Saltvandssprinklere til elstød i Parken
Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-06 02:34

Saltvandssprinklere til elstød i Parken

Brøndbyfans hærværkede for 1/5 mio kr i Parken igår, efter nederlaget,
men ku ses i kikkerter imens , og hvis nu man der hvor hærværket skete
havde aktiveret brandslukningssprinklere med ledende havvand og så
strømstød blev givet, let og pikant, så kunne de vel let have været
stoppet?

OG MENS PROPPEN ER AF

Sesam, luk dig i

Pædagoen til børnene: Vil det krænke profeten hvis jeg læser AliBaba
og de 40 røvere for Jer?

Fyldebøtter der råber på gaden ville lyde som BobDylan, hvis de var
ædru. Han er notorisk uvasket(siges det), stinkende og ville blive
smidt ud af ethvert parti før mig, for han er nørdet og ikke kvinders
kop te.

Han er ikke lydtapet og til tænkende mænd.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-10-06 10:32

Bo Warming wrote:
> Brøndbyfans hærværkede for 1/5 mio kr i Parken igår, efter nederlaget,

RYD BRØNDBY! Det er ikke andet end ballade alligevel, der kommer
intet godt ud af Brøndby.

// Hans )))
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 8500 indlæg.

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 02-10-06 15:09

> [...]
> ethvert parti før mig, for han er nørdet og ikke kvinders kop te.
>
> Han er ikke lydtapet og til tænkende mænd.

Hvad er nu det for noget smagsdommeri?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-06 05:12

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Hvad er nu det for noget smagsdommeri?

Tja - Fogh angreb MAGTFULDE hersende formynderiske SKADELIGE FARLIGE
smagsdommere

JEg er uden magt dvs ufarlig

Times the are a changing

God said to Abraham
Kill me a son
Abe said "you must be putting me on"

Men kvinder er til hævn og kan ikke lide den lille jødiske usoignerede
gnom-sanger

Hvor er du uenig?