Syrien og Iran forbereder forebyggende ang~
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 09-10-06 11:18

http://newsblaze.com/story/20061007170424payn.nb/newsblaze/OPINIONS/Opinions.html

I øjeblikket kommunikeres der mange variationsmuligheder af angreb,
forebyggende angreb og modangreb i Mellemøsten til den globale
offentlighed. Er det andet end trusler og markeringer af positioner ?
Det er jeg ganske overbevist om, at det er. De forskellige mere eller
mindre sexede finter kan ikke skjule, at der ikke indstiller sig nogen
afskrækkelsesbalance mellem kombattanterne.

Derfor bliver der krig - so oder so.

Det er interessant at se, hvor rent ud sagt infantilt debattørerne på
dk.politik opfører sig i øjeblikket.

Det bliver f.eks. sagt, at jeg ikke regner Dommedag for noget, da den
rent fysisk bare vil nulstille tiden, og alle overlever. Ja, det sidst
nævnte er korrekt. Men alene det faktum, at Dommedag, efter hvad NSA
og undertegnede har gættet sig til, også betyder ETI-kontakt, siger
vel for pokker, at den betyder allerhelvedes meget.

Derudover er der altså både et præ-apokalyptisk globalt
elektromagnetisk tyranni og en post-apokalyptisk revolutionær periode
at interessere sig for, hvis der skulle være nogen iblandt jer, der i
det mindste af og til foretrækker politiske nyheder frem for de gode
gamle travere ?

Den post-apokalyptiske æra begynder efter alt at dømme om få uger.
Det er den, jeg meget gerne ville diskutere allerede nu på dk.politik.
Men desværre fortaber den generelle indstilling hos mine
meddebattører sig altså i ligegyldige platheder og formentlig -
angst.

Jeg har selv givet et oplæg til, hvad den post-apokalyptiske æra
kommer til at handle om i min bog

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

nemlig tre indbyrdes forbundne revolutioner. Og det fremgår tydeligt,
at ingen her i gruppen har læst den.

Derimod har jeg modtaget meget venlige og meget rosende bemærkninger
fra:

Økonomen Branko Milanovic
Martin Rees, Astronomer Royal
Chalmers Johnson, political scientist
Mark Selden, political scientist

for blot at nævne de mest kendte.

Forholdet mellem positive og negative responser fra stort set kun
højtuddannede akademikere verden over er omkring 95/5, hvorimod
reaktionerne her i gruppen er nærmest enstemmigt negative, hvilket
immervæk er bemærkelsesværdigt, eftersom ingen i sidstnævnte gruppe
har læst bogen.

Er det rigtig frækt, hvis jeg sammenligner jeres reaktioner med
danskerhadende muslimers do. i Pakistan, der aldrig har set en
Muhammed-karikatur ?

En engelsk professor på LSE med speciale i revolutioner meddelte mig,
at det var netop den bog, han selv ville have skrevet, men han havde
desværre haft så dårlig tid . . .

Folk her i gruppen har åbenbart helt anderledes vigtige ting at tage
sig til, og det står jer jo også frit for. Men lidt ærgerligt måske
i nogle uger og måneder af verdenshistorisk betydning ?

Steen Hjortsø

Fra : ThomasB

Dato : 09-10-06 13:22

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Derfor bliver der krig - so oder so.

Hvor venter du ikke bare og ser OM der kommer en krig?

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 09-10-06 17:45

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> snip

http://www.netdoktor.dk/medicin/index.shtml

8 af de blå, 4 af de grønne og 2 af de røde morgen og
aften.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 09-10-06 21:12

-=* DANELAW *=- wrote:
> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.netdoktor.dk/medicin/index.shtml
>
> 8 af de blå, 4 af de grønne og 2 af de røde morgen og
> aften.

Hvad skal det betyde ? Kan du ikke læse ?

Plejer du at svare "økseskaft", når nogen siger goddag til dig ?

Eller er du bare mentalt forstyrret ?

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-10-06 17:02

-=* DANELAW *=- wrote:
> [...]
> aften.

Hvad skal det betyde ? Kan du ikke læse ?

Plejer du at svare "økseskaft", når nogen siger goddag til dig ?

FL skrev:

Jeg tror den gode danelaw mener at du skal have ændret på doseringen af din
medicin. Hvor meget jeg end er politisk uenig med ham, har jeg ham ikke
mistænkt for sindssyge som jeg godtnok mistænker dig.

Desuden tror jeg ingen af os der jævnlig læser herinde behøver at hilse
særligt på dig - vi har alle stiftet bekendtskab med dine
apokalypsetosserier.

/FL

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-10-06 21:23

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> Det er interessant at se, hvor rent ud sagt infantilt debattørerne på
> dk.politik opfører sig i øjeblikket.

Lige så infantilt som dengang du snakkede om "superluminale
lyshastigheder" der kan opnås ved at sprænge 30.000 atombomber spredt
over jorden?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog - macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-10-06 16:58

[...]

FL skrev:

Nogenside overvejet om det de pågældende skrev var en måde de altid svarede
sindsforvirrede folk.?

Har de udtalt ovenstående offentligt, for så er det jo straks mere
interessant

/FL