Uwe Max Jensen, Martin Knudsen & David Tra~
Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-06 13:29

I flere af dagens aviser kan man i dag læes følgende læserbrev af Uwe
Max Jensen, bedre kendt som »urinkunsteren«:

Uwe Max Jensen skrev:

> [...]
>afsløringen af DFU'ernes Muhammed-tegninger kalder Nyhedsavisens
>chefredaktør »klassisk journalistik«.
>
> Men det er ikke den klassiske journalist David Trads, der taler i første
>udgave af Nyhedsavisen. Det er langt snarere den forsmåede
>socialdemokratiske folketingskandidat David Trads, der bruger enhver
>lejlighed - og nu altså også Nyhedsavisen som platform - til at føre
>sin kampagne mod Dansk Folkeparti og den demokratiske valgte danske
>regering.
>
> At Nyhedsavisen ikke laves efter større og mere objektive kriterier er

Ja, 18 måneder i DFU, og det værste Martin Knudsen kan finde frem til er
idiotisk selskabsleg, som også RUere deltager i, og som han i øvrigt
selv har været medarrangør af ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 13-10-06 16:37

On Fri, 13 Oct 2006 14:28:43 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Ja, 18 måneder i DFU, og det værste Martin Knudsen kan finde frem til er
>idiotisk selskabsleg, som også RUere deltager i, og som han i øvrigt
>selv har været medarrangør af ...

jeg synes at det siger mere om personen martin Knudsen end om DFU

/Albert Camus/