Stinkeren Einstein ku forsvare sin nulhygi~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-06 08:30

Hvorfor sørger du ikke for et mere velplejet udseende" spurgte en
journalist den feterede talkshow-star og fysiker Albert Einstein i
1949 og han svarede

"Hvis jeg brugte mere tid på at soignere mig , ville jeg ikke være den
jeg er - det ville gøre skade"

(DiscoveryTV 14.10.06)

Mit supplement: Stenaldermandens genetiske aversion mod lig og lort
lugt holdt ham væk fra farligt inficeret drikkevand, men hvis en
dansker idag tør stå ved sin naturlige kropslugt, og en hysterisk
dømmesyg oplever problem i det, så er denne 100% den kritisable.

Hvis man rør ved S-togspassagerer i myldretidstrængsel og smitter af,
så de udfra deres normer må bryde aftale for at skaffe sig pletfrit
tøj, så er man asocial.

Men at være videnskabeligt sandhedsøgende pioner for afslappet
hygiejne ved at være doven, er der i andre tilfælde næppe noget
asocialt i. Kan du forestille dig noget?

Arbejder man i et lille rum med hysteriske reaktionære kolleger i
timevis, og ved at de får hovedpine pr selvsuggestion, ved at de føler
sig nedværdiget ved at skulle have en lugtende person som ligemand, så
bør måske en arbejdsgiver få tingene til at glide ved at retlede den
trailblazende Einstein-wannabe.

Men samvær i få minutter er ikke noget, der efterlader smerter i
næsen.

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 16-10-06 19:52

> [...]
> tør stå ved sin naturlige kropslugt, og en hysterisk dømmesyg oplever
> problem i det, så er denne 100% den kritisable.

Det er altså en menneskeret at genere andre mennesker med stank?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 01:42

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
>
> Det er altså en menneskeret at genere andre mennesker med stank?

Stort set - og med nøgenhed - folk kan holde afstand hhv se den anden
vej.

Politit m.m. bør prioritere og ikke gå op i luksusproblemer Uenig?

Syns du usoignerede Einstein sku ha været straffet, nej vel?

På den tid havde alle universitetsfolk kort hår, sokker i skoene og
slips, så han var asocial og doven, kunne man påstå, hvis ikke han var
oporeklameret

Hvem har du opleve GENERE ANDRE MED STANK udover storlandmænd med
gyllespredning?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-10-06 06:41

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Hvem har du opleve GENERE ANDRE MED STANK udover storlandmænd med
> gyllespredning?

Jeg har engang været bagefter en i Føtex som var så usoigneret at han
stank. Det var meget generende.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : kjaer

Dato : 17-10-06 09:10

"Thorbjørn Ravn Andersen" wrote:

> Jeg har engang været bagefter en i Føtex som var så usoigneret at han
> stank. Det var meget generende.

Alle stinker! Det er bare forskelligt hvad vi stinker af.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-10-06 09:55

"kjaer" <udvillyknj@udgreennet.gl> writes:

> Alle stinker! Det er bare forskelligt hvad vi stinker af.

Jeg fik ikke formuleret tilstrækkeligt tydeligt at det her var så
slemt så man burde kunnet have se det i luften.

Det er også mindre vigtigt. Kunsten er jo at undgå at genere nogen -
det erikke altid lige let.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 10:29

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> [...]
> slemt så man burde kunnet have se det i luften.
>
> Det er også mindre vigtigt. Kunsten er jo at undgå at genere

Nej, nogle piger mener det bør være kriminelt at bære bukser og bluse
der ikke matcher i farven

Selv de der er så naturlige som Gud har skabt dem, kan risikee at
fjolser forarges

At kropslugt sku kunne ses i luften er UVIDENSKABELIGT, jeg har kun
kunne SE lugtende Cl2, NO2 , Br2 og røg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-10-06 11:40

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> At kropslugt sku kunne ses i luften er UVIDENSKABELIGT, jeg har kun
> kunne SE lugtende Cl2, NO2 , Br2 og røg

Hjalp det så at tage et bad?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 13:18

> Hjalp det så at tage et bad?

Nope. Når enfordom er skabt, eller et første indtryk er cementeret, så
er folk rigide=uforanderlige

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 13:21

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Hjalp det så at tage et bad?

Røg hetzes imod, vildt og usagligt, farisærisk fordi folk kan lide at
føle sig overlegne men at man aldrig ryger kan ikke opveje et falsk
rygte om kropslugt

Kropslugt er der hos nogle extrem foragt imod, selvom de egentlig ikke
er så meget generet,

men det man selv er god til skal være fineste moral for alle, skrev
Nietzsche og er man god med en hammer, gør man alle problemer til søm

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 10:41

"kjaer" <udvillyknj@udgreennet.gl> wrote in message

> Alle stinker! Det er bare forskelligt hvad vi stinker af.

Smørsyre er det eneste der kan give lugt på over en meters afstand i
vindstille og det kommer stærkest fra tær der tages ud af sko efter
lang tid
og fra armhuler hvor talgkirtler gærer bakteriologisk
Om tøj er rent betyder ikke meget- at man har tøj og sko på øger stank
enormt

HUdsvanpeinfektioner kan give stærkere lugt, candica albicans der
danner scatoler og indoler og andre flygtige aminer, a la dem fra fisk
og lig og lort

En mild og ofte behagelig feromonlugt fra armhuler er for hunde som
fingeraftryk og for menneker behagelig hvis man er forelsket i
personen

Er man fjendsk er al lugt modbydelig.
Og det er sagens kerne - den farisæiske næse.

Måske vi ville forstå hinanden bedre hvis vi åbent og nysgerrigt
sniffede og tillod lugt - hunde siges at kunne lugte frygt.

Fra : kjaer

Dato : 17-10-06 20:37

Bo Warming wrote:
> [...]
> og fra armhuler hvor talgkirtler gærer bakteriologisk
> Om tøj er rent betyder ikke meget- at man har tøj og sko på øger stank
Jeg har spillet fodbold sammen med en røgter, han lugtede af ko på mere end
en meters afstand. Selv om han var gået ud lå hans tøj og lugtede.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-06 02:22

> Jeg har engang været bagefter en i Føtex som var så usoigneret at
> han
> stank. Det var meget generende.

Er du sikker på at du ikke NØD at føle dig højt hævet over bumsen, og
derfor kaldte ham eller oplevede ham som "asocial" ?

Eller var der GENERENDE tåge, så du faldt pga dårligt udsyn, eller fik
du varigt ondt i næsen?
- visse gas-udladninger kan jo fortættes til tåge og ildelugtende
ammoniak der i koncentreret form er livsfarlig kan give
slimhindeirritation der nok kan vare en time

Bondekarle er omtågede faldet ned i alje-tanke, før gylletankenes tid,
og er omkommet - følte du dig i fare?

Hvor lang afstand holdt du i køen i Føtex. Var du bange for at folk
med tolerant næse skulle springe over, hvis du havde en meters
ingenmandsland?

Nej, du nød forargelsen og at have en historie at fortælle, ikke?

Trailblazers som ham i køen foran dig burde vist have statsstøtte, i
stedet for Klaus Rifbjerg.

Einsteins største kvalitet er helt bestemt hans kamp for tolerance mht
at se uplejet ud

Når banken ikke vil låne mig penge kan EB-artiklen "UDsmidt af parti
pga kropslugt" have været afgørende - man låner ikke til usmagelige
personer, uanset sikkerhed, og da jeg skiftede filial fik jeg instruks
om at tage bad før mødet med den ny bankrådgiver, selvom jeg har ladet
kontakt være telefonisk og pr mail til min bank i hele dette årtusind
, så da har kun rygter at gå ud fra.

Måske også rygter fra Netto-butikken i nærheden, der visiterede mine
tasker i håb om at finde tyvegods og så krævede at jeg skulle knappe
skjorten i fremtiden i butiksbestyrer Siads butik

Alle bankbestyrere er snart kvinder og
" Women hate revolutions and revolutionists. They like men
who are docile, and well-regarded at the bank, and never late at
meals. H. L. Mencken, Prejudices, Fourth Series, 1924

SAmmenholdmed

" Kvinden har i århundreder funrgeret som forstørrelseglas
med det magiske formål at fremvise manden dobbelt så stor, som han er
Virginia Woolf Kvinden er et spejl med den herlige evne at afspejle
mandens skikkelse i dobbelt størrelse. Fjernes spejlet, dør ham måske
som narkovraget, der frtages sin heroin. Virginia Woolf.
Politiken-kronik 27-11-2004

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-10-06 02:57

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Er du sikker på at du ikke NØD at føle dig højt hævet over bumsen, og
> derfor kaldte ham eller oplevede ham som "asocial" ?

Ja, det er jeg sikker på.

> Bondekarle er omtågede faldet ned i alje-tanke, før gylletankenes tid,
> og er omkommet - følte du dig i fare?

Nej.

> Hvor lang afstand holdt du i køen i Føtex. Var du bange for at folk
> med tolerant næse skulle springe over, hvis du havde en meters
> ingenmandsland?

Det var ikke i køen.

> Nej, du nød forargelsen og at have en historie at fortælle, ikke?

Nej.

> Einsteins største kvalitet er helt bestemt hans kamp for tolerance mht
> at se uplejet ud

Han var vel - som dig - ligeglad. Jeg aner det ikke - det
interesserer mig ikke.

> Måske også rygter fra Netto-butikken i nærheden, der visiterede mine
> tasker i håb om at finde tyvegods og så krævede at jeg skulle knappe
> skjorten i fremtiden i butiksbestyrer Siads butik

Næppe. Hvor skulle de vide fra at det var dig?

Derudover er det vel op til butikken selv om de vil sælge til dig. Du
må åbenbart have været et godt stykke fra deres sædvanlige kunder.
Det jeg ikke kan lure, er om du er en sjuskedorthe med vilje eller ej.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-06 06:50

> [...]
> må åbenbart have været et godt stykke fra deres sædvanlige kunder.
> Det jeg ikke kan lure, er om du er en sjuskedorthe med vilje eller

Der er ikke sjusk men samfundsgavnlig trailblazer eksperimenteren i at
jeg en lun forsommerdag efter lang cykeltur knapper skjortens knapper
op, dovenskab som den der fik Edison til at opfinde glødelampe i
stedet for petroleumslampe
Ligeså med urin og lort fornyelser

At en muslimsk butiksbestyrer tilkaldes og pr automatik tror
"butikstyv" og gør sig til grin var da kosteligt. Og når jeg spørger
om min datter ikke må handle her med bar mave når jeg ikke må så siger
han - OG HANS PERSONALE - at der er dresscode her og det må hun heller
ikke.Bestyrelsen benægter dresscode men souchefen bekræftede for tre
uger siden sin muslimske ejer at "jo her er bestemt at man skal tage
hensyn til andre kunder og åbenstående skjorte kan igen betyde
udvisning" Min overvægt nævnte hun ikke men jeg betvivler at andre end
jeg kunne blive udvist. Hun er racist mod fede kunder.
--------------------------
Du afslører at den lugtende medborger i Føtex kunne du let have holdt
afstand til, for du var ikke låst i en KØ.

Dvs at hvis du ikke er masochist har den grimme grimme oplevele varet
under et sekund, og det gør du nu til dit livs traume og at han
misbrugte mennekerettigheder til at genere dig.

Af en 38 timers arbejdsuge går halvdelen med sladder så bank og
nærliggende Netto deler fælles rygter og måske jeg er den kendteste
Nørrebroer - politikere er jo ens og uinteressante. Mon andre i 29 år
har færdedes i kvarteret i shorts og bare tær året rundt. Af
dovenskab. Ikke ekshibitionisme. Men det giver kendthed som jeg håber
får folk til at tænke at Fremskridtsfolk er ikke nålestribede
kapitalister og når der er uventede typer som mig blandt
indvandringsmodstandere og ikke kun korthårede nazier i hvide
skjorter, så er der nmåske folk med mine holdninger i 80% af danske
husstande, selvom ikke alle tør spille med åbne kort

Når min facade krænger min underbevidsthed ud med den grimhed der er i
ALLES indre, så håber jeg folk tænker, at hvor ville livet være
sjovere hvis alle var åbne og stod ved deres racistiske holdninger som
jo er altruistiske og sunde

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-10-06 00:32

> [...]

> udvisning" Min overvægt nævnte hun ikke men jeg betvivler at andre end
> jeg kunne blive udvist. Hun er racist mod fede kunder.

Skal jeg forstå det sådan at du har været så sjusket klædt på at Netto
ikke har ønsket dig som kunde?

> Dvs at hvis du ikke er masochist har den grimme grimme oplevele varet
> under et sekund, og det gør du nu til dit livs traume og at han
> misbrugte mennekerettigheder til at genere dig.

Jada, jeg HOLDT skam også afstand til ham efter jeg havde opdaget det
- det der gjorde indtryk var at jeg på et senere tidspunkt passerede
på tværs et sted hvor jeg pludselig kunne lugte det igen, og det viste
sig så at personen gik et stykke længere henne. Lugten hang
simpelthen i luften.

> [...]
> ALLES indre, så håber jeg folk tænker, at hvor ville livet være
> sjovere hvis alle var åbne og stod ved deres racistiske holdninger som

Ah, du gør det med vilje. Hvorfor sagde du ikke bare det med det samme?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-06 06:33

> Skal jeg forstå det sådan at du har været så sjusket klædt på at
> Netto
> ikke har ønsket dig som kunde?

JEg er velset som kunde men en haleneger hr Said, kvajede sig ved at
følge sine dyriske instinker om at aparte skal kanøfles, se nedenfor

> [...]
> simpelthen i luften.

> Ah, du gør det med vilje. Hvorfor sagde du ikke bare det med det

Jeg er primært doven, sekundært ønsker jeg t være murbrækker for
tolerance og da jeg var tækkelig men med uknappet skjorte smed en
mulsimsk Netto-chef mig ud af sin butik - og ledelsen undskyldte
sidenhen da jeg klagede

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 23-10-06 11:41

> ""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> JEg er velset som kunde men en haleneger hr Said, kvajede sig ved at
> følge sine dyriske instinker om at aparte skal kanøfles, se nedenfor

Var han ikke muslim?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-06 13:59

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Var han ikke muslim?

Fra PAkistan, ja.
Og uden situatoinsfornemmelse vedr DK-frigortheden som tillader alt
andet end blufærdihedskrænkelse - at min grimme vom stak lidt ud er
ikke brud på nogen dresscode - bekræftede Netto-personalechefen

Forhåbentlig bliver aben ikke forfremmet så hurtigt som ellers, efter
han kvajede sig så extremt og nok er til grin hos alt personalet

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 23-10-06 14:31

> [...]
> end blufærdihedskrænkelse - at min grimme vom stak lidt ud er ikke brud på
> nogen dresscode - bekræftede Netto-personalechefen

Er man haleNEGER, når man er muslim?

> Forhåbentlig bliver aben ikke forfremmet så hurtigt som ellers,

aben? Vær nu ikke så usaglig=værre-end-autonome-Adam, Bo.

> og nok er til grin hos alt personalet

Det tror jeg nu ikke.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-06 14:39

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Er man haleNEGER, når man er muslim?

Der eksisterer tallerken-negre som er lysebrune malaisiere der udvider
læber som statussymbol - idag muslimske

Halenegre eksisterer ikke men er primitive dyriske, abeagtige
naturfolk fx muslimer fra Pakistan, som ikke forstår dansk
afslappethed mht åbenstående skjorte på en varm sommerdag

Personalet tør ikke andet end bakke ham op, - han har jo hals og
håndsret over dem - bestyrelsen tør ikke kritisere en af vort lands
kommende herskere - men ingen dansker kan have sympati for eller
respekt for en sharia-styret snerpe, så selvom snerpede kasse-piger
synes at jeg er ulækker så er chefens status nok ret meget til grin nu

JEg spurgte straks Said-aben om min datter så ikke må handle i Nettoen
i bikini og han bekræftede to gange at Nej det må hun ikke.
Virkelig en tumpe uden sans for dansk levevis
Han tror at hans sharia-idealer HAR vundet allerede

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-10-06 16:30

> Fra PAkistan, ja.

Negere lever da vist ellers i Afrika.

Præcision i dine nedgørelser, tak.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-06 17:05

> Negere lever da vist ellers i Afrika.
>
> Præcision i dine nedgørelser, tak.
> --

Læs hvad jeg skrev om haleneger-SLANG og om at tallerkennegre HELLER
IKKE ER SORTE ELLER FRA AFRIKA

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-10-06 17:23

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Læs hvad jeg skrev om haleneger-SLANG og om at tallerkennegre HELLER
> IKKE ER SORTE ELLER FRA AFRIKA

I min verden er en haleneger ikke ligefrem et rosende udtryk. Er det
det i din?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-06 22:39

> I min verden er en haleneger ikke ligefrem et rosende udtryk. Er
> det
> det i din?

Nej, men jeg har intet had mod den tilbagestående butiksbestyrer
pakistaneren hr Said, som grundløst bad mig lægge mine betalte
supermarkedsvarere ud på bordet, fordi han mente, at når personalet
havde alarmeret ham frem fra bagbutikken og jeg havde skjorten knappet
op i sommervarmen, så måtte jeg være butikstyv - og han har nu fået
en reprimande fra Nettos personalechef, for i DK er der intet
anstødeligt ved åbenstående skjorte
Havde jeg været bukseløs, ku han ha kaldt politi eller ignoreret - og
ikke reageret som en abekat i et tropisk magt-er-ret univers

Modsat autonome og muslimbander, bryder jeg ikke loven. Fjolset gjorde
sig til grin og det er borgerpligt at fremme disrespekt for fejlagtigt
forfremmede fjender af DK-kultur

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 17-10-06 11:25

> "Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message

> Stort set - og med nøgenhed - folk kan holde afstand hhv se den anden vej.

Dit argument er meget dårligt. Er det ikke bare fordi, du selv stinker, at
du synes alle andre skal gøre det også? Jeg ved ikke hvorda, du
hallucinerer, at det er en menneskeret at genere andre med stank. Hvis min
nabo spillet høj tæppebankermusik hele natten, skal jeg så også bare putte
vat i ørene? Det handler om at tage hensyn til andre mennesker også selvom
skaden/genen ikke er fysisk.

Gælder dit argument så også for følgende: Hvis du er træt af at de autonome
smadrer dine ruder, kan du jo bare flytte.

> Syns du usoignerede Einstein sku ha været straffet, nej vel?

Hvem snakker om straf, Bo? Du hallucinerer helt ud af proportioner. Det
hander om simpel hensynstagen ikke om bøde- eller fængselsstraf.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 11:47

> [...]
>
> Hvem snakker om straf, Bo? Du hallucinerer helt ud af proportioner.
> Det hander om simpel hensynstagen ikke om bøde- eller fængselsstraf.

Det HANDLER OM PROPORTIONER, især, og vedr st'øj skal der være
strafmulighed men grim påklædningsstil gør ikke varigt ondt i øjnene
og du kan vende hovedet og blikket en anden vej.
Du kan oftest gå væk fra lugt - du overlevede din grimme grimme
Føtexoplevelse, fremgår det

Hensyntagen er god ide, men hvis ikke folk gør det, så SLAP AF vedr
bagateller

Du taler ofte helt uden indsigt - fx at jeg skulle lugte mere end folk
flest. Det gælder, tror jetg, tidsforløb hvor jeg ved jeg ikke får
gæster, men ellers er jer såre normal, uanset hvad EB skrev - udfra
et brev fra en fjende

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-10-06 13:58

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> "Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message

> Du kan oftest gå væk fra lugt - du overlevede din grimme grimme
> Føtexoplevelse, fremgår det

Bo, det var mig der var i Føtex, ikke Peter.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : ThomasB

Dato : 17-10-06 15:13

"Thorbjørn Ravn Andersen" skrev:

> Bo, det var mig der var i Føtex, ikke Peter.

Hvor er de to andre?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 14:26

> Bo, det var mig der var i Føtex, ikke Peter.

Når I ofte skriver cirka det samme mudderkast, kommer man til at
forveksle jer, Sorry

Men dejligt at I selv kan finde ud af hvem jeg mente - hvorfor svarer
Peter så ikke?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-10-06 15:32

> Når I ofte skriver cirka det samme mudderkast, kommer man til at
> forveksle jer, Sorry

Mudderkast? Angiv venligst nøjagtigt mudderkastcitat med
klippe-klistre!

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 17-10-06 16:47

> ""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Når I ofte skriver cirka det samme mudderkast, kommer man til at forveksle
> jer, Sorry

Jeg er altid saglig i min debat med dig.

> Men dejligt at I selv kan finde ud af hvem jeg mente - hvorfor svarer
> Peter så ikke?

Jeg har gang i mange tråde med dig, og jeg svarer ad hoc. F.eks. når jeg har
tid.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 06:56

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
> Det er altså en menneskeret at genere andre mennesker med stank?

Du må lige forklare om menneskerettigheder, som jeg ikke tror på og
ser som en skadelig konstruktion.

Civile borgerrettigheder pålagde adelen pr håndfæstning at kongen
skulle respektere - det var en byttehandel til gengæld for at de drog
i leding for ham. Sikrede til gengæld overklassens ytringsfrihed og
upartisk retspleje

MENNESKERET TIL AT LUGTE er vist aldrig lavet § om, så den ret må
derfor være total og kun begrænset af af de andre kan gå deres vej.

"Menneskeret" til at smide åget af sig, betvivlede Nietzsche og det er
nok klogt at blive i den rolle man har fået tildelt og gøre hvad man
er specialiseret til, og hvis du er skolet i morgenhygiejnens og
deodoranternes lugtløshed, så bliv i det, og lad mig udfylde min rolle
som provokatør - som min datter nyder den, når hun skal have hjælp til
stil telefonisk og vil inspireres til at gøre den festlig, men når hun
er her, synes hun jeg er "for meget" - ingen fordele uden ulemper.

" Du kalder dig fri?
Jeg vil høre din herskende tanke, og ikke at du har kastet et åg?
Er du en sådan, som kunne tillade sig at kaste et åg?
Der findes dem, der bortkastede deres sidste værdi, da de bortkastede
deres tjenstvillighed". Also Sprach Zarathustra
Nietzsche

Fra : N_B_DK

Dato : 17-10-06 12:27

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

Du skulle have samme behandling som Rambo i første film, han strippes for
tøj, og spules ren med en brandslange, så kan du lære det :D

--
MVH.
N_B_DK