Ynk svækker alt: Islams redning
Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 17:33

Ynk svækker alt: Islams redning

Der var engang en haleneger-overtro, Islam, som var skabt for at
genvinde genvinde verdensmagt, da romerriget endnu prægede Vesten og
Middelhavs-regionen.

Islam klarede sig på vold indtil Vasco da Gama smadrede deres sømagt i
det Indiske Ocean og 1913 var de omsider sparket ud af Europa på nær
Istanbul.

Men så blev USA verdensejer og behøvede fjendebilleder og skulle
sikre, at den moralske vinder af WW1+2 ikke blev en konkurrent til dem
igen, så man lod EU oversvømme med helligkrigere

Tricket var, at kristendom havde gjort os hooked på, at ynke de svage,
så vi fandt noget positivt i godhed mod Islams stolte sønner, dvs vi
stilede mod selvmord

Medlidenhed er den rene ondskab - man er kun "god" for at eje
modtageren af gaverne, og man foragter denne taber, som man giver til.

Det virkede mod arbejderklassen fra Estrup til Stauning(fra stavnsbånd
til Krag) men nu ses let, at det er vildledte skadelige gaver, der
gives til de svage, og når denne er muslimsk, så levnes ikke meget
håb, for den, der lader de fremmede blive flest i sit land.

"Du har mig alt for grusomme øjne, og kigger lystent efter lidende.
Måske din vellyst har forklædt sig som medlidenhed?Nietzsche

MER OM OND YNK
"Hjælp mig ikke op,før jeg er faldet. Ordsprog

"I kærligheden er medlidenheden den blideste form for foragt.
Jean Bernard-Luc

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 12-10-06 20:06

> Ynk svækker alt: Islams redning
>
> Der var engang en haleneger-overtro, Islam, som var skabt for at genvinde
> genvinde verdensmagt, da romerriget endnu prægede Vesten og
> Middelhavs-regionen.

Haleneger-overtro? Nu er du usaglig!

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 20:14

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Haleneger-overtro? Nu er du usaglig!

Overtro er godt defineret her

"Vi sender bønner op til Gud, blot fordi vi har formet ham i vort eget
billede. Vi behandler ham som en pasha eller en sultan, som er i stand
til at blive forbitret eller formildet". Voltaire

Halenegre betyder dyriske primitive mennesker der stener piger for at
sprede erotisk glæde

Det er sagligt at Muhamed ville give muslimbarbarerne den status som
Rom civilisationen netop havde overgået araberlandene med - skriver
mange historikere. Men de troede at MAGT ER RET og fattede ikke
vestens toleranceSTORHED

At der er en kløft mellem vold og ord går stadig hen overhovedet mod
de krumbøjede muslimer

" Det første menneskelige væsen, der kastede en fornærmelse i
stedet for en sten, var civilisationens grundlægger". Sigmund
Freud (1856-1939)

Fra : Frederik

Dato : 12-10-06 22:44

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in

> Haleneger-overtro? Nu er du usaglig!

Ja dem er der mange af.

--
Frederik

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-10-06 20:41

Bo Warming skrev:
> Ynk svækker alt: Islams redning
>
> Der var engang en haleneger-overtro, Islam, som var skabt for at
> genvinde genvinde verdensmagt, da romerriget endnu prægede Vesten og
> Middelhavs-regionen.

Mnjah, nu var der altså ikke ligefrem så meget tilbage af Det
(oprindelige) Vestromerske Kejserrige på Muhammeds tid: Det er nok
snarere det kristne Østromerske Kejserrige (Byzans), du her tænker på?

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 21:48

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:452e9a33$0$84034$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> (oprindelige) Vestromerske Kejserrige på Muhammeds tid: Det er nok
> snarere det kristne Østromerske Kejserrige (Byzans), du her tænker

Jeg tænker ikke så flueknepper-pedantisk
Arabere havde følt stolthed dengang da Ægypten-Irak-Iran var
toneangivende - men var knuget i Mekka-Medina tiden,
- de så sig som ynkelige underdogs og med rette og var sultne efter
HÆVN og greb derfor jødisk øjeforøje had og elskede sharia og blev
guds udvalgte folk "007 med ret til at dræbe"
De var trådt på - som jøderne af Babylon og Rom m.m - vi var derimod
ubesjrede og stolte og harmoniske, uden samme fortrængninger,
komplekser, rethaverished, forurettethed, misundelse.

Der stod - med god grund - gny om Roms videreførsel af Athens
civlisering af hele middelhavets storbykultur og de opdyrkede
silkevej-karavaner til Kina så Jesu kunne lære af buddhisme (og Paulus
af hellenisme) og var toneangivende trods de germanererobringer der
fejlagtigt kaldes Roms fald - Kina gik heller ikke under af af Genghis
og Kublaii Khan erobrede og holocaustede 35 mio kinesere og - selv
blev kinesere af ånd