Fogh lyver at DFU er atypisk
Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-06 20:09

FOGH: " Der er tale om en uacceptabel opførsel fra en lille gruppe
unge mennesker. Deres smagløse optræden repræsenterer på ingen måde
det danske folks eller unge danskeres syn på muslimer eller islam. "

Jeg tror , at mindst 65% af danske unge vil finde det en god og
oplysende og saglig vits i fuldskab, at sætte profettegningsforbud på
spidsen med en sjov kamel
Vi er en nation med humor - har Fogh glemt det?

PÅ Z-LANDSMØDE tegnedes rotte med munkekutte og koran i hånden, og jeg
fik 266b-dom efter at have vist den i TV
Muslimeer opfordrer til holocaustning af vantro men vi er
civiliserede.

DE stikker næsen frem og ALT kan undskyldes, når kun ord- Gør Pia til
statsminister

Fra : @

Dato : 08-10-06 20:40

On Sun, 8 Oct 2006 21:09:09 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>spidsen med en sjov kamel
>Vi er en nation med humor - har Fogh glemt det?

hvis alt hvad jeg (og slænget) har foretaget os i vores unge grøndom
var blevet filmet og offentligtgjort sad vi sikkert indespærret på en
eller anden totalt lukket afdeling

eller anklaget for brud på næsten al dansk lovgivning

godt man var ung inden sexchikane overhovedet var opfundet

>PÅ Z-LANDSMØDE tegnedes rotte med munkekutte og koran i hånden, og jeg
>fik 266b-dom efter at have vist den i TV

jeg vidste slet ikke at muhamedanerne havde munke

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-10-06 21:52

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> hvis alt hvad jeg (og slænget) har foretaget os i vores unge grøndom
> var blevet filmet og offentligtgjort sad vi sikkert indespærret på en
> eller anden totalt lukket afdeling

Gælder det ikke også i dag?

/FL

Fra : @

Dato : 08-10-06 22:11

On Sun, 8 Oct 2006 22:52:25 +0200, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Gælder det ikke også i dag?

nej nu er jeg mere til sofaen end til slænget og hvad der deraf kunne
følge

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-06 22:49

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Gælder det ikke også i dag?

Det skal idag ret meget til for at blive tvansindlagt. At mange bliver
det skyldes at de er ulykkelige tabere , der søger den opmærksomhed og
det martyrie der er i at blive anbragt på lukket afdeling.

Selvom man kan finde mange meningsmodstandere rablende skøre på
dk.politik, tit og ofe, så - lad os forlade bodegasnak - næppe over
en % af de der skriver her har haft kontakt med psykiatrisk
afdeling og hvis overhovedet nogen, så i korte perioder kun, og næppe
ufrivilligt , er mit gæt.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-06 22:16

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> [...]
>
> godt man var ung inden sexchikane overhovedet var opfundet

> jeg vidste slet ikke at muhamedanerne havde munke

Det har de heller ikke, ligesom kameler ikke har øl i puklerne eller
profetansigt.

Journalister vil have skabt tro, på at folk ikke synes, man må gøre
grin med muslim.

De har nu igen vist nossegreb på både Pia og Fogh, så de svigter DFU
og folket, og påstår at partitoppene tegner folkestemningen

Man kan være i ungdomsforening i partierne indtil 35 år, Hvormange så
unge danskere vil finde kamelprofet-vittighedstegningen uetisk?

Fint at Fogh skider på lovgivende-dømmende magt adskilllsen og har
beordret at holde lav vedr profil retssager som den ny §266b mod DF

Fra : El Trabajador

Dato : 08-10-06 21:25

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> DE stikker næsen frem og ALT kan undskyldes, når kun ord- Gør Pia til
> statsminister

Nej, hun skal være repatrieringsminister.
--
El Trabajador

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-06 22:08

Bo Warming wrote:
> FOGH: " Der er tale om en uacceptabel opførsel fra en lille gruppe
> unge mennesker. Deres smagløse optræden repræsenterer på ingen måde
> det danske folks eller unge danskeres syn på muslimer eller islam. "

Jeg undrer mig også over han kan udtale sig på alles vegne, jeg har ikke
talt med ham angående min holdning, så hvordan han så skråsikkert kan sige
det gælder alle aner jeg da ikke.

--
MVH.
N_B_DK