"6-12 måneder fra nu er for sent"
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 01-10-06 19:01

http://www.freedomszone.com/archives/2006/08/former_israeli_security_adviso..php

Ja, enig. Så det er nok snart.

Men døm selv.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-10-06 00:06

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
news:1159725663.263082.28440@i42g2000cwa.googlegroups.com...

http://www.freedomszone.com/archives/2006/08/former_israeli_security_adviso..php

Ja, enig. Så det er nok snart.

Men døm selv.

Steen Hjortsø

Jeps .. Det er for sent at få dig til at indse at du igen og igen og igen
kommer med dine dommedagsprofetier, som så igen og igen bliver gjort til
skamme.

Skammer du dig ikke over igen og igen at være gjort til skamme?

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 05-10-06 10:36

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skamme.
>
> Skammer du dig ikke over igen og igen at være gjort til skamme?

Årh, hold kæft med det gylle. I min bog 'After Doomsday' kan du se, hvad jeg
(og andre) mener om tidspunktet for Dommedags indtræden, nemlig i år 200? -
hvilket vil sige enten i år 2006, 2007, 2008 eller 2009.

I øjeblikket er en række militære analytikere (førsterangs - siger det vos
noget ? det burde det) inde på, at der er en meget stor sandsynlighed, for
at Tredje Verdenskrig bryder ud inden for en måned. Jeg mener også selv, at
det er meget sandsynligt men har iøvrigt aldrig givet mig ud for at være
synsk eller alvidende - er ikke nogen almindelig dommedagsprædikant.

Og kan jeg så blive fri for evindeligt at blive påduttet, at jeg har sagt
ditten og datten, når jeg aldeles ikke har sagt således. Dokumenter dine
påstande herom. Det skulle være let nok at hente mine udsagn om tidspunktet
for WW III / Dommedag frem ved googling.

Steen Hjortsø