus SH) ...

Jeg synes de glimrer med deres fravær?

I alle fald som støtte til "din virkelighed"

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 12:54

> Når du taler om det danske folk, kunne jeg da godt tænke mig at høre noget
> fra en fra det danske folk (minus SH) ...
>
> Jeg synes de glimrer med deres fravær?

Ja, hvordan kan det dog være ? Monstro, FE har haft en lillefinger med i det
spil ?

Men du skal nok få noget at høre fra det danske folk, bare rolig !

Steen Hjortsø

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 13:15

> [...]
> det spil ?
>

> Men du skal nok få noget at høre fra det danske folk, bare rolig !

Forresten, er det ikke det danske folk, der skriver i dk.politik ???

Det var sgu da en fed fortalelse, var ?

Nej, rigtigt, selvfølgelig forstår jeg, at det ikke er det danske folk, men
dine bly violer, jeg mener blymatroser og tinsoldater i et forbløffende
stort antal, der forsøger at kværne min ringhed ned. Hold da kæft, hvor må I
være bange for mig, var ?

Steen Hjortsø

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-10-06 16:17

Steen Hjortsoe skrev:

> [...]
> stort antal, der forsøger at kværne min ringhed ned. Hold da kæft, hvor må I

Du ænser vist slet ikke dit desværre blandt skizofren-psykotiske så
sørgeligt almindelige storhedsvanvid, gående på forestillinger om at "DU
fandme nok skal vise DEM", vel?

Jeg tror såmænd ikke at een eneste herinde er det fjerneste "bange for
dig" eftersom der aldeles ikke er den fjerneste grund til at være det i
udgangspunktet: Du er jo set fra de fleste andres synsvinkel bare en
sølle, sindslidende stakkel, uanset at du da givetvis sikkert nok i din
psykotiske tilstand måtte bilde dig ind at have een eller anden form for
halv-metafysisk "magt" som led i din sygdom.

Derimod forholder det sig nok snarere sådan er de fleste deltagere
herinde blot er oprigtigt medmenneskeligt _bekymrede_ for din mentale
helbredstilstand i kraft af det soleklare paranoid-hallucinerende
vrangforestillingsvrøvl, du skriver.

Anders Peter Johnsen

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 16:54

meddelelse news:4536454f$0$84016$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Derimod forholder det sig nok snarere sådan er de fleste deltagere herinde
> blot er oprigtigt medmenneskeligt _bekymrede_

Det var rigtig rart, nu er jeg glad igen.
S.H.

for din mentale
> helbredstilstand i kraft af det soleklare paranoid-hallucinerende
> vrangforestillingsvrøvl

Årh for pokker, nu er jeg ked af det igen.
S.H.

, du skriver.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 17:09

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> herinde blot er oprigtigt medmenneskeligt _bekymrede_ for din mentale
> helbredstilstand i kraft af det soleklare paranoid-hallucinerende

Det der i alle fald kan få det til at løbe koldt ned af ryggen, er når SH
referer til kone. Jeg håber ved gud ikke at han har nogen kone, og da slet
ikke nogen børn.

Det er der min aller allerstørste bekymring ligger.

Min fornuft siger mig dog, at de er smuttet for mange år siden - hvis der
nogensinde har været nogen.

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 17:26

> [...]
> ikke nogen børn.
>
> Det er der min aller allerstørste bekymring ligger.

Ja, du er bekymret, helt klart.
S.H.

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 17:22

> [...]
>
> Du ænser vist slet ikke dit desværre blandt skizofren-psykotiske så
> sørgeligt almindelige storhedsvanvid, gående på forestillinger om at "DU

Næ, jeg ænser mere det flere gange fastslåede objektive faktum, at I
foretrækker at være en 5-6 stykker eller flere om mig. Det er derfor, jeg
forestiller mig, at i enkeltvis måske føler jer lidt insufficiente ? Det
mener jeg iøvrigt, jeg har fastslået, at der er god grund til.
S.H.

> [...]
> blot er oprigtigt medmenneskeligt _bekymrede_ for din mentale
> helbredstilstand i kraft af det soleklare paranoid-hallucinerende

1 sølle, sindslidende stakkel, to gang psykotisk og en gang
paranoid-hallucinerende vrangforestillingsvrøvl på 10 linier. Bravo, og må
jeg ønske dig held og lykke i din fortsatte akademiske karriere.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 18:00

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
> jeg forestiller mig, at i enkeltvis måske føler jer lidt
> insufficiente ? Det mener jeg iøvrigt, jeg har fastslået, at der er

Jeps ,,, 2 forklaringsmodeller:

Din; Vi har allesammen rottet os sammen mod dig. Hvor tit har du set herinde
i dk.politik at folk er enige om jeg må spørge?

Vores: Du trænger til psykiatrisk hjælp, eftersom at vi alle mener at se
samme tegn på vrangforestillinger

Har du set nogen herinde mene fornyligt, at du var psykisk sund og rask?

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 18:38

> [...]
> samme tegn på vrangforestillinger
>
> Har du set nogen herinde mene fornyligt, at du var psykisk sund og rask?

Ubetinget ja. Og han var ikke i tvivl om det.
S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 19:04

Steen Hjortsoe wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ubetinget ja. Og han var ikke i tvivl om det.

Den tråd må du let kunne genfinde.

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 11:53

> [...]
> iøvrigt snart ikke være så meget hos jer mere.
>
> Jeg skal ud og lave revolution. Goodness ! Mod hvad da ? som dronning

Forsvarets Efterretningstjeneste er interesseret i en eneste ting: At bevare
magten inkl. den forbryderiske magt i folks soveværelser, som de har haft i
årtier.

Her på det sidste er FE jvf. Frank Legaard begyndt at kalde det at ville
beholde magten for enhver pris noget pænere f.eks. spejderære, interesse for
at folk ikke bliver utrygge (medens FE voldtager dem). Det hedder
efterrationalisering og vil ikke narre nogen. Men det kan godt få en del af
os til at brække os.

Steen Hjortsø

Fra : N_B_DK

Dato : 18-10-06 12:24

Steen Hjortsoe <contra@tdcspace.dk> wrote:
> Forsvarets Efterretningstjeneste er interesseret i en eneste ting: At
> bevare magten inkl. den forbryderiske magt i folks soveværelser, som
> de har haft i årtier.

Ja klart, damn du er direkte til den lukkede afdeling.

> [...]
> interesse for at folk ikke bliver utrygge (medens FE voldtager dem).
> Det hedder efterrationalisering og vil ikke narre nogen. Men det kan

Dine syge tanker er sjov og samtidig sørgelig læsning.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 14:03

http://www.psykiatrifonden.dk/sygdomme/fakta/skizofreni.html

Fra : N_B_DK

Dato : 18-10-06 14:16

ThomasB <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:
> http://www.psykiatrifonden.dk/sygdomme/fakta/skizofreni.html

citat ovenstående link:

C. De produktivt psykotiske symptomer

.. Vrangforestillinger såsom forfølgelsesforestillinger (fx en oplevelse af
at være forfulgt af politiet eller rummænd), jalousiforestillinger,
storhedsforestillinger (fx om at være Jesus eller at have særlige synske
evner) og hypokondre forestillinger (fx om parasitter under huden). Det er
ikke muligt at overbevise patienten om det forkerte i vrangforestillingen.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 14:33

> citat ovenstående link:

Jep og:
"Manglende sygdomserkendelse. Patienten tror, han/hun er rask og ikke har
brug for behandling. Den manglende sygdomserkendelse er noget af det
sværeste at forholde sig til for familie og omgivelser og gør det
vanskeligt, undertiden umuligt, at hjælpe patienten."

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 15:14

ThomasB wrote:
> [...]
> det sværeste at forholde sig til for familie og omgivelser og gør det
> vanskeligt, undertiden umuligt, at hjælpe patienten."

samt at knapt halvdelen misbruger alkohol eller narkotika.

Samt at cirka 10% begår selvmord.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 15:39

> samt at knapt halvdelen misbruger alkohol eller narkotika.

Selvmedicinering.

> Samt at cirka 10% begår selvmord.

Ja, spørgsmålet er så om gør det "bevidst" eller tager livet af sig selv
pga. vrangforestillinger?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 15:45

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Selvmedicinering.

> Ja, spørgsmålet er så om gør det "bevidst" eller tager livet af sig
> selv pga. vrangforestillinger?

Tror mest det sidste - af dem jeg har kendt til - er det nok stort set altid
det sidste.

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 18-10-06 12:22

> [...]
> Legaards og kumpaners forsøg på at tilsløre sandheden. Det hænger
> også sammen med disse blikkenslageres ringe intuition so oder so:

Hvordan kan noget du påstår vil ske i fremtiden være sandhed ? det kan kun
være en teori...

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 13:30

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Så straks at svare et af dine indlæg er sådan set dagens gode
> spejdergerning...

Jeg troede du gjorde det af kedsomhed?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 15:15

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg troede du gjorde det af kedsomhed?

Det ene udelukker vel bestemt ikke det andet?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 15:36

> Det ene udelukker vel bestemt ikke det andet?

Nææ, man bliver vel også spejder af kedsomhed?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 15:43

ThomasB wrote:

> Nææ, man bliver vel også spejder af kedsomhed?

Tror jeg du har ret i . Var det kun een dag - til tøndeslagning og nåede at
blive kattedronning ved at placere mig bag en af de store drenge.

Men det at være social, er vel også kedsomhed?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 15:48

> Tror jeg du har ret i . Var det kun een dag - til tøndeslagning og nåede
> at blive kattedronning ved at placere mig bag en af de store drenge.

Haha.. kattedronning.. Altid noget du ikke blev udnævnt som festens
princesse eller dramaqueen

> Men det at være social, er vel også kedsomhed?

Ja, eller et instinkt.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 15:56

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Haha.. kattedronning.. Altid noget du ikke blev udnævnt som festens
> princesse eller dramaqueen

> Ja, eller et instinkt.
og igen udelukker det ene ikke det andet.

og så er den ged vist barberet mht til at være social, eller hur?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 16:02

> og igen udelukker det ene ikke det andet.
>
> og så er den ged vist barberet mht til at være social, eller hur?

Jep

Fra : Kim2000

Dato : 18-10-06 19:17

[...]

-------

Hvis jeg nu bare accepterer FEs overtagelse af nyhedsgruppen holder du så
kaje??

mvh
Kim, der endnu ikke har læst, hørt eller set en krigserklæring mod Iran
(desværre).

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 20:39

> [...]
>
> -------
>
> Hvis jeg nu bare accepterer FEs overtagelse af nyhedsgruppen holder du så

Nej, aldrig, men det gør du selv.
S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 20:58

Steen Hjortsoe wrote:

> Nej, aldrig, men det gør du selv.
> S.H.

Steen - Prøv lige at find den debattør der holdt med dig inden for de
seneste 14 dage - jeg kan ikke. Du påstod han fandtes....

/FL

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 18-10-06 21:17

Frank Leegaard wrote:

> Steen - Prøv lige at find den debattør der holdt med dig inden for de
> seneste 14 dage - jeg kan ikke. Du påstod han fandtes....
>
> /FL

Du skal bare blive ved at lede.
O.K. det er måske en lidt hård nød at knække for en, som bare er
fra Danish Intelligence.
Men der er en løsning på gåden.

Nu jeg har dig, så vil jeg godt lige høre, om du accepterer, at FE
skal overtage dk.politik ?

Spørgsmål 2: Skal folk fra Forsvarets Efterretningstjeneste fungere
som opinionsdannere på dk.politik ?

Spørgsmål 3: Er det ondt og - som altid - psykotisk af mig at spørge
?

Spørgsmål 4: Når FE ikke betaler din tjans her på dk.politik -
mange timer hver dag med vedholdende - der er lidt *drive* over det -
at forklare folk, samvittighedsfuldt og ansvarsbevidt, endda lidt
spejderagtigt og sådan, at undertegnede er skrupravendesindsyg, og det
er sådan set bare det - hvem fanden gør så ? Maden skal da komme et
sted fra, ikke ?

S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 21:59

contra@tdcspace.dk wrote:

> Du skal bare blive ved at lede.
> O.K. det er måske en lidt hård nød at knække for en, som bare er
> fra Danish Intelligence.
> Men der er en løsning på gåden.

og hvad er den må jeg være så fri at spørge

> Nu jeg har dig, så vil jeg godt lige høre, om du accepterer, at FE
> skal overtage dk.politik ?

Nej - og jeg ser skam heller ingen indicier på at det er tilfældet. Nu er
dk.politik nok også tilstrækkerligt inferiør til at FE gider beskæftige sig
med den slags. Hvad jeg derimod tror er at PET skimmer dialogerne igennem
fra tid til anden ..

> Spørgsmål 2: Skal folk fra Forsvarets Efterretningstjeneste fungere
> som opinionsdannere på dk.politik ?

Nej ,,

> Spørgsmål 3: Er det ondt og - som altid - psykotisk af mig at spørge
> ?

Nej bestemt ikke ondt - men jow .. lidt småpsykotisk vil jeg gætte på
hovedparten vil mene ..

> [...]
> spejderagtigt og sådan, at undertegnede er skrupravendesindsyg, og det
> er sådan set bare det - hvem fanden gør så ? Maden skal da komme et

Nu har jeg et glimrende betalt job i IT-branchen .. og i dag var fx
afspadsering for arbejde en dag i weekenden.

PS. Jeg kan ved selvsyn konstatere at du også har dagen fri. Må jeg være så
fri at spørge om hvad du ernærer dig ved?

/FL

Fra : Aksel

Dato : 18-10-06 22:14

[...]

Steen Hjortsø, du bruger mange indlæg til at "bevise" at nogle af
debattørerne i gruppen er FE agenter, og et af dine argumenter er at de har
tid til at skrive mange indlæg.

Må jeg spørge hvem der financierer dig så du kan nå at skrive 20 indlæg
under forskellige navne, alene i denne tråd på 22 timer? er du i
virkeligheden en skabs KGB agent?

Hvor mange mennesker med en normal psyke bliver egentilg udsat for
"elektromagnetisk aggression"

Hilsen Aksel

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 22:22

Aksel wrote:
> Hvor mange mennesker med en normal psyke bliver egentilg udsat for
> "elektromagnetisk aggression"

Alle bliver .. også du - Hjortsø kan som en af de få modstå "strålerne " da
han har en særlig aminosyre i sit hjernevæv der gør at han ikke også bliver
FE-Zombie.

Derfor stiller du dette dumme spørgsmål, som jo slet ikke er dit eget, men
et som "strålerne" har fået dig til at stille ..

En strålende hilsen ..

( En artikel som var i et link fortalte at folk med skizzo meget vanskeligt
lod sig overbevise om at deres tvangstanker var falske og indbildning )

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 22:24

Aksel wrote:
> Må jeg spørge hvem der financierer dig så du kan nå at skrive 20
> indlæg under forskellige navne, alene i denne tråd på 22 timer? er du
> i virkeligheden en skabs KGB agent?

Hvis man var Hjortsø der ser konspirationer overalt og har blik for dem ..

Ville man sige at den gode mand var infiltrator for Iran med det formål at
bilde vesten ind at med mindre de lod Iran være, udløste de dommedag ..

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 18-10-06 22:44

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> lod sig overbevise om at deres tvangstanker var falske og indbildning )

Jep. Sådan er det. Du kommer ikke gennem bolværket - head on.

Paranoid skitzofreni er bl.a. kendetegnet ved manglende sygdoms -
erkendelse. Jeg kan anbefale filmen " a beautyfull mind " med Russel
Crove. Den giver et udemærket billedet af sagerne og en hurtig
indføring.

Her på usenet kan Hjortsø lege kis - pus i årevis :-/

Best Regards Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 22:54

Patruljen wrote:

> [...]
> indføring.
>
> Her på usenet kan Hjortsø lege kis - pus i årevis

Det er nok rigtigt - -

Vi må skiftes lidt til at gendrive hans psykoser og fordrejninger.

Alene og med et arbejde der skal passes - er det jo vanskeligt at hamle op
med en manisk dommedagsprofets kvantitative produktion. At man så nok godt
kan kvalitativ er en anden sag. Hjortsø udstiller jo sig selv klart som
psykisk syg for selv den mest tungnemme efterhånden.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 19-10-06 00:57

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Vi må skiftes lidt til at gendrive hans psykoser og fordrejninger.

Det har desværre den modsatte effekt

Fra : ThomasB

Dato : 19-10-06 00:58

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg kan anbefale filmen " a beautyfull mind " med Russel
>Crove. Den giver et udemærket billedet af sagerne og en hurtig
>indføring.

Eller Fight Club med Brad Pitt.

Fra : Joakim

Dato : 21-10-06 11:39

[...]

^^^^
En helt igennem fantastisk men også skræmmende film. Skræmmende fordi
hovedpersonen hele tiden balancerer på grænsen mellem galskab og
genialitet. Det er i hvert fald ikke en film man glemmer lige med det
samme. Helt enig, den kan klart anbefales.

Fra : Patruljen

Dato : 19-10-06 03:25

ThomasB wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Eller Fight Club med Brad Pitt.

Nja. Jeg kunne mere tænke på multiple personality disorder, tror jeg
det hedder.
Han er flere personligheder på en og samme tid, er det ikke sådan ?
Som gollum...
Han hører ikke stemmer. Og er ikke forfulgt.

A beautyfull mind er en ganske kvik nobel pris vinder, som i sin fritid
har usynlige venner, knækker koder for at imødegå KGBs næste anslag
mod USA. Og er evig forfulgt af hemmelige agenter. Skygger og ansigter.
Tilsidst kan han ikke holde sammen på sit liv, overhovedet. Og taber
stort set alt. Men er heldig at have en stædig kone.
Der er dog ingenting om mind - control, som ellers er ret almindelig i
de kredse.
Jeg kan have indtrykket af, at torturen som kan udøves med stråler,
radiosignaler via implants etc er en ganske pinefuld tilstand. Man kan
være enddog særdeles forpint. Og fuldstændig overbevidst om, at
sådan er virkeligheden.

Der er også en anden film - figur. Fra Kubriks " Doktor Strangelove
eller Den dag jeg lærte at elske bomben ". En kommendant rabler på
sin flyvestation, er overbevist om at kommunisterne forgifter hans
kropslige legmesvæsker. Og sender hele sin eskadrille b - 52 ere
afsted til atom angreb

Jeg har mødt paven, du. Det er ikke en tegneserie - historie. Og jeg
er blevet udråbt som SS- officer fra Auschwitz. En kvindelig kollega
var Mengeles datter. Det var således en befrielse for verden, hvis man
var så heldig at kunne slå os ihjel
Så jeg er ikke helt ubekendt med tingene. Hele sommeren var jeg hyret
af en kommune, for at hælpe en behandling igennem, af en paranoid
skizofren person, der var blevet udsat for mordforsøg af " systemets
mænd " sådan, at han var blevet stærkt fysisk handicappet. Hospital
og den øvrige del, genoptræning etc er ikke rigtig gearet til en
paranoide skizofren patient, som mener alle ansatte, er en del af
sammensværgelsen. Systemet er i det dilemma, at man selv skal ønske
en behandling. Med - mindre der er tale om røde papirer. Dvs at man
ikke spiser medicin, som kan lette sagerne.

Når det er slemt kan der komme katatoniske stillinger. Man kan ikke
bevæge eller kontrolere kroppen eller extremiteterne overhovedet. Er
dette ledsaget af en forestilling om, at det er udefra - kommende, der
kontrollerer din krop er det en ganske angstfremkaldende tilstand.
Hjortsø har beskrevet, at han ligger og hopper i sofaen, når han
torteres på distancen.

Som jeg ser hans skriv, efter en hurtig gennemgang, er tingene gradvist
eskaleret over den periode, hans profil er tilstede. En prognose er
formentlig kun, at tingene vil fortsætte den vej.

Hjortsø har den frihed, at han kan gå i hundene. Der er ingen tvangs
- medicinering.
Røde papirer kræver en del. Så er der ingen pårørende, som kan
gøre et og andet for at få Hjortsø til at medvirke i en behandling,
vil vi 80 - 20 kunne se tingene rable langsomt :-/

Jeg tænker også, at det er stærkt at Anders, at skrive som han gør.

Jeg tror, at Anders ved, at dether er alarmerende, er plagsomt og kan
gå galt. Og er ubehageligt opmærksom på. Spildtid af et menneske -
liv. Jo længere tid, der går. Desto mere - spildtid.

Forbeholdt, at Hjortsø mener sine ting, alvorligt. Og ikke tager gas
på os.

Best Regards Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 19-10-06 14:07

Patruljen skrev:

> [...]
> Som gollum...
> Han hører ikke stemmer. Og er ikke forfulgt.

Skizo = splittet
Fren = sind

Skizofreni findes i mange varianter og Fightclub viser hvordan en skizofren
oplever virkeligheden.

Egentlig en skræmmende tanke at man skulle være flere personer. Tænk hvis
jeg sidder og skriver til mig selv nu? (den tanke gør mig paranoid

Eller tænk hvis Wilstrup virkerlig ikke aner at han er thomsen?

> A beautyfull mind er en ganske kvik nobel pris vinder, som i sin
> fritid har usynlige venner, knækker koder for at imødegå KGBs næste
> anslag mod USA.

Jeg kender titlen, men er ikke sikker på om jeg har set filmen.

> [...]
> sin flyvestation, er overbevist om at kommunisterne forgifter hans
> kropslige legmesvæsker. Og sender hele sin eskadrille b - 52 ere

Haha, det lyder ikke så smart, men sikkert hverdag mange steder. Det er jo
kun de virkelig grove tilfælde der kommer op til overfladen. Det ligger
sikkert latent i mange.

> [...]
> er blevet udråbt som SS- officer fra Auschwitz. En kvindelig kollega
> var Mengeles datter. Det var således en befrielse for verden, hvis man

Det må være frustrerende ikke at kunne trænge ind og forklare.

> [...]
> en behandling. Med - mindre der er tale om røde papirer. Dvs at man
> ikke spiser medicin, som kan lette sagerne.

Man kommer vist kun ind på røde papirer, hvis man er til fare for sig selv
og andre ik?

Problemet kan være at den skizofrene får en "fiks" ide om at f.eks et eller
andet husholdningsmiddel kan være et værn mod "det onde". Jeg kender en der
prøvede at rive sin arm af, fordi der kravlede "utøj" rundt indeni.

Medicin har en masser bivirkninger, f.eks rastløshed, hvilket får mange til
at droppe den.

> [...]
> kontrollerer din krop er det en ganske angstfremkaldende tilstand.
> Hjortsø har beskrevet, at han ligger og hopper i sofaen, når han

Ja - det er sikkert sådan noget der ligger bag. Men alle kender vel ondt i
hovedet, mavekneb osv, og har man tendens til at tro på strålingstortur, så
ligger den lige til højrebenet.

> [...]
> gøre et og andet for at få Hjortsø til at medvirke i en behandling,
> vil vi 80 - 20 kunne se tingene rable langsomt :-/

Jeg gætter på at Hjortsø er inde og ude af psyksystemet i perioder. Det
tyder hans on/off skriverier på. Han er væk i lange perioder, og måske
skyldes det medicinering og nogenlunde klarhed.

Når der bliver medicineret føler den syge at det går bedre og at han kan
undvære medicinen. Det ses ofte hos depressive, som stopper med medicinen
fordi de får det godt.

Han virker temmelig overbevist.

Fra : Patruljen

Dato : 19-10-06 03:44

ThomasB wrote:
> [...]

det hedder.
Han er flere personligheder på en og samme tid, er det ikke sådan ?
Som gollum... Han hører ikke stemmer. Og er ikke forfulgt. Men kan
skændes med " sigselv"

[...]

vand,
[...]

eller Den dag jeg lærte at elske bomben ". En kommandant rabler på
sin flyvestation, er overbevist om at kommunisterne forgifter hans
kropslige legmesvæsker. Og sender hele sin eskadrille b - 52 ere
afsted til atom angreb

Jeg har mødt paven. Og det er ikke en tegneserie - historie. Jeg
[...]

Jeg tænker også, at det er stærkt af Anders, at skrive som han gør.

på os. Som en anden Mosegård

Best Regards Bruun

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 19-10-06 12:27

Aksel wrote:
> [...]
> virkeligheden en skabs KGB agent?
>
> Hvor mange mennesker med en normal psyke bliver egentilg udsat for

Godt spørgsmål: Hvor mange er vi, der er udsat for elektromagnetisk
aggression fra efterretningsvæsenerne ?

Jeg kan sige, at antallet er stigende, og at overvågning og
manipulation startede i begyndelsen af 1960erne. Idag er det givetvis
oppe på *snesevis af millioner af mennesker*. Vi er en hel del
primærtargets, mindcontrol-ofre - og i mit tilfælde
mindcontrol-opponent - som overvåges, tortureres og manipuleres
seksuelt døgnet rundt i årevis. At være mindcontrol-opponent betyder
i denne forbindelse at man insisterer på at nedkæmpe sådanne
gangsterorganisationer. Det drejer sig om overordentlig grove
forbrydere, og de er statsanerkendte. Det er allerhelvedes besværligt,
og man får så godt som ingen hjælp fra omgivelserne, der har travlt
med at være bange og koncentrere sig om umiddelbart mere givtige
sysler. Det bliver svært for folk at få frihedskæmperarmbindene på
efter Dommedag.
Men jeg har grund til at tro, at det vil lykkes alligevel at nedkæmpe
EM-gangsterne. Se:

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Antallet af os globalt er formentlig nogle få hundrede tusinder. Men
omkring de primære mindcontrol-ofre befinder der sig et felt, et
"Umfeld", hvor folk også manipuleres. Det bliver alt i alt til mange
millioner mennesker, der manipuleres med elektromagnetisk
feltteknologi.

Jeg var korrespondent for elleve år siden i ELKRAFT. Hele
organisationen = alle medarbejdere blev overvåget og manipuleret.
Uanset hvor jeg bevægede mig hen i bygningen, kunne jeg ved selvsyn
konstatere ved møder og ved at iagttage pludselige påfaldende
ændringer i samtalepartneres adfærd, at alle personer i mine
umiddelbare omgivelser blev manipuleret. Dengang var der ca. 250
mennesker i bygningerne i Ballerup.

Steen Hjortsø

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 19-10-06 13:49

Aksel wrote:
> [...]
> virkeligheden en skabs KGB agent?
>
> Hvor mange mennesker med en normal psyke bliver egentilg udsat for

Goddag Aksel

Svaret på dit sidste spørgsmål er indlæg nr. 92

Steen Hjortsø

Fra : Patruljen

Dato : 19-10-06 21:50

ThomasB wrote:

> [...]
>
> Egentlig en skræmmende tanke at man skulle være flere personer. Tænk hvis
> jeg sidder og skriver til mig selv nu? (den tanke gør mig paranoid

Jeg har ikke set Fightclub.
Men der er forskel på skitzofreni og multiple personality disorder.
Hvis vi taler om mindst 2 personligheder tilstede i samme person. Som
ikke nødvendigvis er bevidste om hinandens tilstedeværelse.

Som der er forskellige skitzofrene tilstande. Er der også forskellige
dissociative tilstande.
En af dem kaldes dissociativ idenditetsforstyrrelse. Eller Multiple
personality disorder.

> Eller tænk hvis Wilstrup virkerlig ikke aner at han er thomsen?

Ja. Det er et spændende emne. Man kan blive helt besat af det

> [...]
> sikkert latent i mange.

> Det må være frustrerende ikke at kunne trænge ind og forklare.

JA !

> Man kommer vist kun ind på røde papirer, hvis man er til fare for sig selv
> og andre ik?

Jo.

> [...]
> prøvede at rive sin arm af, fordi der kravlede "utøj" rundt indeni.
>
> Medicin har en masser bivirkninger, f.eks rastløshed, hvilket får mange til

Ja. Og det kan være mere spændende at være centrum for 35 FE
agenters opmærksomhed.
End at bo alene og isoleret i en et - værelses i Farum midtpunkt.

> [...]
> tyder hans on/off skriverier på. Han er væk i lange perioder, og måske
> skyldes det medicinering og nogenlunde klarhed.

Ok. Det kan da berolige lidt

> Når der bliver medicineret føler den syge at det går bedre og at han kan
> undvære medicinen. Det ses ofte hos depressive, som stopper med medicinen
> fordi de får det godt.

Ja.

> Han virker temmelig overbevist.

Jow. Han er en dedikeret frihedskæmper.
Sikkert officer.

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 19-10-06 22:05

ThomasB wrote:

> [...]
> prøvede at rive sin arm af, fordi der kravlede "utøj" rundt indeni.
>
> Medicin har en masser bivirkninger, f.eks rastløshed, hvilket får mange til

Jeg deltog engang i et socialpædagogisk forsøgsprojekt hvor vi skulle
forholde os til psykisk syge blandings - misbrugere på Vesterbro.
Man kunne ikke behande psykisk syge i narko - behandlingsystemet.
Og man kunne ikke behande for psykiske lidelser i det psykiatriske
system pga tungt misbrug. Det var spændende, du. Lidt for spændende.
På forsiden af Ekstrabladet. Flere gange.

Og derfor blev projektet også indledt. En skizofren misbruger kløvede
hovedet på en cykelist et sted i Glostrup vist og sådan.

Alt den viden, som blev genereret af personalegruppen forsvandt, da man
sparede stedet ihjel. Idag er situationen status que.

Ingen behandlingstilbud.

Until next flækkede hoveder.... Dansk socialpolitik i en nøddeskal.

Ca 70% skizofrene unge mænd havde på det tidspunkt en misbrug.

> Ja - det er sikkert sådan noget der ligger bag. Men alle kender vel ondt i
> hovedet, mavekneb osv, og har man tendens til at tro på strålingstortur, så
> ligger den lige til højrebenet.

He. Ja. Flaf - et hurtigt cirkelspark

Bets Regards Bruun

Fra : JensenDenmark

Dato : 21-10-06 08:10

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

At det er FE, som monitorerer debatten, finder jeg betryggende.

Det er ligesom med de udenlandske ambassader i Danmark. Hvis vi ikke
aflytter dem, hvem gør så?

Når jeg skriver her i gruppen, så er det fordi at mine indlæg skal kunne
læses af alle. Ikke at alle skal kunne lide dem. Livet er ikke en
popularitetskonkurrence.

Så lad FE overvåge gruppen fremfor så mange andre og mere suspekte
organisationer.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-10-06 09:26

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> popularitetskonkurrence.
>
> Så lad FE overvåge gruppen fremfor så mange andre og mere suspekte

He he, ja det kan du have ret i.