Når katten er ude - DF vs. DFU
Fra : NVJ

Dato : 12-10-06 23:55

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4016608/

Nu skal det ifølge JP tilsyneladende også hedde sig, at ikke bare de
unge DFU'ere (og RU'ere for den sags skyld) men også voksne DF'ere
tegnede profeten ved DFU's sommermøde - hvem siger at de nødvendigvis
har gjort det?

JyllandsPosten har ud fra at gennemgå en række fotos fundet frem til
en række DF'ere som også deltog ved DFU's sommermøde... Ja, og...???
Men hvem siger, at de dermed var med til at tegne tegningerne - eller
for den sags skyld bare overværet selve "konkurrencen"??? Hvem siger,
at de overhovedet har deltaget hele dagen under sommermødet... det
fremgår ingen steder. Fremgår det af videoen, som Martin Knudsen fra
Defending Denmark har optaget. Hvis ikke.... kunne det så tænkes, at
det er fordi han i så fald har villet skåne de DF'erne frem for
DFU'erne fra at medvirke på videoen - nej det tror jeg næppe.
Derimod tror jeg snarere det er et spørgsmål om, at sagen nu er kommet
så langt ud i medierne, at en fjer efterhånden kan blive til fem høns.

Hvem kender ikke det, at man har holdt fester hjemme hos sine forældre
som ung, hvor man lovede at man nok skulle opføre sig pænt, passe på
huset og ikke drikke sig fra sans og samling, men lisså snart de var
gået, så fik den ellers for fulde gardiner, hvad enten de så vidste
hvad der foregik eller ej. Som bekendt danser musene på bordet, når
katten er ude...

Det samme kan vel siges at gælde DFU'erne... ikke at jeg skal forsvare
det de har gjort. Min mening er blot, at JP ud fra de meget få facts,
de har lagt til grund for deres "dom" ikke kan påstå, at DF'erne også
har deltaget i DFU'ernes happening med tegninger af Muhammed. Jeg skal
selvfølgelig lade være usagt, at det rent faktisk har fundet sted, men
jeg er i hvert fald ikke overbevist på baggrund af det tynde grundlag,
hvorpå JP underbygger deres påstand. Men som bekendt kan en fjer jo
hurtig blive til fem høns. Er da spændt på at se, hvad pressen finder
af nye ting, da jeg efterhånden synes det er ved at være derude at de
prøver om de ikke fortsat kan koge bare lidt mere suppe på den
pølsepind de har fået fat i.

/NVJ

Fra : Frederik

Dato : 13-10-06 00:12

NVJ <nvj1975@yahoo.dk> wrote in news:uchti2p1g1gosjet0cdj6o2b6n3ouogpb5@
4ax.com:
Ja, det er også for meget at de bliver ved med at krænke mulsimer. Jeg
kan godt forst de er sure.

--
Frederik

Fra : John

Dato : 13-10-06 00:44

"Frederik" <frederik@warmpost.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, det er også for meget at de bliver ved med at krænke
> mulsimer. Jeg
> kan godt forst de er sure.

- jamen mulsimerne ka' jo bare ta' hjem til Mulsimistan, så ka'
de være sure dér!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-10-06 00:58

On Fri, 13 Oct 2006 01:43:50 +0200, John skrev:

> - jamen mulsimerne ka' jo bare ta' hjem til Mulsimistan, så ka'
> de være sure dér!

Dernede er de så sure, at millioner af damerne bliver tvunget
til at gå med helslør, så man ikke kan se deres sure fjæs.
Svarer til at smide en sæk over hovederne på dem.

Kvindeundertrykkende og fornedrende? Nejda ... det er
guddommeligt, og man bør ikke genere deres guddommeligheder -
siger Fogh.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Konrad

Dato : 13-10-06 06:37

> - jamen mulsimerne ka' jo bare ta' hjem til Mulsimistan, så ka'
> de være sure dér!

Problemet er jo netop ikke muslimerne. Hvad har de da gjort? Problemet er at
en flok udansksindede fra DF af al magt forsøger at fremprovokere endnu en
konflikt, dels fordi de ønsker konflikten - akkurat som der er muslimer der
meget gerne vil have konflikt - dels fordi de tror det gavner DF.

Det vil det dog IKKE gøre i det lange løb. Det omgivende samfunds reaktion,
herunder musllimernes, viser med al tydelighed, at folk er ved at være godt
og grundigt trætte af DF og deres retorik. Hele 67% af BT's læsere der har
deltaget i en afstemning - og BT er vel det tætteste man kommer på en en
partiavis for DF - mener, ud af på nuværende tidspunkt 14.000 afgivne
stemmer, at Pia K burde have ekskluderet DFU'erne.

Fra : Alucard

Dato : 13-10-06 08:15

On Fri, 13 Oct 2006 07:37:09 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Problemet er jo netop ikke muslimerne.

Jo, det er lige præcis dem der er problemet....

>Hvad har de da gjort? Problemet er at
>en flok udansksindede fra DF af al magt forsøger at fremprovokere endnu en
>konflikt,

Du er dog ufattelig naiv.... Hvis jeg nu holder på min ret til at gå
på en offentlig vej og nogle 2.G'ere vil forhindre mig i det. Er det
så MIG der "af al magt forsøger at fremprovokere endnu en konflikt"..?

> [...]
>herunder musllimernes, viser med al tydelighed, at folk er ved at være godt
>og grundigt trætte af DF og deres retorik.

Hmmm... Hvorfor får de så så mange stemmer ved folketingsvalg...?

>Hele 67% af BT's læsere der har
>deltaget i en afstemning - og BT er vel det tætteste man kommer på en en
>partiavis for DF

ROTFL....

>- mener, ud af på nuværende tidspunkt 14.000 afgivne
>stemmer, at Pia K burde have ekskluderet DFU'erne.

Hvad har det med sagen at gøre...???

Fra : Konrad

Dato : 14-10-06 09:32

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo, det er lige præcis dem der er problemet....

Næh. Hvad gør de da? Set over en bred kam gør de ingenting. Det er ligesom
med danskerne - set over en bred kam gør de ingenting, også selvom der
eksisterer nogle tåber som insisterer på at synes det er sjovt, at bekrige
fremmede lande og fremmede mennesker.

> Du er dog ufattelig naiv.... Hvis jeg nu holder på min ret til at gå
> på en offentlig vej og nogle 2.G'ere vil forhindre mig i det. Er det
> så MIG der "af al magt forsøger at fremprovokere endnu en konflikt"..?

Nej. Jeg kender totalt problematikken. Jeg bor i Albertslund. Men det er
fordi de er nogle fuckhoveder - du kan ikke stemple samtlige muslimer eller
religionen islam på baggrund af kedelige oplevelser med nogle 2-bæ'ere på en
vej.

> Hmmm... Hvorfor får de så så mange stemmer ved folketingsvalg...?

Jeg taler om fremtiden, ikke om de 5 folketingsvalg hvor DF har været
repræsenteret.

> ROTFL....

Erik Meier Carlsen og hele avisens linie er gennemsyret af et knæfald for
DF's politik. De har i øvrigt også overlappende kundekreds eller "publikum"
: De ældre, førtidspensionisterne, angste kvinder, folk der er medlem af 3F
(SID) mv. BT har dog en kommercielt strategisk profil rettet imod
pensionister og kvinder, hvorimod DF er lidt bredere, og har lidt større
appel til bundskrabet af samfundet.

> Hvad har det med sagen at gøre...???

At læserne af DF's de facto partiavis er uenige i DFU's handlemønster.

Fra : Alucard

Dato : 14-10-06 12:23

On Sat, 14 Oct 2006 10:31:36 +0200, "Konrad"

>Næh. Hvad gør de da?

De (selvfølgelig ikke alle sammen), farer rundt som tosser og brænder
ting af....

> [...]
>religionen islam på baggrund af kedelige oplevelser med nogle 2-bæ'ere på en

Det gør jeg da heller ikke... Når jeg skriver "muslimerne" mener jeg
selvfølgelig dem der skaber sig åndsvagt og ikke ALLE muslimer....

Det samme når jeg skriver at "DFU'erne opførte sig barnligt", så mener
jeg jo heller ikke ALLE DFU'ere i HELE Danmark....

>Jeg taler om fremtiden, ikke om de 5 folketingsvalg hvor DF har været
>repræsenteret.

Tror du da at DF's stemme-andel vil ændre sig væsentligt i den
nærmeste fremtid...?

> [...]
>(SID) mv. BT har dog en kommercielt strategisk profil rettet imod
>pensionister og kvinder, hvorimod DF er lidt bredere, og har lidt større

Det er da lige så forvrøvlet som at påstå at EkstraPladder er
Enfoldighedslisten's forlængede arm....

>At læserne af DF's de facto partiavis er uenige i DFU's handlemønster.

Du er sgu for dum "DF's de facto partiavis"... )))))

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-10-06 08:21

On Fri, 13 Oct 2006 07:37:09 +0200, Konrad skrev:

> "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Problemet er jo netop ikke muslimerne. Hvad har de da gjort?

Angrebet dansk ytringsfrihed og frisind.

--
"power corrupts, and absolute power corrupts absolutely" -
Lord Acton

Fra : Konrad

Dato : 16-10-06 09:02

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Angrebet dansk ytringsfrihed og frisind.

Hvem? Det eneste "de" (vel at mærke nogle få) har sagt, er, at man ikke
burde håne deres profet Muhammed. Det samme siger f.eks Birthe Rønn
Hornbech. Nogle endnu færre, og her taler vi om folk der bor tusinder af
kilometre væk, ahr "krævet" tegnerne idømt strenge straffe, f.eks - men du
sætter vel ikke lighedstegn mellem en anafabetisk mullah i pakistanske
udsteder og en herboende dansk mainstream-muslim? Få lige styr på
proportionerne.

Og så lige dem med "frisind". Haha. Hvis der er noget DF ikke praktiserer,
er det frisind. Hverken indenfro deres egne rækker, i forbindelse med
politiske modstandere eller i forbindelse med religioner de ikke bryder sig
om. DF er det mest ufrisindede set siden anden verdenskrig.

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-10-06 10:50

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> [...]
> sætter vel ikke lighedstegn mellem en anafabetisk mullah i pakistanske
> udsteder og en herboende dansk mainstream-muslim? Få lige styr på

Den mullah som stadig tilbyder en milllion dollars pr død tegner, han er
meget langt fra at være analfabet, han er jo faktisk ekspert i at læse både
arabisk og urdu. Og han er en fremtrædende rådgiver for den pakistanske
regering.

"nogle få"? det er jo da 99,9 pct af alle muslimer som mener profeten ikke
må hånes. "Tusinder af kilometer væk"? der var mange engelske muslimer på
gaden, som krævede at tegnernes hoveder skulle fjernes, og nogle forlangte
at alle danskere skulle rammes.

Det er fint med "proportionerne", men du burde bruge argumenter som holder.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-10-06 08:26

Konrad wrote:
> Problemet er at en flok udansksindede fra DF af al magt forsøger at

Nå, så er man bekymret for den måde DK udvikler sig er man uddansk, i mine
øjne er det præcis omvendt

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-10-06 09:05

On Fri, 13 Oct 2006 09:26:14 +0200, N_B_DK skrev:

> Nå, så er man bekymret for den måde DK udvikler sig er man uddansk, i mine
> øjne er det præcis omvendt

David Konrad er parat til at erklære tyrkere for mere danske
end danskere, hvis samme danskere er med i DF.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : Konrad

Dato : 16-10-06 09:03

> David Konrad er parat til at erklære tyrkere for mere danske
> end danskere, hvis samme danskere er med i DF.

Du fatter jo absolut intet.

Fra : @

Dato : 13-10-06 15:30

On Fri, 13 Oct 2006 09:26:14 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Nå, så er man bekymret for den måde DK udvikler sig er man uddansk, i mine
>øjne er det præcis omvendt

med den holdning mange efterhånden lægger for dagen kommer det
desværre snat til at dreje sig om afvikling i stedet for udvikling

at der ikke løfter sig et samlet dansk ramaskrig mod muhamedanernes
angreb på en af vore største friheder - ytringsfriheden - vidner om at
det er for længe siden nogen har prøvet at kæmpe for deres frihed

folkestyre ytringsfrihed og nogenlunde sikkerhed for retfærdige
domstole er ikke selvføgeligheder eller noget politikerne skal tage
sig af,
det er noget befolkningen (os alle sammen) har ansvar for at bevare og
om nødvendigt forsvare

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 16-10-06 09:03

> Nå, så er man bekymret for den måde DK udvikler sig er man uddansk, i mine
> øjne er det præcis omvendt

Du mener bekymring over stigende intolerance, knægtelse af demokratiet og
forfølgelse af minoriteter er udansk?

Fra : N_B_DK

Dato : 16-10-06 10:33

Konrad wrote:
> Du mener bekymring over stigende intolerance, knægtelse af
> demokratiet og forfølgelse af minoriteter er udansk?

Hvorfor tror du intolerance opstår ? og forfølgelse ? det er da noget
sludder, andre minoriteter, kan sagtens indordne sig, så hvorfor skal der
være så stor del af en bestemt gruppe der ikke kan ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 16-10-06 16:35

On Mon, 16 Oct 2006 10:02:45 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Du mener bekymring over stigende intolerance, knægtelse af demokratiet og
>forfølgelse af minoriteter er udansk?

intolerance - hvem er det der har endog meget svært ved at tolerere
andre det er muhamedanerne

knægtelse af demokratiet - et at demokratiets vigtigste ting er
allerede under massivt pres fra muhamedanerne

forfølgelse af minoriteter -
hvem er det der rapporteres om forfølger jøder i København

det er muhamedanerne

/Albert Camus/

Fra : Egon Stich

Dato : 13-10-06 10:14

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> meget gerne vil have konflikt - dels fordi de tror det gavner DF.

jeg har da egentlig en noget anden opfattelse.
For det første er muhammedanerne da et problem.
Som det er nu.
Men det egentlige problem, som er årsagen til det andet, er de udanske
akademikertryper, der i deres iver efter at fremstå som "humanister" har
skabt bunden for muhammedanerproblemerne.
Ærketypen på disse er seidenfaden, der i den grad har opmuntret de
vanvittige reaktioner fra muhammedanerne.
Eftergivenhed, "lad dog barnet" ---
Enhver ved jo, at bevæger man sig ud på dette skråplan, ender det helt galt.
Der er dem, der kan bevæge sig forbi slikhylden med barnet ved hånden uden
skrig og skrål.
Og dem der ikke kan.
Og enhver ved jo hvorfor.
Nu står vi med en bunke snotforkælede i jorden stampende muhammedanere.
Fordi der ikke blev sagt nej i tide.

MVH
Egon

Fra : N_B_DK

Dato : 13-10-06 11:10

Egon Stich wrote:
> Nu står vi med en bunke snotforkælede i jorden stampende
> muhammedanere. Fordi der ikke blev sagt nej i tide.

Enig.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 13-10-06 15:51

godt skriv

enig

HØRT

/Albert Camus/

Fra : Egon Stich

Dato : 13-10-06 10:19

> [...]
> partiavis for DF - mener, ud af på nuværende tidspunkt 14.000 afgivne
> stemmer, at Pia K burde have ekskluderet DFU'erne.

Det tror jeg ikke, du skal satse på som sandheden.
Det vi her ser, er intet andet end den "humanistiske" klasses forsøg på at
udnytte muhammedanernes forudsigelige reaktioner partipolitisk.
Man skaber en sag.
Fremkommer med en passende bunke saidenfadenrtetorik, og tror man kan dreje
normale menneskers opfattelse af sagerne.
Og vupti, har man skabt en ny spejlverden..

Den går vist ikke længere.
Så dumme er danskerne vist trods alt ikke.

MVH
Egon

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-10-06 13:56

> [...]
> der
> meget gerne vil have konflikt - dels fordi de tror det gavner DF.

Det er jo igen noget vrøvl du kommer med, det var dog utroligt som Muhammed
får dine hjerneceller til at slå klik

Som bekendt var denne video ikke beregnet til offentligheden, så den kan
ikke have været for at "fremprovokere" noget som helst, - andet end fra
"kunstnerens" og bladets side.

Og jeg er som bekendt fuldstændig enig med de to på "Mennesker og Medier"
som debatterede med Nyhedsavisens redaktør, der VAR jo intet som helst
fornuftigt formål med at bringe videoen, - andet end bladet utrolige
kynisme, i lyset af at denne formodede kioskbasker kunne komme til at koste
menneskeliv.

Som den ene sagde, og som Ruth Sperling var enig i, så viser denne
konkurrence jo intet som helst om partiets program. Det ER helt almindeligt,
at unge kan lide at rode med ting som er tabu, og det har alle
ungdomsorganisationer, og alle unge mennesker jo gjort, - og lige nu er det
altså tilfældigvis "Profeten", som er nummer et på tabu-listen.

HVIS denne "kunstner" havde kunnet dokumentere noget med planlægning af
bekæmpelse af islam eller af muslimer, SÅ havde det været interessant.

Ingen af de utallige medier videoen var blevet tilbudt, ville da heller røre
den med en ildrager, den ER faktisk imod loven, da der ikke er store
samfundsmæssige fordele ved at den bliver offentliggjort, tværtimod.

Men folk går jo helt i coma når profeten er på tapetet, - dog var det jo
utrolig let at høre at denne nyhedsbladredaktør havde en meget dårlig sag.

Fra : Egon Stich

Dato : 13-10-06 14:25

"Knud Larsen" <larsensknud@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Som bekendt var denne video ikke beregnet til offentligheden, så den kan
> ikke have været for at "fremprovokere" noget som helst, - andet end fra
> "kunstnerens" og bladets side.

Alene det, at man nu kan høre nogen tale om "fremprovokere"---
Det viser jo desværre, at muhammedanerne og saidenfaderne har held med deres
krig mod vor samfundsopfattelse.

Egon

Fra : @

Dato : 13-10-06 15:12

On Fri, 13 Oct 2006 07:37:09 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

>Problemet er jo netop ikke muslimerne.

jo muhamedanerne og deres oppustede egoer er lige nøjagtig problemET

hvad f***** bilder de sig i det hele taget ind, at stile krav om at
ikke-muhamedanere skal overholde deres fjollede regler

>Hvad har de da gjort?

det er nemmer at nævne hvad de ikke har gjort

de har aldrig nogensinde i verdenshistorien bidraget med noget som
helst positivt

og hvad har de så gjort

de har alle steder ført sig frem med vold mord undertrykkelse racisme
fordummelse og en i alle måder dårlig opførsel

>Problemet er at
>en flok udansksindede fra DF af al magt forsøger at fremprovokere endnu en
>konflikt,

og den påstand er jo helt uden hold i virkeligheden

og problemet er, at folk er bange

men de er desværre bange for det forkerte

de tænker ikke mere en fem minutter frem

de er bange for muhamedanernes reaktion på tegninger
og derfor er de villige til at sælge friheden i et håb om fred

på længere sigt vil det ikke virke

de vil miste både freden OG friheden

så kæmp hellere mens tid er for den største af alle friheder
ytringsfriheden

/Albert Camus/

Fra : Jesper

Dato : 13-10-06 00:10

NVJ <nvj1975@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> af nye ting, da jeg efterhånden synes det er ved at være derude at de
> prøver om de ikke fortsat kan koge bare lidt mere suppe på den

Radioavisen kogte suppe på pølsepinden hele torsdag som tophistorie.
--
Formålet med loven er ikke at få færre flygtninge til dette land.
Peter Duetoft (CD), Jyllands-Posten 16/3 1994 om udlændingeloven.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-06 01:18

"NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> wrote in message
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4016608/
> Det samme kan vel siges at gælde DFU'erne... ikke at jeg skal
> forsvare
> det de har gjort.

Det skal ikke forsvares man roses til skyerne

Men som bekendt kan en fjer jo
> hurtig blive til fem høns.

At få en så fornem afsløring af både Islam og godhedsindustrien til t
gå i selvsving og lade 1fjer_>5høns hedder dygtig markedsføring

Det er mange årtier siden at racisme var om race og om fattig
fordomsfuld underklasse der hadede de farvede mindretal for at tage
deres job, som white trash i SydStaterne og i SydAfrika

Idag er racisme en fornem altruistisk fædrelandskærlighed, hævet over
socialismens gruppeegoistiske fagforkælelse, præget af korpsånd og
hensyn til fællesskabets kommende generationer. Kun en tåbe frygter
ikke Islam.
Vor eksport er steget fordi vi havde mod til ikke at undskylde
JP-tegningerne - vi ses som overmennesker ude i verden - som nogen der
TØR hvad andre godt ved de burde turde.
"

"Otto Leisners uhøjtidelige fædreland tilhører de Osvald
Helmuth-ætlinge, som kom ind fra Korsbæk med Halfdan Rasmussens
Fire-tog. Vore tilværelsers livskvalitet bygger på fællestraditionerne
herfra. De udløser ro, tryghed og velvære i vort lille danske smørhul.
Festligt, folkeligt og fornøjeligt vil vi have det. At kede sig er
noget af det værste." Glistrup1991

"At være dansker indebærer, at man har et ekstra pas til en god
modtagelse endre steder i verden. Margrethe II af DK

" Racisme er de fattiges snobberi. Raymond Aron(OM FORTIDENS
white trash racisme)

" Hvis alle penge og al ejendom i denne verden en vilkårlig dag kl. 3
om eftermiddagen blev fordelt ligeligt blandt jordens beboere, så
ville man allerede kl halv fire kunne fastlå betydelige forskelle i
menneskenes ejendomsforhold. Paul Getty 1892 - 1976

` I think a black could scarcely be found capable of tracing and
comprehending the investigations of Euclid.' Thomas Jefferson

I Morland Neger-land ere de sorte de smukkeste; derfor male de
djevelen hvid. Danske Ordsprog

Hvis alt andet slår fejl, så skyd skylden på ham, der ikke taler
engelsk. Homer Simpson

Jeg ønsker at blive den hvide mands bror, ikke hans svoger. Martin
Luther King, Jr

Fra : Konrad

Dato : 13-10-06 06:29

"NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> unge DFU'ere (og RU'ere for den sags skyld) men også voksne DF'ere
> tegnede profeten ved DFU's sommermøde - hvem siger at de nødvendigvis

De kan genkendes på filmen, altså den del hvor der tegnes - det har selv BT
måtte erkende. Det er ikke bare tale om "voksne", men om voksne
*tillidmænd*, som åbenbart har været med til at piske en stemning op, dér
tidligt på aftenen, hvor de tydeligvis IKKE er fulde. I øvrigt drikker børn
jo ikke øl - ejheller hos DFU, antager jeg - derfor er det grotekst at gøre
det til et spørgsmål om "børn og voksne" eller stå og diskutere
"forældre-reaktioner".

Fra : Egon Stich

Dato : 13-10-06 10:26

> [...]
gøre
> det til et spørgsmål om "børn og voksne" eller stå og diskutere

Jamen hvad er det dog for et forvrøvlet projekt, du her har gang i?
Enhver ved jo, at der er tale om danskeres soleklare ret til til enhver tid
at udtrykke sig, som de lyster..!!
Herunder henhører sandelig også stregtegninger.
Hvem der end tegner hvad, kan ikke på nogen måde komme andre ved..!!

Jeg forstår ikke den, blindhed eller hvad skal vi kalde det, der forårsager
at formodede veluddannede mennesker ikke kan overskue konsekvenserne af ders
undladelse af at holde fast i vore vestlige værdier?

Vi burde sætte tegningen med turbanbombemanden på vore frimærker..!!

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 13-10-06 16:21

On Fri, 13 Oct 2006 11:26:20 +0200, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>Vi burde sætte tegningen med turbanbombemanden på vore frimærker..!!

og slikke pædofeten i nakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

NEJ TAK

/Albert Camus/

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-10-06 13:58

> [...]
> gøre
> det til et spørgsmål om "børn og voksne" eller stå og diskutere

Og det har denne "kunstner" ikke kunnet se, og derfor ikke meldt om det til
Nyhedsavisen og til egen hjemmeside? mystisk.

Fra : Konrad

Dato : 16-10-06 08:25

> Og det har denne "kunstner" ikke kunnet se, og derfor ikke meldt om det
til
> Nyhedsavisen og til egen hjemmeside? mystisk.

Træerne vokser ikke ind i himlen. Når jeg har set denne Martin Knudsen på TV
springer det imho i øjnene, at han netop er "glad kunstner", snarere
idealist end én der har stor politisk viden eller et konkret ideologisk mål
(fraset den "erkendelse" han forventer der kommer ud af hans afsløring)

Fra : @

Dato : 13-10-06 15:03

On Fri, 13 Oct 2006 07:29:17 +0200, "Konrad"
> [...]

>måtte erkende. Det er ikke bare tale om "voksne", men om voksne
>*tillidmænd*, som åbenbart har været med til at piske en stemning op,

hvad for en stemning?

en tegnestemning måske

__OG HVAD SÅ__

det er ikke forbudt (endnu) at tegne tegninger her i landet

og tegner man en lidet flatterende tegning af en i hele verden
berygtet pædofil massemorder og tyv fra Mekka har banditten sågu da
selv lagt op til det, han kunne bare have opført sig ordentligt da han
levede, så ville hans eftermæle jo ikke være så snavset

det denne verdens muhamedanere frygter allermest er jo lige nøjagtig
at sandheden om den falske profet bliver udbredt

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 16-10-06 08:27

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

BT

> hvad for en stemning?

Den stemning der er blevet beskrevet.

> en tegnestemning måske
>
> __OG HVAD SÅ__

Det viser med al tydelighed - for nu at getange mig selv for 127 gang - at
det som er det drivende omdrejningspunkt for DF og DFU's medlemmer ikke er
politik, men had til islam, muslimer og indvandring.

> det er ikke forbudt (endnu) at tegne tegninger her i landet

Det bliver heller aldrig forbudt.

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-10-06 09:28

> [...]

> det som er det drivende omdrejningspunkt for DF og DFU's medlemmer ikke er
> politik, men had til islam, muslimer og indvandring.

Men det bliver nok forbudt at offentliggøre dem

Iflg ham der meldte sig ind i DF for at afsløre deres racisme, og som har
skrevet en bog om det, så VAR der jo ikke ret megen tale om indvandrere
overhovedet blandt medlemmerne. Det var socialpolitik, ældrepolitik o.a. som
optog dem. Men det er da klart, at det er den faste hånd imod yderligere
indvandring, især af muslimer, som er det der er partiets mærkesag og det
der holder dem på banen.

Jeg ser i Weekendavisen at næsten alle fra "Det gode Danmark" vil have at vi
aktivt skal arbejde for at få indført det multikulturelle samfund, OG at
staten skal agitere for det. Så mon ikke DF vil kunne bevare sin platform i
lang tid endnu.

Den engelske skyggeindenrigsminister sagde iøvrigt i går, at det muslimske
samfund er igang med en "frivillig apartheid", og at lederne åbenbart mener
at al kritik af dette samfund og af islam, og alt hvad der har med islam at
gøre, skal forbydes.

Fra : @

Dato : 16-10-06 16:50

On Mon, 16 Oct 2006 09:27:09 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Det viser med al tydelighed - for nu at getange mig selv for 127 gang

at når du omtaler DF eller DFU så henfalder DU SELV til grove
generaliseringer

så må du jo også være med på grove generaliseringer når andre omtaler
de muhamedanske verdensforbrydere

eller kører du som en anden muhamedaner efter en eller anden
dobbeltstandard?

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 13-10-06 14:26

On Fri, 13 Oct 2006 00:55:05 +0200, NVJ <nvj1975@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>unge DFU'ere (og RU'ere for den sags skyld) men også voksne DF'ere
>tegnede profeten ved DFU's sommermøde - hvem siger at de nødvendigvis

og hvad så om de har?

hvad skulle hindre folk i at tegne lige hvad de lyster

bortset fra mangel på papir og blyanter

>Hvem kender ikke det, at man har holdt fester hjemme hos sine forældre
>som ung, hvor man lovede at man nok skulle opføre sig pænt, passe på
>huset og ikke drikke sig fra sans og samling,

mor:Kan i nu opføre jer pænt

teens i kor: ja mor

mor: og more jer rigtig godt

teens i kor: altså mor, nu må du snart bestemme dig

>Det samme kan vel siges at gælde DFU'erne... ikke at jeg skal forsvare
>det de har gjort.

mener du da at de har gjort noget galt ved at tegne en pædofil
massemorder og karavanerøver som døde for ca. 1350 år siden?

har de brudt nogen dansk lov?

/Albert Camus/

Fra : Vidal

Dato : 16-10-06 12:30

Henrik Svendsen skrev:

> Dernede er de så sure, at millioner af damerne bliver tvunget
> til at gå med helslør, så man ikke kan se deres sure fjæs.
> Svarer til at smide en sæk over hovederne på dem.

I Tyrkiet er tørklæder forbudt, så du har ikke ganske
ret.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-10-06 13:38

"Vidal" <viidal@gmail.com> wrote in message

Henrik Svendsen skrev:

> [...]
> Svarer til at smide en sæk over hovederne på dem.

I Tyrkiet er tørklæder forbudt, så du har ikke ganske

Slør er også forbudt på samme måde i Tunesien og i Marokko.