Det var "forkert"
Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 21:25

Jeg har prøvet det otte
gange...http://politiken.dk/indland/article184709.ece

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 21:27

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:452d5313$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg har prøvet det otte
> gange...http://politiken.dk/indland/article184709.ece

Altså oplevet politiets brutalitet og forsøg på anklager der ikke holdt
stik, såsom modsætning af anholdelse eller konspiration.

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-10-06 23:15

Konrad skrev:

> Altså oplevet politiets brutalitet og forsøg på anklager der ikke holdt
> stik, såsom modsætning af anholdelse eller konspiration.

Sjovt. Det har jeg aldrig oplevet.
Gad vide, om det har noget at gøre med, at jeg opfører mig ordentligt og
altid er på den rette side af loven?

--
Kurt Lund

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-10-06 23:24

On Wed, 11 Oct 2006 22:27:22 +0200, Konrad skrev:

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Altså oplevet politiets brutalitet og forsøg på anklager der ikke holdt
> stik, såsom modsætning af anholdelse eller konspiration.

Bare fordi en anklage ikke holder til domfældelse, betyder det
ikke, at den ikke holder stik.

At du har oplevet politibrutalitet hele otte gange tyder på,
at du omgås lidt vel rigeligt med autoscum's.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : @

Dato : 13-10-06 14:07

akkurart

en svinerøgter undgår heller ikke helt at få l**** på sig jævnligt

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-10-06 15:10

Henrik Svendsen wrote:
> At du har oplevet politibrutalitet hele otte gange tyder på,
> at du omgås lidt vel rigeligt med autoscum's.

Han kunne også være en ganske normal fodboldfan.

Er "autoskum" ikke sådan noget man bruger til at vaske biler i?

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-10-06 13:02

On 13 Oct 2006 14:09:53 GMT, Hans Joergensen skrev:

> Han kunne også være en ganske normal fodboldfan.

Ikke en helt normal af slagsen i så fald.

> Er "autoskum" ikke sådan noget man bruger til at vaske biler i?

Men bruger man i stedet autoscum bliver den totaltskadet. Det
kan anbefales, hvis man har en usælgelig møgspand og bare
gerne vil ha' forsikringen udbetalt. Kør den hen til
forbryderreden og fortæl noget af det omkringstående affald,
at bilen tilhører Jonni Hansen.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-10-06 17:13

Henrik Svendsen wrote:
> Ikke en helt normal af slagsen i så fald.

Ork jo... jeg har en ganske fredelig ven der er Brøndby-fan, og han
har da prøvet at blive smidt i detentionen, fordi han tillod sig at
brokke sig over at politiet absolut ville sende ham til Køge med et
s-tog når han faktisk skulle i den anden retning.

> [...]
> gerne vil ha' forsikringen udbetalt. Kør den hen til
> forbryderreden og fortæl noget af det omkringstående affald,

Det dér smadren af biler er vist ikke noget der sker specielt
ofte, jeg har aldrig set det.

// Hans

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-10-06 21:18

On 14 Oct 2006 16:12:40 GMT, Hans Joergensen skrev:

> [...]
> brokke sig over at politiet absolut ville sende ham til Køge med et
> s-tog når han faktisk skulle i den anden retning.

Har han prøvet politibrutalitet otte gange? Nej, én gang var
det vist, og det kan jo ske; men når det når op på otte gange,
så er man nok ikke længere helt uskyldig.

> Det dér smadren af biler er vist ikke noget der sker specielt
> ofte, jeg har aldrig set det.

Så prøv at køre din bil op til deres hus og bild dem ind, at
det er Jonnis.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Jesper

Dato : 12-10-06 23:30

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> Jeg har prøvet det otte
> gange...http://politiken.dk/indland/article184709.ece

Det var da sjovt, jeg har aldrig oplevet det og jeg har da været ude for
at måtte gå gennem en vandaliseret Nørrebrogade hvor busserne ikke kørte
pga autonom terror.
--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-10-06 07:44

Jesper wrote:
> Det var da sjovt, jeg har aldrig oplevet det og jeg har da været ude for
> at måtte gå gennem en vandaliseret Nørrebrogade hvor busserne ikke kørte
> pga autonom terror.

Om man går gennem København, eller kører med HT, gør reelt ikke
nogen forskel

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 13-10-06 08:31

On 13 Oct 2006 06:43:53 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Om man går gennem København, eller kører med HT, gør reelt ikke
>nogen forskel

Man bliver måske udsat for autonom terror uanset hvad man vælger...?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-10-06 09:58

Alucard wrote:
> Man bliver måske udsat for autonom terror uanset hvad man vælger...?

Nah, men det går nogenlunde lige hurtigt.

// Hans

Fra : @

Dato : 13-10-06 15:47

On 13 Oct 2006 08:57:37 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Nah, men det går nogenlunde lige hurtigt.

hurtigste måde at blive udsat for autonom terror er at komme i huset
på Jagtvej 69
der er kun ekstremistiske bøller velkomne

jeg er vis på at jeg ikke ville overleve 2 minutter i det hus

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 13-10-06 18:21

On Fri, 13 Oct 2006 16:47:17 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>hurtigste måde at blive udsat for autonom terror er at komme i huset
>på Jagtvej 69
>der er kun ekstremistiske bøller velkomne
>
>jeg er vis på at jeg ikke ville overleve 2 minutter i det hus

Det kommer vel an på hvor godt du er bevæbnet...

Fra : @

Dato : 13-10-06 19:07

On Fri, 13 Oct 2006 19:21:12 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Det kommer vel an på hvor godt du er bevæbnet...

du siger sgu noget }

jeg må fluks anskaffe mig en:
http://home.nc.rr.com/shayden/minigun.jpg

hvornår der der jagttid på autonomer

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-10-06 23:21

Alucard wrote:
> Det kommer vel an på hvor godt du er bevæbnet...

Det vil så nok sende det forkerte signal....

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 14-10-06 07:59

On 13 Oct 2006 22:20:45 GMT, Hans Joergensen

>Det vil så nok sende det forkerte signal....

Når det gælder egen overlevelse, er der ingen regler....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-10-06 08:33

Alucard wrote:
> Når det gælder egen overlevelse, er der ingen regler....

Nu er det jo ret frivilligt om man vil gå ind i Ungeren.

// Hans

Fra : @

Dato : 14-10-06 09:36

On Sat, 14 Oct 2006 08:58:54 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Når det gælder egen overlevelse, er der ingen regler....

og jeg er ret sikker på at "signaler" fra den forretningsmæssige ende
af en minigun vil gå rent ind

sådan en skyder taler nemlig et universalsprog alle forstår

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 14-10-06 12:03

On Sat, 14 Oct 2006 10:35:56 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>og jeg er ret sikker på at "signaler" fra den forretningsmæssige ende
>af en minigun vil gå rent ind
>
>sådan en skyder taler nemlig et universalsprog alle forstår

Jeps... Alle forstår det allerede før der bliver "sagt" noget...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-10-06 23:20

@ wrote:
> hurtigste måde at blive udsat for autonom terror er at komme i huset
> på Jagtvej 69
> der er kun ekstremistiske bøller velkomne
> jeg er vis på at jeg ikke ville overleve 2 minutter i det hus

Fis i en hornlygte... du burde holde op med at udtale dig om ting du
ikke aner en skid om...

Ta' noget normalt afslappet tøj på, gå ind og hør en koncert, og drik et
par øl. 100 mod 1, du vil ikke blive udsat for en skid.

Hvis du er Jonni Hansen, eller løber rundt og råber racistiske
budskaber kan jeg dog ikke garantere noget.

// Hans

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 13-10-06 23:27

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes:

> Hvis du er Jonni Hansen, eller løber rundt og råber racistiske
> budskaber kan jeg dog ikke garantere noget.

Er det ikke et problem i sig selv?

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat:

Fra : @

Dato : 14-10-06 01:28

On 14 Oct 2006 00:27:15 +0200, Anders Wegge Jakobsen
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

> Er det ikke et problem i sig selv?

det er da helt i orden at Hans Jørgensen ikke vil/kan garantere for
andres opførsel

men hans bemærkning om hvilken intollerance der kan herske blandt
hovedparten af husets brugere synes jeg er meget sigende om hvilke
voldelige facister der bruger huset

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-10-06 05:25

@ wrote:
> men hans bemærkning om hvilken intollerance der kan herske blandt
> hovedparten af husets brugere synes jeg er meget sigende om hvilke
> voldelige facister der bruger huset

Hvor går grænsen på alle mulige andre gå-i-byen steder?
Jeg kan hurtigt sige at jeg kun en 2-3 gange har oplevet voldelige
episoder på Ungeren, og som regel er der tale om en misforståelse.
Til sammenligning har jeg stort set hver gang jeg har været til en
hiphop-koncert oplevet slagsmål, og i mine yngre år tror jeg sgu ikke
jeg nogensinde har været på et diskotek eller lignende uden at en
eller anden er blevet smidt ud og har fået tæsk.

"The Punk Scene, We accept everyone" -- Soophie Nun Squad,
rimeligt underligt band fra US.[1]

// Hans
1: http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-06-16/_MG_6424.jpg og frem.

Fra : @

Dato : 14-10-06 08:53

On 14 Oct 2006 04:25:17 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hvor går grænsen på alle mulige andre gå-i-byen steder?

ingen anelse

men at man andre steder kan blive udsat for overfald retfærdiggør på
ingen måde voldelige overfald noget som helst sted heller ikke på
Jagtvej 69

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-10-06 09:05

@ wrote:
> men at man andre steder kan blive udsat for overfald retfærdiggør på
> ingen måde voldelige overfald noget som helst sted heller ikke på
> Jagtvej 69

Kan du referere til et voldeligt overfald på Jagtvej 69?

// Hans

Fra : @

Dato : 13-10-06 15:31

On Fri, 13 Oct 2006 09:31:02 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Man bliver måske udsat for autonom terror uanset hvad man vælger...?

måske

ellers kan du jo blive kuturberiget på Nørrebro af derboende
muhamedanske forbrydere

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 13-10-06 18:21

On Fri, 13 Oct 2006 16:31:15 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>måske
>
>ellers kan du jo blive kuturberiget på Nørrebro af derboende
>muhamedanske forbrydere

Nu bor jeg heldigvis ikke i "Malmø Vest"...