Payback time..
Fra : John

Dato : 30-09-06 11:28

".. op mod 100.000 danskere har fravalgt at rejse til et muslimsk
land som Egypten, Tyrkiet eller Tunesien det seneste år .."

http://www.berlingske.dk/rejser/artikel:aid=800178/

Mvh John

Fra : Torben Østrup

Dato : 30-09-06 11:31

John wrote:
> ".. op mod 100.000 danskere har fravalgt at rejse til et muslimsk
> land som Egypten, Tyrkiet eller Tunesien det seneste år .."
>
> http://www.berlingske.dk/rejser/artikel:aid=800178/
>
> Mvh John

Ja og denne opfordring til fortsat boykot af besøg i specielt
muslimske lande er hermed givet videre.

I forvejen er det jo også farligt (= terror) at besøge mange af de
muslimske lande så alene dette forhold bør bør så selvfølgeligt
være styrende for ens valg af rejsemål.

Torben Østrup

e-mail: eastrup@gmail.com

Fra : Kenneth

Dato : 30-09-06 15:17

[quote]
[...]

Skal vi så heller ikke ta` til London eller USA af frygt til terror ?
Hold nu op med det bavl !

Vedr terror.
At lade være med at ta` til de pågældende lande får sgu ikke terror til at
ophøre.
jeg tror ikke at terrorister får del i ret mange af de penge turismen
indbringer, det er nok nærmere andre steder de henter deres penge.

/Kenneth

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : John

Dato : 30-09-06 16:06

"Kenneth" <mrsmagnum@hotmail.ccom> skrev i en meddelelse

> At lade være med at ta` til de pågældende lande får sgu ikke
> terror til at ophøre.

- men måske ka' det animere de pågældende lande til selv at gøre
en større indsats mod terror

Mvh John

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-09-06 11:32

John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> ".. op mod 100.000 danskere har fravalgt at rejse til et muslimsk
> land som Egypten, Tyrkiet eller Tunesien det seneste år .."
>
> http://www.berlingske.dk/rejser/artikel:aid=800178/
>
> Mvh John

Hvor mange penge bruger en gennnemsnitlig turist i disse lande under en
ferie? 5.000 kr? 10.000 kr?

Dvs. dvs. de går glip af mellem 500 mio og 1 mia. kroner. Sweeet.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog - macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : @

Dato : 30-09-06 14:04

On Sat, 30 Sep 2006 12:32:01 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Hvor mange penge bruger en gennnemsnitlig turist i disse lande under en
>ferie? 5.000 kr? 10.000 kr?
>
>Dvs. dvs. de går glip af mellem 500 mio og 1 mia. kroner. Sweeet.

hvisdutrordeterendenpådenhistoriekandugodttroomigen

vent bare, diverse hjælpeorganisationer vil med gråd i stemmen kræve
at der gives økonomisk kompensation til de ramte

man kan da ikke bare sådan boykotte muhamedanerne

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Kenneth

Dato : 30-09-06 22:39

Kom frem du kære ven !

Lad vær` med at gemme dig !

Fra : GB

Dato : 01-10-06 09:52

"Kenneth" <mrsmagnum@hotmail.ccom> wrote in

> --------- Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
> Den har indtil videre sparet mig for at få 4956 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

*PLONK*

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 12:39

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
> ".. op mod 100.000 danskere har fravalgt at rejse til et muslimsk
> land som Egypten, Tyrkiet eller Tunesien det seneste år .."
>
> http://www.berlingske.dk/rejser/artikel:aid=800178/

PAyback er oftest om HÆVN, men her er der tale om selvbeskyttelse i
stil med nødværge

"Når man ikke længere kan elske, bør man _gå forbi_. Nietzsche (stemme
med fødderne?)

Fra : eastrup@gmail.com

Dato : 30-09-06 15:39

Kenneth wrote:

klipp

> [...]
> jeg tror ikke at terrorister får del i ret mange af de penge turismen
> indbringer, det er nok nærmere andre steder de henter deres penge.

Det er din indstilling.

Jeg vil derfor stadigvæk fastholde at der er nogen af de 100000
danskere som ikke rejser til de muslimske lande primært fordi de er
bange for terror i disse område og så måske sekundært som følge af
Muhammed-krisen.

Torben Østrup

e-mail: eastrup@gmail.com