Udenlandske prostituerede
Fra : JensenDenmark

Dato : 30-09-06 00:24

Så kom Overgaard med et forslag til at regulere prostitutionsbranchen.

En branche, som efterhånden er præget af kyniske menneskesmuglere.

Som jeg kan forstå det, så er metoden en anderkendelse af at der på en eller
anden forskruet måde er et behov og at en fortsat bekæmpelse blot åbner for
at der kommer tonsvis af kvinder til landet fra Østeuropa og Afrika som
slaver.

http://www.center-validering.dk/prostitution.htm

I korte træk så skal alle, der vil arbejde i branchen, uddannes.
Kunderne skal have pligt til at kontrollere om de køber ydelsen af en
uddannet udøver.

Hvis uuddannede udøver erhvervet, skal de enten tvinges igennem uddannelsen
eller gemmes af vejen og passes på indtil at man kan sende dem tilbage på en
betryggende måde.

Hvis kunderne svigter deres kontrol, så bliver de straffes på en meget
ydmygende måde, som dog på ingen måde står i mål med de lidelser, som de
stakkels sex-slaver går igennem.

Hvad siger I til forslaget?

Mvh
JensenDenmark

Fra : Neuman

Dato : 30-09-06 01:02

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse
> I korte træk så skal alle, der vil arbejde i branchen, uddannes.

Du mener som frisør- og tandlægeskolen hvor prøvekaniner kan få en billig
omgang?

Helle for den som ikke skal have en "græsk til ham"

Fra : @

Dato : 30-09-06 13:22

On Sat, 30 Sep 2006 02:02:22 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>omgang?
>
>Helle for den som ikke skal have en "græsk til ham"

er du bange for at blive gravid ?

og blive far til en muhamedaner?

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Per Rønne

Dato : 30-09-06 16:26

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> er du bange for at blive gravid ?
>
> og blive far til en muhamedaner?

Hvad er 'græsk'?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 30-09-06 17:15

On Sat, 30 Sep 2006 17:26:25 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Hvad er 'græsk'?

det er den måde muhamedanere bliver lavet på

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 18:12

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> det er den måde muhamedanere bliver lavet på

Sensatons-gale reproduktonsforskee har ment at man snart kan gøre en
mand fødende, men analsex indgår ikke i teknologien

GRæsk påstår man var hobby for Platon-typerne med små drenge der
gymnasticcerede nøgent på samme torve hvor der diskuteredes sokratisk

Selvom jødisk sexsnerperi var fælt og frihed var bedre i Europa, så
var der tempelprostitution i kong Davids by mener man, Jerusalem, helt
som i Irak og Ægy pten storbyer

Vi ved ikke nok til at vurdere, om der var meget mere m-m kopuleren i
det gamle AThen end nu og her - men ordet GRÆSK lyder som diarre så
det ord har slået an

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-10-06 11:53

Den Sat, 30 Sep 2006 18:15:27 +0200 sendte "@" <1[at]invalid.net>
følgende røgsignaler:

>det er den måde muhamedanere bliver lavet på

Og født på...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-10-06 12:07

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> Den Sat, 30 Sep 2006 18:15:27 +0200 sendte "@" <1[at]invalid.net>
> følgende røgsignaler:

> Og født på...

En sejlivet vandrehistorie i både IRan, Tyrkiet og Afghanistan siger
at muslimmænd går med disse posede pludderbukser, fordi Allah skal
genfødes af en mand og hvis det pludselig er dig, vil du jo nødig tabe
ham på jorden

Fra : @

Dato : 01-10-06 15:18

On Sun, 01 Oct 2006 12:53:22 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>Den Sat, 30 Sep 2006 18:15:27 +0200 sendte "@" <1[at]invalid.net>
>følgende røgsignaler:

>Og født på...

så forstår man jo bedre at muhamedanske mænd pludselig kan gå helt
amok og rende rundt på gaderne og råbe og skrige og sætte ild til ting

det er når de kan mærke en fødsel nærme sig

Fra : Kim2000

Dato : 30-09-06 07:40

> [...]
>
> Hvis kunderne svigter deres kontrol, så bliver de straffes på en meget
> ydmygende måde, som dog på ingen måde står i mål med de lidelser, som de

Det lyder ikke kun tåbeligt, dumt og helt igennem urealistisk og
ubehageligt. Den nemmeste og mest effektive måde vil nu engang være at sige
at kun danske kvinder må lave prostitution i Danmark, russiske kvinder i
Rusland osv osv. Hvilket helt klart er imod EUs regler (og derfor bliver det
heller ikke gennemført). Så har menneskehandlerne ikke et marked. Og i
stedet for at gå efter kvinderne og kunderne, så gå efter bagmændene og dem
der lejer lokalerne ud. 8-10 års fængsel til en alfons skulle nok begrænse
lysten en hel del og i hvert fald er han/hun ikke alfons imens.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 10:50

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> "JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse

som holder af pigerne som alle kærester gør, og især når kærestedamer
skaffer godt med penge hjem til fællesskabet

JEg har aldrig påført glædespigerne lidelser - hvad mener du ? - jeg
har betalt for at få pisk men aldrig det modsatte

> [...]
> lokalerne ud. 8-10 års fængsel til en alfons skulle nok begrænse
> lysten en hel del og i hvert fald er han/hun ikke alfons imens.

Legaliser rufferio = alfonseri

Det er en forbrydelse uden offer - ligesom Rudy kun gavnede pigerne og
aldrig brugte vold, men de klæbede til ham pga hans sexappeal og
karrieremuligheder - der dog viste sig løgn for der var kun 2-3 pigr
der gad ham ser et ud til, men løgn er fuldt lovligt

Fra : JensenDenmark

Dato : 30-09-06 12:38

> [...]
> bagmændene og dem der lejer lokalerne ud. 8-10 års fængsel til en alfons
> skulle nok begrænse lysten en hel del og i hvert fald er han/hun ikke

Nu er udenlandske prostituerede kun en del af problemet, men det er godt nok
dem, som fylder mest.

Hvis branchen blev reguleret, så havde både kunder og arbejdstagerne gavn af
det. Kunderne bidragede ikke til en afstumpet industri, får måske et
kvalitetsløft og vi fik ikke de uskyldige ofre hertil.

Desuden har vi en gruppe af unge, som er for umoden til at indse at det
udsætter sig selv om et emotionel pres, som de vil få store problemer med at
bearbejde i fremtiden. http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=472020/ Derfor
skal de presses igennem en uddannelse, så de får indsigt i, hvad de går ind
til og vælger de erhvervet, når de en dag fylder 18, så er det deres
hovedpine, men vi har så som samfund givet dem nogle værktøjer.

En autorisation vil blackliste de unge og de udenlandske arbejdstagere og
det vil være en billig kontrol, da det ikke er politiet, som skal afsætte
ressourcer, men kunderne som blot skal bede om at se legitimation.

Med hensyn til at gå efter bagmændene, så fanger de kun nålen i høstakken og
da konsekvensen af at sladre ofte er ufrivillig medvirken i en snuff-film
optaget et sted i ulandet, hvor at pigebarnet får hamret et søm ind i
hjernen, så rysterne optaget med pålagte stemmer, kan minde om de
bevægelser, som kvinder har i forbindelse med en orgasme, så er listen ikke
lang med vidner, som kan fælde bagmændene.
http://www.drphil.com/shows/show/623/ (Tryk på "I've never disclosed this to
anyone" og læs på side 2.) Vores myndigheder gør alt og der fældes nogle. De
ryger i spjældet, men 10 nye står parat.

Mvh
JensenDenmark