En pladderhumanists afgang som R udlænding~
Fra : Jesper

Dato : 06-10-06 12:54

Pladderhumanisten Elsebeth Gerner Nielsen stopper som De Radikales
udlændingeordfører og anfører som begrundelse herfor "det store psykiske
pres" pga "tunge personsager" som følge af regeringens "umenneskelige
udlændingepolitik" (HOLDER HER PAUSE FOR AT BRÆKKE MIG I LÅRTYKKE
STRÅLER).
Ny udlændingeordfører blier Simon Emil Ammitzbøll. Han kan umuligt være
værre end Gerner!

--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : hanzen

Dato : 06-10-06 13:15

> [...]
> STRÅLER).
> Ny udlændingeordfører blier Simon Emil Ammitzbøll. Han kan umuligt være

Næppe, men lige så kvalmende. Men det er vel et krav til medlemmer af dette
underlige parti.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Per Rønne

Dato : 06-10-06 15:03

hanzen <hanzen@mailmig.dk> wrote:

> --
> hilzen
> hanzen

Blot til din orientering:

En signatur starter med en linie der indeholder tre tegn: '-- '. Den
afsluttes altså af et blanktegn.

Det har faktisk betydning for hvordan andre newsreadere behandler
sådanne indlæg.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 06-10-06 15:08

> [...]
> afsluttes altså af et blanktegn.
>
> Det har faktisk betydning for hvordan andre newsreadere behandler

Jeg har ikke selv indsat de 2-3 tegn
Det gør Microsofts luksusprodukt helt automatisk.
Så burde det da være OK.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-10-06 16:39

> [...]

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke selv indsat de 2-3 tegn
> Det gør Microsofts luksusprodukt helt automatisk.

Jeg har lige kontrolleret efter i OE, og den sætter faktisk de tre tegn
ind automatisk. Så er det blot ejendommeligt at du får strippet det
højrestillede blanktegn automatisk. Det er sikkert noget der sker på
alle linier.

Kan der være tale om at /nogle/ newsservere gør noget sådant? Jeg ser i
hvert fald at du får fjernet min signaturmarkering; '-- ' bliver til
'--'.

Det kræver vist en lille krydspostning. Som så bliver til
dk.internet[.udbydere] da MacSOUP ikke vil videresende til de relevante
grupper:

dk.edb.internet.software.mail+news
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Den vil ikke acceptere tegnet + i gruppenavne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 06-10-06 13:43

On Fri, 6 Oct 2006 13:54:06 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>STRÅLER).
>Ny udlændingeordfører blier Simon Emil Ammitzbøll. Han kan umuligt være

DET skal du ikke være sikker på, hvor utroligt det end lyder

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Allan Riise

Dato : 06-10-06 14:44

Jesper wrote:
> [...]
> I LÅRTYKKE STRÅLER).
> Ny udlændingeordfører blier Simon Emil Ammitzbøll. Han kan umuligt

Vent og se, han bliver om ikke bedre, så mindst lige så god.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 06-10-06 15:10

On Fri, 6 Oct 2006 15:44:16 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Vent og se, han bliver om ikke bedre, så mindst lige så god.

Var det ikke det Jesper sagde...? Han kan umuligt blive værre...

Fra : Mark Jensen

Dato : 07-10-06 12:37

>Vent og se, han bliver om ikke bedre, så mindst lige så god.

Den lille mand er ganske forfærdelig at høre på.

Fra : GB

Dato : 07-10-06 15:37

Mark Jensen <sadasa@mail.dk> wrote in

> Den lille mand er ganske forfærdelig at høre på.

Simon Emil? En trendy tegneseriefigur, som aldrig opnåede at komme med i
Tin-Tin....

GB

Fra : Per Rønne

Dato : 06-10-06 15:07

> [...]
> STRÅLER).

> Ny udlændingeordfører blier Simon Emil Ammitzbøll. Han kan umuligt være

Tjae, han ser nu ud som om han stadig er RUer - og taler i øvrigt
tilsvarende. Men han skal i lighed med DFs Morten Messerschmidt nok
blive voksen - på sigt .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N/A

Dato : 06-10-06 15:14

Fra : hanzen

Dato : 06-10-06 15:14

> Tjae, han ser nu ud som om han stadig er RUer - og taler i øvrigt
> tilsvarende. Men han skal nok i lighed med DFs Morten Messerschmidt nok
> blive voksen - på sigt .

Hans (SEA) slags skal tale sådan.
Det er vist ikke noget han vokser fra.
Og så er det vist ikke MM der har den mest tøsede stemme i DF. Mon ikke det
er Skibby du tænker på?
--
hilzen
hanzen

Fra : Per Rønne

Dato : 06-10-06 17:02

> [...]

> Det er vist ikke noget han vokser fra.
> Og så er det vist ikke MM der har den mest tøsede stemme i DF. Mon ikke det

Jeg snakkede ikke om mere eller mindre 'tøsede' stemmer, men et par
MFere der ikke virker som om de er blevet tørre bag ørerne endnu.

Også i adfærd.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bertel Brander

Dato : 06-10-06 19:52

Jesper wrote:
> [...]
> STRÅLER).
> Ny udlændingeordfører blier Simon Emil Ammitzbøll. Han kan umuligt være

Det er åbenbart en stor provokation for folk der,
går ind for den nuværende regerings umenneskelige
udlændinge politik at der er nogen der vover
at kalde den - umenneskelig.
At der er nogen der synes at der er hårdt at
skulle administrere de umenneskelige regler
burde ikke kunne komme bag på nogen.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-10-06 16:31

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> [...]
> at kalde den - umenneskelig.
> At der er nogen der synes at der er hårdt at
> skulle administrere de umenneskelige regler

En "menneskelig" politik, består den i at vi *skal* have mindst 20.000 flere
fra den tredje verden hvert år, og med indbygget stigningstakt?

Fra : Per Rønne

Dato : 08-10-06 17:38

Knud Larsen <larsensknud@yahoo.dk> wrote:

> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> En "menneskelig" politik, består den i at vi *skal* have mindst 20.000 flere
> fra den tredje verden hvert år, og med indbygget stigningstakt?

Naturligvis ikke. Det er eksempelvis snyd hvis de er kristne. De /skal/
være muslimer, helst af den mest radikale slags ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 08-10-06 17:54

On Sun, 8 Oct 2006 18:37:32 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Naturligvis ikke. Det er eksempelvis snyd hvis de er kristne. De /skal/
>være muslimer, helst af den mest radikale slags ...

ja at tage mod kristne/jødiske flygtninge fra muhamedanske lande vil
jo være det samme som at indrømme at muhamedanere kunne finde på at
forfølge andre religioner

det går da virkelig ikke, det kunne jo virke sårende på herboende
muhamedanere

Fra : Bertel Brander

Dato : 08-10-06 22:37

Knud Larsen wrote:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> En "menneskelig" politik, består den i at vi *skal* have mindst 20.000 flere
> fra den tredje verden hvert år, og med indbygget stigningstakt?

Nej.
Det må være muligt at føre en meneskelig politik
uden en stor indvandring.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-10-06 22:47

> Nej.
> Det må være muligt at føre en meneskelig politik
> uden en stor indvandring.

Ja, det mener jeg jo også. Men hvad er det så, der er så umenneskeligt i den
nuværende politik? At de af og til laver fjollede afgørelser? Der laves
titusinder af afgørelser hvert år, i forbindelse godkendelse af ophold i
Danmark, det ville vel være mærkeligt, hvis der ikke var svipsere imellem?

Der er jo også det problem, at hvis man hele tiden giver dispensation fra
loven, når man har fået besked om at udrejse, fx, - så sender man jo det
signal, at folk skal bare hænge fast, så får de hvad de vil have til sidst.

Lige som når man i Italien og Spanien giver amnesti til illegale igen og
igen, - det vil jo aldrig holde op, når folk ved at bare de kan gemme sig i
nogle år, så kommer fribilletten til sidst.

Og der er jo en international industri med at smugle folk ind i Europa, de
er meget dygtige, og finder ethvert hul i loven i de enkelte lande. Man skal
stå tidligt op for at hamle op med disse professionelle folk, - som tjener
milliarder på indsmuglingen af folk fra den tredje verden. Selv fra Tyrkiet
koster det 150.000 kr at komme til England, - og ofte 35.000 kr bare for at
blive sendt over kanalen.