Hvorfor er Forsvarets Efterretningstjenest~
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 16-10-06 09:00

Fordi FE begår elektromagnetiske overfald på sagesløse civile danske
statsborgere i samarbejde med fremmed magt.

Fremmed magt - er det USA ?

Ja, blandt andet.

Men er vi ikke allieret med USA ?

Jo, de jure. Men meningen med NATO-alliancen er jo netop at beskytte
Danmarks civilbefolkning mod militære overfald. I samme øjeblik en
allieret, f.eks. USA's militær giver sig til at *overfalde* (ja,
rigtigt gættet, det drejer sig om sex og vold) Danmarks
civilbefolkning, er vi naturligvis ikke længere de facto allierede.

Hvis de vil forsøge at bilde dig andet ind, fornærmer de din
intelligens.

Derfor er FE landsforræder - og æreløs.

Steen Hjortsø

Fra : Alucard

Dato : 16-10-06 09:51

On 16 Oct 2006 00:59:58 -0700, contra@tdcspace.dk wrote:

>Fordi FE begår elektromagnetiske overfald på sagesløse civile danske
>statsborgere i samarbejde med fremmed magt.

SØG LÆGE..!!!!

Fra : Konrad

Dato : 16-10-06 18:44

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> SØG LÆGE..!!!!

En tidligere patients gode råd til en anden? ))

Fra : ThomasB

Dato : 16-10-06 18:47

Konrad skrev:

> En tidligere patients gode råd til en anden? ))

I takes one to know one? ))

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-10-06 22:15

ThomasB skrev:

> I takes one to know one? ))

Det er sådan set faktisk mit eget udgangspunkt for at gå i rette med
Hjortsø, at jeg selv engang har være så pokkers uheldig at prøve at være
forbigående psykotisk med akutte paranoide symptomer, så ja, dèn
talemåde vil undertegnede da i hvert fald gladeligt tage på sig!

Anders Peter Johnsen

Fra : Konrad

Dato : 16-10-06 22:22

meddelelse news:4533f654$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> forbigående psykotisk med akutte paranoide symptomer, så ja, dèn
> talemåde vil undertegnede da i hvert fald gladeligt tage på sig!

Så tal om at være Asberger - HELE livet!!!!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-10-06 22:30

Konrad skrev:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:4533f654$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Så tal om at være Asberger - HELE livet!!!!

Du insinuerer altså hermed så vidt jeg ellers kan forstå på dig at jeg
skulle lide af Aspergers (med "p"!) Syndrom?

Hvad bygger du dog dèt på, helt konkret?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-10-06 13:07

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:4533f9d5$0$84037$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Hvad bygger du dog dèt på, helt konkret?

Din konsekvente, bevidste og ikke mindst forkerte brug af accent grave, hvor
du retteligt bør bruge accent aigu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Konrad

Dato : 18-10-06 20:07

> [...]
> message news:4533f9d5$0$84037$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Din konsekvente, bevidste og ikke mindst forkerte brug af accent grave,

For ikke at tale om den nye punktumregel han har indført : Ingen punktummer
pånær man laver nyt afsnit.

Fra : Konrad

Dato : 18-10-06 20:05

meddelelse news:4533f9d5$0$84037$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du insinuerer altså hermed så vidt jeg ellers kan forstå på dig at jeg
> skulle lide af Aspergers (med "p"!) Syndrom?

Næh, men jeg fik bekræftet din egen påstand.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-10-06 22:19

Konrad skrev:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:4533f9d5$0$84037$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Næh, men jeg fik bekræftet din egen påstand.

Lige her kan jeg kun undre mig over at du som noget nær prototypen på en
sørgeligt slesk slapsvans begynder at angribe mig i netop denne tråd
fremfor de ellers ganske reelle diskussioner vi har haft i andre tråde,
hvor du dog mærkeligt nok har det med at "forsvinde" efter at være
blevet rigeligt nedargumenteret på baggrund af dine oftest direkte
perfide løgne og insinuationer om tredjepart, som du jo åbenbart har
troet, du ville kunne slippe uimodsagt afsted med.

Jeg synes sgu' egentlig dermed at din aktuelle adfærd i nærværende
gruppe overfor undertegnede afslører mere om din egen psykiske tilstand
end om min, men det kan du jo sikkert også hvordan du - i mangel af
argumenter andetsteds - bare vælge at bortforklare dine eventuelle
frustrationer med at undertegnede skulle lide af en ellers ret seriøs
autismesygdom?

Vil du ikke være så flink at skrive tilbage, når du eventuelt selv
engang får fundet ud af, hvad det egentlig er, du populært formuleret
har knald i og hvad du egentlig vil?

Jeg vil hjertens gerne tage en fuldbyrdet diskussion med dig om i
princippet hvad som helst, hvis altså du dog blot enten "forbliver på
valpladsen" eller i det mindste er mand også at til at indrømme
eventuelle nederlag i stedet for bare fejt at stikke af for derefter at
dukke op i tide og utide og gnave mig utilbørligt i haserne ved
muligheden derfor af eventuelle frustrationsårsager.

Du synes nemlig at savne forløsning for eet eller andet tidligere
debatnederlag os to imellem, ænser jeg?

(Læg i øvrigt her helst mærke til det her udviste obligatoriske
"gentleman"-mindstemål af empati, som du altså i udgangspunktet næppe
ville kunne finde hos en virkelig aspergersramt!)

Godt, så må du altså lige finde dig en tilbørlig obligatorisk "hvid
handske" (et seriøst politisk debatemne) at daske undertegnede høfligt
på kinden med, hvis du mener det seriøst.

Hvis du virkelig vil have dig en ærlig verbal duel eller "tvekamp", så
er jeg da helt sikkert frisk på dèt: Men så klæder det dig altså i
udgangspunktet bare afsindigt dårligt at køre dèn nedrige
personangrebsstil, du lige her selv har anlagt. Lad os imidlertid glemme
den og mødes i en anden "frisk" tråd: Du får - som udfordrer - lov til
frit at vælge emne...

Anders Peter Johnsen

Fra : Konrad

Dato : 19-10-06 01:35

meddelelse news:45369a27$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Lige her kan jeg kun undre mig over at du som noget nær prototypen på en
> sørgeligt slesk slapsvans begynder at angribe mig i netop denne tråd

Sikkert. Men dét, at det aldrig i verden kunne falde dig ind, at det kunne
være andre end dig jeg hentydede til, i det indlæg du oprindeligt hidser dig
op over - ja, det bekræfter stadigvæk selvsagt din egen påstand. Det var
nemlig ikke dig jeg havde i tankerne - indlægget var faktisk imødekommende
og oprigtigt ment - som en slags "jeg kender det godt". Det er et klassisk
træk for skizofrenparanoide at de tror verden har vedkommende selv som
omdrejningspunkt...Og du beviste i det foregående at du ikke kan beskyldes
for at lyve.

> fremfor de ellers ganske reelle diskussioner vi har haft i andre tråde,
> hvor du dog mærkeligt nok har det med at "forsvinde"

Fordi du trods enkelte gode indlæg og en ift den lave standard herinde har
gode skriftoratiske evner ganske enkelt har en useriøs og unødigt overdreven
polemisk "fremtoning". Jeg mener ikke det kan være min opgave at tage
stilling til alenlange polemiske autoskrifter uden punktum, som tilmed
(meget) typisk er uden relevans til det konkrete emne der diskuteres i
tråden.

> [...]
> perfide løgne og insinuationer om tredjepart, som du jo åbenbart har
> troet, du ville kunne slippe uimodsagt afsted med.

Baggrunden for det er nu blevet forklaret. Tværtimod udspyer jeg aldrig - i
hvert fald ikke i ædru tilstand - ting og sager jeg ikke kan stå inde for.
Reel modargumentation mødes som regel med et ærligt modsvar. Men jeg er vel
for helvede ikke pisket til at forholde mig til dine vilde eksorbitante
ekstrapoleringer. Når du f.eks over 3KB tager min specifikke holdning i en
lille isoleret sag til indtægt for den samlede venstrefløjs (som jeg ikke er
del af) samt alverdens muslimers og deres påståede "dhimmiers" samlede,
totale overbevisningsmateriale - og udover det tilmed spekulerer i hvad "de"
nu mon finder på "næste gang" - altsammen i lyset af usammenhængende
cirkelargumenter - ja, så står jeg naturligvis af.

Også derfor jeg ikke orkede at forklare mig den anden dag, da jeg kunne se
du havde misforstået mit hint, som er i fokus her. Hvad ville det nytte? Du
er jo ikke ude på debat, og slet ikke ude på at læse mine argumenter eller
søge at forstå min holdning. Det har jeg prøvet for tit. Det er muligt du
føler dig forbigået rent trådmæssigt - årsagen skal du finde i min følelse
af at blive forbigået forståelsesmæssigt. Man kan være uenig med mig -
klart - det forventer jeg ligefrem i dette forum at folk er. Men at du
(eller andre) negligerer (imho) "dygtigt" udarbejdede eller forklarende
argumenter, eller holdningsbeskrivelser, for bare at skrive - typisk endda
kun repetere - X kb regulært nonsens - ja, det er næsten værre end at blive
ignoreret. Ikke særligt inspirerende, ejheller særligt fremmende for lysten
til at svare på de X kb uvedkommende subjektiv repetetion.

> Jeg vil hjertens gerne tage en fuldbyrdet diskussion med dig om i
> princippet hvad som helst,

Selvindbildning. Det troede jeg faktisk også selv engang du gerne ville.
Gennem flere år. Du hed jo før det du hedder nu AndersPJ, helt tilbage som
99, ikke - så du er jo ikke ligefrem nogen debutant. Du diskuterer mest af
alt med dig selv, dvs fyrer nogle storladne autoskrifter af når du er de
"gode hjørne", og ellers ingenting. Du diskuterer sjældent- du proklamerer
for det meste. Jeg har tit syntes du skriver utrolig godt og havde nogle
gode betragtninger, og har fingeren meget på pulsen - men jeg er blevet
ligeså irriteret over det ukonstruktive, stilstanden, det ikke-innovative.
Og når man så endelig har forsøgt på dialog, ja - så mødes man kun med de
stereotype automatsvar jeg kan få fra alle andre - dog i dit tilfælde
garneret med lidt manisk autoskrift og nogle lidt mere perfide beskyldninger
end ellers (men langt fra de bedste eller mest udspekulerede). Det virker
som om du sidder i en boble som der engang i mellem skal ventileres lidt
dårlig luft ud fra.

Og ja. Sikkert PLONK og alt det der, men nu har du fået min holdning råt for
usødet. Hverken mere eller mindre - den har intet med din "politiske
holdning" at gøre, som jeg jo af gode grunde dårligt kender. Som du siger -
du vil tage en "fuldbyrdet diskussion" (sublimation?) om hvad som helst til
hver en tid. Det må jo stå sin prøve.

Vi kan dog blive enige om, at en god Jay næppe gør en dårlig dag ringere

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-10-06 00:21

Konrad skrev:
> [...]
> være andre end dig jeg hentydede til, i det indlæg du oprindeligt hidser dig
> op over - ja, det bekræfter stadigvæk selvsagt din egen påstand.

Holddadogkæft for en sørgelig skændig fejltagelse, jeg så hermed må have
begået ifald du faktisk snarere sigter til dig selv med din tale om
Aspergers Syndrom?

Jeg beklager dybt at jeg "i kampens hede" måtte have misforstået dig så
grelt som tilfældet i så fald er: Nuvel, jeg vil vende tilbage til dig i
denne tråd med et - om ellers muligt - mere fyldestgørende svar, men jeg
skal altså lige nu også tjekke et par andre tråde i mellemtiden.

Jeg må bare sige at jeg er virkelig ked af åbenbart TOTALT at have
misforstået dit skriv som en slags "billigt angreb", hvis der altså
snarere er tale om en egentlig selvindrømmende betroelse fra din side.

Der synes jo i så fald næsten at være tale om en slags grotesk,
meningsløs "friendly fire"-situation...

Anders Peter Johnsen

Fra : Konrad

Dato : 20-10-06 07:06

meddelelse news:45380857$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Der synes jo i så fald næsten at være tale om en slags grotesk,
> meningsløs "friendly fire"-situation...

Jep ) Jeg havde, som du havde, en kedelig periode i 2002, og psykiateren
diagnostiserede mig klokkerent til at være asperger. Ingen tvivl, Han
langede mig endda Ritalin, insisterede faktisk på det, som jeg dog afstod
fra. Det løste mange "gåder" for mig. Hvis jeg havde været kommet i
behandling som barn, eller man havde været opmærksom på det, kunne meget
være gået anderledes, og mange misforståelser og utålelige situationer kunne
være undgået.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-10-06 09:29

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> [...]
> psykiateren diagnostiserede mig klokkerent til at være asperger.
> Ingen tvivl, Han langede mig endda Ritalin, insisterede faktisk på

Jeg var ikke klar over, man medicinerede Asperger-diagnosticerede, og slet
ikke med Ritalin, der jo stort set er det samme som amfetamin. Ritalin gives
vel typisk til ADHD-/DAMP-børn?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Konrad

Dato : 20-10-06 19:14

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Jeg var ikke klar over, man medicinerede Asperger-diagnosticerede, og slet
> ikke med Ritalin, der jo stort set er det samme som amfetamin.

Ja, men det virker sjovt nok imod hyperaktivitet. Det "åbner" op for den
blinde plet, om man så kan sige, så indtrykkene bearbejdes hurtigere, og det
virker afslappende på hjernen som ellers overclocket knokler derudaf med 300
km/t for at kapere alle sanseindtrykkene. Mange aspergere, fortalte lægen
mig, som ikke er blevet diagnosticeret, har ubevidst lært at "medicinere"
sig selv med amfetamin. Jeg kan overhovedet ikke mærke amfetamin, har
prøvet - og oplever ikke antydningen af den virkning andre åbenbart higer så
kraftigt efter. Forstår ganske enkelt ikke hvad folk ser i det (heldigvis! -
har tilmed set et par fjerne bekendte gå fuldkommen i hundene, efter at være
startet som weekendnarkomaner for til sidst at tage en streg eller "kiks"
hver tredje time, døgnet rundt - endt med narkogæld, dummebøder, tab af
bolig etc)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 22:38

Konrad wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:4533f654$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Så tal om at være Asberger - HELE livet!!!!

Hvem er Asperger? Eller har det skulle jeg vel sige?

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 18-10-06 23:05

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er Asperger? Eller har det skulle jeg vel sige?
>
> /FL

Det må være asparges, I mener.
S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-10-06 23:22

Steen Hjortsoe wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være asparges, I mener.

Asparges syndrom .. at det meste af korpus er begravet i jorden ..... og
desuden .. jord i hovedet.

Aspergers syndrom er nok ikke så rar en diagnose selvom det nok er
kindergarten sammenlignet med skizofreni ,,

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 16-10-06 23:50

> [...]
> forbigående psykotisk med akutte paranoide symptomer, så ja, dèn talemåde
> vil undertegnede da i hvert fald gladeligt tage på sig!

Hehe, OK, beklager hvis jeg har trådt dig over tæerne - selvom du ikke
virker sådan

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-10-06 06:06

ThomasB skrev:
> [...]
> meddelelse news:4533f654$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Hehe, OK, beklager hvis jeg har trådt dig over tæerne - selvom du ikke

Bevares, du har aldeles ikke trådt mig over tæerne på nogen måde: Der
synes faktisk tværtimod at være en basal underliggende sandhed i denne
talemåde om at man - måske også ret beset logisk nok - bliver væsentlig
mere opmærksom på een eller anden bestemt symptomatisk adfærd,
eventuelle "udenforstående" kan have svært ved at gennemskue, hvis man
engang selv har stået i en lignende situation og har personlige
erfaringer derfra.

Med akut fare for måske at virke som en anden misforstået selvretfærdig,
overprojicerende "sten i glashuset"-smidende type, så kan det vel for så
vidt nok sammenlignes ret direkte med når f.eks. tidligere alkohol- og
stofmisbrugere eller for dèn sags skyld ludomaner gennem selverfaring
kender deres lus på gangen og derfor lynhurtigt kan "spotte" andre i
samme situation samt ikke mindst de meget lignende
selvforstillelsesmekanismer, de måtte anvende sig af og som man derfor
bare selv kender ALT for godt.

Anders Peter Johnsen

Fra : ThomasB

Dato : 17-10-06 14:43

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
> adfærd, eventuelle "udenforstående" kan have svært ved at gennemskue,
> hvis man engang selv har stået i en lignende situation og har

Jep, og man er nok ikke kommet videre før man kan erkende dette.

> [...]
> meget lignende selvforstillelsesmekanismer, de måtte anvende sig af
> og som man derfor bare selv kender ALT for godt.

Der er også dem der lever med problemet (f.eks alkoholisme) og ikke kan
erkende der er et problem. De har tendens til at nedgøre andre i deres
situation - ganske ubevidst.

Fra : Alucard

Dato : 16-10-06 20:24

On Mon, 16 Oct 2006 19:44:20 +0200, "Konrad"

>En tidligere patients gode råd til en anden? ))

En så latterlig kommentar havde jeg ikke forventet fra dig, men jeg
tog åbenbart fejl....

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 16-10-06 14:47

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi FE begår elektromagnetiske overfald på sagesløse civile danske
> statsborgere i samarbejde med fremmed magt.

Nej, det er IKKE FE der overvåger dig. Det er mig, der står bag,

Fx. så vil jeg via elektronisk tankekontrol, få dig til at fortsætte
med dine tåbelige indlæg.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 15:13

-=* DANELAW *=- wrote:
> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er IKKE FE der overvåger dig. Det er mig, der står bag,
>
> Fx. så vil jeg via elektronisk tankekontrol, få dig til at fortsætte
> med dine tåbelige indlæg.

Godt du sagde det - for vi risikere at give ham store dosis stråler. (Jeg er
jo nemlig også i fuld gang med samme projekt)

Skal vi sige at du bestråler i lige uger - og jeg i de ulige?

/FL

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 16-10-06 15:56

> [...]

> er jo nemlig også i fuld gang med samme projekt)
>
> Skal vi sige at du bestråler i lige uger - og jeg i de ulige?

Det er fjong. For øvrigt bruger jeg overclocket strøm.

Se http://www.jydskatomkraft.dk/

Fra : Jesper

Dato : 16-10-06 15:08

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> civilbefolkning, er vi naturligvis ikke længere de facto allierede.
>
> Hvis de vil forsøge at bilde dig andet ind, fornærmer de din

Steen "Sølvpapirshat" Hjortsø er gefundes fressen for en psykiater!
--
Formålet med loven er ikke at få færre flygtninge til dette land.
Peter Duetoft (CD), Jyllands-Posten 16/3 1994 om udlændingeloven.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 15:51

Jesper wrote:

> Steen "Sølvpapirshat" Hjortsø er gefundes fressen for en psykiater!

Ved første øjekast måske ja .. i næste omgang kan det være at psykiateren
skal til psykiater. Manden er seriøs syg. Vil kræve sin mand ..

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 16-10-06 16:21

> Ved første øjekast måske ja .. i næste omgang kan det være at psykiateren
> skal til psykiater. Vil kræve sin mand ..
>
> /FL

Endelig et glimt af talent. Må jeg henvise til side 184, afsnittet der
begynder "The proponents of the Messiah function", i

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Steen Hjortsø

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-10-06 18:21

Steen Hjortsoe skrev:
> [...]
>
> Endelig et glimt af talent. Må jeg henvise til side 184, afsnittet der
> begynder "The proponents of the Messiah function", i

Skal man forstå det sådan at du mere eller mindre tillægger dig selv en
slags Messias-agtig rolle i dit eget selvopdigtede dommedagsopspind?

Dèn slags er virkelig ikke noget, jeg på nogen måde kan anbefale:
Tværtimod underbygger det blot så meget desto klarere den kedelige,
umiddelbare formodning om at du er rablende skizofren-psykotisk, hvis du
således foruden din tilsyneladende behandlingskrævende paranoia tilmed
begynder OGSÅ at udvise klokkeklare symptomer på akut storhedsvanvid ...

Gør dig selv en stor tjeneste og søg professionel hjælp hos en psykiater
hurtigst muligt! Du har med al tydelighed brug for det!

Anders Peter Johnsen

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 16-10-06 19:10

meddelelse news:4533bf6b$0$84028$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Gør dig selv en stor tjeneste og søg professionel hjælp hos en psykiater
> hurtigst muligt! Du har med al tydelighed brug for det!

Næh, det har du desværre misforstået. Symptomerne på storhedsvanvid, jeg
henviser til på s. 184, er udelukkende symptomer hos dem på det gale hold,
psykiaterne, der mente at kunne diagnosticere "patienters" "sygdomme"
udelukkende på grundlag af gammel "viden" fra anno dazumal.

Men det er ikke noget nyt. En begavet eksperimentel psykolog D.L. Rosenhan
fastslog allerede i 1973, at psykiatere stillet over for tilsyneladende
klassiske symptomer på paranoid schizofreni typisk diagnosticerer på
automatpilot - eller på rygmarven så at sige. Nøjagtig lige som dig selv.

Du kan jo prøve at opsøge Rosenhan's fremragende afhandling, der hedder "On
being sane in insane places". Rigtig god titel, ikke ? Men det løber en
fan'me koldt ned ad ryggen, når man læser den. En rigtig gyser. Bagefter
skal du brække dig.

Nå, men du er jo temmelig nem, selv. Jeg ved jo, at hver gang du kommenterer
noget, jeg har skrevet, vil du uvægerligt med dødelig sikkerhed perseverere
frem til det samme resultat. Er der forresten ikke noget om, at du egentlig
selv er på samme hold som tvillingerne Bruun og Legråd ?

De må sat'me være grimme at se på - ved siden af hinanden.

Jeg synes, jeg har fået færten. Skuf mig nu ikke.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 20:02

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
> Bruun og Legråd ?
> De må sat'me være grimme at se på - ved siden af hinanden.
>
> Jeg synes, jeg har fået færten. Skuf mig nu ikke.

Bare rolig Hjortsø .. Jeg forlader dig ikke. Ikke uden videre i alle fald.
Nu har vi under alle omstændigheder et virtuelt rendez-vouz omkring 1 dec.
Enten skal du jo til selv at kalde dig dommedagstosse, eller også skal jeg
til at módarbejde "strålerne" hvad jeg sikkert under alle omstændigheder
kommer til hvis du får ret med atomkrig,

Forresten - fik forresten en helt genial ide. Du kan helt sikkert få vildt
gode odds hos bookmakere på at atomkrig starter inden 15 nov .. :)

/FL

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-10-06 22:07

Steen Hjortsoe skrev:
> [...]

> psykiaterne, der mente at kunne diagnosticere "patienters" "sygdomme"
> udelukkende på grundlag af gammel "viden" fra anno dazumal.

Jaså, du bruger altså således bare den go'e gamle sygdomsfornægtende
"det er ikke mig, men derimod resten af Verden, der er
sindssyg"-argumentation?

> Men det er ikke noget nyt. En begavet eksperimentel psykolog

Hmmm...: Hvorfor klinger titlen "eksperimentel psykolog" bare ikke
særligt troværdigt i mine ører?

Dertil kommer jo den gamle fagkamp "kamp" mellem psykologer, der
overvejende tror på "sjælelige" årsager til sindslidelser og
medicinuddannede psykiatere, som oftere er tilbøjelige til at tilskrive
sindslidelser ren hjernekemi.

> [...]
> klassiske symptomer på paranoid schizofreni typisk diagnosticerer på
> automatpilot - eller på rygmarven så at sige. Nøjagtig lige som dig selv.

Selvfølgelig diagnosticerer de skizofreni, hvis folk med indgående
kendskab til symptomerne ivrigt gør deres bedste for at foregive disse
klassiske symptomer: Alt andet ville da sådan set også være temmeligt
mærkeligt!

Imidlertid udelukker dèt, at nogle - herunder især drabssigtede
forbrydere, som det bla. sås med Mihail Mihailovic som myrdede Anna
Lindh - KAN have oplagte motiver til at _simulere_ skizofreni bestemt
ikke på nogen som helst måde, at sygdommen faktisk _findes_.

Dèr begår du - og andre anti-psykiatrikere - altså således en ret klar
fejlslutning, hvis du misbruger dèt, at nogle skulle kunne simulere
sygdommen som "argument" for at sygdommen slet ikke skulle findes.

> [...]
> being sane in insane places". Rigtig god titel, ikke ? Men det løber en
> fan'me koldt ned ad ryggen, når man læser den. En rigtig gyser. Bagefter

Det eneste, jeg kan brække mig over, er at det overhovedet kan rejse den
mindste debat at psykiatere vitterligt tror at man er gal, hvis man
altså med vold og magt gør alt hvad man kan for overlagt at simulere
sindssygdom.

Hele Rosenhans ret søgte, barnlige "ha-ha, snydt igen!"-argumentation
synes faktisk i sig selv temmeligt langt ude.

> Nå, men du er jo temmelig nem, selv. Jeg ved jo, at hver gang du kommenterer
> noget, jeg har skrevet, vil du uvægerligt med dødelig sikkerhed perseverere
> frem til det samme resultat.

MULIGVIS skyldes dette altså blot sådan noget som at du faktisk udviser
_samtlige_ kendte symptomer på skizofren-paranoid psykose gennem dine
skriv herinde.

> Er der forresten ikke noget om, at du egentlig
> selv er på samme hold som tvillingerne Bruun og Legråd ?

Hvilket "samme hold"?

Er det nu igen disse dine groteske vrangforestillinger om at alle
medskribenter på Usenet, som altså blot tillader sig ærligt at kritisere
usammenhængende og aldeles uvidenskabelige udgydelser, derfor
nødvendigvis må være "hemmelige agenter", der atter engang manifesterer
sig her?

Sig mig, render du vitterligt rundt og tror at du er frelserfiguren
Thomas "Neo" Anderson-figuren fra "The Matrix" eller sådan noget? Og at
"Patruljen" og Frank Leegaard modsvarende skulle være sådan nogle
mystiske sammenspiste "Agent Smith"-typer i mørke jakkesæt, der er ude
efter dig?

Og så har du endda tilmed svært ved at forstå når folk med rette synes
at du mildt sagt lyder temmelig indbildsk, for slet ikke at sige
rablende paranoid?

> De må sat'me være grimme at se på - ved siden af hinanden.

Skal jeg ikke kunne udtale mig om: Det er vist kun i dine egne absurde
sammensværgelsesfantasier at jeg nogensinde har mødt dem.

> Jeg synes, jeg har fået færten. Skuf mig nu ikke.

Du har - som sædvanlig - næppe fået færten af noget som helst andet end
symptomerne af din egen efterhånden temmelig manifeste sindslidelse,
tror jeg: Du er tydeligvis ikke i stand til at skelne mellem den ydre
virkelighed og din egen, indre fantasiverden, hvilket for så vidt nok er
det mest dominerende træk ved en psykosetilstand.

Man kan for så vidt sige at din hjerne efter al sandsynlighed at dømme
har haft en relativt naturligt forekommende, endogen "kortslutning", der
desværre gør at du i praksis render lysvågen rundt i en slags vedvarende
mareridtstilstand af dèn slags, som de fleste Gudskelov kun kan være så
uheldige at opleve i dyb drømmesøvn. Men modsat søvnmareridt, så er du
dog fysisk - om måske ikke helt psykisk - vågen, således at du efter
bedste overbevisning ikke selv kan vide, at din hjerne så at sige
befinder sig i en slags "drømmetilstand" og dermed bedrager dig, uden at
du overhovedet er klar over det.

Det værste er dog at du efter alt at dømme - jævnfør ovennævnte
Hollywoodfilms surrealistiske forestillingsunivers og et berømt citat om
piller af forskellige farver - sikkert oplever dig selv som "mere
vågen", hvilket rent kemisk kan forklares noget forsimplet med at din
hjerne kører i akut nedsmeltningsfarligt "overdrive" og derfor pumper
transmitterstoffer som hos en anden narkopåvirket stofmisbruger på speed
eller ecstacy: Trods at det måske nok på en måde kan føles "berusende",
er det altså imidlertid bare ikke særligt sundt i længden, hvis din
hjerne ikke får dèn hvile, den faktisk er bygget til OGSÅ at skulle have
engang imellem. Og det er her, hvor jeg seriøst vil anbefale dig at gå
til en psykiater, som vil efter alt at dømme vil kunne give dig piller,
som vil kunne få din hjerne til igen at køre stabilt, så den ikke
brænder totalt sammen og du i værste fald ender i decideret demens.

Anders Peter Johnsen

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 17-10-06 10:15

meddelelse news:4533f448$0$84034$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jaså, du bruger altså således bare den go'e gamle sygdomsfornægtende "det
> er ikke mig, men derimod resten af Verden, der er sindssyg"-argumentation?

Nej, for helvede, så var jeg jo dum, så det gør jeg naturligvis ikke. Alle
de nemme fælder kan jeg jo udenad, så dem undgår jeg selvfølgelig.
S.H.

> Hmmm...: Hvorfor klinger titlen "eksperimentel psykolog" bare ikke særligt
> troværdigt i mine ører?

Hvor fanden skulle jeg vide det fra ? Der er noget, der hedder sådan.
S.H.

> [...]
> kendskab til symptomerne ivrigt gør deres bedste for at foregive disse
> klassiske symptomer: Alt andet ville da sådan set også være temmeligt

Det, du siger, er at Rosenhan vel så agerede Karl Smart og gjorde sit bedste
for at fuppe psykiaterne. Det var ikke det, han foretog sig. Når jeg siger,
at manden var begavet, er det fordi han besad 'the Jewish emotional genius',
han vidste intuitivt, hvordan psykiaterne så ud inde i hovedet, og var ikke
interesseret i nogle billige tricks men i at blotlægge en defekt
diagnosticeringsformåen. Rosenhan og en medprofessor som sammen siden skrev
"Abnormal Psychology" sagde i konsultation hos hospitalspsykiatere, at de
ikke følte sig godt tilpas og desuden hørte stemmer, der sagde noget med
"tom". Det var nok. Det burde det ikke have været, men det viste sig at være
rigeligt. Alle psykiaterne hoppede på den, og ingen af Rosenhans
medpatienter var i tvivl om, at han og 'the other guy' var simulanter !

Men det har vel så ændret sig fra 1973 til idag ? Ikke det fjerneste. Jeg
citerer fra John McMurtrey's afhandling 'Inner Voice, Target Tracking, and
Behavioral Influence Technologies' fra 2005:

"People discerning remote manipulation corresponding to technology capable
of such influence have formed protest organizations across the world.
Educated society is uninformed regarding authentic documentation of the
development and existence of these technologies, and is without appreciation
of the hazard. Complaint of 'hearing voices' and perception of other remote
manipulation must receive appropriate scientific and legal investigation
with protection. Professional awareness is virtually absent with eminent
texts and opinion being presumptive, without appraisal of the evidence." Den
sidste var til nutidens psykiatere.

Steen Hjortsø

> [...]
> fejlslutning, hvis du misbruger dèt, at nogle skulle kunne simulere
> sygdommen som "argument" for at sygdommen slet ikke skulle findes.

Nemlig! Men det gør jeg jo så selvfølgelig heller ikke. Så ville jeg jo være
dum !
S.H.

> Det eneste, jeg kan brække mig over,

Det er der overhovedet ingen grund til at brække sig over
S.H.

er at det overhovedet kan rejse den
> mindste debat at psykiatere vitterligt tror at man er gal, hvis man altså
> med vold og magt

Rosenhan brugte ikke vold og magt, men fik i stedet meget dygtigt lirket en
reelt eksisterende defekt frem
S.H.

gør alt hvad man kan

Det gjorde Rosenhan ikke. Han gjorde faktisk så lidt som muligt - og
psykiaterne greb straks ideen and 'jumped to conclusions'.
S.H.

for overlagt at simulere
> sindssygdom.
>
> Hele Rosenhans ret søgte,
Ikke søgte, men genialt enkle
S.H.

barnlige "ha-ha, snydt igen!"-argumentation

Den argumentation var ikke barnlig, men i høj grad voksen og dybt alvorlig.
S.H.

> synes faktisk i sig selv temmeligt langt ude.

Det er psykiaterne, der er længere ude end der hvor kragerne skider baglæns,
ikke Rosenhan.
S.H.

> MULIGVIS skyldes dette altså blot sådan noget som at du faktisk udviser
> _samtlige_ kendte symptomer på skizofren-paranoid psykose gennem dine
> skriv herinde.

Nej, det gør jeg ikke. Jeg foretager mig det fornødne for at nedkæmpe et
elektromagnetisk NSA- og FE-styret militærdiktatur, der betjener sig af
danske landforrædere.
Steen Hjortsø

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-10-06 23:15

Steen Hjortsoe skrev:
> [...]

> Nej, for helvede, så var jeg jo dum, så det gør jeg naturligvis ikke. Alle
> de nemme fælder kan jeg jo udenad, så dem undgår jeg selvfølgelig.

Behøver jeg virkelig at skrive at dette svar i sig selv synes at
bekræfte min umiddelbare opfattelse?

1) Du tror at jeg ved at mistænke dig for at være sindslidende antager
dig for at være "dum".

2) Du taler ret paranoidt om "fælder" som du mener at have "luret".

3) Din tone i stigende grad "aggressiv" i og med at din sprogbrug bliver
mere og mere vulgær.

> Hvor fanden skulle jeg vide det fra ? Der er noget, der hedder sådan.
> S.H.

Igen dette ret agressive tonefald, der tyder på at du er trængt.

> Det, du siger, er at Rosenhan vel så agerede Karl Smart og gjorde sit bedste
> for at fuppe psykiaterne.

Ja, dét var sådan set lige præcis, hvad han ifølge Wikipedias
beskrivelse af hans forsøg gjorde:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rosenhan_experiment

> Det var ikke det, han foretog sig. Når jeg siger,
> at manden var begavet, er det fordi han besad 'the Jewish emotional genius',

Sikke dog noget mærkeligt, metafysisk sludder: Jøder har aldeles ikke
nogen som helst påviselig "særlig følelsesmæssig indsigt", som andre
veluddannede vestlige mennesker ikke i samme grad skulle kunne hævdes i
besiddelse af. Fuldstændig lige så lidt som de i øvrigt skulle have
andre "særlige evner" udi hverken det ene eller andet: Den slags - også
positive - fordomme er faktisk direkte farlige, da de er med til at
fremelske antisemitisme hos andre slags paranoide.

> [...]
> ikke følte sig godt tilpas og desuden hørte stemmer, der sagde noget med

Ja, selvfølgelig er det da nok til mene at en person altså lider af
vrangforestillinger, at vedkommende direkte hævder at "høre stemmer"?
Hvad havde man ellers forestillet sig? At psykiaterne skulle afvise
dette og påstå at man var decideret rask trods at man klart og tydeligt
foregiver at lide af auditive hallucinationer?

> Det burde det ikke have været, men det viste sig at være
> rigeligt.

Som sagt: Hvad ellers?

Det ville jo tværtimod ligeledes have været direkte skandaløst, hvis
psykiaterne IKKE have diagnosticeret disse personer som i hvert fald
latent skizofrene.

> Alle psykiaterne hoppede på den, og ingen af Rosenhans
> medpatienter var i tvivl om, at han og 'the other guy' var simulanter !

Igen er vi inde på dette ret primitive, barnlige "ha-ha, snydt
igen!"-scenarie hvor en psykolog tydeligvis er ude på at jorde nogle
psykiatere som led i disse to gruppers "fagkamp" og følgelig gør sit
bedste for at fremstille psykiaterne - som jo dermed tilhører
"modstanderholdet" - som noget nær idioter.

Imidlertid ville det vel svare til at en flok psykiatere koordineret
opsøgte en flok psykologer og foregav svære neuroser, hvor de f.eks.
manifest beskrev agressive voldsfantasier angående deres fædre og
seksuelle fantasier i relation til deres mødre, blot for at håne og
latterliggøre de psykologer, der ellers ganske forståeligt nok måtte
tolke disse mennesker som lidende af ret tydelige Ødipuskomplekser...

Det eneste, jeg for så vidt finder egentligt interessant i Rosenhans
forsøg, er nok snarere at de virkelige patienter ret hurtigt var i stand
til at gennemskue disse falske patienters bluff.

> [...]

> texts and opinion being presumptive, without appraisal of the evidence." Den

Der FINDES simpelt hen bare ikke så meget som _eet eneste_, helt konkret
og håndfast teknologisk dokumenter "bevis" for al denne ellers nok så
meget omtalte "teknologi": Tværtimod synes der at være en hel del
(mindst!) halvkonspirationstosser der udgiver påståede "afhandlinger" om
dette emne, men hvor indholdet som regel er nogenlunde lige dele fri
fantasi og citeringer fra ANDRE konspirationstossers såkaldte
"afhandlinger".

Der er så vidt jeg kan se tale om en decideret massepsykose, som alene
skyldes at folk altså - trods al deres ellers nok så erklærede og
manifeste paranoia - ikke engang besidder evnen til at være blot halvt
så kritiske som et almindeligt femårsbarn over for ting, de hører og
læser på nettet og som derfor godvilligt falder for denne slags
misinformation.

Det kan for så vidt sammenlignes ganske direkte med folk som i ramme
alvor hævder at være blevet "bortført af rumvæsener" (og som sjovt nok
OGSÅ i mange tilfælde synes at dyrke paranoide seksuelle fantasier om
"DERES voldtægt af VORE kvinder"!) og der synes endda at være visse
overlap med folk som altså tror på begge dele:

Folk "underbygger" altså deres eget fabulerende konspirationsnørderi med
andre konspirationsnørders postulater, således at hele skidtet
bogstaveligt talt synes at slutte et logisk og ræsonnementsmæssigt
"fritsvævende", lukket videnskredsløb, hvor en decideret "egen mytologi"
opstår og hvor private "bekendelseshistorier" i relation til den fælles
(vrang)forestilling bliver gjort til "sikker viden": Man skulle
antropologisk set næsten tro at vi havde med primitive
stenaldermennesker at gøre - hvad vi altså sjovt nok også ifølge visse
hjerneforskeres opfattelser vedrørende vort generelle menneskelige
udviklingsniveau rent faktisk også stadig på rigtig mange måder synes at
være...

Hvis jeg i relation til denne gruppe først skal forsøge at blive RIGTIG
morsom - og selvkritisk - så kan jeg jo til tider spørge mig selv om det
mon ikke er nogenlunde det samme "hulemandskoncept", som Islamdebatten i
stigende grad kører på: Her må man dog bare indrømme at der faktisk ER
en helt konrete, håndgribelige årsager til denne ret beset nok egentlig
primitive "stammetankegang". (Modsat dine og "ufologernes" obskure
fantasiforestillinger om "stråler" og "flyvende tallerkner" behøver man
nemlig efterhånden blot åbne en almindelig avis for at få rigelig
dokumentation for sin såkaldte "paranoia" vedrørende dèn temmelig
manifeste og håndgribelige trussel, vi her snakker om!)

> Nemlig! Men det gør jeg jo så selvfølgelig heller ikke. Så ville jeg jo være
> dum !
> S.H.

Igen tror du åbenbart at jeg tillægger dig at være "dum": Imidlertid er
der ikke tale om "dumhed", snarere en slags ensporet, fanatisk
"paranoia- naivitet", hvor du i al din ellers nok så hidsige udadrettede
"kritik" helt glemmer at kritisere dig selv og dine forudindtagede
forestillinger.

> Det er der overhovedet ingen grund til at brække sig over
> S.H.

Det er dig selv, som åbenbart mener at jeg "skal brække mig": Derfor
dette ordvalg fra min side.

> er at det overhovedet kan rejse den
>
> Rosenhan brugte ikke vold og magt, men fik i stedet meget dygtigt lirket en
> reelt eksisterende defekt frem
> S.H.

Hvilken? Om overhovedet nogen? At det lykkedes ham at manipulere med
andre? Herregud, hvis dèt, at folk i kraft af deres tillid til
medmenneskers umiddelbare oprigtighed lader sig bedrage ligefrem skal
opfattes som "en defekt", så vil jeg MEGET nødig leve i en Verden med
såkaldt "perfekte" - og dermed nødvendigvis i enhver medmenneskelig
henseende umiddelbart skingrende mistroiske? - mennesker!

Du glemmer simpelthen at spørge til alternativet: Hvordan var det mon
blevet udlagt, hvis disse forsøgspersoner SLET IKKE var blevet indlagt?

Rosenhan synes at spille på en i udgangspunket yderst unfair og urimelig
"damned if you do, damned if you don't"-type repressiv tolerance. Uanset
hvad disse psykiatere ville have gjort, ville det efter al sandsynlighed
grangiveligt have været "forkert".

> gør alt hvad man kan
>
> Det gjorde Rosenhan ikke. Han gjorde faktisk så lidt som muligt - og
> psykiaterne greb straks ideen and 'jumped to conclusions'.
> S.H.

Rosenhan iværksatte faktisk sin helt egen lille "sammensværgelse" af
folk, der helt overlagt foregav psykotiske symptomer med henblik på at
snyde nogle psykiatere: Jeg har egentlig ganske svært ved at opfatte
dette som decideret prisværdigt.

Jeg kunne da selv ganske sikkert - for tankeeksperimentets skyld - have
"held" med at foregive at konvertere til Islam og derefter af opildne
til terror og simulere at være igang med at planlægge et potentielt
terrorangreb, for derefter billgt at forsøge at håne PET, ifald de altså
- hvilket de da forhåbentlig også ville! - ligefrem skred til at anholde
mig.

Jeg har dog imidlertid bare VIRKELIG svært ved at se hvad selve ideen
med sådan en adfærd overhovedet skulle være, og hvad det overhovedet
skulle "bevise" i sidste ende?

> for overlagt at simulere

> Ikke søgte, men genialt enkle
> S.H.

Se ovenfor: Hvad er hans formål med dette? Som psykolog direkte
underminere den konkurrerende psykiatri, monstro?

Det er for mig at se derfor intet andet end billigt brødnid, han er ude i.

> barnlige "ha-ha, snydt igen!"-argumentation
>
> Den argumentation var ikke barnlig, men i høj grad voksen og dybt alvorlig.
> S.H.

Det har jeg virkelig svært ved at se.

> Det er psykiaterne, der er længere ude end der hvor kragerne skider baglæns,
> ikke Rosenhan.
> S.H.

Jeg er som sagt af den direkte modsatte opfattelse: Rosenhan er
udelukkende ude på at underminere psykiatrien for selv som psykolog at
hævde sig "mere professionel", hvilket der da bestemt er både masser og
penge og prestige i.

Det er så at sige blot to grupper "medicinmænd" i ivrig infight over
hvem, der nu også er "de sande eksperter", men i mangel på egentlige,
originale forskningsideer i en reel og fair, konstruktiv kamp, går
Rosenhan tilsyneladende tværtimod helt bevidst under bæltestedet hos
modparten med dette beskidte, destruktive svindelnummer med dèt resultat
at folk som dig yderligere kan misbruge dette "eksperiment" til total
underkendelse af selve psykiatrien.

> Nej, det gør jeg ikke. Jeg foretager mig det fornødne for at nedkæmpe et
> elektromagnetisk NSA- og FE-styret militærdiktatur, der betjener sig af
> danske landforrædere.
> Steen Hjortsø

Jeg tror udelukkende at dèt såkaldte "elektromagnetiske militærdiktatur"
findes i dit - og enkelte lidelsesfællers - hoved som en "fiks ide" til
at bortforklare dine ret akutte symptomer på skizofren psykose.

Det ærgrer mig i øvrigt at du ikke besvarer nedenstående kommentarer,
men det skyldes måske en vis spirende erkendelse af at alt dette snarere
er noget, der foregår i dit eget hovede som produkt af en sindslidelse
end af disse "militære mikrobølgestråler", som du opdigter som desperat
bortforklaring?

Anders Peter Johnsen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-10-06 23:47

Glimrende diagnose ..

/FL

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-10-06 00:54

Frank Leegaard skrev:
> Glimrende diagnose ..

Tak for komplimenten, selv om denne forsøgsvise "diagnosticering" altså
- med fare for at jeg selv hurtigt begynder at lyde uudholdeligt moderne
"bekendelsesnarcissistisk" - faktisk alene bygger på egne bitre
personlige erfaringer med vrangforestillinger.

Ikke at jeg skal misbruge det til at jorde Steen Hjortsø unødigt for
eventuelt "at træde nedad", men jeg må dog i det mindste erkende at jeg
selv HAR prøvet at være i en ganske lignende situation og at hans
skriverier herinde stikker mig så meget desto mere i øjnene.

Jeg er dèn dag idag lykkelig for dengang - trods alt - i tide at have
fået psykiatrisk hjælp til så at sige at komme ned på jorden igen og
blive - omend blot relativt og nogenlunde? - fornuftig og fungerende
idag set i forhold til at jeg i modsat fald muligvis enten ville have
været død eller p.t. have befundet mig permanentindskrevet på en lukket
psykiatrisk afdeling...

Jeg er ikke psykiater, og har som en lægmand, der snarere er bruger end
behandler absolut ingen egentlig "diagnosemyndighed", ligesom jeg
bestemt heller ikke bør "afreagere" for mit eventuelle selvhad på Steen
Hjortsø, men jeg mener dog alligevel at have en temmelig reel, personlig
livserfaring at bidrage med i min kritik af det syge
forestillingsunivers, han desværre identificerer sig med, jvf. mit
indlæg andetsteds vedrørende det måske egentlig slet ikke så dumme
mundheld "it takes one to know one": "I've been there myself", om jeg så
må tillade mig at sige...

Så kan Steen måske umiddelbart rædselsfantasere om "infiltration", men
jeg mener altså oprigtigt talt at have mindst eet ben i hans lejr hvad
dette angår...

Anders Peter Johnsen

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 16-10-06 19:24

Konrad wrote:
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En tidligere patients gode råd til en anden? ))

Næh, Konrad, han er sgu ikke psyk. patient. Det er langt værre.
Han er på samme hold som Bruun og Legråd.

Steen Hjortsø

Fra : ThomasB

Dato : 16-10-06 19:29

contra@tdcspace.dk skrev:

> Næh, Konrad, han er sgu ikke psyk. patient. Det er langt værre.
> Han er på samme hold som Bruun og Legråd.

Hvorfor er det værre?

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 16-10-06 20:01

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det værre?
Ja, det kan sgu da ikke blive værre. Du spørger som et fæ.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 20:12

Steen Hjortsoe wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Ja, det kan sgu da ikke blive værre. Du spørger som et fæ.

Bare rolig Steen .. vi har slet ikke skruet op for strålerne .. de kører
nærmest i tomgang.

Så det kan blive meget værre ... og vi kunne desuden lade russerne kigge
med ...

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 16-10-06 23:52

"Steen Hjortsoe" <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det kan sgu da ikke blive værre. Du spørger som et fæ.

Det er muligt jeg spørger som et fæ, men nu du er indviet, må du jo kunne
forklare mig/fæet, hvorfor det er værre?

Fra : Patruljen

Dato : 18-10-06 22:51

Konrad wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:4533f9d5$0$84037$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Næh, men jeg fik bekræftet din egen påstand.

Pjat. Anders har ikke Aspergers syndrom.

Bets regards Bruun

Fra : fribytteren

Dato : 20-10-06 00:45

Ups, jeg er vidst gået forkert.

Dette må være den lukkede afdeling på Sankt Hans eller er det på
Google?

Her går der folk rundt med sølvhatte for at sætte dem på andres
hoveder og alle går rundt og tror, at de sender elektroniske stråler
osv.

Det er godt nok noget af en galeanstalt dette her. Men det kan være
det er FEs og CIAs hemmelige fængsel jeg er kommet til at bryde ind i.

Vor Herre på lokum, hvilket sked at bevæge sig i. Jeg fortrækker mig
frivillig og kommer ej igen. Nu kommer jeres sygeplejer med medicinen.
Jeres pause er vidst færdig, nu kan i godt stå på hovedet igen, i
lortet.

Hej og velbekommen.

Lars kristensen

Fra : gb

Dato : 20-10-06 01:00

"fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> wrote in

> Hej og velbekommen.

Hav det godt i dit halmballehus ude på marken, hvis du da har fået bygget
det. Tumpe.

--
GB

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 12:38

fribytteren wrote:
> [...]
> frivillig og kommer ej igen. Nu kommer jeres sygeplejer med medicinen.
> Jeres pause er vidst færdig, nu kan i godt stå på hovedet igen, i

Jamen .. Enig .. enten skal man have en stærk psyke eller være psykisk syg
for rigtig at nyde at være her.

Det er ikke et sted for folk med sarte sjæle

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 20-10-06 12:18

Jens Bruun wrote:
> [...]
> ikke med Ritalin, der jo stort set er det samme som amfetamin. Ritalin gives

Du her ganske ret Hr. Bruun.

Ritalin ordineres ved svære opmærksomheds - forstyrrelser og / eller
impuls - styring. ADHD.
En asperger diagnose medfører ikke nødvendigvis medicinering.
Medmindre der er tale om komorbiditet altså ledsage diagnoser.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 20-10-06 12:39

Konrad wrote:
> [...]
> være gået anderledes, og mange misforståelser og utålelige situationer kunne

Ak, Ja.
Same story..

Best regards Bruun