eurut 30 viderstil
Fra : Hammer

Dato : 25-06-01 15:42

kan man viderstille et opkald man har taget på isdn telefonen til de analoge
telefoner og kan jeg viderstille et opkald taget på den ene linje til den
anden jeg har et lasat 2 modem

Fra : cr

Dato : 25-06-01 17:22

Prøv at se i vejlednigen på side 39.
Side 38 er osse vær at gæste, samt konfigurations programmet.

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 25-06-01 21:04

> kan man viderestille et opkald man har taget på isdn telefonen til de
analoge
> telefoner

Ja, samt du skal til denne manøvre abonnere på "parkering" og
"terminalskift" hos din teleudbyder.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : cr

Dato : 25-06-01 21:44

Nej da, det er indbygget, modem virker som et omstillingsanlæg, prøv som det
står på side 38, ifald du ikke har ændret på opsætningen.:
Løft røret på linie 1 og tast #2# så ringer linie 2 og vice verca med #1#,
ved omstilling på ankommende samtale skal R tasten (hvis den virker) trykkes
først, hvis den ikke virker, så prøv at "flashe", d.v.s. daske til afbryden
i mindre end 1/2 sekund.

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 25-06-01 23:05

Ikke helt korrekt, som du kan se af mit tidligere indlæg, så kommenterede
jeg kun mellem ISDN og analog, og der er mine udtalelser korrekte, at du
taler om intern telefoni på Lasat Speed II, er en helt anden sag (som jeg
for øvrigt er helt enig i - derfor ingen kommentarer)

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : cr

Dato : 25-06-01 23:40

Joh een fokuserede bare på a/b delen.
ISDN <=> a/b skal lige bruge ekstratjenester.

Fra : cr

Dato : 25-06-01 21:48

Glemte at tilføje, det virker på Last II, men ikke på EICOM eller DIVA eller
hvad de nu hedder, der skal bestilles parkering m.v. sri.