Zarens Kurér
Fra : Dennis Sorensen

Dato : 25-06-01 15:01

Hejsa.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvem der lavede musikken til tv
mini-serien 'Zarens Kurér' (kan ikke huske hvad den hedder på engelsk) ??

Gerne både kunstner og eventuel album titel ønskes.

På forhånd mange tak.

-- Dennis Sørensen

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 27-06-01 10:17

Jeg tror han hedder Vladimir Cosma og et nummer derfra skulle hedde
"Michael Strogoff"

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 27-06-01 10:24

Faktisk så tror jeg seriens engelske titel er "Michael strogoff"

Og en søgning på "Michael Strogoff" på WinMX gav da også resultat,
prøv det.

Mvh
Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Dennis Sorensen

Dato : 27-06-01 11:35

Tommy Nielsen <skuf@mail.dk> wrote

> Faktisk så tror jeg seriens engelske titel er "Michael strogoff"
>
> Og en søgning på "Michael Strogoff" på WinMX gav da også resultat,
> prøv det.

Tusind tak skal du ha' !

Det var lige hvad jeg kiggede efter.

Mvh,
Dennis Sørensen

Fra : John Thomsen

Dato : 05-07-01 20:48

On Mon, 25 Jun 2001 16:01:21 +0200, "Dennis Sorensen"
<midnighter_x@yahoo.com> wrote:

>Hejsa.
>
>Er der nogen der kan hjælpe mig med hvem der lavede musikken til tv
>mini-serien 'Zarens Kurér' (kan ikke huske hvad den hedder på engelsk) ??

Så vidt jeg husker, så var det en fransk produktion....

Venligst
John