Slør sutter
Fra : Martin

Dato : 11-10-06 00:57

Veils suck!

Siger Blair, Brown, Straw og Rushdie:

Author Salman Rushdie also backed Mr Straw, saying that veils "suck" as
they were a symbol of the "limitation of women".

Kunne det ikke være være sjovt at høre AFR sige at slør er noget
lort?

Men det kunne ingen i overdanmark da finde på.
Det eneste der suttes her er imam- og ambassadørpik

Mvh
Martin

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-10-06 01:17

On 10 Oct 2006 16:57:18 -0700, Martin skrev:

> [...]
> lort?
>
> Men det kunne ingen i overdanmark da finde på.
> Det eneste der suttes her er imam- og ambassadørpik

Straw og Blair har nu kun været ude og sige, at slør er
problematisk i forbindelse med den direkte kommunikation
mellem mennesker, og de taler kun om helslør, hvor man ikke
kan se det andet menneskes ansigt. Det må også være lidt
uhyggeligt at tale med en dame, som bærer sådan et slør for
sit ansigt.

Straw og Blair er imidlertid vilde tilhængere af det
multietniske samfund, og de kunne ikke drømme om, at kritisere
det gængse slør som værende symbol på kvindeundertrykkelse.
Fogh kunne heller aldrig mere finde på at sige det. Han er
vist banket på plads en gang for alle og blevet en skræmt
lille mand, der ikke længere aner, hvad han skal gøre ud over
at træde vande og bede til, at det går over af sig selv.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-10-06 09:48

Den Wed, 11 Oct 2006 02:16:32 +0200 sendte Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>kan se det andet menneskes ansigt. Det må også være lidt
>uhyggeligt at tale med en dame, som bærer sådan et slør for

Jeg kalder gerne totalt indhyllede kvinder for "Sorte Slyngel" (efter
figuren af samme navn i Anders And & Co.)...

Lighedspunkter:
Man ser aldring ansigtet og han/hun kan ikke lide glade, smilende
ansigter.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?