Brug skjult kamera ved Enhedslistens feste~
Fra : Pjensen73

Dato : 10-10-06 20:20

Gud ved hvad der ville blive afsløret, hvis man brugte skjult kamera,
ved en fest hos enhedslisten?

Fra : Alucard

Dato : 10-10-06 21:17

On Tue, 10 Oct 2006 21:20:00 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Gud ved hvad der ville blive afsløret, hvis man brugte skjult kamera,
>ved en fest hos enhedslisten?

Sikkert ingenting... De er jo hjernedøde.... ))

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 15:11

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Gud ved hvad der ville blive afsløret, hvis man brugte skjult kamera,
> ved en fest hos enhedslisten?

Der ville blive afsløret dét, at Enhedslistens medlemmer ikke morer sig med
at forhåne andre befolkningsgrupper eller religiøse mindretal.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 16:41

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Der ville blive afsløret dét, at Enhedslistens medlemmer ikke morer sig med
> at forhåne andre befolkningsgrupper eller religiøse mindretal.

Den tror jeg ganske simpelt ikke på. Mon ikke de morer sig over DFs
dumme vælgere, og skyder dartpile efter et billede af Pia Kjærsgaard?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 17:01

> Den tror jeg ganske simpelt ikke på. Mon ikke de morer sig over DFs
> dumme vælgere, og skyder dartpile efter et billede af Pia Kjærsgaard?

Tyv tror hvermand stjæler...

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 17:32

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Tyv tror hvermand stjæler...

Jeg morer mig aldrig over bestemte partiers »dumme vælgere« eller skyder
med dartpile mod billeder - faktisk skyder jeg aldrig med dartpile.

Men i øvrigt skal der da nok være forskel mellem »voksenpartiet« og
Enhedslistens Ungdom {hvis de da har en ungdomsorganisation, er de
DKU?}.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 18:17

> Jeg morer mig aldrig over bestemte partiers »dumme vælgere« eller skyder
> med dartpile mod billeder - faktisk skyder jeg aldrig med dartpile.

Nå. Så spekulerer du bare i et offentligt forum omkring hvor dumme de i dine
øjne givetvis bør være. Forskellen er...?

> Men i øvrigt skal der da nok være forskel mellem »voksenpartiet« og
> Enhedslistens Ungdom {hvis de da har en ungdomsorganisation, er de
> DKU?}.

Det tror jeg helt sikkert der er, naturligvis. Men næppe på den måde. Der ER
btw en ungdomsorganisation.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 19:11

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Nå. Så spekulerer du bare i et offentligt forum omkring hvor dumme de i dine
> øjne givetvis bør være. Forskellen er...?

Jeg kender en del folk fra Enhedslisten - men som gymnasielærere ville
jeg betragte det som udelukket at de skulle opføre sig så infantilt.

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 19:25

DFs
Kjærsgaard?

> Jeg kender en del folk fra Enhedslisten - men som gymnasielærere ville
> jeg betragte det som udelukket at de skulle opføre sig så infantilt.

Og du kender undertegnede.

Fra : Konrad

Dato : 12-10-06 01:44

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

Altså som modsvar på de kunne være dumme føler mig hijacked af et
telefonfirma

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-06 03:53

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Og du kender undertegnede.

Jeg vidste ikke at du var /medlem/, kun at du stemte på dem.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-10-06 08:38

Per Rønne wrote:
> Men i øvrigt skal der da nok være forskel mellem »voksenpartiet« og
> Enhedslistens Ungdom {hvis de da har en ungdomsorganisation, er de
> DKU?}.

Hvis der var et ungdomsparti kan de næppe have så dårlig musiksmag
som jeg har erfaret at Venstres Ungdom har, eller være helt så gode
til at smadre hoteller som Konservativ Ungdom :)))

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-06 09:46

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Hvis der var et ungdomsparti kan de næppe have så dårlig musiksmag
> som jeg har erfaret at Venstres Ungdom har, eller være helt så gode
> til at smadre hoteller som Konservativ Ungdom :)))

Spiller Enhedslistens Ungdom da /Terpsichore/ danse af Michael Prætorius
til festerne?

<http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Praetorius>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-10-06 10:16

Per Rønne wrote:
> Spiller Enhedslistens Ungdom da /Terpsichore/ danse af Michael Prætorius
> til festerne?
><http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Praetorius>

Det aner jeg ikke - aner slet ikke om de har et ungdomsparti.

Jeg hørte på et tidspunkt Venstres Ungdom forsøge at promovere sig
selv ved at spille noget der lød nogenlunde som Fritz Fatal, bare en
hel del værre, og Fritz Fatal & Mental Midget er rimeligt meget
dårligere end et gennemsnits punkband :)
(http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=32221)

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 10:28

> Hvis der var et ungdomsparti kan de næppe have så dårlig musiksmag
> som jeg har erfaret at Venstres Ungdom har, eller være helt så gode
> til at smadre hoteller som Konservativ Ungdom :)))

Mon ikke hotelpjat betales af partiet.

Men SF og EL (og S) er røvhuller der intet betaler for autonomhærværk
for MILLIONER

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-10-06 13:59

Bo Warming wrote:
> Mon ikke hotelpjat betales af partiet.

Det gør det da sikkert.

> Men SF og EL (og S) er røvhuller der intet betaler for autonomhærværk
> for MILLIONER

Hvad har det også at gøre med dem? mig bekendt er "autonomhærværk"
ikke noget hverken SF, EL eller S har hittet på...

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 14:04

> Det gør det da sikkert.

> Hvad har det også at gøre med dem? mig bekendt er "autonomhærværk"
> ikke noget hverken SF, EL eller S har hittet på...

Moralsk ansvar for en ungdomsforening er uklart

Når man hylder bzere der hærværker, må man tage ansvar for hvem skal
betale skaderne

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-10-06 14:21

Bo Warming wrote:
> Når man hylder bzere der hærværker, må man tage ansvar for hvem skal
> betale skaderne

Så betaler du vel erstatning for alle Hitlers krigsskader?

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 15:14

> Så betaler du vel erstatning for alle Hitlers krigsskader?

Du læser ikke hvad jeg skriver og jeg har aldrig rost Hitlers
beslutning om ødelæggende storkrig

Men altid flygter du fra hvad jeg spørger om - og kommer
mudderkastningssvar der er offtopic

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-10-06 15:26

Bo Warming wrote:
> Du læser ikke hvad jeg skriver og jeg har aldrig rost Hitlers
> beslutning om ødelæggende storkrig
> Men altid flygter du fra hvad jeg spørger om - og kommer
> mudderkastningssvar der er offtopic

Fortæl mig hellere hvor og hvornår disse partier har sagt at hærværk
er ok? Det har jeg nemlig ikke bemærket, så kan jeg svare bagefter.

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 16:17

> Fortæl mig hellere hvor og hvornår disse partier har sagt at hærværk
> er ok? Det har jeg nemlig ikke bemærket, så kan jeg svare bagefter.

Disse usle voldspsykopatiske partir har vist deres sande
menneskehadende ansigt ved at ønske hindring af af,
at husets ejer jvf grundloven får adgang

De er værre end Hitler og der eksisterer ikke anden undskyldning end
at de er 1 mia gange så populistiske som Pia
for deres opbakning bag voldspsykoapti

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-10-06 17:56

Bo Warming wrote:
> Disse usle voldspsykopatiske partir har vist deres sande
> menneskehadende ansigt ved at ønske hindring af af,
> at husets ejer jvf grundloven får adgang

Sikke noget sludder... men salget af huset var totalt urimeligt, og
begrundelsen for salget forkert/falsk.

> De er værre end Hitler og der eksisterer ikke anden undskyldning end
> at de er 1 mia gange så populistiske som Pia
> for deres opbakning bag voldspsykoapti

Sludder og vroevl igen.

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 12-10-06 18:16

On 12 Oct 2006 16:56:16 GMT, Hans Joergensen

>Sikke noget sludder... men salget af huset var totalt urimeligt

Det er da hamrende ligegyldigt.... Huset er solgt.. Punktum...

>og begrundelsen for salget forkert/falsk.

Hvordan kan en begrundelse for et salg, være "falsk"...????

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-10-06 18:17

Alucard wrote:
> Hvordan kan en begrundelse for et salg, være "falsk"...????

En af de ting de råbte op om var at der kun var ca. 25 brugere af
huset, hvilket er det værste sludder.

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 12-10-06 18:25

On 12 Oct 2006 17:17:22 GMT, Hans Joergensen

>En af de ting de råbte op om var at der kun var ca. 25 brugere af
>huset, hvilket er det værste sludder.

Det er da ligegyldigt.... Huset ER SOLGT...!!!

De vanartede møgunger har bare at fjerne sig fra andres private
ejendom...!!!!!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-10-06 18:30

Alucard wrote:
> Det er da ligegyldigt.... Huset ER SOLGT...!!!

Jaja.. af politiske årsager, og det har jo vist sig at det var en
pænt dårlig løsning på "problemet". Og det kommer sgu nok til at
vise sig endnu mere hvis de lykkes at få dem smidt ud.

> De vanartede møgunger har bare at fjerne sig fra andres private
> ejendom...!!!!!

Det gør de jo ikke, forhåbentligt finder man en fornuftig løsning så
et af byens absolut bedste steder for alternativt kulturliv kan bestå.

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 12-10-06 21:35

On 12 Oct 2006 17:29:57 GMT, Hans Joergensen

>Jaja.. af politiske årsager,

Muligt, men som jeg sagde... Huset ER SOLGT...!!!

>og det har jo vist sig at det var en
>pænt dårlig løsning på "problemet". Og det kommer sgu nok til at
>vise sig endnu mere hvis de lykkes at få dem smidt ud.

Tja... Møgungerne bliver vel endnu mere voldelige....
Det er noget politiet og domstolene må tage sig af....

>Det gør de jo ikke,

Hvad...??? Faderhuset ejer huset + møgungerne opholder sig i huset =
møgungerne opholder sig i Faderhuset's ejendom...!!!!

Er du fatsvag eller hvad...???

>forhåbentligt finder man en fornuftig løsning så
>et af byens absolut bedste steder for alternativt kulturliv kan bestå.

Myndighederne rydder forhåbentligt ejendommen for kriminelle
møgunger....

"alternativt kulturliv".... Mener du ikke "alternativ intelligens".?

Fra : @

Dato : 12-10-06 18:44

On 12 Oct 2006 17:17:22 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>En af de ting de råbte op om var at der kun var ca. 25 brugere af
>huset, hvilket er det værste sludder.

ja det er misbrugere af anden mands ejendom

et andet ord for den slags er tyveknægte

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Pjensen73

Dato : 11-10-06 22:34

Konrad forklarede:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Der ville blive afsløret dét, at Enhedslistens medlemmer ikke morer sig med
> at forhåne andre befolkningsgrupper eller religiøse mindretal.

Er du sikker på det?
Jeg kunne godt tænke mig at deltage i en fest med enhedslisten og mon
ikke at forhånelser af Pia og DF og andre af deres politiske
modstandere vil blive hånet, endnu grovere end Muhammed?