RU
Fra : Pjensen73

Dato : 12-10-06 21:31

Har lige oprette en tråd på RU's debatforum.
Er spændt på hvor længe den bliver på siden
http://www.radikalungdom.dk/flx/debat/?FID=1&MID=2013

Fra : Patruljen

Dato : 12-10-06 22:45

Pjensen73 wrote:
> Har lige oprette en tråd på RU's debatforum.
> Er spændt på hvor længe den bliver på siden
> http://www.radikalungdom.dk/flx/debat/?FID=1&MID=2013

He

Der er gået sport i en give en besked til RU.

Regards Bruun

Fra : Pjensen73

Dato : 12-10-06 23:08

Pjensen73 har bragt dette til verden:
> Har lige oprette en tråd på RU's debatforum.
> Er spændt på hvor længe den bliver på siden
> http://www.radikalungdom.dk/flx/debat/?FID=1&MID=2013

Så har censuren været der.

Nu har jeg slettet de mest useriøse, personfikserede og off-topic
indlæg. Hvis man føler sig censureret eller truffet, er man velkommen
til at komme tilbage og skrive sin pointer i en mere sober (og
kortfattet!) udgave.

Mvh Rasmus
Debatredaktør

Fra : Konrad

Dato : 13-10-06 06:43

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> indlæg. Hvis man føler sig censureret eller truffet, er man velkommen
> til at komme tilbage og skrive sin pointer i en mere sober (og

Ja - det er jo ikke dk.politik, så du skal nok øve dig et par gange før dit
skriv bliver stående.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 23:20

> Har lige oprette en tråd på RU's debatforum.
> Er spændt på hvor længe den bliver på siden
> http://www.radikalungdom.dk/flx/debat/?FID=1&MID=2013

og udstillede dig selv som idiot i forehavendet. Radikale har trods alt
mindelser af at være et demokratisk parti.

DF er bare ledet af en kvindelig tyran .. og en masse tilpas dumme mennesker
der gider knokle uden indflydelse

/FL

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-10-06 23:51

On Fri, 13 Oct 2006 00:20:01 +0200, Frank Leegaard skrev:

> [...]
> mindelser af at være et demokratisk parti.
>
> DF er bare ledet af en kvindelig tyran .. og en masse tilpas dumme mennesker

Haha - en radigal-sympatisør blev ramt i solar plexus og gik i
selvsving.
--
"power corrupts, and absolute power corrupts absolutely" -
Lord Acton