More danish racism
Fra : Patruljen

Dato : 15-10-06 17:12

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-06 18:02

Patruljen wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=m3WOmk4-Df0&mode=related&search=

Hvad ville du dog gøre uden den side ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Kim2000

Dato : 15-10-06 18:07

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:1160928700.863124.149580@f16g2000cwb.googlegroups.com...

> http://www.youtube.com/watch?v=m3WOmk4-Df0&mode=related&search=

Og hvilken del af indslaget mener du er rascisme??

mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-06 18:09

Patruljen wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=m3WOmk4-Df0&mode=related&search=

Hvor er det racistiske i det ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : /Peter

Dato : 15-10-06 18:12

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=m3WOmk4-Df0&mode=related&search=

Her er jo tale om en der taler om "omvendt racisme"
og for frodeling af en bestemt bfolkningsgruppe,
nemlig muhamedanerne.

Fra : Patruljen

Dato : 15-10-06 18:34

N_B_DK wrote:

> Hvor er det racistiske i det ?

Ja. det er det interessante spørgsmål. Hvor er racismen ?
Det er ikke mig som har skrevet overskriften. Heller ikke mig, som
klipper hagekors ind...

Hvis en araber i mellemøsten ser denher, vil han ikke fatte en lyd.
Andet end overskriften.

Regards Bruun

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-10-06 19:26

"Patruljen" skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=m3WOmk4->Df0&mode=related&search=

Tja skal ikke undre mig at fjolse videoen går verden rundt
på et tidspunkt.
Imens alle moralisterne får kiksene i den gale hals.
Om det er fra et DF møde eller DFU snokker fest eller
direkte fra den Radikale Whiteboard er et fedt.

Jeg kan se du er glad for video clips min gode Brunn
så hvorfor ikke vise noget med lidt kød på, videoer man
heller glemme end husker, eller for den sags skyld bringer i
den bedste sende tid.
ja verden er beskidt du kan se det sort på hvidt

Først skal vi se hvordan nogle Araber der for tiden til at gå en søndag
eftermiddag med lidt bil kørsel.
Bare synd det går lidt galt.
http://www.racegarden.com/video-show.html?video_id=14

Her skal vi se hvordan de kære unge i rumænien kommer
hinanden ved, måske der efter slagsmålet er en lille tegne konkurrence.
http://www.machovideo.com/videos.php?article=1642

Her skal vi igen sen nogle Araber , der åbenbart er blevet
pisse sure på nogle andre araber.
utroligt hvad religion bringer frem i folk.
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=actofwar.ws_0009.wmv

Her lidt til dem der mener at det danske politi køre alt for hårdt frem.
Tja..... hørte jeg nogen hviske magtens tredeling
http://www.nothingtoxic.com/media/1158574760/Man_Gets_Executed_by_Cops

Her er vi så igen i det farverige Sydamerika, her more man sig
med lidt træk efter biler ,karneval er det vidst ikke
http://www.machovideo.com/videos.php?article=1216

Jo Jo, Jeg kunne underholde gruppen hele aftenen med
alle de onde ting vi mennesker kan finde på at gøre ved hinanden.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 16-10-06 11:18

Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
>
> Jo Jo, Jeg kunne underholde gruppen hele aftenen med
> alle de onde ting vi mennesker kan finde på at gøre ved hinanden.

He

Jeg syntes nu, det er mere interessant at DF og pia, udnævnes til
Racister og skildres med hagekors af youtube, Der er hverken belæg for
det ene eller det andet.

Måske skulle DF rette henvendelse til youtube...

Regards Bruun