Hip hop-mode lokker unge i kriminalitet
Fra : Martin Johansen

Dato : 07-10-06 17:26

Jeg har ofte set unge med hip hop-tøj på, når jeg har gået igennem byen.
Moden stammer oprindeligt fra det kriminelle mafia-miljø i Amerika. Jeg
finder det meget anstødeligt, at unge mennesker ønsker at identificere
sig selv med narkohandel, prostitution, bankrøveri og andet organiseret
kriminalitet.

Den verdensomspændende organisation Hells Angels står bag det samme
kriminalitet her i Europa, som hip hop-banderne gør i Amerika. Derfor
burde hip hop-bander høre ind under rockerloven. Rockerloven har jo
vist sig at være særdeles effektiv til bekæmpelse af rocker-relateret
kriminalitet.

En af de centrale dele af hip hop-miljøet er rap-musik. Dette er
monotome rytmer og profane ord, som gentages. Den ikoniserede rapper
Ice-T rapper i en sang, som hedder Killers, om mord og vold - dette er
snarere regelen end undtagelsen, at rap skal indeholde referencer til
vold og bestialsk kvindeundertrykkende kønsligt samkvem.

F.eks M-TV rapperen Eminem rapper om selvmord og om hvor meget han hader
sin mord. Når små drenge hører dette, virker det opfordrende via
underbevidstheden. Der kan i værste fald blive tale om en spirende
depression eller psykopati. Jeg har set hip hoppere med Punk Royal-
eller dødningehoved-bukser på - disse er højst sandsynligt depressive,
måske på grund af påvirkninger fra musik?

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-10-06 18:00

"Martin Johansen" <m@j.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller dødningehoved-bukser på - disse er højst sandsynligt depressive,
> måske på grund af påvirkninger fra musik?

Nøj en gang vrøvl. De unge piger der klæder sig sexet er så vel også
kommende prostituerede i dine øjne?

/FL

Fra : Rea721

Dato : 07-10-06 18:30

Frank Leegaard, skrev noget i stil med:

> Nøj en gang vrøvl. De unge piger der klæder sig sexet er så vel også
> kommende prostituerede i dine øjne?

Hehe....her er jeg 100% enig med dig...det er godt nok den værste gang
sludder jeg længe har set.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Martin Johansen

Dato : 07-10-06 19:03

Rea721 <skod3@721.dk> skrev:

>Hehe....her er jeg 100% enig med dig...

Ja. Det er dog det mest anstødelige, at teenagepiger blotter
deres maver og ben for os anstændige kristne mænd! Når jeg går en
tur på gaden, er der tusindvis af seksuelt udfordrende
teenagepiger. Det er jo stik imod Bibelens bud, om at kvinden
skal dække sig til.

Fra : ThomasB

Dato : 07-10-06 19:10

> [...]
> tur på gaden, er der tusindvis af seksuelt udfordrende
> teenagepiger. Det er jo stik imod Bibelens bud, om at kvinden

Jeg er vild med at se på pigeben og maver. Og ja - det kan man godt blive
liderlig af, hvilket der overhovedet ikke er noget galt i. Liderlighed er en
dejlig følelse. Der er selvfølgelig også dem der mener at liderlighed er
satan selv, men det behøver de vel ikke pådutte os andre vel?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-06 20:27

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
> [...]
> Liderlighed er en dejlig følelse. Der er selvfølgelig også dem der
> mener at liderlighed er satan selv, men det behøver de vel ikke

At rejse til Norge og svede for at se smukke bjerglandskaber, ville
være dybt godnat hvis pigerne gad synliggøre deres kroppes endnu
interessanttere og smukkere bjerglandskaber

Mon ikke grimme og gamle og rige damer har opfundet påklædningstvangen
i stenalderen, fordi de ikke ville overgås men kridte banen af for
skønhedskonkurrence på en måde der er i deres favør?

Tilbage til naturen - kvinder kan konkurere via andet end mode, fx
mest yndefulde bevægelser og mest æggende smil - og narrefisse er
bedre end ingenting.
"Det er bedre at have elsket og tabt, end aldrig at have tabt.
Samuel Butler (1835-1902)

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-06 20:34

> [...]
> Liderlighed er en dejlig følelse. Der er selvfølgelig også dem der
> mener at liderlighed er satan selv, men det behøver de vel ikke

At forbyde falske håb er censur dvs extrem-ondskab - porno er som
kogebøger et redskab til dagdrøm for nogle og spændende ægte liv for
andre.

Det er bedre at have elsket og tabt, end aldrig at have elsket.
Britisk ordsprog

The value difference between pornographic playing cards
when you're a kid,and pornographic playing cards when you're older. It's
that when you're a kid you use cards as a substitute for a real
experience, and when you're older you use real experience as a
substitute for the fantasy. Edward Albee

Hvad ville pornografien være uden censur. Roger Vadim

''
Monica Krog-Meyer"Erotik er når man bruger en fjer - porno er når man
bruger hele kyllingen"

Fra : Rea721

Dato : 07-10-06 19:14

Martin Johansen, skrev noget i stil med:

-snip-

Gå nu laaangt væk Troll.

Fra : Martin Johansen

Dato : 07-10-06 18:31

Frank Leegaard <Frank@fjernessuperbruger.dk> skrev:

>"Martin Johansen" <m@j.invalid> skrev i en meddelelse

>De unge piger der kl?der sig sexet er s? vel
>ogs?
>kommende prostituerede i dine ?jne?

Ikke nødvendigvis.

Men at unge får lov at efterligne modeidolerne som f.eks. Britney
Spears og 50-cent, er det da indlysende, det vil virke
opfordrende til immoralitet, da disse nærmest laver
porno-poseringer i buugi/MTV.

Da jeg var i Boogi for nogle år siden, fortalte jeg dem, hvilke
konsekvenser deres TV havde.

Fra : ThomasB

Dato : 07-10-06 18:41

> [...]
> Spears og 50-cent, er det da indlysende, det vil virke
> opfordrende til immoralitet, da disse nærmest laver

Og hvad så? Er der noget galt i at vise sin flotte krop frem?

> Da jeg var i Boogi for nogle år siden, fortalte jeg dem, hvilke
> konsekvenser deres TV havde.

Ja de konsekvenser du gætter på det har.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-06 19:12

"Martin Johansen" <m@j.invalid> wrote in message
> Men at unge får lov at efterligne modeidolerne som f.eks. Britney
> Spears og 50-cent, er det da indlysende, det vil virke
> opfordrende til immoralitet, da disse nærmest laver
> porno-poseringer i buugi/MTV.

Indlysende - nej. I nudistlejre er der meget lidt sex.

Mode er statuskamp og avanceret smagsdommeri

Et smukt erme gjør en dristig haand. Danske Ordsprog

md Those who make their dress a principal part of themselves,
will, in general, become of no more value than their dress. William
Hazlitt 1778 - 1830

md "Kvinden holder af moden, fordi den så at sige legaliserer den
kvindelige ubestandighed. Sacha Guiltry

md A fashion is nothing but an induced epidemic.
Shaw (1856-1950)British Dramatist, Born in Ireland

md Bevidstheden om at være velklædt giver kvinden mere indre ro
end en religiøs overbevisning. Ralph Waldo Emerson

md Dekolletage er kunsten at bryste sig anstændigt af sine
bryster. Ulla Crantz

md Den samme kjole er uanstændig ti år før sin tid, dristig et år
før, chic i sin tid, gammeldags tre år efter, hæslig tyve år efter,
morsom tredive år efter og smuk hundrede og halvtreds år efter sin
tid. James Laver

md Der er ingen bedre kosmetik for skønhed end lykke.
Grevinden af Blessington

md Det hører med til modens paradoksale væsen, at det er en tids
kvindedragt, som afslører, hvad der foregår i det mandsbeherskede
samfund. R. Broby-Johansen

Md Det hører til modens paradoksale væsen, at det er tidens
kvindedragt, der afslører, hvad der foregår i det mandsbeherskede
samfund. Broby Johansen

md Elegance er behersket ødselhed. Walther Rathenau

md En elegant kvinde kører ikke på cykel. Christian Dior

md En kjole skal være stram nok til at vise, at der er en kvinde
inden i --- og løs nok til at vise at hun er en dame.

Md En krone er en hovedbeklædning, der gør hovedet overflødigt.
Gabriel Lamb

Md En minkpels skal bæres, som om det var en bomuldsfrakke. En
bomuldsfrakke, som om det var en mink. Pierre Balmain

md Every generation laughs at he the old fashion, but follows
religiously the new. Thoreau

Md Fashion: A despot whom the wise ridicule and obey. Ambrose
Bierce 1842-1914

Md For kvinder er moden det vigtigste af alle stofskifter. Karl
Farkas

Md Hun bærer sin påklædning som om den var kastet på med en høtyv.
Jonathan Swift (!667-1745)

Md Hver generation griner af de gamle moder, mens de til punkt og
prikke følger den ny. Henry David Thoreau

Md Hvis mænd kan regere verden, hvorfor kan de så ikke finde ud af
at lægge slipset. Er det måske et udtryk for intelligens at starte
dagen med at binde en lille knude rundt om halsen. Ukendt

Md Ingenting er så farlig som at være alt for moderne. Man er udsat
for at blive gammeldags fra det ene øjeblik til det andet.
Oscar Wilde

Md Intet, der kun koster en dollar, er værd at eje.
Elisatbeth Arden

Md Jeg vil vædde med, at om ti år vil det igen være moderne at være
jomfru. Barbara Cartland

md Knaphed er sjælen i lingeri. Dorothy Parker

Md Kunst består i, ligesom moral, at trække en linje et eller andet
sted. G.K. Chesterton (1874-1936)

Md Kvinder underkaster sig villigt moden. De ved, at emballagen må
skifte, hvis indholdet stadig skal være interessant. Noel Coward

md Kvinderne ønsker slet ikke et paradis på jorden, for
så ville de ikke have noget at tage på. Hanne Wieder

Md Kvinders mode kan ændre sig. Formålet bliver dog det samme.
Oscar Wilde

md Man bliver ikke et bedre menneske af at skjule at man har
bryster. Iksela Vega

md Man kan følge med moden eller løbe efter den. Det sidste bør
man kun, hvis man er ung nok dertil. Jeanne Moreau

md Måtte jeg vælge i den stabel bøger, som udkom hundrede år efter
min død, ved De så, hvad for en jeg ville tage... En modejournal - for
at se hvordan kvninderne klædte sig hundrede år efter min død. For
disse klude ville fortælle mig mere om fremtidens menneskehed end alle
filosoffer, romanforfattere, prædikanter og videnskabsmænd. Anantole
France

md Mode er civilisation. G.K. Chesterton

md Mode er civilisternes uniformstvang

Md Mode er det der er skabt til at gå af mode. Coco Chanel

Md Mode er en form for smagløshed der er så ulidelig at den må
ændres hver sjette måned. Oscar Wilde (1856-1900)

md Mode er et charmerende tyranni af kort varighed. Michel
Acard

md Mode er for kvinder uden smag, etikette for mennesker uden
opdragelse. Maria af Rumænien

md Mode gør en elegant kvinde smuk, og en smuk kvinde elegantere.
Christian Dior

md Mode: en despot som de kloge gør nar ad - og adlyder. Ambrose
Bierce 1842-1914

md Moden er det samme for kvinden som snoren er for hunden. Derek
Blunt. (eller "mode er civilisternes uniformstvang")

md Moden er en behagelig voldtægt. Maria Peschy

Md Moden er en slags hæslighed - så utålelig, at vi bliver nødt til
at ændre den hvert halve år. Oscar Wilde

md Moden gør stor nytte ved at nedbryde, hvad der hører sig til,
og stor skade ved at indføre noget nyt, der hører sig til Poul
Henningsen.

md Modstanden mod at gå topløs har ikke moralske årsager, men
skyldes mange kvinders frygt for at skulle vise hvad de ikke har. Rudi
Gernreich.

Md Råd vedrørende kvindetøj: tag aldrig noget på, der kan skræmme
katten. J. P O. Rourke

Md Skiftet fra miniskørt til maxi er et komisk forsøg på at gøre
manden interesseret i læggene, efter han først har lært lårene
udenad. Rolf Thiele

md Spareprincippet bragt til yderlighed vil ødelægge baggrunden
for produktion. Hvis alle og enhver var tilfreds med den enkleste form
for mad, påklædning og bolig, er det sikkert, at ingen anden form for
mad, klæder eller boliger ville eksistere. Thomas R. Malthus

Md Spejle burde helst reflektere en smule, inden de begynder at
kaste billeder tilbage. Jean Cocteau

Md Stil er originalitet. Mode er fascisme. Lester Bam

md Syndens moder skifter også. Lillian Hellman(fx er
psykisk/neurotisk lammelse er gået af mode)

Fra : Per Rønne

Dato : 07-10-06 18:10

> [...]

> eller dødningehoved-bukser på - disse er højst sandsynligt depressive,
> måske på grund af påvirkninger fra musik?

Den eneste måde at komme det til livs på er at indføre skoleuniformer i
landet, fra børnehaveklassen til 3g. Er det hvad du ønsker?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Johansen

Dato : 07-10-06 18:22

Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev:

>Den eneste måde at komme det til livs på er at indføre skoleuniformer i
>landet, fra børnehaveklassen til 3g. Er det hvad du ønsker?

Udmærket ide. Jeg har altid fundet det prydeligt med nederdel til
de unge teenagepiger.

Det virker appelerende til autoritetstroen, når man på sådan vis
bliver ensrettet.

Der ville nok være mindre ungdomskriminalitet og perversitet,
hvis et sådant initiativ kunne gennemføres.

Fra : ThomasB

Dato : 07-10-06 18:28

> Der ville nok være mindre ungdomskriminalitet og perversitet,
> hvis et sådant initiativ kunne gennemføres.

Der er intet galt i at være pervers.

Fra : Martin Johansen

Dato : 07-10-06 19:06

ThomasB <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev:

>"Martin Johansen" <m@j.invalid> skrev i en meddelelse

>Der er intet galt i at v?re pervers.

Du er måske en Bo Warming proponent, som lokker børn til at spise
sine phalliske isterninger?

Fra : ThomasB

Dato : 07-10-06 19:15

> Du er måske en Bo Warming proponent, som lokker børn til at spise
> sine phalliske isterninger?

Nej.

Din fantasi om børn, "phallos" og isterninger taler for sig selv, Martin -
er der en lille brunstig børnelokker gemt i dig?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-06 20:17

"Martin Johansen" <m@j.invalid> wrote in message

> Du er måske en Bo Warming proponent, som lokker børn til at spise
> sine phalliske isterninger?

Kun terningformede isterninger opnås i min isbakke
Når der en varm sommermorgen er understimulerede børn, der aldrig har
fået lov at lege med en isterning og de tigger om at prøve oplevelsen
af at have en isterning i hånden, hvorfor så være nærig?

Perversion er noget med erotik og en umulighed via trådnet mod en
befærdet vej

Vedr hip-hop så er det klogeste i tråden at kun skoleuniformstvang er
alternativ, og hvorfor ikke tillade magtkamp om at virke mest
spændende og attraktiv via lækkert og minimalt tøj?
Det er menneskets natur at være kreativ og kappes om æstetik , smag og
sexappeal, og voldtægt påvirkes næppe af bare maveskind.
Piger der siger nej med bestemthed bliver sjældent voldtaget.
*Nøgenhed* er det smukkeste og billigste og modtræk mod
hemmelighedskræmmeri - ærlighed og åbenhed er tilværelsens gratis
glæder og en god vane.

Al anden påklædnintg end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed. Ambrose Bierce, Satans Bibel,

Nø1 Jeg tager kun tøj på for ikke at være nøgen, når jeg går ud og
køber ind. Julia Roberts

Nø2 Hjemmet er et sted , hvor du kan kradse dig, overalt hvor det
klør. Henry Ainsley

Nø2 Jeg kan ikke tænke med tøj på. Florence Allen

Nø3 Mange mennesker bliver muligvis deprimerede ved synet af
menneskelig nøgenhed. Personligt kan jeg ikke se, at en grim krop er
mere anstødelig end et grimt sæt tøj. Evelyn Waugh

Nø3 Nøgenhed hører under kunst. Ikke under sex. Mae West

Nø5 De smukkeste klæder bliver båret for at blive taget af.
Jean Cocteau

nø5 Den eneste gang kvinder oplever en virkelig orgasme er, når de
køber tøj. Joan Rivers(andre siger at fødslen er eneste ægte orgasme
for kvinder)

NØ5 En kjole giver ingen mening, medmindre en mand ønsker at tage den
af. Francoise Sagan

Nø5 En kjole skal være stram nok til at vise, at der er en kvinde
inden i den, og løs nok til at vise, hun er en dame. Ukendt

Nø5 En kvinde, der allerede med sin påklædning viser alt, har ikke
mere, hun kan gøre mændene interesserede med. Raquel Welch

Nø5 I dress for women -- and I undress for men. Angie
Dickinson

Nø5 Jeg klæder mig på for kvinder og af for mænd. Angie
Dickinson

Nø5 Jo dybere udskæringer, jo morsommere bliver festen.
Ukendt

Nø5 Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære. Max
Ernst.

Nø5 Kvinders påklædning er helt enkelt variationer over den evige
kamp mellem det indrømmede ønske at klæde sig på, og det hemmelige at
klæde sig af. Lin Yutang

Nø5 Lillemor (til den nøgent solbadende unge smukke Rikke) "Hvorfor
tager du egentlig altid solbad her, hvor alle kan se dig, i forhaven.
Bag huset kan du ligge i fred for nysgerrige blikke og ikke forarge
nogen? RIKKE: Jeg hader, når folk stiller spørgsmål, og så selv
besvarer dem"

Nø5 Og så mangen en god opfindelse er der til, at det er som en
kvindebarm: nyttigt og samtidig rart. Nietzsche

nø5 Unge damer i gennemsigtige bluser tror, de kan vinde slaget med
deres to batterier.Enhver artilleriekspert vil imidlertid kunne
fortælle dem, at ucamoufleret skyts er strategisk værdiløst.
James Stewart

nø6 At tie sandhed, er at begrave guld.Danske Ordsprog

Nø6 Den nøgne sandhed fængsler ikke mennesker halvt så meget som de
let tilslørede halve sandheder. Jean Cocteau

Nø6 Det er et interessant spørgsmål, hvor mange der ville beholde
deres position i samfundet, hvis de blev berøvet deres tøj.
Henry Davis Thoreau

Nø6 Det er klart nok at en vis kultur er fornøden, før en følelse
som kærlighed kan opstå. Før den kvindelige kjole var til, var der
ikke kvinder, men kun hunner, og før der var kvinder var der ikke
kærlighed til. Georg Brandes1842-1927

Nø6 Jeg kan berolige alle mænd: der er intet nyt under kjolen. Otto
Ludwig

nø6 Kvindens hele væsen er en hemmelighed som bør bevares. Karen
Blixen

Nø6 Modesty died when clothes were born.Mark Twain

Nø6 Vi burde tænke, som om enhver kunne se ind i vor inderste
bevidsthed. Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)

Nø6lø Klæder er kroppens bedrag. Hans Lohberger

Nø7 Kroppe er ikke det stof drømme laves af

Nø7 Der tales om masker, forestillelse og kunstlethed, og det er alt
sammen mangen god diskussion værd; med lad os så erkende, at sjælene
lige så lidt som legemerne er skikkede til at gå nøgne om. Nis
Petersen

Nø7 Hum havde alt for meget sminke, og alt for lidt tøj på. Det er
altid et godt tegn på, at en kvinde har problemer. Oscar Wilde

Nø7 Mændene ser ikke på klæder. Man forelsker sig ikke i en kvinde
på grund af den kjole, hun har på. André Maurois

nø7 Man skal aldrig give en kvinde noget, som hun ikke kan have på
om aften. Oscar Wilde

nø7 Perhaps truth is a woman, who has reasons for not revealing her
reasons. Nietzsche

nø8 I mine erotiske fantasier sker der aldrig det, at nogen elsker
mig for mit intellekt. Nora Epron

Nø9 I legen står mennesket nøgent foran sin gud. Platon

Nø9 Uden er stort, ja eventyrligt mod til at ville sig selv i
guddommelig nøgenhed, når ingen til virkelig frigjorthed.
Henrik Pontoppidan

Fra : ThomasB

Dato : 07-10-06 20:23

> Kun terningformede isterninger opnås i min isbakke

Og hermed har Martin Johansen afsløret at han fantaserer om "phallatiske
isterninger" givet til børn. Der kan man se hvad der kommer ud af at
undertrykke basale behov og lyster.

Fra : Rea721

Dato : 07-10-06 18:35

Martin Johansen, skrev noget i stil med:

> Udmærket ide. Jeg har altid fundet det prydeligt med nederdel til
> de unge teenagepiger.

Du mener...så du har noget at glo på eller?

> Det virker appelerende til autoritetstroen, når man på sådan vis
> bliver ensrettet.

Flyt til Kina.

> Der ville nok være mindre ungdomskriminalitet og perversitet,
> hvis et sådant initiativ kunne gennemføres.

Ja, kineserne har jo altid haft en human måde at skaffe sig af med de
kriminelle...NOT.

Gå væk...Troll.

Fra : JensenDenmark

Dato : 08-10-06 08:15

> [...]

> bliver ensrettet.
>
> Der ville nok være mindre ungdomskriminalitet og perversitet,
> hvis et sådant initiativ kunne gennemføres.

Endelig en, som har fattet hvor nemt at problemerne kan løses.

Nedenstående link rummer billeder har en af de højest renomerede skoler, når
det drejer sig om at skabe ro i en urolig teenagers liv.

http://images.google.dk/images?q=Tranquility+Bay&hl=da&btnG=S%C3%B8g+i+billeder
http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/this_world/4058833.stm
http://www.youtube.com/watch?v=MI-TfOHyM54

Go for it.

Få uniformer og disiplin tilbage i skolerne.

Mvh
JensenDenmark

P.S. Kunne man ikke indføre sovesale i skolerne? Så slipper vi forældre for
at have konflikter over mad, tøj og sovetider. Vi kan jo altid sende
postkort til hinanden. (PPS. Jeg gider ikke brok, så skoleinspektøren må
gerne censurere det værste piv fra. Alternativ må skolen udsende et memo,
som på basis af en såkaldt ekspert-erklæring erklærer alt piv for
manipulation.)

Fra : Per Rønne

Dato : 08-10-06 09:48

JensenDenmark <jensen@center-validering.dk> wrote:

> [...]
>
> Nedenstående link rummer billeder har en af de højest renomerede skoler, når
> det drejer sig om at skabe ro i en urolig teenagers liv.

Jeg ville nu kalde det for et privat børnefængsel, Lidt à la de nu
afskaffede ungdomsfængsler i Danmark, og de ligeledes afskaffede
/Borstals/ i UK mv.

SDE skriver om ungdomsfængslerne:

=
ungdomsfængsel, dels en frihedsstraf, der blev indført i 1933 efter
britisk forbillede (se Borstalsystemet) som en straf på 1-3 år for unge
kriminelle i alderen 15-21, dels en bygning bestemt til afsoning af
denne straf. Sanktionen fik karakter af opdragelsesanstalt med et stærkt
pædagogisk præg i fængselshverdagen og med gode muligheder for skole-
eller erhvervsuddannelse. Fængselsvæsenet byggede et åbent
ungdomsfængsel på den fynske herregård Søbysøgård og indrettede en
lukket afdeling i Nyborg Statsfængsel. I 1950'erne vandt anvendelsen af
ungdomsfængsel kraftigt frem, og der oprettedes nye ungdomsfængsler. I
slutningen af 1960'erne blev ungdomsfængsel som særforanstaltning mødt
af voksende kritik og blev afskaffet i 1973. Folketinget fremhævede dog,
at hovedparten af de unge kriminelle mellem 15 og 18 år burde anbringes
under børne- og ungdomsforsorg, og at de særlige behandlingstiltag i
ungdomsfængslerne skulle videreføres for strafafsonere under 21 år.
=

<http://en.wikipedia.org/wiki/Borstal>

Jeg har naturligvis ingen personlige erfaringer med disse systemer, men
en del mener at det netop var her at de unge [i borstals var der nu kun
drenge] lærte at blive kriminelle.

Og det du taler om her er altså /private/ fængsler, hvor store børn
sendes til af deres /forældre/, uden at nogen dommer har været inde over
sagen. Og så har 'lærerne' endda slet ingen læreruddannelse bag sig ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : JensenDenmark

Dato : 08-10-06 13:27

> [...]

> sendes til af deres /forældre/, uden at nogen dommer har været inde over
> sagen. Og så har 'lærerne' endda slet ingen læreruddannelse bag sig ...

Nu er "skolen" akkrediteret af
http://en.wikipedia.org/wiki/Northwest_Association_of_Accredited_Schools og
jeg vil mene at en studerende med disse papire sagtens blive optaget på en
videregående uddannelse her i landet. De stakkels studerende har i det
mindste været der imodsætning til de købeuddannelser i tonsvis, som danske
universiteter opdager i spandevis hvert år.

Jeg gav dette eksempel hvor afstumpet et system vi kan risikere at få, hvis
vores "second-to-none" skolesystem bliver disiplineret mere end at det er
tilfældet idag. §71 udvalgets muligheder for at se på private skoler og
opholdshjem er jo meget begrænset idag og amternes tilsynspligt er jo
nærmest ikke eksisterende. Blot søg på "Atlantis" på TV-østs hjemmeside.

Jeg er blot nervøs for at vi i disse tider med øget globalisering og en øget
manglende interesse for hvordan at vore teenagere lever snart vil se danske
elever i WWASP's system. Der er lukket lejre i Spanien og Tjekkiet og den
første var rettet imod schwieziske børn.

Hvem vil ikke sympatisere med et dansk forældrepar, som sender deres unge ud
og studere internationalt?

Mvh
JensenDenmark

Fra : Per Rønne

Dato : 08-10-06 13:33

JensenDenmark <jensen@center-validering.dk> wrote:

> Nu er "skolen" akkrediteret af
> http://en.wikipedia.org/wiki/Northwest_Association_of_Accredited_Schools

Som jeg ikke kender - og enhver kan oprette egne artikler på wikipedia.

> og jeg vil mene at en studerende

Skoleelever er ikke studerende.

> [...]
> opholdshjem er jo meget begrænset idag og amternes tilsynspligt er jo
> nærmest ikke eksisterende. Blot søg på "Atlantis" på TV-østs hjemmeside.

Der er ikke generelt brug for mere disciplin i det danske skolesystem.
Men nok for en deling efter hvor velbegavede de enkelte elever er, og
mere end en afgangseksamen, hvor en mellemskoleeksamen bør være [eneste]
adgang til gymnasieskolen og erhvervsgymnasiet.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 09-10-06 07:49

http://images.google.dk/images?q=Tranquility+Bay&hl=da&btnG=S%C3%B8g+i+b

> Som jeg ikke kender - og enhver kan oprette egne artikler på wikipedia.

Der er reelt tale om phishing af
http://en.wikipedia.org/wiki/Northwest_Association_of_Schools_and_Colleges
som er officielt anerkendt af det amerikanske undervisningsministerieum.

Der kører en retsag for tiden på vegne af forældre, som har ladet sig snyde
af WASSP (Forretningen, som kører skolen
http://en.wikipedia.org/wiki/WWASP). Forældrene er ikke spor utilfredse med
den måde, som skolen behandler eleverne. Tværdimod, graden af disiplinen
tiltaler forældrene, nu hvor at skoleinspektøren har lovet at lade være med
at bruge peberspray imod ureglerlige elever.

Det, som forældrene er sure over er, at de på trods af at de har betalt
mellem 25.000 og 40.000 dollars pr. år ikke har fået et godkendt
eksamensbevis. http://wwf.fornits.com/viewtopic.php?t=17255 (De amerikanske
universiteter er blevet mere nøjeregnende end vores. Blot se på alle de
problemer Roskilde havde med dovne kinesiske studenter.)

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Per Rønne

Dato : 09-10-06 08:10

Carsten Overgaard <info@carstenovergaard.dk> wrote:

> Der er reelt tale om phishing af
> http://en.wikipedia.org/wiki/Northwest_Association_of_Schools_and_Colleges

Ah:

<http://da.wikipedia.org/wiki/Phishing>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 09-10-06 08:06

Og flere billeder, samt en artikel. Så uhyggelige, at man slet ikke kan
forstå, hvis disse børn nogensinde får et normalt liv.

http://www.caica.org/STARTLING%20FACTS.htm

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 09-10-06 12:59

http://www.vpp.com/teenhelp/tb.html

Fra : Mark Jensen

Dato : 08-10-06 11:02

On 07 Oct 2006 17:22:02 GMT, Martin Johansen <m@j.invalid> wrote:

> [...]
>bliver ensrettet.
>
>Der ville nok være mindre ungdomskriminalitet og perversitet,
>hvis et sådant initiativ kunne gennemføres.

Pigeuniformer er da langt mere sexede end noget andet.

Brrr, puritanske tilstande skal bekæmpes. Det er som at høre et medlem
fra kristeligt folkeparti i 70erne, eller en Imam udtale sig med den
logik, du præsterer.

Fra : ThomasB

Dato : 07-10-06 18:39

> [...]
> finder det meget anstødeligt, at unge mennesker ønsker at identificere
> sig selv med narkohandel, prostitution, bankrøveri og andet organiseret

Det stammer ikke fra "mafia"-miljøet, men fra de fattige sorte
ghettokvarterer omkring Manhattan.

> [...]
> snarere regelen end undtagelsen, at rap skal indeholde referencer til
> vold og bestialsk kvindeundertrykkende kønsligt samkvem.

Hiphop er en udtryksmåde. De udtrykker deres hverdag, som består af mord,
vold og kriminalitet. Det er ren overlevelse. Fratager du dem deres
udtryksmuligheder, får du netop en psykopatisk masse. Hiphop er en slags
krammebamse, præcis som religion er det i fattige områder.

> [...]
> eller dødningehoved-bukser på - disse er højst sandsynligt depressive,
> måske på grund af påvirkninger fra musik?

Eminem fortæller sin historie - han giver på den måde andre fattige og
morhadre håb.

Eminem synger også om hvor dumt vold er, hvor dumt det er at gå med pistol,
tage stoffer, være kriminel og om at elske sin familie.

Hans mor er vitterlig en møgspand uden lige - se filem 8-mile, og du vil
opdage at Eminem viser vejen for mange mennesker - i USA.

Er det ikke bedre at synge, end at skyde sig ud af problemerne?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-06 19:04

> [...]
> vil opdage at Eminem viser vejen for mange mennesker - i USA.
>
> Er det ikke bedre at synge, end at skyde sig ud af problemerne?

Musik er vel især virkelighedsflugt, men jeg så 8mile filmen og låne
hans intelligente bog hvor han understreger sin selvbedrags
dobbeltbundethed'

'"Denne bog er lavet af Slim Shady, med Marshall Mathers hjerne, men
set fra Eminems synsvinkel". Fra "Eminems tekster kommenteret af
Eminem".

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-06 12:01

> [...]
>
> '"Denne bog er lavet af Slim Shady, med Marshall Mathers hjerne, men set
> fra Eminems synsvinkel". Fra "Eminems tekster kommenteret af Eminem".

Han er vist ikke helt dum

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-06 11:06

Martin Johansen wrote:
> [...]
> Amerika. Jeg finder det meget anstødeligt, at unge mennesker ønsker
> at identificere sig selv med narkohandel, prostitution, bankrøveri og

Sikke en gang ævl

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Konrad

Dato : 08-10-06 19:35

"Martin Johansen" <m@j.invalid> skrev i en meddelelse

Hip - Hop og her går det godt
i dk.politik, vi altid følger trop

på de seje nyheder, på de-e events
som er en del af vore.. [refrainmusik]

TRENDS!!! [skreget i kor]

Bombemanden, han har altid travlt
at leve med et afsavn, men uden et navn
han fører en hellig krig
- Vi andre ikke forstår

[refrainmusik]

Gud hvor er han latterlig!!
jeg håber han gik i går!!!

[refrainmusik]

på de seje nyheder, på de events
som er en del af vore.. [refrainmusik]

[refrainmusik]

han fører en hellig krig
- Vi andre ikke forstår

[refrainmusik]

---
Sådan laver man hiphop = "ræb" = "rap".

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-06 23:56

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Sådan laver man hiphop = "ræb" = "rap".

Flot

Rap står i øvrigt for Rythm And Poetry - og Hip Hop udtales "hæp hop"..

Fra : Frank Leegaard

Dato : 09-10-06 23:28

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Flot
>
> Rap står i øvrigt for Rythm And Poetry - og Hip Hop udtales "hæp hop"..

Ræb udtales da Buurb på engelsk ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 10-10-06 00:29