Autonome hader menneskerettigheder
Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-06 13:50

Det er fundamentlt at ejendomsretten er ukrænkelig og sætter man sig
op mod en sådan banalitet er men langt ude i "moral insanity" - som
briterne kalder psykopati.
Jeg har skriftlitg trussel fra tyvene i Ungdomshuset om tæsk, hvis jeg
passerer det på offentlig vejbane og hærværk mod mig og andre naboer
er enormt. Bz-apologeter bør tilbyde at hjælpe med at rydde op

Bo WArming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro

Fra : Patruljen

Dato : 11-10-06 13:22

Bo Warming wrote:
> [...]
> passerer det på offentlig vejbane og hærværk mod mig og andre naboer
> er enormt. Bz-apologeter bør tilbyde at hjælpe med at rydde op

Skriftelig trussel må være tilstrækkeligt til en politi -
anmeldelse.

Og ja. Vi er mange beboere på Nørrebro, som er ganske trætte af
tags, graffiti og hærværk i vores kvarter.

Regards bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-10-06 14:09

Patruljen wrote:
> Skriftelig trussel må være tilstrækkeligt til en politi -
> anmeldelse.

Det burde det være ja.

> Og ja. Vi er mange beboere på Nørrebro, som er ganske trætte af
> tags, graffiti og hærværk i vores kvarter.

Du er naturligvis sikker på at det hele stammer fra brugere af
Ungdomshuset?

Det hvor der står 69 gør jo nok, og sikkert også hovedparten af det
der er på og omkring den omstridte bygning.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-10-06 16:17

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Bo WArming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro

Skriftelig trussel må være tilstrækkeligt til en politi -

BW: Selvfølgelig er mailen straks videresendt til politiets udpegede
kriminalassistent, der efter rudeknusninger altid siger at "I har jo
et game kørende" som om jeg stak næsen frem ind over Ungdomshuets
bagggård.

Selvfølgelig volder jeg aldrig mod dem, så hvad mener Station
Bellahøj?