P3-guld i går
Fra : BCES

Dato : 23-11-06 08:54

Hej!

Jeg så P3-guld i går, og så bl.a. Trentemøller spille. Men hvem var det, der
sang? JEg synes, stemmen virker bekendt.

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Fra : Per Hansen

Dato : 25-11-06 02:04

"BCES" <bces@midtfyn.net> mentioned this

> Hej!
>
> Jeg så P3-guld i går, og så bl.a. Trentemøller spille. Men hvem var
> det, der sang? JEg synes, stemmen virker bekendt.
>
> MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Ane Trolle hedder hun. Helt nøjagtig hedder ensemblet:
Trentemøller feat. Ane Trolle & Mikael Simpson.

--
Per Hansen

Fra : Per Hansen

Dato : 25-11-06 02:26

Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> mentioned this

> "BCES" <bces@midtfyn.net> mentioned this

> Ane Trolle hedder hun. Helt nøjagtig hedder ensemblet:
> Trentemøller feat. Ane Trolle & Mikael Simpson.

Forresten:
En lille hurtig Google søgning afslørede at Ane Trolle også går
under navnet Ella Mau, når hun optræder med hendes eget band JaConfetti.
http://www.myspace.com/jaconfetti

--
Per Hansen

Fra : Per Hansen

Dato : 25-11-06 02:32

> [...]

> En lille hurtig Google søgning afslørede at Ane Trolle også går
> under navnet Ella Mau, når hun optræder med hendes eget band JaConfetti.

Trentemøller's performance:
http://www.youtube.com/watch?v=HvfZaNRpIOA
Fandens til convert tid de havde på at lave den fullscreen Divx om.

--
Per Hansen

Fra : rosenauer.dk

Dato : 28-11-06 11:41

Fotos af pigebarnet dukker iøvrigt op på http://rosenauer.dk før eller
siden.. det var iøvrigt en pænt sej performance.. =)

/Martin
http://rosenauer.dk