Sensation: Voksne DF'ere tegnede 'profeten~
Fra : Jim

Dato : 13-10-06 10:33

http://www.bt.dk/politik/artikel:aid=474884/

Og så sandelig om ikke det også var voksne, der tegnede Anders And.
At det var voksne DF'ere, der tegnede muhammed gør da ikke tegningerne
mindre sjove.

Jeg siger bare; gør det igen!
Og når man har tegnet muhammed som en kamel igen, så skal han tegnes som en
ged.. så som en abe... og så som en lille grisebasse... og så som en
rotte...
Og ja, det er sikkert en forhånelse mod alle disse prægtige dyr, men vi har
retten til at tegne muhammed, som det passer os.

Fra : Doctor Tennant

Dato : 13-10-06 11:57

> [...]
> Og ja, det er sikkert en forhånelse mod alle disse prægtige dyr, men vi
> har retten til at tegne muhammed, som det passer os.

Jeps, hvorimod islameserne ikke har ret til at slå ihjel, for at føre deres
klamme religion frem.

Det er saftsuseme på tide at komme udover gammel overtro.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-06 13:29

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> [...]
> Og ja, det er sikkert en forhånelse mod alle disse prægtige dyr, men vi har
> retten til at tegne muhammed, som det passer os.

Der tales om kandidater til byråd og folketing. 20-årige kandidater,
langt nede på listen?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 13-10-06 14:07

> Der tales om kandidater til byråd og folketing. 20-årige kandidater,
> langt nede på listen?

Jeg kan huske for mange år siden, da der kørte nogle quiz-programmer på TV.
Der var der også både politikere og skuespillere, der skulle tegne, medens
holdkammerater skulle gætte.
Jeg er sikker på, at der både blev tegnet kameler og andre dyr, der havde
ligheder med mytologiske skikkelser fra 600-tallets Arabien.
I dagens Danmark inviterer man rask væk politikere ind i quizprogrammer,
hvor de for åben skærm og ganske ædru skaber sig tossede.
Så det er jo ikke noget nyt fænomen.
Det er ganske enkelt genial dansk humor.