Dommedagsprædikanter er ikke, hvad de har ~
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 03-10-06 15:53

Bl.a. fordi vores tidshorisont er blevet så kort. Hvad ligner det
f.eks., når den tidligere præsidentkandidat Gary Hart i nedenstående
blog, 'The October Surprise' forudser et forløb, der leder direkte
til WW III allerede i denne måned ?

http://www.huffingtonpost.com/gary-hart/the-october-surprise_b_30086.html?p=9#comments

Hvorfor er det ikke længere meningen, at folk skal gå og grue i
årevis, så prædikanten kan nå at opbygge sig en position som profet
? Hvor er det faste arbejde som apokalyptiker, som Frank Leegaard
påstår, det er ? Jeg vil vædde en hel kasse øl på, at jeg snart er
arbejdsløs - som dommedagsprædikant i hvert fald.

For mit eget vedkommende kan jeg sige, at jeg ganske vist er enig med
Gary Hart om tidspunktet. Dommedag kan meget vel indtræde i oktober
eller en eller to uger ind i november 2006.

Men jeg er sådan set slet ikke interesseret i at gøre folk bange,
tværtimod. Som det fremgår af mine mange indlæg og nedenstående
link, opfordrer jeg kraftigt til, at man i stedet for fokuserer på
ugerne og månederne *efter* Dommedag, efter at alle lykkeligt
velbeholdne og helskindede er "landet" igen, 24 timer "efter"
Dommedag.

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Steen Hjortsø

P.S.
Læs også FinnegansWake's bidrag fra 2. oktober i 'The October
Surprise'. Det er umagen værd.

Fra : Jesper

Dato : 03-10-06 16:30

<contra@tdcspace.dk> wrote:

>http://www.huffingtonpost.com/gary-hart/the-october-surprise_b_30086.ht
>ml?p=9#comments

Det indlæg viser med al ønskelig tydelighed hvorfor Gary Hart ikke blev
præsident. Manden er dum som en betonklods!
--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Char Lee

Dato : 03-10-06 16:58

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Det indlæg viser med al ønskelig tydelighed hvorfor Gary Hart ikke blev
> præsident. Manden er dum som en betonklods!

Hvordan forklarer du så USA's nuværende præsident? :)

Fra : Jesper

Dato : 03-10-06 22:28

Char Lee <Ikkeeksisterende@email.adresse> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Hvordan forklarer du så USA's nuværende præsident? :)

Der er gradsforskelle.

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 03-10-06 17:03

> Det indlæg viser med al ønskelig tydelighed hvorfor Gary Hart ikke blev
> præsident. Manden er dum som en betonklods!
> --
> Jesper

Ligesom FinnegansWake ? Og Giora Eiland ? Og mange andre, vi er en hastigt
voksende skare ?

Steen Hjortsø

Fra : Jesper

Dato : 03-10-06 22:28

Steen Hjortsoe <contra@tdcspace.dk> wrote:

> Ligesom FinnegansWake ? Og Giora Eiland ? Og mange andre, vi er en hastigt
> voksende skare ?
>
> Steen Hjortsø

Jeg kender hverken Finnigans Wake eller Giora Eiland, men
sølvpapirshatte som dig går der 13 af på dusinet.

Fra : Kim2000

Dato : 03-10-06 19:57

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

[...]

-------

Nåda, jeg troede det var august det skulle være sket i, heldigt jeg betalte
mine regninger, men NU er det altså.... Kan du virkelig blive ved med at
tage dig selv alvorligt?

mvh
Kim

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 03-10-06 21:02

> [...]
>
> Nåda, jeg troede det var august det skulle være sket i, heldigt jeg
> betalte mine regninger, men NU er det altså.... Kan du virkelig blive ved

For at tage det sidste først. Det er ikke mit største problem.
Men kan du selv blive ved med at finde dig i ikke at kunne eller ville læse
indenad ?

Der er tale om en række politikere og militærfolk af første rang, der
advarer om, at WW III med stor sandsynlighed er nært forestående. Så læs
dog, hvad de skriver og tag stilling til det - jeg går ud fra, at det
faktisk ikke er dig helt ligegyldigt - i stedet for ganske ubegrundet at
hakke på budbringeren = undertegnede.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-10-06 22:41

"Steen Hjortsoe" <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dog, hvad de skriver og tag stilling til det - jeg går ud fra, at det
> faktisk ikke er dig helt ligegyldigt - i stedet for ganske ubegrundet at

jamen .. er det så ikke ærgeligt gang på gang at opdage at du er sendt
afsted med bud der var fejlskøn og løgnehistorier?

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-10-06 22:38

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

Jow .. du er den dommedagsprædikant du altid har været ....

Det morsomme er når apokalypseridder konstant må flytte tidspunktet for
"store øjeblik"

Er det rart at få givet mere tid - eller ærgeligt gang på gang at tage fejl?

/FL