Skærme
Fijala 3554
lg 915 + i 1600*1200 ved 85 hz umuligt??
Fra : Jannik Mariager

Dato : 25-06-01 14:44

Jeg har en LG Flatron 915+ og et V6600

i begge manualer ståt det at man kan køre 1200*1600
85 hz
men jeg kan kun få min til at køre 75 hz, har I noen ide om hvorfor?

Jannik

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 25-06-01 14:53

Prøv og skift farvedybde, måske kan kortet ikke følge med. Eller også er
det din monitor opsætning i Windows og så kan du rette det i
registreringsdatabasen.

Mvh

Bruno

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 25-06-01 20:55

On Mon, 25 Jun 2001 15:53:27 +0200, iddqd@worldonline.dk wrote:

>Prøv og skift farvedybde, måske kan kortet ikke følge med. Eller også er
>det din monitor opsætning i Windows og så kan du rette det i
>registreringsdatabasen.

Kan jeg ikke lokke dig/andre til at lige forklare præcis hvor i
registreringsdatabasen det foregår?

En af mine venner er træt at at han ikke kan få sin 19" til at køre med
over 60hz, selvom manualen siger at 75hz er muligt i 1600*1280

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
A bird in hand is better then one overhead.

Fra : Martin Møller

Dato : 28-06-01 10:20

Jeg har samme skærm og havde samme problem.
Mit problem blev løst, da jeg satte farveopsætningen fra 32 bit ned til 16
bit. Så kunne jeg godt køre 1600*1200 i 85 hz.

Mvh Martin