Forhindrer Frank Leegaards skriverier psyk~
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 16-10-06 09:33

Næppe. Men Frank Leegaard har gjort sig til talsmand for, at mine
indlæg på dk.politik skulle kunne fremkalde dem. Det tror jeg for det
første ikke et øjeblik på, at der er belæg for.

Men for det andet er det mildt sagt en hårtrukken påstand, at FL's
springende og i høj grad bevidst forvirrende afsporingsforsøg til
mine indlæg skulle være specielt befordrende for svage sjæles
mentale sundhed.

Det er indlysende, at FL bare er uærlig, at hans indlæg har et helt
andet formål, nemlig at holde folk væk fra mine små og store
artikler og dermed på god gammeldags, reaktionær vis at bidrage til
at forhindre et berettiget folkeligt oprør mod den tyranniske danske
statsmagt, hvor FE i samarbejde med fremmed magt er den toneangivende
subversive, dybt grundlovskrænkende primus motor.

FE's notoriske forbrydelser mod det danske folk gør skade. Mine
protester herimod gør det modsatte.

Steen Hjortsø

Fra : Poul Nielsen

Dato : 16-10-06 17:07

"Frank" <far@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> protester herimod gør det modsatte.
>
> Steen Hjortsø

Det siger Bo Warming også, men mange har taget ubodelig skade af at læse
hans forfærdelige indlæg.
Du skrev engang at NSA havde et apparat der kunne påvirke kvinder mentalt på
det følelsesmæssige plan, foreks seksuelt. Jeg vil stadigvæk desparat gerne
købe dette apparat hvis du ved hvor jeg kan få fat i det.

MVH Poul

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 17:16

Poul Nielsen wrote:

> [...]
> mentalt på det følelsesmæssige plan, foreks seksuelt. Jeg vil
> stadigvæk desparat gerne købe dette apparat hvis du ved hvor jeg kan

Du kan leje mit i de lige uger. DANELAW bestråler der.
Efter at CIA har skåret ned i tilskuddet til min elregning, er det hundme
dyrt at holde i drift.

(CIA tror ikke på at el koster knap 2 kr pr KwH. Det er der vores diskussion
er. De er jo kun vant til at betale en brøkdel derovre. Til gengæld vil de
så godt finansere en stor 130 MwH vindmølle jeg kan have til at drive
stråleriet.

(Den bliver så sværere at flytte )

Ellers fylder strålesvinet ikke mere end den kan ligge i 2 solide samsonite
kufferter

PS.. Du skal love at hvis du lejer den at du skal rette den mod Hjortsø på
mit forlangende - på et hvert givent tidspunkt jeg måtte kræve det. MI6
mener at han måske efterhånden er resistent overfor strålerne. De mener dog
det bliver bedre når et nyt sattelitbaseret strålesystem mere kommer afsted
fra Bajkonur.

/FL

Fra : Frank

Dato : 16-10-06 09:59

Hej

> [...]

>statsmagt, hvor FE i samarbejde med fremmed magt er den toneangivende
>subversive, dybt grundlovskrænkende primus motor.

FL's indlæg er ikke nødvendige for at holde folk væk fra dine artikler.

Det klarer du udemærket helt alene.

Mvh
Frank

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 16-10-06 10:06

Frank wrote:
> [...]
>
> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> FL's indlæg er ikke nødvendige for at holde folk væk fra dine artikler.

Det logiske svar er: Hvorfor i alverden holder du så ikke dine
skriverier for dig selv ?
Jeg kan jo ikke slå en skid her i gruppen, uden at dine vidtløftige
ledsagekommentarer følger med - ikke hver gang men hver eneste gang.
Det er jo sygeligt, mand !

Steen Hjortsø

Fra : Frank

Dato : 16-10-06 10:43

Hej

>Det logiske svar er: Hvorfor i alverden holder du så ikke dine
>skriverier for dig selv ?

Fordi du skriver et debatindlæg som jeg syntes fortjenete at blive
kommenteret. Du skriver vel i et offentligt debatforum for at andre kan
læse, forholde sig til og kommenterer dine holdninger, meninger og
fremstilling af verden som du ser den.

>Jeg kan jo ikke slå en skid her i gruppen, uden at dine vidtløftige
>ledsagekommentarer følger med - ikke hver gang men hver eneste gang.

Jeg tror at der var første gang jeg har besvaret et af dine indlæg - nu er
det så anden gang.

Du kan evt. lave en søgning på google for at undersøge det - med mindre du
mener NSA har en finger med der også....

>Det er jo sygeligt, mand !

Du kan måske anbefale en behandling?

Mvh
Frank

--
If we have to use force, it is because we are America. We are the
indispensable nation. We stand tall. We see further into the future.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-10-06 18:39

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg kan jo ikke slå en skid her i gruppen, uden at dine >vidtløftige
>ledsagekommentarer følger med - ikke hver gang men >hver eneste gang.

Ja det er så vilkårerne, når man skriver på Usenet.
Man for svar på tiltale, og modsætningerne skaber udvikling.
Men vi kunne jo passende diskuterer dine indlæg og
hvor meget de har med Politik at gøre !!
eller dine håbeløse reklame indslag for dine til tider volapyk tekster.

>Det er jo sygeligt, mand !

den står så lige et øjeblik

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Joakim

Dato : 16-10-06 19:05

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4533c3c7$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> hvor meget de har med Politik at gøre !!
> eller dine håbeløse reklame indslag for dine til tider volapyk

Æh. Hvorfor kun lade den stå et øjeblik. Har Hjortsø alligevel ret i
sine dommedagsprofetier?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 19:14

Joakim wrote:
> [...]
> meddelelse news:4533c3c7$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Æh. Hvorfor kun lade den stå et øjeblik. Har Hjortsø alligevel ret i

På et tidspunkt tilskriver al fornuft da at jorden går under. At de så nok
ikke er inden for nærmeste fremtid, er tilfældet er en anden sag.

Allle kulturer og samfund i denne verden fra pygmæer til vikinger har
dommedagsprofetier.

Et er dog sikkert - lever du efter at jorden går under i morgen eller i
nærmeste fremtid, så er din mentale habitus i fare. Se bare på Hjortsø.
Måske var han "strålefri" hvis ikke apokalypsetankerne havde taget overhånd.

Jeg er dog ikke psykiater og skal ikke begive mig videre ud i årsag og
virkning bag Hjortsøs sygdom.

/FL

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-10-06 19:15

"Joakim" skrev i en meddelelse

> Æh. Hvorfor kun lade den stå et øjeblik. Har Hjortsø >alligevel ret i
> sine dommedagsprofetier?

Det må tiden vise

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 18:54

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
> Jeg kan jo ikke slå en skid her i gruppen, uden at dine vidtløftige
> ledsagekommentarer følger med - ikke hver gang men hver eneste gang.

Nu må man forvente at når man hele tiden lufter "hørmere" så kommer der
reaktion.

Hvorfor skriver du forøvrigt i et offentligt debatforum, hvis du ikke kan
tåle at blive modsagt.

> Det er jo sygeligt, mand !

Synes jeg sådan set også. Det er for at forhindre at du skaber utryghed og
psykoser at jeg gider svare dig og dine sygelige fantasier.

og ja .. Du er ikke ene om dine sygeligheder, men det gør dem nu immervæk
ikke mere sande.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 18:36

contra@tdcspace.dk wrote:
> Næppe. Men Frank Leegaard har gjort sig til talsmand for, at mine
> indlæg på dk.politik skulle kunne fremkalde dem. Det tror jeg for det
> første ikke et øjeblik på, at der er belæg for.

Jeg tror efterhånden at du har ret. Men først efter denne lange diskussion.
Lige nu kan du ikke gøre skade på nogen der ikke er svært psykisk syge i
forvejen. Men om nogen dage, uger og måneder, når folk har glemt at ham
Hjortsø forresten havde roterende fis i bøtten, og at man ikke skulle tage
ham en tøddel alvorligt - så kommer faren igen.

Men bare roligt - om 1½ måned har jeg ret til at kalde dig dommedagstosse,
og den chance vil jeg ikke lade gå fra mig.

/FL