Hvad med den første voldsepisode?
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 12-10-06 14:24

En mandsperson stikker et kvindemenneske en på siden af hovedet, hvilket får
damen til at tilkalde nogle andre, som giver voldsmanden bank.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5084056.html

Det fik de fængsel for og selvtægt skal straffes, så det er OK.

Det som ikke er OK, er at det nu takseres som gratis at give en anden person
en på siden af hovedet. Det er også vold.

Men det er måske i orden?

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 12-10-06 14:45

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> writes:

> [...]
>

> Det som ikke er OK, er at det nu takseres som gratis at give en
> anden person en på siden af hovedet. Det er også vold.

Hvor ser du det? Eftersom det, ifald det har fårt til en anmeldelse
og anklage, en anden sag end den der er refereret.

> Men det er måske i orden?

Nej, det er ikke i orden at du starter et polemisk indlæg, uden at
have noget at blive harm over.

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat:

Fra : Alucard

Dato : 12-10-06 14:54

On Thu, 12 Oct 2006 15:23:51 +0200, "Carsten Overgaard"
<info@carstenovergaard.dk> wrote:

> [...]
>
>Det som ikke er OK, er at det nu takseres som gratis at give en anden person
>en på siden af hovedet. Det er også vold.

Jeg synes at dommene var meget rimelige.... Brødrenes voldelige
overfald var totalt hjernedødt....

Fra : JensenDenmark

Dato : 12-10-06 19:19

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes at dommene var meget rimelige.... Brødrenes voldelige
> overfald var totalt hjernedødt....

Jeg er enig med Overgaard. Dommene var OK, men den vold, som startede
spiralen skal også straffes.

Vi kan ikke acceptere vold generelt!

Mvh
JensenDenmark

Fra : Alucard

Dato : 12-10-06 21:49

Hvad burde den straf så være...?

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-06 15:19

> [...]

> Det som ikke er OK, er at det nu takseres som gratis at give en anden person
> en på siden af hovedet. Det er også vold.

Skoleskærmydsler, med deltagelse af store skoledrenge og -piger.

Selv om de nu virker lige lovligt store til det 17-21 år, og så på
Albertslund Gymnasiumm ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-10-06 21:18

On Thu, 12 Oct 2006 15:23:51 +0200, Carsten Overgaard skrev:

> [...]
>
> Det som ikke er OK, er at det nu takseres som gratis at give en anden person
> en på siden af hovedet. Det er også vold.

Når søsteren også ender med at få en dom for at have fortalt
sine brødre, at hun er blevet slået af en voldsidiot, forstår
jeg sq' godt, at folk griber til selvtægt her i landet.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Alucard

Dato : 12-10-06 21:51

On Thu, 12 Oct 2006 22:18:16 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Når søsteren også ender med at få en dom for at have fortalt
>sine brødre, at hun er blevet slået af en voldsidiot, forstår
>jeg sq' godt, at folk griber til selvtægt her i landet.

At kalde, en der giver en lussing, for "voldsidiot" er nok lidt
overdrevet....

Fra : JensenDenmark

Dato : 12-10-06 21:57

> At kalde, en der giver en lussing, for "voldsidiot" er nok lidt
> overdrevet....

Det skal ikke være OK at slå en dame - også selvom hun er hysterisk.

Vi lever i Danmark - ikke i mellemøsten. Vold er IKKE acceptabel.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Alucard

Dato : 12-10-06 22:04

On Thu, 12 Oct 2006 22:56:31 +0200, "JensenDenmark"

>Det skal ikke være OK at slå en dame - også selvom hun er hysterisk.

Selvfølgelig er det ikke "ok", men "voldsidiot"....???

>Vi lever i Danmark - ikke i mellemøsten. Vold er IKKE acceptabel.

Fortæl det til de to brødre.....

Fra : JensenDenmark

Dato : 12-10-06 22:17

> Selvfølgelig er det ikke "ok", men "voldsidiot"....???

Det var Henrik "Joe Arpaio" Svendsen, som skrev dette. Jeg synes bare at den
unge mand burde have et møde i byretten, som hurtigt skulle fortælle ham,
hvad en lussing koster.

> Fortæl det til de to brødre.....

Det har de nok lært nu.

Mvh