Debitel mobilSELECT 50...
Fra : BachFire

Dato : 25-06-01 14:15

Hej,

Jeg har ovenstående abbonnement (endnu da..).. Kan man på NOGEN måde holde
øje med hvor meget af de 99,- som det koster om måneden, man har brugt af..?
For de er meget snedige.. Man kan ikke overføre restbeløb til næste måned.
Så vil folk bruge telefonen så meget som muligt, så de er SIKRE på at de har
talt i telefon for ALLE 99 kroner, så de får hvad de betaler for.. Og det
resulterer selvfølgelig i at man kommer til at overskride de 99 kroner, og
betaler skyhøje priser for resterende.. Så det skulle da ikke undre mig om
at man ikke kan holde øje med det..

Ved nogen noget?

-Brian

Fra : Heidi C. Tholstrup

Dato : 25-06-01 17:30

BachFire <New-York@Anarki.dk> skrev i news:9h7dg2$12ja$1@news.cybercity.dk
> Hej,
>
> Jeg har ovenstående abbonnement (endnu da..).. Kan man på NOGEN måde holde
> øje med hvor meget af de 99,- som det koster om måneden, man har brugt af..?

Det har jeg også spekuleret lidt på, men har ikke taget mig sammen til
at kontakte dem for at spørge...
Men hvis man har en telefon der kan vise samlet opkaldstid, så kunne
det jo være en mulighed at notere på "skilledatoen" for perioderne, hvor
meget den udgående opkaldstid står til, og derved holde styr på hvor
meget man bruger i løbet af en måned. Det har jeg i hvert fald tænkt mig
at gøre, hvis ikke der findes anden måde at kontrollere det på.

--
Mvh. Heidi C. Tholstrup
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : JE

Dato : 25-06-01 18:48

> [...]
> betaler skyhøje priser for resterende.. Så det skulle da ikke undre mig om

Jeps, du kan til enhver tid ringe til deres hotline og få oplyst hvor meget
tid du har brugt (dog med 24 timers forsinkelse, men det kan de ikke gøre
for).
Kan ikke huske deres nummer, men det står enten på dit simkort eller de
papirer de sender dig.
De skal holdes i kort snor - Debitel

Hilsen
Jan-Erik

Fra : BachFire

Dato : 25-06-01 20:41

Ved du om deres hotline koster noget?

Fra : JE

Dato : 25-06-01 22:06

> Ved du om deres hotline koster noget?

Ja, desværre
Nummeret starter med 43... dvs. alm. telefontakst! Men ring om
aftenen/morgenen, der er der ikke så meget run på (og dermed kø på linjen!).

MVH
Jan-Erik