støt Indsamligen til Nordkoreas nytårsfuse~
Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-10-06 15:26

Jeg fandt linket til Venskabsforeningen Danmark-Den Demokratiske
Folkerepublik Korea. Jeg ringede til foreningen hvis formand desværre var
rejst til Nordkorea på officielt besøg i Nordkorea. Men afløseren gav mig
linket. Se nu er telefonnummeret til ovenstående venskabsforening nok et af
de mest aflyttede tlf numre i den nordlige hermisfære undtaget naturligvis
rockere, pædofile, og mafiaen. I starten af samtalen kunne man slet intet
høre på grund af støjen fra de mange båndoptagere der gik i gang hos Pet,
Fet, CIA, såpo, NSA, og hvad ved jeg. Så jeg lagde hårdt ud og lykønskede
dem med atomsprængningen. Men udtrykte samtidig min store sorg over at det
kun blev til "fuser" og jeg gerne ville assistere med det næste megastore
kanonslag. Fordi jeg selv i mange år havde forsket i dette emne og arbejdede
på min eget hjemmelavede atomare drømmekanonslag. Så vil du også have din
egen fil hos 23 efteretnings tjenester så bare ring til nummeret på
nedenstående "venskabsforening".

Jeres Poul Nielsen

http://www.dk-korea.dk/indsamling.htm

Fra : Patruljen

Dato : 11-10-06 15:30

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> på min eget hjemmelavede atomare drømmekanonslag. Så vil du også have din
> egen fil hos 23 efteretnings tjenester så bare ring til nummeret på

ROFL

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 11-10-06 17:06

Når jeg bare læser overskriften på deres hjemmeside: venskabsforeningen
Danmark-den Demokratiske Folkerepublik Korea.....så kommer jeg straks til at
tænke på Dansk Folkeparti.
Samme eufemisme, samme tankegang om den store leder og det demokratiske folk
der støtter ham/hende...samme ligegladhed med, hvad verdenssamfundet mener.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-10-06 17:26

"Poul Nielsen" <wega@lan.com> wrote in message

> Jeg fandt linket til Venskabsforeningen Danmark-Den Demokratiske
> Folkerepublik Korea.

Ja, nu blev jeg jo lidt nysgerrig. Vi lever i et tolerant foreningsland,
hvor alt er muligt, så denne venskabsforening er ingenlunde et særsyn. Jeg
har nu nærlæst foreningens vedtægter
(http://www.dk-korea.dk/vedtaegter.htm), hvor især disse to punkter fra §2,
der omhandler foreningens formål, er interessante:

"[Foreningens formål er at arbejde for]
- Fremme af solidariteten af det undertrykte folk i Sydkorea.
- Omdannelse af den koreanske halvø til en atomvåbenfri fredszone, samt for
sikring af freden i Korea.
...."

Efter at have tænkt lidt over det, er jeg nået til dén konklusion, at
"foreningen" er ren satire. Ganske sjovt, forøvrigt. Ved nogen, om det er
FBI (http://www.fbi.dk), der står bag denne forening og evt. også bag Rune
Engelbrecht Larsen? Det vil da give mening.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 11-10-06 23:25

Jens Bruun wrote:
> [...]
> FBI (http://www.fbi.dk), der står bag denne forening og evt. også bag Rune
> Engelbrecht Larsen? Det vil da give mening.

He. Ja. Hvad skal man sige. " atomvåbenfri - freds - zone ".
Skal der grines eller grædes :-/

Regards Bruun