Indoor fra Royal Canin.....
Fra : Steffler

Dato : 25-06-01 13:37

Hejsa...

Vi har indtil nu givet vores to små Royal Canin Fit32 til voksne katte..
Nu
har RC så kastet Indoor på markedet.. Er der nogen der har prøvet det ?.
På deres hjemmeside kan vi se at det indeholder lidt fiskeolie som jo
skulle
hjælpe lidt på skæl som Dharma lider en smule af...

Mvh & Pft

--
/Steffler
3/4 Litre Porsche Eater

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-06-01 13:47

"Steffler" <steffen.hansen@dba.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle
> hjælpe lidt på skæl som Dharma lider en smule af...

Hejsa

Neo & Dixie (indekatte) får også Fit 32 og jeg overvejer også at skifte til
Indoor.
Vi har netop lige afprøvet en smagsprøve af Indoor og jeg skal hilse fra
misserne og sige at smagen er der intet i vejen for

Da jeg blandede smagsprøven med Fit 32, kan jeg ikke sige så meget andet om
effekten af Indoor, end at deres afføring blev lysere.

Når de har gnasket sig igennem de 4 kg Fit 32 som vi har, prøver vi at slå
helt over på Indoor.

Mvh

Joan, Neo & Dixie

Fra : Steffler

Dato : 26-06-01 11:14

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Steffler" <steffen.hansen@dba.dk> skrev i en meddelelse

Men nu har vi fået hentet en 400g's pose Indoor 27. Og det faldt
ihvertfald
i god smag hos Molly & Dharma... Så nu må vi se om det er noget der også
falder i tjenernes smag

Mvh

Steffen