Allemandsret betyder udfordringer til hjem~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-06 18:47

Allemandsret betyder udfordringer til hjemløse

Fejl ved at bzere "foræres" bycentrum-ejendom er både at tyvereí
legaliseres og at det gøres til en menneskeret for de dovne, at få
sovested midtbys.

Svenskerne og nordmændene har "Allemandsret til statsligt naturterræn"
og campister må sove overalt, og det bør DK også indføre og dermed
gøre åbenlyst at storbyernes hjemløse kan "go west" og bygge eller
telte i statsskove - og ikke tigge i myldretiden til gene for
medborgeres passage.

Fordi vi ikke indfører sådan fornuft, oplever unge et krav på bolig
centralt. Men på landet er der rigelig med forladte billige gode
boliger.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 19:06

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Fordi vi ikke indfører sådan fornuft, oplever unge et krav på bolig
> centralt. Men på landet er der rigelig med forladte billige gode

Bare rolig .. de kommer allerede ..

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 01:37

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Bare rolig .. de kommer allerede ..

Når Københavns Kommune kan gå i samarbejde med Brøndbys om
begravelsesplads til muslimerne, hvorfor kan de så ikke skaffe nedlagt
bondegår til Christianitterne og Ungdomshus-beboerne?

De har ingen ret til at være her i det dyreste, lækreste Centrum når
de intet betaler og hærværker vildt

Man foregiver at ond kommune gør dem hjemløse.

De valgte hjemløshed da de flyttede hjemmefra uden at have job

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-10-06 15:06

Bo Warming wrote:
> [...]
> de intet betaler og hærværker vildt
>
> Man foregiver at ond kommune gør dem hjemløse.
>
> De valgte hjemløshed da de flyttede hjemmefra uden at have job

Hvis ikke du havde haft veffungerende forældre der kunne efterlade dig arv -
ville du da selv stå på kandidatlisten til hjemløshed ..

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 17:32

> Hvis ikke du havde haft veffungerende forældre der kunne efterlade
> dig arv - ville du da selv stå på kandidatlisten til hjemløshed ..

Er ønsketænkning og gæt helt trådt i stedet for viden ?
alle synes at vide alt om mig - men ligesom halvdelen af de banker og
kreditforeniner der har sagt nej til lån har de kun set mit slot fra
fortovet -

Jeg sparede op under 4 års ulandsarbejde og da jeg havde
gymnasielærerjob og er af eget erhverv blevet ejer af dette 5-10 mio
kr slot
I gymnasiet løb jeg med aviser
SU har jeg aldrig fået - først da muslimimport krævede at selv mindste
sugerør BURDE stikkes i statskassen så mindre helligkrigerimport
sugede jeg af al kraft som førtidspensionist