Tingest til Nordkorea
Fra : Peter B

Dato : 11-10-06 19:02

Det ville være fint om de allierede styrker lige ville droppe denne
tingest over Nordkorea:
http://youtube.com/watch?v=FfoQsZa8F1c
http://youtube.com/watch?v=HXOKz1QRlvQ

Hvis det så lige kunne times samtidig med at de laver deres næste a-
bombe test, vil de nok blot tænke "hold da fast, der er gang i den",
mens nordkorea går op i røg

mvh Peter

Fra : ThomasB

Dato : 11-10-06 19:06

Peter B skrev:
> [...]
>
> Hvis det så lige kunne times samtidig med at de laver deres næste a-
> bombe test, vil de nok blot tænke "hold da fast, der er gang i den",

Du er ikke engang sjov - du er usmagelig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-10-06 21:25

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Du er ikke engang sjov - du er usmagelig.

Ingen grund til at lave sjov med Nordkorea som atommagt. Desto før, denne
vederstyggelighed af et land er væk, desto bedre. For min skyld kan de få to
zar-bomber lige i smasken (og læg dem gerne så langt mod nord som muligt).
Selve eksistensen af Nordkorea er usmagelig - ikke tanken om at fjerne denne
skamplet fra landkortet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-06 04:23

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Ingen grund til at lave sjov med Nordkorea som atommagt. Desto før, denne
> vederstyggelighed af et land er væk, desto bedre.

Korea er vel et land, der i dag er delt i to stater: det ludfattige
Nordkorea under et arvediktatur, og det stenrige Sydkorea, i dag et
demokrati.

Karakteristisk er det i øvrigt at før delingen var det nord der var den
rige del, mens syd var fattigt landbrugsland.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter B

Dato : 12-10-06 09:51

In article <pICdnXFOWISUzrDYRVnygA@giganews.com>, bruun_jens@hotmail.com
says...
> Ingen grund til at lave sjov med Nordkorea som atommagt. Desto før, denne
> vederstyggelighed af et land er væk, desto bedre. For min skyld kan de få to
> zar-bomber lige i smasken

Lad os i det mindste håbe at de ikke nogen sinde kan udvikle a-bomber
som russernes "tsar-bombe".

Selvom russerne var gale under den kolde krig i 1961, hvor de prøvede
"tsar-bomben" på 50 MT af, var der alligevel grænser for galskaben.
Det oprindelige design af "tsar-bomben" var på 100 MT, men de fik kolde
fødder over at detonere denne, så i sidste øjeblik blev den "dæmpet" til
50 MT som man ser effekten af på videoerne

http://nuclearweaponarchive.org/Russia/TsarBomba.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Tsar_Bomba

http://youtube.com/watch?v=FfoQsZa8F1c
http://youtube.com/watch?v=HXOKz1QRlvQ

Peter

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 11-10-06 19:44

Kan vi smide 2?
En over Norkorea og en anden over Israel?

Fra : @

Dato : 11-10-06 20:11

On Wed, 11 Oct 2006 20:44:11 +0200, "Kalif T I M S A H"
<islam@styrer.nu> wrote:

>Kan vi smide 2?
>En over Norkorea og en anden over Israel?

at smide en A-bombe i N-Korea ville være en forandring til det bedre

at smide en A-bombe over Israel ville nedkalde alle større
muhamedanske landes vrede over den som smed bomben

uden israel - hvem skulle alle de despotiske onde ledere i den
muhamedanske verden så pege på som roden til alt ondt?

de kunne jo risikere at deres befolkninger pludselig begyndte at
stille pinlige spørgsmål om hvorfor alt i de muhamedanske lande i
årevis har været den rene elendighed og undertrykkelse

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : John

Dato : 11-10-06 20:29

"Kalif T I M S A H" <islam@styrer.nu> skrev i en meddelelse

> Kan vi smide 2?
> En over Norkorea og en anden over Israel?

Over Israel? Joee.. hvis du ka' komme tæt nok på.. (Du husker
Osirak i 1981?) men vær parat til at spæne.. langt! :)

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 21:09

> Over Israel? Joee.. hvis du ka' komme tæt nok på.. (Du husker
> Osirak i 1981?) men vær parat til at spæne.. langt! :)

Du mener, Israel 0, Muhamedanien 0.?

Danmark 1, muhamedanien -1?

Danmark imod et godt hold, muhamedanere klarer sig dårligt imod alle
hold!!??

Fra : E.M.

Dato : 12-10-06 15:43

> Kan vi smide 2?
> En over Norkorea og en anden over Israel?

Så hellere over Mekka.

E.M.

Fra : GB

Dato : 12-10-06 16:25

"E.M." <em@dbmail.dk> wrote in news:452e5485$0$49200$14726298
@news.sunsite.dk:

> Så hellere over Mekka.

En over Mecca, en over Medina. Nordkoreanerne kommer i anden eller tredje
række, og man har jo lov at håbe, at Den kære Leder falder ned af trapperne
indenfor nær fremtid. Atomvåben i brugbar stand ser det jo ikke ud til, at
han råder over.

GB

Fra : @

Dato : 12-10-06 16:45

On Thu, 12 Oct 2006 16:43:27 +0200, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

>"Kalif T I M S A H" <islam@styrer.nu> skrev i en meddelelse
>
>Så hellere over Mekka.

ja der kan den da ikke gøre skade

Fra : ThomasB

Dato : 12-10-06 17:32

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> ja der kan den da ikke gøre skade

Man kunne forestille sig at en eller anden gud ville holde hånden over
mekka..

Fra : @

Dato : 12-10-06 17:45

On Thu, 12 Oct 2006 18:31:50 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Man kunne forestille sig at en eller anden gud ville holde hånden over
>mekka..

du har taget din sølvpapirshat af, få den på igen!!!

forestille sig gud tsk tsk tsk

Fra : ThomasB

Dato : 12-10-06 23:43

> du har taget din sølvpapirshat af, få den på igen!!!

Sådan aahh, nu kan jeg heller ikke mærke jordstrålerne mere

> forestille sig gud tsk tsk tsk

Jamen, det må da være den ultimative test på om der skulle findes en gud ik?

Placere en atombombe ved hvert helligt sted og indstille timeren på 1 time -
den bombe der ikke springer må være den rigtige religion

Fra : @

Dato : 13-10-06 14:16

On Fri, 13 Oct 2006 00:43:08 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Sådan aahh, nu kan jeg heller ikke mærke jordstrålerne mere

jordstålerne pyt med dem

det er CIA's mindcontrol-stråler du skal beskytte dig imod

>Jamen, det må da være den ultimative test på om der skulle findes en gud ik?
>
>Placere en atombombe ved hvert helligt sted og indstille timeren på 1 time -
>den bombe der ikke springer må være den rigtige religion

glimragende ide'

en ordentlig bamse af en A-bombe i Mekka

alle pilgrimrianerne vil selvfølgelig fortsat flokkes der som fluer om
en lort, da de er sikre på allans beskyttelse

/Albert Camus/

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-10-06 20:06

"Peter B" <pebo@niksen.com> skrev i en meddelelse

> [...]

>Hvis det så lige kunne times samtidig med at de laver >deres næste a-
>bombe test, vil de nok blot tænke "hold da fast, der er >gang i den",

Og alle menneskene ? ....suk. men dem vil du vel skide et stykke.

http://www.youtube.com/watch?v=uK4s9gwgUvs

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen