Unge influeres af amerikansk gangster-milj~
Fra : Martin Johansen

Dato : 01-10-06 20:23

Hip hop-mode er udtryk for moralsk forfald og åndelig dekadence.
Jeg har ofte set unge med hip hop-tøj på, når jeg har gået
igennem byen. Moden stammer oprindeligt fra det kriminelle
mafia-miljø i Amerika. Jeg finder det meget anstødeligt, at unge
mennesker ønsker at identificere sig selv med narkohandel,
prostitution, bankrøveri og andet organiseret kriminalitet. Den
verdensomspændende organisation Hells Angels står bag det samme
kriminalitet her i Europa, som hip hop-banderne gør i Amerika.
Derfor burde hip hop-bander høre ind under rockerloven.
Rockerloven har jo vist sig at være særdeles effektiv til
bekæmpelse af rocker-relateret kriminalitet. En af de centrale
dele af hip hop-miljøet er rap-musik. Dette er monotome rytmer og
profane ord, som gentages. Den ikoniserede rapper Ice-T rapper i
en sang, som hedder Killers, om mord og vold - dette er snarere
reglen end undtagelsen, at rap skal indeholde referencer til vold
og bestialsk kvindeundertrykkende kønsligt samkvem. F.eks M-TV
rapperen Eminem rapper om selvmord og om hvor meget han hader sin
mor. Når små drenge hører dette, virker det opfordrende via
underbevidstheden. Der kan i værste fald blive tale om en
spirende depression eller psykopati. Jeg har set hip hoppere med
Punk Royal- eller dødningehoved-bukser på - disse er højst
sandsynligt depressive, måske på grund af påvirkninger fra musik?

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 01-10-06 20:38

Martin Johansen wrote:
> Moden stammer oprindeligt fra det kriminelle mafia-miljø i Amerika.
Armani?

--
Mvh. Carsten Svaneborg
http://gauss.ffii.org softwarepatent database

Fra : Benny den niende

Dato : 01-10-06 21:14

Martin Johansen wrote:
> [...]
> Punk Royal- eller dødningehoved-bukser på - disse er højst
> sandsynligt depressive, måske på grund af påvirkninger fra musik?

ROFL - ka du ikke lave en analyse af jehovaernes dress-code osse.......