Tegningerne
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-06 21:19

http://www.bt.dk/politik/artikel:aid=474842/

Hehe...alle griner efterhånden af hele Mohammed-affæren.
-eller affærene..

Nå må det stoppe. Det er for plat. Synd for muslimerne.
-især de 'moderne' muslimer.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-10-06 21:40

Olsen skrev:
> [...]
> -eller affærene..
>
> Nå må det stoppe. Det er for plat. Synd for muslimerne.

Det er i hvert fald til at grine sin bleghvide røv i små tynde, blodige
laser over at den angiveligt hardcore-radikale David Trads dermed har
fremprovokeret alle tiders fatale selvmål i sin inkvisitoriske heksejagt
på "uanstændige, racistiske DFU'ere".

Det har han - og resten af det "politisk korrekte" establishment - eet
eller andet sted bare rigtigt skidegodt af...

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-06 07:55

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
> laser over at den angiveligt hardcore-radikale David Trads dermed har
> fremprovokeret alle tiders fatale selvmål i sin inkvisitoriske heksejagt

Han har ellers forsøgt at blive opstillet til folketinget for
Socialdemokratiet - de stedlige socialdemokrater ville bare ikke have
ham.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : TS

Dato : 12-10-06 22:14

"Olsen" <-> wrote in message
> [...]
> -eller affærene..
>
> Nå må det stoppe. Det er for plat. Synd for muslimerne.
ja det er dybt latterligt men man kan ikke lade være med at blive bekymret
når en tavletegning kan medføre sådan reaktion: "Det ryster Radikal Ungdom.
Formanden, Zenia Stampe, siger til TV-Avisen, at det er stærkt uacceptabelt,
og at hun nu vil tage affære."

Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-06 07:55

TS <sp@m.dk> wrote:

> [...]

> Formanden, Zenia Stampe, siger til TV-Avisen, at det er stærkt uacceptabelt,

Ja, humorisktisk sans er der vel næppe nogen der vil beskylde hende for
at have ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frederik

Dato : 12-10-06 22:43

"Olsen" <-> wrote in news:452ea346$0$20306$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Nå må det stoppe. Det er for plat. Synd for muslimerne.
> -især de 'moderne' muslimer.

Det er nemlig rigtig. Naser er en klog mand - jeg læste selv hans artikel.

--
Frederik

Fra : @

Dato : 13-10-06 13:32

On Thu, 12 Oct 2006 22:19:17 +0200, "Olsen" <-> wrote:

> [...]
>-eller affærene..
>
>Nå må det stoppe. Det er for plat. Synd for muslimerne.

<<<<<
http://www.bt.dk/politik/artikel:aid=474842/
Formand for Radikal Ungdom, Zenia Stampe, siger, at det er stærkt
uacceptabelt, at nogle medlemmer i festligt lag har tegnet profeten
Muhammed.
<<<<<<

mon damen kan komme med en rigtig god forklaring på den udtalelse?

hvorfor i alverden skulle det være uacceptabelt at tegne den falske
profet muhammed?

går Rad.V ungdom ikke ind for ytringsfrihed?

/Albert Camus/

Fra : jane

Dato : 13-10-06 18:46

"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:il1vi2tncd5ij9n1g1ut5cq1d3ld6gclqg@
4ax.com:

> [...]
> Formand for Radikal Ungdom, Zenia Stampe, siger, at det er stærkt
> uacceptabelt, at nogle medlemmer i festligt lag har tegnet profeten

og så som en stol, det må de s.. da kunne gøre bedre.

Venlig hilsen
Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-06 20:15

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote in message
> "@" <1[at]invalid.net> wrote in

De må se at blive MODERNE NOK
Det er til deres eget bedste at vi GIDER udsætte dem for dansk
frisprog og humor og tegnekunst

Der skal skarp lud til skurvede hoveder

Sten og stokke kan brække dine ben, men ord kan aldrig såre
- når undtages fjolser der VIL såres
De ligger som de har redt.

`Words wound. But as a veteran of twelve years in the
United States s enate,
I happily attest that they do not kill.' Lyndon Johnson. USA-præsident
1965-69

De levende skylder man respekt, de døde skylder man kun sandheden.
Voltaire

Dersom du lukker din dør for alle vildfarelser, lukker du også
sandheden ude. Tagore, Rabindranath, Indisk
Nobelpristager i litteratur 1861-1941

Error of opinion may be tolerated , where reason is left free to
combat it. Thomas Jefferson

Den, som lader sig fornærme, fortjener fornærmelsen. Piere
Corneille