sædslug
Fra : hanne jensen

Dato : 25-06-01 13:40

Hej med jer

jeg er helt vild med at slikke pik og sluge spermen bagefter, jeg vil
faktisk til tider helre slikke og sluge sperm, en at kneppe bagefter,
er dette unormalt, er der andre piger der har det på samme måde

hej

Posted from [217.157.139.147] by way of f60.law15.hotmail.com [64.4.23.60]

Fra : anarchysmoke

Dato : 25-06-01 13:50

"hanne jensen" skrev d. 25-06-01 13:40 dette indlæg :
> [...]
> faktisk til tider helre slikke og sluge sperm, en at kneppe bagefter,
> er dette unormalt, er der andre piger der har det på samme måde

Hej Hanne pigen....

217.157.0.0 - 217.157.255.255
CyberCity
PROVIDER

--------

Jesper Hansen
CyberCity Internet
Esplanaden 6-8
DK-1263 Koebenhavn K
Denmark
+45 33 33 94 96
+45 33 33 94 06

--------

Poul-Henning Kamp
Poul-Henning Kamp
Valbygaardsvej 8
DK-4200 Slagelse
Denmark
+45 58 56 10 59
phk@FreeBSD.ORG

--------

Simon Skals
CyberCity Internet
Esplanaden 6-8
DK-1263 Koebenhavn K
Denmark
+45 33 33 94 96
+45 33 33 94 06

http://www.kandu.dk/

Fra : Izeqb

Dato : 25-06-01 14:17

>Hej Hanne pigen....
>
> 217.157.0.0 - 217.157.255.255
>CyberCity
>PROVIDER

Hmmmm... Er der noget jeg har misforstået.....

Fra : Tomas O.

Dato : 25-06-01 14:27

"Izeqb" <izeqb@secret.dk> skrev i en meddelelse news:cdeejt8u7f1a4gogdup85772j1s75vtv39@4ax.com...
> Hmmmm... Er der noget jeg har misforstået.....

Mit umiddelbare gæt er at de begge er trolle, der fisker efter
opmærksomhed.

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.admin.netikette

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-07-01 15:51

Mon, 25 Jun 2001 12:40:01 +0000 (UTC) skrev hannej61@hotmail.com (hanne
jensen)

Hej Hanne,

>jeg er helt vild med at slikke pik og sluge spermen bagefter, jeg vil
>faktisk til tider helre slikke og sluge sperm, en at kneppe bagefter,
>er dette unormalt, er der andre piger der har det på samme måde

De findes i hvertfald, for jeg har snakket med flere af dem, og mindst
én skriver der hér fra tid til anden. Ligesom der også er fyre (f.eks.
som mig) der synes at dét at slikke/suge er det bedste sex der kan
dyrkes.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : RR

Dato : 01-08-01 15:30

Hej ...

Jeg vil som pige mene at der er stor forskel på hvad man har lyst til.. men
ligefrem at have MERE lyst til at please andre.. end sig selv... og ikke
selv få retur, den kan jeg ikke være med på.

Det er helt sikkert rart at gøre noget for sin partner.. også ofte.. men jeg
er personligt mere til at man skiftes så begge får en del af kagen..

Hilsen Bonnie

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-08-01 21:30

Wed, 1 Aug 2001 16:30:09 +0200 skrev "RR" <ruuur@gggp.dk>

Hej Bonnie,

>Jeg vil som pige mene at der er stor forskel på hvad man har lyst til.. men
>ligefrem at have MERE lyst til at please andre.. end sig selv... og ikke
>selv få retur, den kan jeg ikke være med på.

Engang imellem, hvis jeg vil give ham jeg elsker en helt speciel god
oplevelse, kan jeg da sagtens give midlertidigt afkald på mine egne
lyster.

Men jeg mener faktisk at der i denne del af debatten ikke var snak om at
sluge for at glæde partneren, men nettop at sluge for at glæde sig
*selv* - der ER jo nogen af os der tænder på at sluge

René
www.rene.hjorth.com