Lossepladsens skønhed, shantytowns, status~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-06 13:25

Lossepladsens skønhed, shantytowns, status-snobberi

Min arbejdsgiver i Afrika indledte ved ankomst med turisttur til
hovedstadens shantytownship, hvor vi skulle ynke de selvtillidsstærke
afrikanere, der byggede huse af papkasser og iøvrigt ikke sultede.Jeg
fandt det kreativt og smukt.

Men Danida-fjolser kan lide at ynke - og hvis min have minder om
losseplads, så stemples jeg som sindsyg, og pigen der fik mig dømt for
blufærdighedskrænkelse sagde i retten, at straks hun trådte ind ad
havegangen væmmedes hun - og oplevede grim lugt, hvad var umuligt en
kølig forårsaften. Så hun har også _hallucineret_. at jeg tog mit lem
frem.

SLAVER AF GRUPPEPRES mener at hvad overklassen sætter HØJ PRIS PÅ , ER
SMUKT

Jeg synes skovtursgæsters farverige efterladenskaber (incl
cigaretskod) pynter i skoven, og der er ingen regler for god smag.

Jeg besøgte harmonisk, dansk gods i apartheid-land i slutningen af
Afrikaopholdet, og da min norske kone erfarede, at det var forbudt af
vor arbejdsgiver Danida, så valgte hun skilsmisse ved hjemkomst - ikke
mens vi var sammen, for der var der konstant harmoni og venskab, men
når nogen støttede hende i, at hun var for god til mig, så "ud med
mig".

Sådan er det med pædofili-justitsmordene og mange falske
voldtægtsanmeldelser, at pigen siger ikke nej på nogen måde imens, men
lyver lodret når tanter kræver det.

"Middelmådige har orden i sagerne, genier har overblik" stod der på
skilt i Glistrups kontor, som en fan havde sat op og han ku (i det
skjulte) godt lide smiger og fjernede det ikke - gør mig glad med
sådan et skilt i min have

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 09-10-06 16:10

> [...]
> blufærdighedskrænkelse sagde i retten, at straks hun trådte ind ad
> havegangen væmmedes hun - og oplevede grim lugt, hvad var umuligt en kølig

Hvorfor kan det ikke stinke en kølig forårsaften. Gerne forklar.

> Så hun har også _hallucineret_. at jeg tog mit lem frem.

Hvordan kommer du frem til den konklusion ud fra de foregående argumenter?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-06 21:46

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
>
> Hvorfor kan det ikke stinke en kølig forårsaften. Gerne forklar.

> Hvordan kommer du frem til den konklusion ud fra de foregående
> argumenter?

Der er ikke tale om konklusionen på et logisk ræsonement, men en
nærliggende formodning, som jeg baserer på mit indtryk, da hun vidnede
under retssagen. Min advokat sammenfattede i sin procedure at hun var
"ikke et sandhedsvidne" og havde modsagt sig selv, men når politiet
har skrevet et bødeforlæg, så tror dommerne på dem, helt som i mange
(rutine) færdselssager.
Tre unge fans af mig fra usenet overværede retssagen og var helt
sikker på at jeg ikke kunne dømmes efter afrikanerindens utroværdige
vidneudsagn, men politiet er irriteret på mig fordi jeg ulejliger dem
vedr autonomhærværk, og den, der tror på adskillelse af dømmende og
udøvende magt, er naiv.

Ad 1. Når der er pinsekarneval i maj, så er der urinlugt udenfor de
flese værtshuse her i kvarteret, men ikke om natten, mest hvor solen
skinner og i porte hvor huse skaber en temperatur, hvor opløst
urinstof kan enzymatisk nedbrydes til ammoniak.OC(NH2)2+2HsO->
CO2 + 2NH3
Jeg pisser ofte i min have - dog ikke nær havegangen i uger, hvor der
kommer gæster, og jeg havde annoncer i Den Blå Avis og
Søndagsberlingeren, så jeg ventede besigtigelse.
Jeg har en uddannelse i naturvidenskab og har i lang tid forsket i
dette spændende emne og har erfaringer, der matcher gængs biokemisk
teori. Og jeg har en kritisk kone med endnu bedre lugtesans end mig,
og som brokker sig, når mine rutiner kan give anstød
Prøv selv at se om du kan opnå stank eller blot en konstaterbar fært
udendørs i årets kolde måneder - det er ikke let.
Uerfarne kan let komme til det om sommeren

Plejehjemspatienter pisser ofte i urtepotter, af dovenskab og/eller
for at få opmærksomhed. I jorden er der urease-enzymer så lugt kommer
hurtigt, men det er indendørs

Jeg skjuler ikke for lejere at jeg har disse rutiner, denne dovenskab
og disse videnskabelige undersøgelser kørende, og beder dem sige hvis
de nogensinde oplever lugt. nogetsteds
Det er ikke sket - men Niels Bramsen, der var ½ år i fransk
munkekloster efter lejeperioden og skrev om dette i mange danske
aviser, sendte mig et smukt langt brev fra sin ensomme klostercelle ,
hvor han skrev, at han bad gud tilgive mig at spise afføring !!! - jo
det er et tabuemne, jeg tør tale om og folk digter frit ,
hallucinationsagtigt, og det er interessant men vedr en afrikanerinde,
der var her kortvarigt og til politiet sagde at hun var oppe i 1. sals
lejligheden og i Kbhv Byret sagde at hun vendte om bag huset,
udendørs!!!, har min smukke, rodede, tilgroede, aparte have altså
kostet mig en bøde på 3000 kr.
Jeg har skrevet på nettet at jeg en gang har spist en knivspids
indtørret afføring men aldrig nævnt det for journalist Bramsen
Vi snakkede mægtig godt sammen om min bog og han var helt sikker på,
fornemmede jeg, at jeg ikke ville give ham huslejedepositum tilbage,
hvad jeg selvfølgelig gjorde, men havde jeg ikke gjort det, havde han
tilgivet og intet gjort - en spøjs religiøs fyr.
Men at han var i lommen på sin fantasi, gjorde ham ikke sindsyg.

En kvindelig præst i kvarteret , Lissie Rasmussen, har anmeldt mig for
at sætte ild i hendes kirke, på SctHans-torv, hvor jeg aldrig havde
været, men en pyroman havde sat ild på noget lokumspapir. Politiet tog
det alvorligt, men at hun holder af Islam var hendes eneste grund

Meget kirkelige personer - og visse flygtninge og journalister - har
livlig fantasi. Katolske præster som de ufarlige børnebefamlere, der
netop har været i TV, er også specielle.