S vil lade afviste asylansøgere blive
Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 16:41

I dag kan man på:

<http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/11/041823.htm>

se at Socialdemokratit er i fuld gang med at undergrave det danske
asylsystem.

Ifølge partiet skal afviste asylansøgere have lov til at arbejde,
uddanne sig, og børnene skal gå i skole. Så mangler der bare at når der
er gået nok tid, så får de amnesti.

Det skal da nok føre til at folk vil stritte endnu mere imod
tilbagevenden til et samfund, hvor lønnen vil være lavere end
starthjælpen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 11-10-06 17:13

> [...]
>
> Det skal da nok føre til at folk vil stritte endnu mere imod
> tilbagevenden til et samfund, hvor lønnen vil være lavere end

De er nok ved at gøre sig stuerene hos de Radikale.
--
hilzen
hanzen

Fra : Alucard

Dato : 11-10-06 18:11

On Wed, 11 Oct 2006 17:41:05 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>
>Det skal da nok føre til at folk vil stritte endnu mere imod
>tilbagevenden til et samfund, hvor lønnen vil være lavere end

Ja, jeg rystede også på hovedet da jeg læste det....

Fra : Kim2000

Dato : 11-10-06 19:42

> [...]
>
> Ifølge partiet skal afviste asylansøgere have lov til at arbejde,
> uddanne sig, og børnene skal gå i skole. Så mangler der bare at når der

Og netop derfor vil Fogh fortsat sidde på magten selvom "alle" er utilfreds.
Alternativet er endnu værre.

mvh
Kim

Fra : Egon Stich

Dato : 11-10-06 20:36

> Og netop derfor vil Fogh fortsat sidde på magten selvom "alle" er
utilfreds.
> Alternativet er endnu værre.
>
> mvh
> Kim

Det er jo desværre der, vi er henne..
Hvad skal stakkels mennesker dog stemme på?
Vi må have hældt alle de akademikere ud af venstrefløjspartierne, og
erstattet dem med mennesker.

MVH
Egon

Fra : Mark Jensen

Dato : 11-10-06 21:37

On Wed, 11 Oct 2006 21:35:32 +0200, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> [...]
>Hvad skal stakkels mennesker dog stemme på?
>Vi må have hældt alle de akademikere ud af venstrefløjspartierne, og

hehe sjovt at det netop er jer 2 der udtaler jer senest i denne tråd.
Sjovt fordi I er de 2, jeg fornemmer, der har det sværest ved at
placere jeres stemme. Jeres stemme kunne ved et valg i næste måned
ende både på den ene og på den anden side af den politiske linje.

Det er så bare min personlige vurdering udfra de holdninger I har
tilkendegivet igennem senere tid :)

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-10-06 23:15

> [...]
>
> Det skal da nok føre til at folk vil stritte endnu mere imod
> tilbagevenden til et samfund, hvor lønnen vil være lavere end

Det er den jo i alle de lande det drejer sig om, oftest kun en brøkdel af
den.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-06 03:53

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Det er den jo i alle de lande det drejer sig om, oftest kun en brøkdel af
> den.

Jep, og alligevel er de Radikale og dele af sosserne så forargede over
den lave ydelse, og over at børnene ikke får eget værelse. Også selv om
startydelsen er højere end SUen, også selv om unge under 25 automatisk
får startydelse - og også selv om børnene i eksempelvis Somalia er vant
til at vokse op i en hytte med kun ét rum.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk