DR-Chefer nasser biletter
Fra : Martin Bak

Dato : 22-11-06 17:30

Ikke fordi jeg på nogen måde føler mig forbigået, men proceduren og omfanget
er da forargeligt?

Gad vide om det kun er DRs egne arrangementer hvor den slags foregår?

http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=827396/

--
Martin

Fra : Holst

Dato : 22-11-06 17:57

Martin Bak wrote:

> [...]
> er da forargeligt?
>
> Gad vide om det kun er DRs egne arrangementer hvor den slags foregår?

Der er intet usædvanligt i, at bestyrelse, direktion og lignende altid
på forhånd for nogle billetter reserveret eller kommer foran i køen, når
der skal afholdes arrangementer. Det sker hos DR, og det sker mange
andre steder. Intet nyt under solen.

Fra : Max

Dato : 22-11-06 18:05

Hej Holst

> når der skal afholdes arrangementer. Det sker hos DR, og det sker
> mange andre steder. Intet nyt under solen.

Ja, lidt fryns har vi vel alle :)

--
Mvh Max

Fra : Nicolai

Dato : 22-11-06 18:37

> Ja, lidt fryns har vi vel alle :)

Sølle forsøg på at hævde dig?

Fra : Max

Dato : 22-11-06 19:16

Hej Nicolai

> Sølle forsøg på at hævde dig?

Misundelse er en grim ting :)

--
Mvh Max

Fra : Nicolai

Dato : 23-11-06 09:47

> Misundelse er en grim ting :)

Tværtimod, mistænker bare motivet for dit indlæg.

Fra : Max

Dato : 23-11-06 10:04

Hej Nicolai

> Tværtimod, mistænker bare motivet for dit indlæg.

Aha, så kan jeg ikke hjælpe dig :)

Mvh Max

Fra : Nicolai

Dato : 23-11-06 15:16

> Aha, så kan jeg ikke hjælpe dig :)

Nej, dine 2 første indlæg afslørede dig :)

Fra : Max

Dato : 23-11-06 15:33

Hej Nicolai

> Nej, dine 2 første indlæg afslørede dig :)

Det er godt at du more dig, det er jo en glæde at more andre.

Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 22-11-06 18:02

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Der er intet usædvanligt i, at bestyrelse, direktion og lignende altid på
> forhånd for nogle billetter reserveret eller kommer foran i køen, når der
> skal afholdes arrangementer.

Ja, selvfølgelig.. Men 15-20% af det samlede antal biletter? Det synes jeg
er voldsomt.

Martin

Fra : Holst

Dato : 22-11-06 18:15

Martin Bak wrote:

> Ja, selvfølgelig.. Men 15-20% af det samlede antal biletter? Det synes jeg
> er voldsomt.

Når de har en så stor bestyrelse/direktion, burde de afholde det et
sted, hvor der er plads til flere.

Fra : ASKF

Dato : 24-11-06 12:25

Holst ytrede sig i <4564857e$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med
dette:

>Når de har en så stor bestyrelse/direktion, burde de afholde det et
>sted, hvor der er plads til flere.

Faktisk burde de have nogle faste regler for max andel samt antal
billetter der kan benyttes til repræsentative formål.

Proceduren for erhvervelse af disse billetter burde også ligge helt
fast, og ikke være så kaotisk som beskrevet i artiklen.

"Spydige, nedladende og kommanderende e-mails er ikke usædvanlige,
hverken fra eksterne partnere eller ansatte."
<http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=827396/>

Hvordan eksterne partnere kan finde på at skrive direkte til
arrangementslederen forstår jeg ikke, i alle andre sammenhænge bliver
samarbejdspartnere inviteret, eller de kommer eventuelt med en interesse
henvendelse på direktionsniveau.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Holst

Dato : 24-11-06 12:39

ASKF wrote:

> [...]
>
> Proceduren for erhvervelse af disse billetter burde også ligge helt
> fast, og ikke være så kaotisk som beskrevet i artiklen.

Nej, det lyder ikke ligefrem optimalt.

Men Lars Vesterløkke citeres i artiklen jo også for følgende: "Når det
så er sagt, synes jeg bestemt ikke, at den praksis du (Jakob Skov, red.)
beskriver, lyder som noget, der er i orden, skriver Vesterløkke, der nu
vil "stramme op"."

Fra : ASKF

Dato : 25-11-06 00:49

Holst ytrede sig i <4566d9f2$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>så er sagt, synes jeg bestemt ikke, at den praksis du (Jakob Skov, red.)
>beskriver, lyder som noget, der er i orden, skriver Vesterløkke, der nu

Ja, men det er jo en af disse dejligt ukonkrete udtalelser, der kan
betyde lidt af hvert.

Fra : Thomas

Dato : 22-11-06 23:12

> [...]
> omfanget er da forargeligt?
>
> Gad vide om det kun er DRs egne arrangementer hvor den slags foregår?

Tja... Jeg kan næppe forestille mig, at ret mange af dem der så det
i fjernsynet føler sig snydt....
Det show var IMO dræbende kedeligt, og fyldt med elendig musik.
Undtagelserne var lidt af det Anders og Anders leverede, samt Mani
Spinx....

Og så fik Mikael Simpson lige 100.000 kugler i baglommen - Jeg havde
personligt hellere set ham få en for panden... Veto havde fortjent den
pris IMO.

..Thomas

Fra : Propellen

Dato : 22-11-06 23:25

Wed, 22 Nov 2006 23:11:34 +0100, tastede "Thomas"
<Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk>, i dk.kultur.musik

> [...]
>Det show var IMO dræbende kedeligt, og fyldt med elendig musik.
>Undtagelserne var lidt af det Anders og Anders leverede, samt Mani

Dræbende kedeligt syntes jeg dog ikke det var. Jeg syntes dog Palshøj
var bedre som vært. Ufo & Yepha + Little T var sq for fede.. Og
Trentemøller. Hvis det stod til mig, så skulle Little T/Natasja have
vundet ALT!!!

>Og så fik Mikael Simpson lige 100.000 kugler i baglommen - Jeg havde
>personligt hellere set ham få en for panden... Veto havde fortjent den
>pris IMO.

Nix - Natasja... Osse selvom hun ikke var nomineret!! Glæder mig som
et lille barn til hendes dansksprogede album.

--
Propellen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-11-06 15:47

Propellen skrev:

> [...]
> Palshøj var bedre som vært. Ufo & Yepha + Little T var sq for
> fede.. Og Trentemøller. Hvis det stod til mig, så skulle Little

Showet var okay, men led endnu engang af tøven og langsomhed, som
åbenbart skyldes lange sceneskift. De sorte spejdere gjorde det til en
joke, men ellers var præsentationen noget slap. Men musikalsk synes
jeg sgu, showet var helt i orden.

Og så synes jeg vel, de priser er en del mindre vigtige, end P3 selv
tror, de er.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ralph

Dato : 23-11-06 00:06

> Ikke fordi jeg på nogen måde føler mig forbigået, men proceduren og
> omfanget er da forargeligt?

Tjaa, nu kunne de jo ikke engang komme af med de billetter der var til
rådighed, til sidst skulle Camilla Jane Lee, ud at kapre kunder der FIK de
sidste fem billetter, så det....

--
Ralph

Fra : Thomas

Dato : 23-11-06 00:44

> [...]
>
> Tjaa, nu kunne de jo ikke engang komme af med de billetter der var til
> rådighed, til sidst skulle Camilla Jane Lee, ud at kapre kunder der FIK de

Det kunne jo også tænkes, at det havde været planen hele tiden - De har
jo udloddet mange billetter i diverse konkurrencer, den sidste måneds tid.
Og der var vist også udsolgt på billetnet - det sagde de da på P3 mange
gange... Og det var altså også kun 6 billetter CJL havde at dele ud...

..Thomas