Hvad hedder sangen ?
Fra : Morten

Dato : 26-11-06 16:24

Jeg har hørt en sang hvor der synges "It's a big geat wonderfull world....."
eller lignende.
Sangeren minder lidt om Terance Trend D'Arby, lidt soul-agtig sang. Hvem har
et bud ?

Mvh Morten

Fra : Ralph

Dato : 26-11-06 17:46

"Morten" <gartnerm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt en sang hvor der synges "It's a big geat wonderfull
> world....."

James Morrison, Wonderful World, de spiller den så tit på P3 at jeg fandt
den i andet forsøg under playlister, mao. de spillede den for under een time
siden.

Iøvrigt synes jeg han lyder mere som Rod Stewart i hans velmagtsdage.

--
Ralph

Fra : Morten

Dato : 26-11-06 21:52

> [...]
> time siden.
>
> Iøvrigt synes jeg han lyder mere som Rod Stewart i hans velmagtsdage.

Tak for hjælpen, jeg havde også på fornæmelsen at det var Morrison, men jeg
hørte den på lokalradio og der er de ikke meget for at fortælle hvem og hvad
de spiller og playlister eksisterer ikke på deres hjemmeside.
Rod Stewart i hans velmagtsdage......Hvornår var det egentlig det var
Hans nye cd "Still The Same" er ret iørefaldende hvis man, som jeg, ikke har
noget imod kopinumre.

Morten