Kalif T I M S A H ( dansker med en skjult~
Fra : Patruljen

Dato : 17-10-06 15:31

Jeg vil mene, der er grund til at advare om Kaliffens provokationer.

Jeg kunne få den tanke, at såsnart nogen evt. klart og utvetydigt
truer vedkommende med vold.
Slammer rævesaksen.

Regards Bruun

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 17-10-06 16:09

Kære Bruun!
Rævesaksen slammer uanset hvad....for khilafahstaten er på vej!
Med venlig hilsen,
Kaliffen af København

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-10-06 18:06

"Kalif T I M S A H" skrev i en meddelelse

>....for khilafahstaten er på vej!

Det er Julemanden også.
men det lyder da godt med den stat, så kan det være vi slippe af med de
nydansker der sælger narko ,voldtager,snyder ,røver og bedrager
Men dem er der jo ikke ret mange af vel da.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 17-10-06 18:53

> [...]
> nydansker der sælger narko ,voldtager,snyder ,røver og bedrager
> Men dem er der jo ikke ret mange af vel da.

Hyg du dig bare med Hulemanden, så tager vi os af de kriminelle - sharia
way!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-10-06 18:59

"Kalif T I M S A H" skrev i en meddelelse

> Hyg du dig bare med Hulemanden, så tager vi os af de >kriminelle - sharia
> way!

Sharia way..., okay mand !! fedt nok
Men bliver der så ikke lidt tomt nede i mosken på Heimdalsgade.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : -=* DANELAW *=-