Klassesamfund=en kvindeting,sex=gulerod, m~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-10-06 16:57

Klassesamfund=en kvindeting,sex=gulerod, men homosex ej skod

"Det ville ikke eksistere krige, hvis ikke kvinder så til" (skrev DH
Lawrence klogt) og mænds iver efter at stige i graderne skabes af
mødres ros, og partnerudvælgelsen er det frugtbare køn jo herre over,
i hovedsagen, og fødemaskinerne går efter charmerende , gode
skafferdyr og har kreative mix af kriterier for valg af sæddonor.

Som hos dyr er formering vigtig, men hvor DNA for styrke og skønhed
engang var i top, er der mere subtile stil- , humor- og modespørgsmål
i spil nu om dage og det ændrer sig hele tiden og veksler efter rang
(vinder-taber, rig-fattig)

Erotik er en gulerod, der tænder mænd til at pukle og udvikle charme.,
og når sædblærespændingen lettes bliver handyret opstemt, så dette
prioriteres højt og jagtes.

En måde at holde visse konkurrende underklassehanner væk fra
rotteracet er at indføre sexforbud, som engang var statslige og
religiøse og nu administreres af den enkelte kvinde, i vor kultur

De mænd. der tidligt indser, at de ikke har håb om at blive far og
kæreste med en sexet pige, vælger ofte tidligt i livet at blive
homosexuelle, og opdyrker måske lige så spændende erotik-leg.
Telefonsex kan jo også være OK.

Man har det sjov, man selv laver, og sex sker mellem ørerne Følgende
aforismemager, som Jacob Haugård lærte af, har klog moralrelativistisk
indsigt om m/k-spillet, der indgår i politik

ANDY WARHOL

"En kvinde ser altid smukkere og mere skrøbelig ud, når hun er på
randen af et nervøst sammenbrud. Andy Warhol

" Ethvert land kan blive berømt i 15 dage. Andy Warhol

"Fantasikærlighed er meget bedre end rigtig kærlighed. Aldrig at gøre
det er ophidsende. Den mest ophidsende tiltrækning er mellem
modsætninger, som aldrig mødes. Andy Warhol

"Fester og sex er det eneste hvor man behøver være tilstede. Andy
Warhol

"Alle har en forskellig ide om kærlighed. En pige jeg kender sade "Jeg
vidste han elskede mig, da han ikke ville komme i munden på mig" Andy
Warhol

Der er ingen, som jeg har specielt lyst til at være sammen med. Mine
venner er hvem som helst, der står foran mig. Andy Warhol

Jeg løber altid ind i stærke kvinder, der leder efter svage mænd, som
kan dominere dem. Andy Warhol