Smog i Indonesien er vist ufarlig. Tankevæ~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-06 07:10

Smog i Indonesien er vist ufarlig. Tankevækkende.

Tidligere år har skovrydning betydet dødsfald pga indebrænding af
fattige, men intet farligt nævnes nu - det er enkel teknologi og de
japansk-rådgivne konfuzianere lærer af erfaringerne fra forrige år, og
der ser ikke ud til at være helbredsproblemer af nogen art pga. synlig
tyk røg fra ø til øg - fra Borneo til Java.

Så mon ikke luftforurenings-dommedagsprædikanterne i EU er sindsygt
hysteriske?

Fra : Kalif Timsah

Dato : 09-10-06 07:58

Jamen så flyt dog til Borneo, Bo!
Måske kan den friske luft derover helbrede dig?

Fra : Knud Larsen

Dato : 09-10-06 08:26

"Kalif Timsah" <islam@styrer.nu> wrote in message
> Jamen så flyt dog til Borneo, Bo!
> Måske kan den friske luft derover helbrede dig?

Tror du også man kan blive helbredt for at tro på talende myrer, lampeånder
og bevingede heste, - eller er det trods alt for meget at forlange. De to
første objekter optræder i Koranen, den sidste i haditter.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-06 09:55

"Kalif Timsah" <islam@styrer.nu> wrote in message
> Jamen så flyt dog til Borneo, Bo!
> Måske kan den friske luft derover helbrede dig?

JEg er til det krystalklare, kolde nordiske klima - man kan beskytte
sig mod mod kulde, men vanskeligt mod varme. Airkonditioning var
lortet, under mine år i Texas, Zambia og Afghanistan-højslette
(og er værste fysiske tortur i Guantanamo)

Men du vil da give mig ret i at hvis TÆT RØGTÅGE FRA Ø TIL Ø
- og der er så langt mellem øerne som fra England til DK -
betød dødsfald eller lungesymptomer så ville vi have hørt det, så vore
luft-hystader er løgnere