johnny cash
Fra : Steffen

Dato : 29-11-06 19:30

Han havde et "talkshow" "the johnny cash show" hvor han havde besøg af
forskellige musikere. Kan det fås på dvd eller er der nogle links hvor man
kan se det ?

Den eneste jeg kender er "kindred sperits" , Der er jo lavet et par stykker
nogen anbefalinger ? Jeg har iøvrigt ladet mig fortælle at der lige skulle
være kommet en hvor det bla skulle være med Keith Richard og evt andre
"rulle sten" men måske tænker vedkommende på Jerry lee lewis´ last man
standing.(kan absolut anbefales) Kan det be-el.afkræftes ???

Fra : isteen

Dato : 02-12-06 11:10

Steffen <lilbrorspam@galnet.dk> wrote:

> [...]
> "rulle sten" men måske tænker vedkommende på Jerry lee lewis´ last man
> standing.(kan absolut anbefales) Kan det be-el.afkræftes ???

Ikke fordi det besvarer dine spørgsmål, men der er masser af JC i aften
på DR2 (tror jeg det er).

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-12-06 11:24

isteen wrote:

> Ikke fordi det besvarer dine spørgsmål, men der er masser af JC i
> aften på DR2 (tror jeg det er).

TV2 Charlie
http://charlie.tv2.dk/?channel

Tak for tippet :)
Den yngste knægt (14) er helt vild med Johnny Cash

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Henrik Hansen

Dato : 05-12-06 16:08

"Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> writes:

> Han havde et "talkshow" "the johnny cash show" hvor han havde besøg af
> forskellige musikere. Kan det fås på dvd eller er der nogle links hvor man
> kan se det ?

Der er masser på youtube, men det er godt nok ikke verdens bedste
kvalitet, men det er der :)

Har ikke hørt om nogle DVDer med det på.

--
Henrik Hansen