Er du klar til krigen mod Iran ?
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 14-10-06 17:46

De snød dig, da de angreb Iraq under påskud af, at Iraq havde
masseødelæggelsesvåben.

Nu er USA og Israel i færd med at indlede krigen mod Iran, der
formentlig starter inden for tre uger.

http://www.afterdowningstreet.org/irannews

Du vil opleve, at du og evt. millioner af ligesindede ikke kan
forhindre det. Men vi kan noget andet *efter* Dommedag. Vi kan gå i
flæsket for alvor på den amerikanske og danske regering, der har
udsat deres og verdens befolkninger for fuldstændig overflødige
lidelser. Dermed kan vi bl. a. opnå at forhindre endnu et overflødigt
krigseventyr efter Iran. Se:

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Steen Hjortsø

Fra : Jesper

Dato : 14-10-06 17:49

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> udsat deres og verdens befolkninger for fuldstændig overflødige
> lidelser. Dermed kan vi bl. a. opnå at forhindre endnu et overflødigt

Og hvor får USA tropperne til at gå i krig med Iran? De har problemer
nok med at skaffe folk til krigstjeneste i Irak og Afghanistan.

Men som sædvanligt er det jo bare dit kugleskøre tankespind.
--
Formålet med loven er ikke at få færre flygtninge til dette land.
Peter Duetoft (CD), Jyllands-Posten 16/3 1994 om udlændingeloven.

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 20:07

> Og hvor får USA tropperne til at gå i krig med Iran? De har problemer
> nok med at skaffe folk til krigstjeneste i Irak og Afghanistan.
>
> Men som sædvanligt er det jo bare dit kugleskøre tankespind.

Der er tale om en luftkrig, et bombardement af iranske atomanlæg, som alle
ved.
Og at gøre opmærksom på dette, er det mit "kugleskøre tankespind" ?

Hvad får du for det svineri, og hvem betaler dig ?

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 18:17

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]
> udsat deres og verdens befolkninger for fuldstændig overflødige
> lidelser. Dermed kan vi bl. a. opnå at forhindre endnu et overflødigt

Vil da ikke afvise at en evt konflikt med Iran og deres a-våbenprogram kan
blive nødvendig.

At det derimod skulle blive til dommedag, har jeg straks langt sværere ved
at se.

Hvis jeg nu var dig - ville jeg beskylde dig for at være infiltrator fra
Irans efterretningsvæsen ..

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 20:08

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at se.
>
> Hvis jeg nu var dig - ville jeg beskylde dig for at være infiltrator fra

Klart, klart. Hvad får du for det svineri, og hvem betaler dig ?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 20:30

Steen Hjortsoe wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Klart, klart. Hvad får du for det svineri, og hvem betaler dig ?

Normalt plejer du jo at mene MI eller CIA. Ikke desto mindre er der jo sådan
set mere ræson i min tese om at det derimod er dig der er hyret af Iranerne
til at fortælle at et angreb på dem, kan starte dommedag.

Jeg formoder du godt kan se fornuften i det ræsonnement?

/FL

Fra : Kim2000

Dato : 14-10-06 18:32

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

[...]

------

Altså en ny reklame for din bog. Det må være sørgeligt at være nødt til
desperat at skrive den slags for at skaffe nogle der måske gider læse i ens
(latterlige)dommedagsbog.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 18:48

Kim2000 wrote:
> [...]
>
> Altså en ny reklame for din bog. Det må være sørgeligt at være nødt
> til desperat at skrive den slags for at skaffe nogle der måske gider

Jeps .. evigt jagten efter "few seconds of fame" indtil det går op for folk
at manden er fantast.

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 20:12

> Jeps .. evigt jagten efter "few seconds of fame" indtil det går op for
> folk at manden er fantast.
>
> /FL

he-he, fantast ? Hvad får du for at skrive det svineri, og hvem betaler dig
?

Steen Hjortsø

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-06 12:54

"Steen Hjortsoe" <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> he-he, fantast ? Hvad får du for at skrive det svineri, og hvem betaler
> dig ?

Frank Leegaard er faktisk James Bond.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-10-06 14:37

ThomasB skrev:

> Frank Leegaard er faktisk James Bond.

Nå?

Jeg troede ellers han var Carl Hamilton?

Anders Peter Johnsen

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 20:10

> [...]
>
> Altså en ny reklame for din bog. Det må være sørgeligt at være nødt til
> desperat at skrive den slags for at skaffe nogle der måske gider læse i

Hvor præcis er det, at min bog er latterlig ?

Hvad får du for at skrive det svineri, og hvem betaler dig ?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 20:38

Steen Hjortsoe wrote:
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor præcis er det, at min bog er latterlig ?
>
> Hvad får du for at skrive det svineri, og hvem betaler dig ?

Hvis din bog minder om din argumentation her, er den latterlig.

Kan du ikke se det latterlige i din manske fremturen med at debattører er
betalt af nogen.

Jeg bliver godt nok mere og mere overbevist om at du er alvorlig psykisk
syg. Overvej at snakke med en helt fremmed - efter dit eget valg - der
vurderer din mentale tilstand.

Eftersom du selv vælger ham frit, kan ingen efterretningstjenester jo få ham
placeret til fejlinformation af dig.

/FL

Fra : Kim2000

Dato : 14-10-06 21:27

"Steen Hjortsoe" <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor præcis er det, at min bog er latterlig ?

Den forudsiger dommedag og beskriver iøvrigt dommedag som noget der bare
lige kommer forbi og derefter fortsætter livet iøvrigt.

> Hvad får du for at skrive det svineri, og hvem betaler dig ?

Du har aldrig nogensinde hørt om kritiske læsere vel? Du har heller aldrig
hørt om folk der bliver træt af reklamer??

Hvis du er i tvivl om det kan du læse mere om det på min hjemmeside
www.damat.dk

Godt nok står der ikke noget om hverken dommedag, om livet efter dommedag,
ja der står faktisk heller ikke noget om det jeg lige skrev om, men det
handler jo bare om at få nævnt sin hjemmeside for så kan det jo være der er
3 der går der ind og dermed kommer der 3 gange så mange ind på siden som i
går (jeg var selv derinde), så derfor nævner jeg bare hele tiden siden
uanset hvad det handler om. Jeg er nemmerlig majet majet stolt af det
arbejde, nej forskning, jeg har lavet. Okay, godt nok er der heller ikke
noget om forskning på siden, men det er da ligemeget, den slags detaljer
tager jeg mig ikke af.

mvh
Kim, sarkasme kan ske i slutningen af indlægget.

ps) jeg skrev et langt indlæg forbi CIA betaler mig per ord. Underskyld, jeg
ja gør så (jeps der kom lige 5 dollars mere med det sidste ord - fuck nu
skal jeg også tælle ordene "jeps nu kom der lige 5 dollars mere", fuck fuck,
nu skal jeg tælle ordene igen....)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 22:17

Kim2000 wrote:

> [...]
> sidste ord - fuck nu skal jeg også tælle ordene "jeps nu kom der lige
> 5 dollars mere", fuck fuck, nu skal jeg tælle ordene igen....)

Nåh .. du er bare free-lancer? Jeg er skam fastansat til at genere Hjortsø
og hans ligemænd.

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 22:52

> Nåh .. du er bare free-lancer? Jeg er skam fastansat til at genere Hjortsø
> og hans ligemænd.
>
> /FL

Ja, det er det, jeg mener, men ansat af hvem ?
Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 23:09

Steen Hjortsoe wrote:

> Ja, det er det, jeg mener, men ansat af hvem ?

Jeg har allerede røbet for meget. Snart er det mig de torterer.

/FL

Fra : hanzen

Dato : 14-10-06 18:44

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

De snød dig, da de angreb Iraq under påskud af, at Iraq havde
masseødelæggelsesvåben.

Han havde giftgas. Det er der 5000 beviser på i Halabja.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : John

Dato : 14-10-06 19:13

"hanzen" <hanzen@mailmig.dk> skrev i en meddelelse

> Han havde giftgas. Det er der 5000 beviser på i Halabja.

Jeps, og han puslede sør'me også med atomer, indtil Israel stak
en kæp i hjulet:

Osirak, also spelled Osiraq, was a 40 MW light-water nuclear
materials testing reactor (MTR) in Iraq. It was constructed by
the Iraqi government at the Al Tuwaitha Nuclear Research Center,
11 miles (18 km) south-east of Baghdad in 1977. It was crippled
by Israeli aircraft in 1981 in a preemptive strike to prevent the
regime of Saddam Hussein from using the reactor for the creation
of nuclear weapons. http://en.wikipedia.org/wiki/Osirak

Mvh John

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-06 19:58

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]
> udsat deres og verdens befolkninger for fuldstændig overflødige
> lidelser. Dermed kan vi bl. a. opnå at forhindre endnu et overflødigt

At blæse og have mel i munden.

Du spørger, hvor en sindslidelse kan påvises.
Men jeg har lagt mærke til, at der er spørgsmål, du ikke besvarer.
Med andre ord.
Du undviger en åben dialog. Det er da iorden. Men når du ved samme
lejlighed stiller spørgsmål kan jeg kun finde det lidt hyklerisk.

Du kan ikke gøre begge dele samtidig..

Regards Bruun

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 20:05

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]

Du undviger en åben dialog. Det er da iorden. Men når du ved samme
lejlighed stiller spørgsmål kan jeg kun finde det lidt hyklerisk.

Hvad får du for det her svineri, og hvem betaler dig ?

Steen Hjortsø

Fra : Alucard

Dato : 14-10-06 20:37

Du er jo også paranoid....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 20:51

Alucard wrote:

> Du er jo også paranoid....

Man må nok konstantere at den gode Hjortsø er fyldt med galoperende
paranoia. Hele hans "forskning" er jo sådan set gennemsyret af den.

Det der blot undrer, er hvorfor ikke de manglende konsekvenser får Hjortsø
til at tænke om igen.

Han har jo i årevis forudsagt dommedag "i morgen"

Det må være underligt igen og igen at måtte bide sine fejlanalyser i sig.

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 20:13

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]

Du undviger en åben dialog. Det er da iorden. Men når du ved samme
lejlighed stiller spørgsmål kan jeg kun finde det lidt hyklerisk.

Ja, goddag mand, økseskaft.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 20:34

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
>
> Regards Bruun
>
> Ja, goddag mand, økseskaft.
>
> Hvad får du for at skrive det svineri, og hvem betaler dig ?

Du debatterer på et meget højt intellektuelt plan.

Kan du virkeligt ikke svinge dig højere op end det selvsamme mantra?

Er det på samme måde dine analyser er kognitivt funderet?

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-06 22:52

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
>
> Du kan ikke gøre begge dele samtidig..
>
> Regards Bruun
>
> Hvad får du for det her svineri, og hvem betaler dig ?

Det er ikke svineri, Hjortsø.
Måske du kunne svare på spørgsmål. Det ville være klædeligt,
fremfor at gemme dig.

Jeg tror du lige har haft ondt i maven, er det korrekt ?

Hvem tænker du betaler mig, så ?

regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-06 23:00

Steen Hjortsoe wrote:

> Ja, det er det, jeg mener, men ansat af hvem ?
> Steen Hjortsø

Sorry, Hjortsø.

Ja. Det er det, jeg mener.
Du er ikke troværdig, når du både foregiver at vil en dialog, men
samtidig undlader at svare på spørgsmål. Det er ikke troværdigt.

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 15-10-06 00:08

Steen Hjortsoe wrote:

> [...]
> Du undviger en åben dialog. Det er da iorden. Men når du ved samme
> lejlighed stiller spørgsmål kan jeg kun finde det lidt hyklerisk.

Nej Ikke goddag mand økseskaft.

Du skriver her :

"Kunne du ikke være lidt mere specifik og pege på en konkret
sætning, indhold eller andet, som er psykisk "underligt"

Det vil jeg gøre og vil citere dig nogle gange, Hjortsø.

" Ja, problemer har jeg nok af, men alvorlige psykiske problemer i
betydningen
psykisk sygdom har du ingen som helst dækning for at påstå."

"Hvad får du for at skrive det svineri, og hvem betaler dig ? "

"Alle vil forstå, hvad KGB og NATO herunder FE har begået af
forbrydelser mod egne civilbefolkninger umiddelbart efter Dommedag"

Thomas B
> Hvad har de gjort - i korte træk? (helst med egne ord)

"Mord, voldtægt, lemlæstelse, grov smertefuld tortur i lange baner
hver dag i
årtier."

"Du ved tydeligvis ikke en skid, medens jeg har haft fornøjelsen af
daglig overvågning og mange års (daglig) tortur af mig selv og (til
dels)
min familie begået af landsforræderiske FE-ansatte i samarbejde med
NSA. Det
giver mig jo lis'som lidt overblik "

"Jeg kan betro dig, at NSA trænger ind (ved hjælp af elektromagnetisk

feltteknologi) hvorsomhelst, de måtte ønske det, hos syge og raske,
hos gamle og unge, hos politiske modstandere og hos sexede unge
kvinder, de måtte ønske at have sex med.
Det gør NSA og CIA i USA og overalt i verden iøvrigt."

"Grov vedvarende smertepåvirkning forskellige steder i kroppen.
Knaldende
hovedpine. Aggressiv kvalme. Ondt i tarmene, så jeg hopper i sofaen.
De
tænder og slukker efter forgodtbefindende og begynder så nogle timer
efter
et nyt sted."

"Jeg er virkelig beæret over den menneskelige interesse og
medfølelse, der
utvivlsom ligger bag spørgsmålet. (Hvad skulle der ellers ligge bag
?).
Men må hellere tilføje, at jeg ikke er den eneste, der er udsat for
grov
NSA- og KGB-tortur her i verden. Det er simpelthen spændende at
torturere
folk ved hjælp af elektromagnetisk feltteknologi, og de nye
generationer
skal jo også læres op og sådan. Indtil . . . "
########################################################################

Jeg har læst dit materiale. Og du beskæftiger dig med spændende
sager.
Subliminal suggestion eksempelvis osv etc. Meget interessant.

Ifølge din litteraturliste, skulle du have læst i følgende
materiale:

Microwave bioeffect congruence with schrizofrenia.
Paranoid schrizofrenic.

Derfor tænker jeg, du burde vide nøjagtig hvor der kan være et
sammenfald mellem din argumentation, som den jeg har citeret dig for,
og netop paranoid skitzofreni.
Alt jeg har citeret beskriver symptomer fra netop den sindslidelse. Og
er du i tvivl, kan du gentage dine argumenter til din læge. Han vil
bekræfte mine ord, Hjortsø.

Hvordan kan du da være forbavset over spørgsmål, der går på din
sindstilstand. Når du ifølge egne litteratur henvisninger kun alt for
godt ved, at du argumenterer som en skitzofren?

Og prøv nu at svar på mine spørgsmål. Det ville være en
forandring.

Best regards Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-06 00:19

Patruljen wrote:

> [...]
> godt ved, at du argumenterer som en skitzofren?
>
> Og prøv nu at svar på mine spørgsmål. Det ville være en

Ret snart fortæller Hjortsø så nok at hans skizzo stammer fra "strålerne"

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 15-10-06 11:55

Frank Leegaard wrote:

> Ret snart fortæller Hjortsø så nok at hans skizzo stammer fra "strålerne"

Kaldte du det ikke " flyver skjul " ?

Best regards Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-06 12:49

Patruljen wrote:

>>> hovedpine. Aggressiv kvalme. Ondt i tarmene, så jeg hopper i sofaen.

> Kaldte du det ikke " flyver skjul " ?

Jeps .. bevægelsen man laver når man dukker sig og holder armene om hovedet

Det er ikke sikkert at han behøver tage armene op over hovedet. Kender man
Hjortsø ret, har han sikkert udvist så meget rettidigt omhu, at han har
lader fremstille en særlig radiodød og eksplosionssikker fullfacehjelm.

Jeg tror næppe han klarer sig med discount alufoil-modellen.

Men dukker sig - det lader det unægtelig til han gør ,,,

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-06 12:56

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 15-10-06 15:41

Anders Peter Johnsen wrote:

> Nå?
>
> Jeg troede ellers han var Carl Hamilton?
>
> --
> Mvh
> Anders Peter Johnsen

Har APJ andre kommentarer til denne her diskussion - i sin helhed ?

Steen Hjortsø

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-10-06 18:25

contra@tdcspace.dk skrev:

> Har APJ andre kommentarer til denne her diskussion - i sin helhed ?

Ikke andet end at jeg desværre atter engang må konstatere at du
tydeligvis er så direkte paranoid-psykotisk, at du åbenbart tror at der
er "hemmelige agenter" efter dig: Det aspirerer faktisk til stærkt til
storhedsvanvid at du bilder dig ind at være så "vigtig", at militære
efterretningstjenester ligefrem skulle overvåge dig.

Og lige dèr har vi altså nok også det bedste bevis IMOD alle dine
mærkelige angstforestillinger og alt det argre pseudo-dommedagssludder,
du ellers lukker ud: Nemlig at du overhovedet trækker vejret. Dèt ville
nok næppe være tilfældet, hvis du virkelig qua een eller anden
"tophemmelig viden" skulle udgøre nogen som helst fare for sådanne
"magtfulde hemmelige sammensværgelser" som du har travlt med at se alle
steder. Styr nu hellere lige din latente selvhøjtidlighed, så du ikke
gør dig selv unødigt meget til grin.

Selv om du muligvis qua din ret åbenlyse mentalforstyrrelse måtte være
hinsides evnen til overhovedet at forstå, endsige værdsætte humor, bør
du ikke desto mindre lige se følgende sekvens fra "South Park", hvor
disse uduelige konspirationsnørder bag "Loose Change"-filmen om 9/11 får
en på (sølvpapirs)hatten:

http://www.911blogger.com/node/3641

Læg især godt mærke til moralen, nemlig at moderne mennesker
tilsyneladende har eet eller andet halvreligiøst behov for "Den Store
Forklaring" og åbenbart ikke er i stand til at leve uden, fordi de altså
bare ikke kan kapere Verdens grundliggende uforudsigelighed og afmagt.

Det er for så vidt det samme jeg ser hos dig, når du åbenbart har brug
for at konstruere dit eget usammenhængende, para-metafysiske
"trossystem" som tilsyneladende er et totalt uoverskueligt sammensurium
af groteske, usandsynlige konspirationsteorier og en wannabe-religiøs
dommedagsdogmatik, der dog alligevel næppe heller giver mening for nogen
som helst andre end dig selv og allerhøjst en håndfuld andre
konspirationsparanoikere som vel dybest set ville falde for hvad som
helst, der måtte kunne bruges som støtte til deres egne private
konspirations-overtroiske Verdensanskuelser.

Anders Peter Johnsen

Fra : Patruljen

Dato : 15-10-06 18:13

contra@tdcspace.dk wrote:

> Har APJ andre kommentarer til denne her diskussion - i sin helhed ?
>
> Steen Hjortsø

For pokker Hjortsø.
Du har skrevet om Doomsday fra 2001. I 5 år har du regelmæssigt
fabrikeret indlæg om dommedag. Og været optaget af elektromagnetisk
påvirkning i lige så lang tid.
Jeg bliver oprigtigt bekymret :-/

venlig hilsen Bruun

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 15-10-06 18:37

Frank Leegaard wrote:

> Nåh .. du er bare free-lancer? Jeg er skam fastansat til at genere Hjortsø
> og hans ligemænd.
>
> /FL

Ja tak, det er jeg blevet klar over. Hvem betaler dig ?
Steen Hjortsø

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-10-06 19:06

contra@tdcspace.dk skrev:

> Ja tak, det er jeg blevet klar over. Hvem betaler dig ?

Det rabler tydeligvis for dig, når du helt vælger at overse Leegaards
sarkasme: Han ironiserer jo udelukkende over dine egne totalt absurde
anklager imod ham, men du vælger altså alligevel at fortolke denne
parodierede indrømmelse helt bogstaveligt i din stadig mere åbenlyse
paranoide psykose?

Du er jo tydeligvis syg i dit hovede: Selv om du sikkert finder det
svært og uoverskueligt, så vil jeg nu alligevel råde dig til at tage dig
godt og grundigt sammen og opsøge kvalificeret lægehjælp hos en
psykiater i stedet for blot yderligere at latterliggøre dig selv med din
direkte bizarre adfærd herinde.

Anders Peter Johnsen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-06 20:26

contra@tdcspace.dk wrote:

> Ja tak, det er jeg blevet klar over. Hvem betaler dig ?
> Steen Hjortsø

Helt ærligt Hjortsø - ingen betaler mig. Grunden til at jeg imødgår dine
synspunkter og anfægtelser, er at de er med til at gøre svage mennesker
utrygge. Meget utrygge endda.

Helt seriøst mener jeg da også at du er en stakkel der burde søge
professionel hjælp. Som tidligere nævnt, kunne du jo tage en af eget valg,
og dermed skulle infiltration kunne undgåes. Gå direkte op til vedkommende
og se vedkommende. Hvis du ringer og bestiller tid, kommer du bare i tanke
om at jeg har aflyttet din telefon og nu sidder i psykiaterens sted. Jeg er
nemlig bange for at meget af det han vil sige til dig, ligner det jeg sidder
og ævler om her.

Søg hjælp - helt seriøst. Du vil få bedre liv ud af det.

/FL

(der ikke håber Hjortsø har kone og børn, men frygter det qua han tidligere
udsagn)

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-06 22:51

> Helt ærligt Hjortsø - ingen betaler mig.

Hva' så med alle de tøser der kommer og besøger dig?

Hvordan betaler du så dem?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-06 23:07

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hva' så med alle de tøser der kommer og besøger dig?
>
> Hvordan betaler du så dem?

Øh ,, Den forstod jeg ikke ..

Tænkte du på Bruun og hans lille sidegadeveksleererpsykobod?

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 15-10-06 19:00

´
Ja tak, det er jeg blevet klar over. Hvem betaler dig ?
Steen Hjortsø

B:
Der er ingen som bliver betalt, Hjortsø. Ingen overhovedet.

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Hjortsø er vigtig, fordi han har gennemskuet tingene, og er gået
igang med at advare den øvrige verden. Selvfølgelig kunne han ikke
bare holde sin mund.
Næe, nej. En idealistisk Florence Nightingale, som absolut må
fortælle til alle, det, de ikke kan tåle at høre.

Det, som vil ødelægge eller forhindre planen.

Det må for alt i verden ikke ske. Op på lakridserne, folkens.
Fat den elektromagnetiske
højspænding, så vi kan få sat en stopper for denne lækage.

Bruun

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-10-06 19:15

Patruljen skrev:
> [...]
> Fat den elektromagnetiske
> højspænding, så vi kan få sat en stopper for denne lækage.

Jeg forstår ikke helt, at du - trods bedre vidende - ligefrem forsøger
at "lege med" i Hjortsøs psykose, altså stimulere den ved at foregive en
bestemt rolle ifølge hans eget indre forestillingsunivers: Man kan
dertil stærkt frygte af Hjortsø slet ikke fatter din brug af '"' som
adskillelse af dit egentlige svar og en sarkastisk ironiseren over de
forestillinger, han synes at gøre sig, men derimod vælger at opfatte dit
udsagn nedenfor separationen som en slags "afslørende indrømmelse".

Anders Peter Johnsen

Fra : Patruljen

Dato : 15-10-06 20:03

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> forestillinger, han synes at gøre sig, men derimod vælger at opfatte dit
> udsagn nedenfor separationen som en slags "afslørende indrømmelse".

http://da.wikipedia.org/wiki/Viktor_Frankl

Paradoksal intervention kan være flere ting. Eksempelvis en
overdrivelse, så voldsom at du krænger en bestemt rolle ned over den
anden. I et transanktions analytisk begrebs - sæt tvinger du " den
anden " til en voksen - rolle.

Tilgangen er sandsynligvis den, som Malka brugte, da han opfordrede en
og anden til at begå selvmord. Du overdriver følelsen helt ud i
yderste konsekvens. Hvis du er sikker på, at vedkommende ikke er. Der.
Endnu.

Du kan have formodninger om et indhold i en forestillings - verden, som
kan blive af eller bekræftet. I dette tilfælde vil jeg mene.
Bekræftet. Hjortsø satte et indlæg op med det samme.

Når nogen placerer sig helt og aldeles udenfor enhver dialog omkring
helt centrale emner, så som sygdoms - erkendelse eller ingen sygdoms -
erkendelse. Vil du kun blive mødt af modstand og dermed ikke hørt.
Her kan Hjortsø lege gemmeleg i en uendelighed, der vil aldrig komme
svar.
Enhver modstand vil blive opfattet sådan, at den understøtter
fantasien.

Hvis endelig der kommer svar, vil eksempelvis dine ord fra
virkelighedens verden også kun have bekræftet Hjortsø i. At
modstanden fra FE er massiv. Og snart hedder Bruun. Snart Andersen.

Man kan så "tale" sammen. Som vi "gør" her. Nu.
Hjortsø læste alt Leegård og jeg skrev til hinanden. Mange mener,
det kan være uhøfligt. 2 eller 3, som taler om den fjerde, mens
personen lytter. Og det vil almindelig høflighed også byde.
Men det kan være nødvendigt.

Iøvrigt brugte indianere metoden helt bevidst. Når ungerne skulle
sove, halvsent i samme telt.
Talte de voksne sammen. Velvidende at jo mere de tyst de talte. Desto
mere anstrengte ungerne sig for at høre, hvad de talte om.
Deres myter og legender blev tiltider overleveret på den facon.

Regards Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-06 22:50

> [...]
>overdrivelse, så voldsom at du krænger en bestemt rolle ned over den
>anden. I et transanktions analytisk begrebs - sæt tvinger du " den

Den er særdeles effektiv "mod" folk der ønsker medlidenhed - f.eks
hypokondere.

"Neeeeeeeeeeeej, hvor er det aaaltså syynd for dig"..

Fra : Patruljen

Dato : 15-10-06 23:54

ThomasB wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Den er særdeles effektiv "mod" folk der ønsker medlidenhed - f.eks
> hypokondere.
>
> "Neeeeeeeeeeeej, hvor er det aaaltså syynd for dig"..

He.

Nja. Det er nok nærmere sådan en fyr, du foreslår at hjælpe med at
købe 10 m.Randers reb
og anvise en velegnet plads i baghaven, hvor selvmordet kan udføres
indenfor 15min.

Fra : Patruljen

Dato : 16-10-06 00:18

Frank Leegaard wrote:

> Øh ,, Den forstod jeg ikke ..
>
> Tænkte du på Bruun og hans lille sidegadeveksleererpsykobod?

Dether skrev Hjortsø i 2002. Det er 4 år siden.

"Eller også er udenrigsministeren rimelig godt underrettet om, at den
danske stat systematisk, brutalt og landsforræderisk overtræder
menneskerettighederne ved at lade danske officerer, ingeniører og
medicinere
i samarbejde med do. fra fremmede magter udføre elektromagnetisk
overvågning
og tortur af tusindvis af sages- og forsvarsløse (og i de fleste
tilfælde
intetanende) civile danske statsborgere."

Det ser ud somom tankerne kører lidt i cirkler.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 00:38

Patruljen wrote:

> [...]
> tilfælde
> intetanende) civile danske statsborgere."
>
> Det ser ud somom tankerne kører lidt i cirkler.

Det er klart. Fair nok at manden har psykiske problemer. Dem måtte han gerne
have i fred for min skyld. Problemet er bare at en god portion af dem der
læser herinde i bedste fald bliver utrygge - i værste fald decideret at der
psykoser bryder frem igen.

Derfor skal han ikke være uimodsagt - selvom det tildels er lidt synd...

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 16-10-06 12:33

> [...]
> decideret at der psykoser bryder frem igen.
>
> Derfor skal han ikke være uimodsagt - selvom det tildels er lidt synd...

Hvem betaler dig?

Fra : ThomasB

Dato : 16-10-06 12:36

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Hvem betaler dig?

I øvrigt har det jo før vist sig, at dem man tror er tosser, faktisk har ret
i deres påstande.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 15:22

ThomasB wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> I øvrigt har det jo før vist sig, at dem man tror er tosser, faktisk
> har ret i deres påstande.

Helt bestemt -.. Jeg tror nu ikke det bliver udkommet her ..

/FL